Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.05.2016 în toate secţiunile

  1. Gata. S-a terminat periplul la mine. Masina a plecat, sper eu sa mai faca multi km fara probleme la noul proprietar. Noua masina a ajuns in Curtici. Se poate inchide topicul dpmdv.
    4 points
  2. @tzupak Sa o stapanesti sanatos A mea e pe drum, ajunge la Curtici Luni-Marti cred. O sa scriu aici exact cat a durat drumul. 48 de zile de cand am platit avansul pana azi. Probabil se fac ~53-54 pana vine.
    3 points
  3. Am reușit sa montez arcurile H&R. Per ansamblu mulțumit 99%. 1 % nemulțumit ca as fi vrut sa fie 1cm mai înaltă.? Dar nu am avut alta varianta. Pe de alta parte mașina este mai confortabila pe denivelările foarte mici si mai rigida pe cele mari. Cu okazia asta am scăpat si de zgomotul de "suspensie ieftină" de care se plânge multă lume pe forum. Cu mențiunea ca in realitate arată mai bine decât in poze?, cam asta e:
    1 point
  4. Freonul este lifetime. Nu se uzeaza, nu se schimba. Asta este si ratiunea pentru care la golire, in vederea unei reparatii, freonul si uleiul din instalatie se recupereaza. In service plan si in manual producatorul nu impune schimbarea freonului. Daca, eventual, nu ai cantitatea prescrisa de producator in instalatie, poti sa-l completezi. Altfel nu are sens sa faci modificari. Dupa cum spunea si loghy - daca nu e stricata, nu o repara.
    1 point
  5. Are legatura. Saptamana viitoare se fac contestatii, iar de saptamana cealalta va incepe programul. Practic masinile care vin acum si asteapta rabla, raman blocate in vama. Asa ca termenul de 3sapt pt livrare ar putea insemna ca rabla incepe peste 2.
    1 point
  6. Posesor din februarie 2015. Actual 44.xyz km in bord. Nu am avut nici o problema cu ele, venit de pe o Mazda 3 din 2010 si un Polo 9N3 Cross din 2007, nu se compara vizibilitatea pe noapte. Cu sistemul de spalare am schimbat pe garantie "pompa" de pe partea soferului, acea duza nu mai reintra de tot la loc. Si...da...daca pui accent pe "vizual" arata mai bine
    1 point
  7. Sunt un posesor al unei masini cu anul de fabricatie 2013 (prin luna Mai a ajuns) si vreau sa spun ca de cate ori ploua mai multicel (adica umezeala pe un timp mai indelungat) am probleme cu farul din partea dreapta... Ori becul xenon ori becul de pozitii imi este stins iar in bord imi zice ca e ars. Ele nu se aprind decat daca opresc si repornesc motorul, deci becurile nu au nicio problema. La reprezentanta degeaba ma duc, ca daca am oprit si repornit motorul problema dispare. Iar pe ei ii stim cu totii, daca se reaprinde becul, ma trimit la plimbare. In rest, am avut la acelasi far dreapta, un bec xenon care mai intai s-a ingalbenit, apoi s-a ars de tot... Schimbat pe garantie. Cu sistemul de spalare nu am avut nicio problema. Folosesc foarte des stropitorul (consum cam la 2 saptamani un bidon de 5 litri) Ca parte pozitiva, noaptea se vede foarte bine sistemul de iluminare xenon. Mai conduc si celalta masina din familie (O2 cu halogen) si e diferenta. Iar ca incheiere, din punct de vedere estetic, farurile xenon sunt mult mai atractive decat cele obisnuite halogen. Pentru cine pune pret pe asa ceva , ca pana la urma vorbim de 1500 euro totusi..
    1 point
  8. Masina e fainuta, dar, recunosc si pe mine m-a frapat loganeala portbagajului, cand am vazut in showroom o jetta. Balamalele alea sunt nasoale rau cand incerci sa incarci portbagajul - trebuie sa ai grija sa nu fie ceva pe traseul lor... D-asta prefer balamalele foarfeca cu piston (cum sunt la Bora de ex) In rest, sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  9. Cam scumpa, la ce dotari are si numarul de km, tinand cont ca este benzina. Si in plus, vanzatorul, dupa nume este turc. Te sfatuiesc sa eviti turcii si romanii care vand masini in germania
    1 point
  10. Ceva nu e ok.... Deoarece in prima poza injectoarele au valori buna, iar in a doua poza valorile o iau razna...apropo de consum, nu o sa scoti niciodata consumul pe care il avea laguna...
