Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.06.2016 în toate secţiunile

  1. Si iata ca a sosit! Deocamdata am facut cateva poze cu telefonul, weekendul acesta planific sa o scot la pozat.
    4 points
  2. Vineri 03.06 am fost programat la PBV1 pentru inspectia anuala , o data cu inspectia le-am notificat si problema vesnica ce o am si anume un zgomot de frecare la trecerea peste limitatoarele de viteza cu viteza redusa, problema deja descrisa aici ceva mai in spate. Mi-am incercat norocul si a 2-a oara si a fost cu noroc, in sensul in care in urma sesizari mele consilierului de service stia despre problema si mi-a atribuit unui mecanic care chiar stia sa o rezolve Reparatia a constat in demontarea basculelor de pe fata si gresarea unor bucse cu o vaselina speciala conf. spuselor lor, idea este ca au rozolvat problema, masina dead silent peste orice trec, si credeti-ma ca am testat-o... Sper sa nu se considere promovare, nu am nicio legatura cu ei, dar oameni mi-au rezolvat problema de data aceasta. iuhuuu
    2 points
  3. Siiii... compartimentul motor e mai curat decat exteriorul.
    1 point
  4. ulei la cutia de viteze - inlocuit, ascultati bine rulmentii la roti, ca de regula pe fata o sa cedeze... in rest... nimic deosebit
    1 point
  5. Am pus butoanele de blocare si pe spate! Inainte Dupa
    1 point
  6. Probleme actuatoare/clapete blocate.O diagnoza va arata care e problema.
    1 point
  7. @ToniM gasesti in ghid toti pasii de urmat privind inscrierea la producator si cand sa mergi sa casezi si radiezi. Poate spre sfarsitul saptamanii viitoare sa se semneze contractele, dar cred ca cel mai safe e 21.06, pe atunci.
    1 point
  8. Da, BXE e predispus se pare. Am vorbit cu colegul Romytaxy si el are Seat cu BXE, cand isi face timp o sa desfaca la el sa verifice cuzinetii de biela (are aprox 160.000 km) . Eu am doar 85.000 km si parca nu ma indur sa desfac inca baia de ulei si bielele, mai ales ca am mers doar cu Ravenol si schimb la 7500 km
    1 point
  9. Din experienta mea, regenerarea porneste cand vedeti turatia la relanti peste 800rpm. Daca motorul este rece, regenerarea dureaza foarte mult si doar cand acesta se incalzeste turatia la renalti urca la maxim, adica la 1000rpm. De aceea iarna regenerarea dureaza mai mult si este mult mai probabil sa esueze. Daca motorul se opreste in timpul regenerarii, acesta mai continua o perioada, poate chiar termina, dar numai pana cand bateria se descarca pana la un anumint nivel. Daca regenerarea nu s-a terminat, ea se reia la urmatoarea pornire. Regenerarea se considera esuata, daca nu se termina in maxim 6 porniri ale masinii. Ca utilizator, poti va observi ca regenerarea s-a terminat prin faptul ca turatia la relanti revine la 800rpm. De obicei regenerarea porneste cam la fiecare 1000km parcursi in regim mixt. Mie la mers doar in Bucuresti mi-a pornit si la 700km parcursi. La mers intins in afara, nu poti sa observi daca face sau nu regenerare, acolo oricum filtru se curata continuu datorita turatiilor inalte. Daca observati ca regenerarea se intampla mai des de 1000km este bine ca dpf-ul sa fie verificat. Se intampla ca senzorii sa fie defecti si se poate infunda.
    1 point
  10. Noutati nu prea mai sunt. A tot stat pe olx, unde am constatat ca 99,9% din cei care frecventeaza site-ul au cultura automobilistica sub nivelul marii. Nu conteaza ce are masina pe ea, daca e din 1997 trebuie sa coste x Euro (unde x<=2000). Asa ca poate bine-mersi sa imbatraneasca la mine, desi mai nou m-ar fi multumit si o masina mai mica precum Lupo sau Polo. Momentan aduna Km (putini) doar in oras. Desi m-am mutat in proximitatea unei guri de metrou, nu ma pot abtine sa nu-l mai dezmortesc si pe el. Consumul pe ultimii 1680 Km (cu drumul de Cluj inclus) este de 8,33 L/100 Km. Overall, pe aproape 15.000 Km de cand e la mine, consumul e de 8,68. Luna viitoare urmeaza ITP-ul si RCA-ul. ODO 337500.
    1 point
  11. Culorile sunt legate corect.
    1 point
  12. da, ca tu nu ai OPS... nu ai cum sa vezi - suna ca si cum ai ceva obstacol - deci o sa necesite inlocuirea senzorului. daca nu-ti dai seama ca se aude in difuzorul din fata.... atunci ai o problema.... .... ca ai buzer in fata si in spate - trebuie sa poti face diferenta asta.
    1 point
  13. asa este - unele ajung in asa stare, ca nu mai ai ce curata la ele... se curata de tot, placa.
    1 point
  14. WAUZZZ8K1BA100433.pdf WVWZZZAUZHP500742.pdf Daca e masina noua, nu ai lista de dotari ? doar tu ai ales ce sa aibe nu ?
    1 point
  15. Salutare, revin cu poze cu noua mea masinuta comandata pe 23 martie ajunsa la curtici pe 25aprilie + 2 saptamani curtici - iasi si astept Rabla ca sa o ridic Cam astea sunt momentan...imi cer scuze daca nu am inserat cum trebuia pozele...altfel nu am stiut..
    1 point
  16. 1 point
  17. Spate: http://vwforum.ro/topic/11632-sistem-franare-fabia/page-20 Fata: http://skoda.workshop-manuals.com/fabia-mk1/index.php?id=211 Video: Detaliere: Dupa ce ai demontat roata, in partea dinspre interior (pe fuzeta) vei gasi la ,,ora 12" ...,,ora 6" doua capacele de plastic, pe care le vei scoate, sub acele capacele vei gasi 2 suruburi care fixeaza etrierul, le desfiletezi, dupa care tragi de etrier inspre fata masinii, dupa ce ai scos etrierul, desfiletezi surubul de fixare a discului. Placutele de frana le vei scoate din etrier, ele au doar niste urechiuse metalice pentru fixare. Daca discul de frana si placutele sunt noi...va trebui sa impingi pistonasul inauntru, altfel nu vei mai putea monta etrierul cu placutele pe disc. Vei desfileta usor aerisitorul, si impingi pistonasul inauntru. Grija la ochi Pancule...vei completa cu lichid de frana dupa ce operatiunea va fi gata...daca te misti rapid, nu va curge mult... Varianta corecta ar fi o presa pentru a impinge pistonasul...dar nu are niciun rost investitia...ai mentionat ,,nu avem bani"...ei, eu ti-am prezentat varianta cea mai ieftina. Poze:
    1 point
  18. Salutari! Recomandati vreun anumit producator de furtune de frana? ATE sau TRW? Multumesc! LE : Lichidul de frana este 1 litru? Dot4 nu? L-as schimba si pe el daca tot umblu acolo.
    -1 points
  19. Nu este mult,este foarte mult.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!