Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.05.2016 în toate secţiunile

  1. If you don't look back at your car after you park it, you've bought the wrong car!
    6 points
  2. Pentru putere ai urmatoarele variante: 1. Faci un soft la un tuner bun. Multi promit, putini fac. Dar bani..toti iau. Atat. Astfel ajungi pe la 270-280 cai(repet, la un tuner bun..). Costa 300-400 Euro. 1.1. Dai jos filtrul de particule si refaci traseu complet si faci un soft mai agresiv. Ajungi la ~300 cai. Posibil sa ai nevoie si de intercooler la pasul asta. Cat despre costuri, vorbim deja de 1100-1500E. 2. Fata de punctul 1.1 mai adaugi si un turbo mai generos, musai intercooler custom, traseu admisie, evacuare libera de min 76mm si te duci spre 350-400. Cost total - 3000E+ Mai sus, the sky is the limit.. Pentru peste ~400 de cai deja vbim de bi-turbo. Un singur turbo MARE e degeaba. Pentru ca lag.. LAG! Preturile de mai sus sunt estimative, minime, ce nu includ aspectele neprevazute. Tunerul evalueaza conditia tehnica a masinii si implicit, potentialul acesteia. Dar odata cu cresterea puterii, vei avea neaparat nevoie si de alte cele. Frane, suspensie, transmisie, s.a. Dar avand in vedere genul de economii pe care le faci, mi-e greu sa cred ca ai scoate din buzunar asemenea bani pentru putere. Mai ales ca nu e masina pentru asa ceva.
    3 points
  3. Arata fantastic masina ... piticul meu ramane tot legat de claxoanele galbene .... dar na , e piticul meu !
    2 points
  4. Daca nu gresesc motorizarea masinii tale este 1.9 tdi cod motor BKC 4 motion, sa ma corectezi daca e alt cod motor. In cazul asta te uiti dupa uleiuri 5w40 , cu norma 505.01. 5w30 e un ulei folosit de masinile cu filtru de particule, ceea ce tu nu ai, si e cam subtire vara pentru motoarele trecuta de niste km (150-200 000). Fiind si mai subtirel, e usor mai zgomotos motorul in special vara.
    1 point
  5. Sau a intrat apa la conector..
    1 point
  6. La 210-000 km se schimba la Passat , doar daca ai probleme cu pompa de apa sa curga ai sa ai nevoie sa o schimbi !
    1 point
  7. Salut, Scuze, nu am mai intrat de ceva timp pe forum. Pana acum DSG7 se comporta foarte bine, fara probleme. Rulajul este relativ mic, in sensul ca am aproape 20.000 km. In orice caz, 1.8 TSI + DSG7 este o alegere pe care nu o regret pana in prezent.
    1 point
  8. Garda la sol nu s-ar modifica semnificativ cu 18" sau 19". Diferenta e din anvelope. Eu circul cu 225.40.19 fara probleme Doar grija si rabdare.
    1 point
  9. Scoate-o la drum 10-15 min ,2500-2800rpm ,a3a
    1 point
  10. retine maxim 5 profile parca - le poti sterge cu VCDS-ul daca nu ai cu maxidot, nu poti face nimic din BC.
    1 point
  11. Multumesc Ioana ... Polo-ul l-am luat la 31.000 km in 2009 si acum in 2016 are 37.000 km, ... oare ma crede careva daca o duc in targ!? ... no` lauda-te ... eu merg cu ea dar cu rost ...
    1 point
  12. Mai lasati sfaturile inutile cu schimbarea filtrului de polen. Rareori ala este cauza-apa la el, foarte vechi, cu frunze. Mirosul urat nu vine in masina-titlul este gresit. Provine din masina. Cred ca in 45 de pagini tot ce a fost de zis, s-a zis de n ori. Cauza este bacteria legionella. Ii place umezeala. Nu-i place uscaciunea. In concluzie, opriti AC atunci cand va apropiati de destinatie si lasati numai ventilatia ca sa se usuce traseul de condens.
    1 point
  13. Pe maxidot-intri in meniul phone...si acolo poti folosi si comenzile....sau nu e meniul?
    1 point
  14. Salutare, Pentru ca o poveste frumoasa nu se poate termina asa brusc, istoria EGOistei continua aici Momentan inca are numerele vechi insa este spre aprobare noua identitate a masinii IF-87-DSP (Draghici Sebastian si Patricia). Cand vom avea numerele noi voi posta si primele poze. Urmeaza in viitor retrofit pentru incalzirea in scaune si cine stie ce alte nebunii ma apuca. Ii multumesc lui George pentru grija acordata masnii si sper sa o vedem incurand pe cea noua si sa se bucure de ea. O seara faina!
    1 point
  15. Lupo pe langa daily car/future track toy a devenit si utility vehicle
    1 point
  16. Schimba mai des uleiul ca iti uzezi prematur motorul chiar daca e diesel. Daca aveai full sintetic mergea pe la 10k, 15k e prea mult. TBN slab la Rhenoil, iar BMW a schimbat Castrolul deoarece uza motoarele prematur din cauza schimburilor prea indelungate recomandata+uleiul slab calitativ fata de cum era inainte. "Made in Germany" mi se pare praf in ochi, e doar de marketing, chipurile ca cica e de calitate. Orice ulei de calitate poate sa fie produs oriunde atat timp cat si-a dovedid eficienta ca sa zic asa, marketing-ul e 0 din punctul meu de vedere la uleiuri, rezultate vorbesc singure.