    1 point
  11. M-am intors, am acumulat 420 km in 2 zile. Drumul, repet, de la Bucuresti la Fundata este ok, usor denivelat pe alocuri, peticit cu cateva gropi semnalate pe Waze, dar nimic grav, il clasific ca mediu, se poate parcurge lejer cu orice masina sport. Inainte de Fundata am facut dreapta spre Fundatica unde ne-am cazat la o pensiune absolut superba (ultima pensiune din Fundatica, intre munti, chiar unde se termina drumul. Proprietarul a ramas socat ca am urcat cu golful pana sus la el la pensiune, voia sa vina dupa noi cu masina 4x4, insa am reusit, am patinat putin ambreiajul dar am reusit sa urc, fara sa ating. Drumul pana la 1km de pensiune este asfaltat iar de acolo vine el dupa voi, sau urcati cu masina. Pensiunea este asta: http://www.turistinfo.ro/fundata/cazare-fundata/pensiunea_sleaul_mandrului/poze-pensiunea_sleaul_mandrului-c84109.html Cand am ajuns am gasit sus 3 xgolf 5, in rest doar masini de teren, am ras si am glumit am crezut ca e vreo intalnire VW, la cuca macai sus in varf de deal/munte sa intalnesti 3 golfuri. Gazda este foarte primitoare, face mancare excelenta (ceaun, ciorba radauteana, sarmale in foi de vita, vin foarte bun alb/rosu,) si muzica foarte buna (rock/jazz/pop), traseele montane sunt de la cele mai usoare (gen 1 ora, pana la foarte grele, 5-6 ore). Mi-a placut mai mult la el decat in Moieciu sau in Sirnea. Cateva poze cu privelistea de langa cazare, cu drumul ala rau despre care vorbeam:
    1 point
  12. Eu zic vorba aia: daca nu e stricata, nu o repara
    1 point
  13. cauta reviews legate de evacuarea asta cu un soft corect...e ceea ce trebuie. eu acum stau in dubii la evacuare si soft..nu stiu ce sa pun. pe fata poti urca pana la -4 camber..dar nu pe strada ca e pacat de cauciucuri. daca vrei ceva ieftin si bun pt strada, eu merg cu semi slicks nankang ns2r...costa 1300ron toate 4. si urca-i franale la 280mm, ca e pacat fara ziceai ceva de conversie la bolturi in loc de prezoane.. maisna mea..e de weekend asa...in afara de campionat ies cu ea..doar la plimbare, da. tocmai de aia nu am luat sparco, ca eu alerg in campionatul de lupo, deci totul trebuie omologat FIA. si sparco omologata..te rupe la buzunar. rollbar are, sudat. eu am inmatriculat-o ca masina de strada...inainte de modificari.
    1 point
  14. tare! da detalii te rog despre conversie http://www.kamracing.co.uk/volkswagen-lupo-rear-camber-toe-shim-set.html http://www.kamracing.co.uk/vw-lupo-1-6-16v-gti-kam-racing-exhaust-system.html http://www.kamracing.co.uk/vw-lupo-1-6-16v-gti-kam-racing-manifold-cat-pipe.html completeaza lista cu astea. btw...:) cam asa e la mine,,,
    1 point
  15. Am primit azi etrierele de la vopsit + furtunase HEL. Tot azi am primit un set de distantiere H&R de 15mm si le-am pus pe spate. Setup final roti de vara: 7.5J ET36 fata-spate. Am comandat si un capac de motor de TTS din Germania, il astept saptamana asta Distantierele H&R negre de 10mm (+ prezoane + antifurt + cheie; B55571-10A) vor intra la vanzare dupa ce le curat putin. O sa-i trag niste poze dupa ce montez franele si o spal. E jale la Constanta cu ploile astea
    1 point
  16. Hai sa incep cu lista ca mai dureaza cateva zile pana am si jucariile - Scaun Sparco Pro2000 LFII in marimea L ca am 1.88 si 93kg iar ultimul scaun pe care l-am avut a fost Sparco Sprint care nu pot spune decat ca era intim - side mounts Sparco; - Base mount for Lupo Sparco; - centura Schroth Clubman II ASM pe rosu cu base plate-urile aferente pentru montaj (o sa implice o leaca de sudura); - absolut toate bucsele de la Powerflex pentru Gti: front wishbone inner bush, front wishbone rear bush, front anti roll bar bush, front anti roll bar eye bolt bush, lower engine moun large bush, rear beam mounting bush; - camber bolts tot de la Powerflex; - conversie la bolturi in loc de prezoane cu piulite sferice; - filtru de aer Pipercross pentru airbox-ul original. In principiu pana vinerea viitoare ar trebui sa am toate jucariile sosite. Pe langa astea ar mai fi pe lista tot pentru saptamana viitoare cateva maruntisuri (dar sa vad cum se scalda apele cu sotia ) : - suspensie H&R; - furtune frana metalice Goodrige; - Placute fata Ferodo DS2500; Si pe langa toate astea masina este programata la service la Activ Auto pentru saptamana viitoare (dar cred ca o sa mai aman pana imi sosesc si piesele de la Racing Nick) pentru o revizie generala.... distributie, ambreiaj, implicit articulatie (ca tot vin bucsele) si posibil o vopsitorie integrala....
