Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.06.2016 în toate secţiunile
-
Mersi frumos! Nu il deschid pana nu am cheile in mana, pt ca s-ar inchide imediat. Mnah, una din regulile forumului, dar care nu e scrisa in regulament. Deja am programat rodajul in weekendul prelungit 17-20 iunie.2 points
-
A ajuns si a mea. Stau pana sapt viitoare pt rabla, pana atunci am de rezolvat cu transferul de B/M.2 points
-
2 points
-
Cum sa nu fie, dute la VW, si iti da o fisa cu dimensiunile pentru Passat. 50 Lei costa, este si 235/40/18.1 point
-
1 point
-
Pentru cei care vor sa demonteze conductele de AC, se potriveste si la unele furtune de motorina pentru alte auto. pret super bun. http://www.lincos.ro/sistem-de-racire/trusa-montare-demontare-conducta-aer-conditionat-mg501291 point
-
@codz, nu e tungsten silver, ci reflex sliver :D. Mersi frumos! @Victor, mersi asemenea! Din pacate, nu vin pe 12 pt ca programul Rabla o sa inceapa de pe 13. Pragmatic vorbind, prefer 1000euro decat sa o am cu cateva zile mai devreme.1 point
-
Un compresor reconditionat cu piese noi costa 800 ron. Un condenser nissens costa 300-400 ron, diferenta de pret de la 1200 ron la 1900 este fenomenala de-a dreptul. Manopera de 600 ron este hilara, sa dai jos un compresor si sa-l inlocuiesti iti ia 100-150 ron la orice service, mai pui 150 ron sa-ti dea jos bara fata si sa schimbe condenserul, si cu 300 ron speli toate conductele de clima. Apeleaza la alt service si cumpara-ti piesele de pe internet prin comanda online, cu drept de returnare fara motiv 10 zile lucratoare.1 point
-
Astazi a venit si a mea . La 17:00 ma duc sa o ridic . 28 martie (Avans) - 20 mai (Curtici) - 29 mai (Plata Integrala) - 06 iunie (Livrare).1 point
-
1 point
-
1 point
-
WVWZZZ3CZ7P045927.pdf VSSZZZ1PZ7R098860.pdf TMBCS21Z082138735.pdf1 point
-
si eu il recomand pe cel de la odorhei. la motorul tau nu stiu daca pica la fix gura de vizitare ulei. vopseaua e de proasta calitate dar scutul e "beton"1 point
-
In primavara aceasta a trebuit sa schimb seturile de anvelope de vara, aferente celor 2 masini. In ordine cronologica, alegerile au fost: - GY EfficientGrip Performance 185/60 R14 82H, 4 x 213 lei - am beneficiat de voucherul cadou de 100 lei; deci pretul final 852 - 100 = 752 lei plus montaj (vreo 75 lei). Achizitia si montajul au fost facute la/prin vadrexim; achizitia ok, insa la montaj jantele Fabiei au capatat unele zgarieturi. - Hankook Ventus S1 evo2 225/45 R17 94Y XL, 4 x 330 lei = 1.320 lei cu montaj inclus. Achizitia si montajul au fost facute la/prin Primat silver Fundeni; achizitia ok, montajul ok - chiar cu plus si atentie. In ambele situatii am solicitat si insistat pentru un dot de 2016 cat mai recent; si am si primit, desi mai aveau si cu dot de final de 2015.1 point
-
Astra nu are suspensie spate independenta (de altfel, nici generatia anterioara nu a avut). PS Bogdan, imi plac review-urile tale. Imi place ca nu esti partinitor si observi unele lucruri pe care eu de ex. la DT nu le-am observat.1 point
-
Singura parte importanta la o alarma este LED-ul acela care se pune in parbriz (ex. Viper LED). Cu cat mai mare si luminos cu atat mai bine, acela tine departe o gama de hoti care vor sa actioneze mai discret fara harmalaie. Dintr-o parcare cu masini mai multe, cele cu LED-uri vizibile sunt de obicei ocolite. Orice alt feature de la o alarma; senzor de miscare, de spargere geam, etc, n-au nici un rost.1 point
-