    1 point
  17. Motorul 1.5TSI in prima varianta se va pune deocamdata doar pe Golf si si asta cel mai probabil din toamna...si abia dupa vor urma ceilalti, deci nu aveti frica mai sunt pe stoc 1.4TSI 150CP cu miile . Un motor bun de altfel Eu precis m-as baga la 1.4TSI de 150CP, avem is familie si se misca al naibii de frumos, este silentios etc... insa si echiparea style are partile sale bune... de ezemplu in cazul meu, acolo este cotiera spate, cea ce in sine nu ar fi nu stiu ce...dar daca ai cotiera ai si orificiu portbagaj, ideal pentru schiuri sau alte obiecte lungi fara sa fi obligat sa rabatezi un spatar sau doua. Ideal la drum lung cu 3-4 persoane in masina. De exemplu pentru mine este un must have mai ales iarna (urasc tot ce este pe deasupra masinii, deci si portschiurile sau sicriele alea pe post de portbagaj)
    1 point
  18. salut! mai ai montat cablul pe casetofon? poti sa-mi trimiti si mie cateva poze cum l-ai montat. tb activat ceva pentru a functiona pe un casetofon stream fara mp3? merci!
    1 point
  19. Ieri mi-am facut in sfarsit timp sa inlocuiesc inelul cromat afectat de pe janta de vara. Ca de fiecare data raman placut surprins de rulajul masinii pe 19". Directie mai usoara, mai precisa, rulaj mai usor!
    1 point
  20. Decupleaza casetofonul,verifica cu vcds daca usile se inchid toate cu safe(asta se poate vedea si fara tester,se aprinde led-ul rosu de pe portiera daca e totul in regula).Inainte de asta,decupleaza pe rind sigurantele mari de pe baterie sa localizezi defectul daca e de la echipamentul interior sau din compartimentul motor,alternator,servodirectie,abs,etc.Ai improvizatii de vreun fel pe masina,deconecteaza tot ce ai aftermarket.
    1 point
  21. aceeasi garantie ca cele OEM
    1 point
  22. Autodata spune:Curea de distribuţie - înlocuire (de la 2007 toate 150.000 km; până la 2006 toate 120.000 km) Un pliant de la Continental da urmatoarele date(vezi poza) Producatorul da aceleasi date si da o derogare:În cazul condiţiilor grele de exploatare, lucrările trebuie executate mai devreme. Condiţii de utilizare dificile în cazul curselor pe porţiuni de drum preponderent scurte la cursele efectuate preponderent pe vreme rece exploatare preponderent cu turaţie în gol la cursele efectuate preponderent cu remorcă în cazul curselor efectuate preponderent pe străzi cu praf . E normal ca la noi la reprezentante sa bage frica in oameni pt ca trebuie sa faca bani,nu se poate traiasca exclusiv din vanzarea masinilor care in ultima vreme este la pamant. Distributia la motorizarea de care vorbim este foarte simpla,2 role si 1 curea
    1 point
  23. Sunt 3 coduri de motor la 1.9 105 cp BKC,BLS,BXE.Pentru toate cele 3 coduri fabricantul spune:Curea de distribuţie - înlocuire (de la 2007 toate 150.000 km; până la 2006 toate 120.000 km).Treaba cu EUROPA DE EST,imi suna foarte ciudat.Sa specifice in cartea service sau in un manual ca pt zona amintita distributia sa se faca la jumatatea intervalului..60.000 km imi pare hilar.Poti merge linistit 6 ani cu distributia avand in vedere nr de km actuali.Din punctul meu de vedere consilierul de service a fost foarte finutz si cat se poate de corect in apreciere.Puteai sa dai de un ''consilier mai bun''care sa iti spuna:domne trebuie schimbata..pt ca au trecut 4 ani.Un sfat,incearca sa pornesti masina macar la un interval de 2 saptamani si macar 10 minute sa functioneze motorul.
    1 point
  24. La mine acea limita este la 3000 rot/min in stationare
    1 point
  25. Masina perfecta :) Imi doresc f mult un exemplar ca al tau,poate in viitor sa ma pot apropia de unul :) Felicitari
    -1 points
  26. X-cess e folosit si in EU si SUA in foarte multe masini performante de genul Subaru, Mitsubishi, Toyota supra, Nissan skyline masini cu turbine cat o galeata care dezvolta mai mult de 200cp/L si e renumit ca e printre putinele uleiuri care se consuma putin si ofera protectie ok. Cititi reviewuri scrise de oameni care traiesc pentru masini si numai motoare viseaza, le construiesc le imbunatatesc si asa mai departe. Sa ii spui unui proprietar de Subaru ce are 2L boxter cu 300-400 cai+ ca Motulu nu e bun in 1.9 ALH sau 1.2 benzinar .
    -1 points
  27. Nu este mult,este foarte mult.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!