Cum va spuneam mai sus, am procedat la montarea climatronicului. A fost o munca destul de anevoioasa si a durat aproape 15 ore in doua persoane. De fapt demontarea/montarea nu a fost chiar atat de grea dar reproiectarea instalatiei electrice a durat mai mult deoarece eu nu am avut releul de comanda al ventilatorului pe masina. Mai mult de atat a trebuit sa decupez si peretele de foc pentru ca nu aveam trecerile din cabina in compartimentul motor. Poze am facut pana am constatat ca imi trebuie de fapt si alt alternator pentru ca al meu nu era compatibil cu variantele cu climatizare. Ca si piese achizitionate au fost: aeroterma de climatronic cu instalatie proprie, panou de climatronic, senzor intensitate solara, instalatie electrica de interior odata cu aeroterma care mi-a fost de mare folos (mufe, fire, etc), conducte, radiator AC, suruburi, garniturile de pe panoul de foc, releul de ventilator, suportii de prindere ai conductelor, suport motor pentru compresor si alternator (auportul meu era diferit), compresor AC, evident alternator cumparat in aceeasi zi, oringuri si cam atat. Mentionez ca am avut totusi noroc pentru ca masina mea este dotata cu carlig de remorcare din fabrica si pentru aceasta optine se monteaza radiatorul de racire mai mare fata de cel fara carlig si probabil si tragerul era diferit. La intalatia electrica a trebuit sa cositoresc toate firele pentru siguranta mea. Am folosit numai componente OEM, iar firele au fost trase cu mare grija alaturi de cele ale instalatiei. Am lucrat cu mare grija si nu am rupt nimic, dar nici nu mi-au ramas suruburi si totul a venit perfect dupa montare. Am mai avut batai de cap cu uleiul din instalatia AC, care a necesitat documentare ulterioara pentru ca nu am avut parte de un specialist bun la serviceul care mi-a bagat freonul. Am avut cateva recomandari pana sa ma apuc de instalare cum ca ar trebui rescris softul la ECU pentru ca nu este acelasi lucru, dar cand am instalat totul, ECU mi-a zis incorect coding, am recodat si am declarat HVAC-ul in Can Gateway si totul a fost ok. Climatronicul merge perfect, am temperaturi si de 1 grad pe vaporizator, iar din testele realizate ulterior am constatat ca functioneaza in parameri normali. Ar fi multe de povestit dar sunt mai bucuros de realizarea in sine. Atasez cateva poze: 1, 2, 3, 4, 5. Multumesc pe aceasta cale lui treishu care mi-a oferit cateva detalii importante la demontare si care de altfel a facut modificarea de la climatic la climatronic. PS: Sper ca mai citeste cineva acest topic...1 point
-
Nu vine jos deloc asta te asigur...practic sta lipit de jug...mai sus nu se poate iar tampoanele stau pe bascule...1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
IC este prescurtarea de la intercooler. E bine sa-l montezi inapoi, altfel pierzi multi CP, mai ales ca vine vara. Aerul este mai dens (mai mult) cand este rece. Noi vrem sa bagam aer cat mai mult in cilindrii. De aceea am pus turbina care baga aer comprimat. Din pacate, cand comprimi aerul, se incalzeste si este afanat, si de aceea am vrea sa racim aerul asta (cu IC) ca sa fie mai mult.1 point
-
1 point
-
Salut Warlock. Nu prea inteleg ce zici ca rugineste, chestiile alea sunt din plastic. Oricum inca nu le-am pus, nu am avut timp de ele.1 point
-
Multumesc Cu ocazia montarii unui volan TT RS am zis ca mai fac niste poze si la modificarile mai vechi. Am montat si un voltmetru in portbagaj, langa prizele alea ce le-am pus mai demult.1 point
-
1 point
-
Salut Nu era mai simplu, ca nu am putut sa stau in Romania pentru asta, iar asigurarea nu avea toate documentele necesare, ca politia nu si-a facut treaba cum trebuie. Nici acuma nu stiu daca o sa ma ramburseze.1 point
-
Salut Revin cu cateva poze dint timpul muncii depuse, aceasta fiind destul de multa ca am lucrat singur. Inca nu am poze cu treaba finala, ca m-a prins noaptea, dar o sa vina si alea. Aripa stanga e foarte greu de demontat si de remontat, din cauza suruburilor care nu au acces bun ca sunt chiar in spatele rezervorului cu lichid de parbriz. Am avut un cost de 2200€ ca sa o repar, unele piese putand fii cumparate doar din reprezentanta, iar altele le-am luat de pe internet. A iesit foarte bine, inafara de faptul ca smecherii care mi-au trimis capota si aripile au omis unele defecte, laudand piesele la telefon de parca erau noi. Am cumparat din Franta, Germania, Polonia si Romania. Va las sa ghiciti cine sunt cei care au ascuns defectele... Acestea sunt piesele care au fost inlocuite: bara fata, capota, aripa dreapta si stanga, intercooler dreapta, grila far ceata, far ceata, far dreapta si stanga, grila centrala si suportul de numar, spalator far dreapta, senzor parcare central dreapta, si doi suporti la bara fata.1 point
-
Eu am schimbat uleiul la Serpico Craiova, ulei original , 2L mi-au zis ca trebuie sa intre. La mine intra mai greu in treapta 1 si agata putin in treapta 2 si putin in 3. Deocamdata observ o ameliorare cat de cat dar am inteles si de la mecanici ca era bine sa fi facut o spalare a cutiei cu primii 2L apoi dupa 5 min cu motorul pornit si trecut prin fiecare treapta, se goleste cutia apoi se umple iarasi cu inca 2L. Se pare ca a fost o rechemare pentru probleme la cutie a unor modele Vw.1 point
-
Gainarii tot asa sparg geamul si daca ai alarama si daca nu. Daca e ceva la vedere iau si fug. Pana vii tu sa vezi de ce suna alarma...sanatate! Solutia : casco ! si clar, nimic tentant lasat la indemana.0 points
-
-1 points
-
Salve acest aux heater este standard ca dotare sau optional?? si cum pot afla daca il am pe masina sau nu!! e vorba de auto din semnatura-1 points
-
-1 points
-
Trapa detin pe masina tatalui meu care o folosim de obicei in concedii si plecari, de aceea nu am optat pentru ea si nu avea rost. Dupa parerea mea trapa este interesanta doar pe autostrada unde o poti ridica in sus ca sa mai intre aer, in rest este doar de stil + mai multa lumina in habitaclu, marele minus care il are, dupa parerea mea, nu mai este la fel de rezistent habitaclul la impact sau rasturnare. (doar ne gandim si la siguranta ) Intr-adevar e frumoasa dar acum stiti cum e, ma multumesc cu ce am :D. @dadu "Suspensie zgomotoasa" se numeste topicul, eu am un mic pitic pe creier care le aude pe toate si daca aud ceva imediat la garantie fug cu ea :)))) Navigatia imi este utila deoarece nu prea am cine stie ce date mobile si sincer am nevoie de bateria de la telefon + telefon deci nu prea pot opta pt varianta cu navi pe tel. @DDoc Asteptarea va fi dureroasa :((-1 points
-
1C0 959 799B - care suporta si receptie telecomanda - ii poti pune si cheie briceag OEM, in viitor - eventual poate o cumperi cand cumperi modulul.-1 points
-
-1 points
-
S-au imi trebuie si ceasuri si calculator si......alta masina? Nu ma pricep,Multumesc pt.raspuns-1 points
-
buna ziua.imi apare cand opresc motorul pe bord mesaj ca nu am oprit in siguranța motorul.il opresc normal.sau cum as putea sa fac acest lucru ptr nu stiu si imi zice sa citesc manualul dar il am numai in germana.mulțumesc-1 points
-
din 1-2000 de membrii vw si 10 milioane de romani , sunt 20-25 % care cumpara masini noi . restul cum apuca . 90% din ei cumpara masini cat mai noi cu km putini si bani foarte putini , si ce mai ramane cumpara de la oameni bogati care le tin 2-3 ani si le vand (tot ieftin si tot cu km putini ) . sunt multi colegi care comenteaza aici din folclor, au auzit de la unu si altul, nu zic ca nu sunt cazuri reale putin inflorite dar sunt sub 1% din piata si din greseala generalizeaza si mai pun doua zerouri (100%) . Fiecare isi cumpara exact ce merita la acel moment, si aici of course exista exceptii mai sunt si clienti cu capul pe umeri cand fac o achizitie auto (cei de pe acest forum) ~-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00