    1 point
  17. 1. Cum adica sa pui 4Control? Ala nu merge pus pe nivelul de echipare, se gaseste strict pe un motor (1.6) si un singur nivel de echipare (GT). Cel putin asa e in Ro. 2. Am condus 1.6-ele de 130 CP pe Kadjar si nu m-a impresionat. Pe Megane o fi mai altfel dar ma indoiesc pt. ca e aceeasi platforma si greutatea nu este atat de diferita. Se vede ca e motor mic, scutura destul de mult cu ss activat, se simt vibratii in caroserie iar cutia chiar agata in a 6-a (mi s-a intamplat de 4-5 ori sa nu o vrea din prima). La acceleratie se simte un lag destul de mare, mai ales in treptele 2-3. Consumul- mai mare decat mai asteptam, dar vad ca e o tendinta generala pe piata auto din cauza normelor de poluare. 3. Aspectul bun la Renault e combinatia dotari- pret. Chiar iti iei o masina dotara la bani de Golf entry. Dar implementarea unor solutii.....aia lasa mult de dorit. Nu am inteles R-link-ul prea bine cum functioneaza pe navi, cruise control-ul ala pus intre scaunele fata e greut de utilizat, spatiile de depozitare nu sunt clever deloc etc. 4. Ce ma trage in jos la Renault e devalorizarea, care cred ca e cea mai mare dintre toate europenele. Sa iei pe un Megane vechi de 4 ani doar 2,5k euro mi se pare bataie de joc, in conditiile in care nu avea 100k km (caz intamplat in cazul unui prieten). 5. Sunt curios ce parere o sa ai de Opel. Mazda am testat, e ok, dar in cazul meu nu e o solutie, nu e facuta pentru Europa. Au gandit-o avand in cap piata nord-americana si asta se vede in motorizari si lipsa antifonarii. Mai bine Honda, e mai "europeana"... PS Ca sa nu existe dubii, am testat si Megane si Kadjar cu motorizare benzina (Megane) si diesel (Kadjar).
    1 point
  18. Proaspat vopsita Urmeaza mai multe poze si cu restul elementelor vopsite. Cat de curand o sa duc farurile la polishat pentru ca sunt foarte matuite, ceea ce nu este bine nici pentru aspect, dar nici pentru vizibilitate.
    1 point
  19. 200k prima data ? Eu am 178k la dsg si am luat pachetul de 6L+filtru si sapt asta ce vine ma duc la reprez sa il inlocuiesc . Manopera este 250 ron asa cum a scris colegul mai sus . Cutia shimba perfect din orice treapta fara sa se simta nimic, dar asta e ... se face termenul si trebuie sa schimb uleiul . Se spune ca uleiul se schimba cand trebuie nu cand incepe cutia sa dea semne si sa te traga de maneca . Am in familie passat dsg cu 300 k km la care s-a schimbat sapt trecuta uleiul tocmai pentru ca se facuse termenul de 60 k km . Si , da , masina ruleaza cu ambreiajele originale . Numai ca bordul arata 300k pentru prima data !!!
    1 point
  20. este vorba de ceea ce primeste Romania adica piese de o proasta calitate facute in Turcia. De ce ambreiajul original tine 200 000km, al meu are 294 000km, si inca merge, nu patineaza, si turcismele tin 50 000km sau hai maxim 100 000km daca circuli extern, si totusi un kit complet e de la 1500ron dual mass si 1250ron single mass. Suntem noi prosti ca le acceptam produsele de rahat, de vina sunt producatorii dar si depozitele care accepta sa lucreze cu piese de proasta calitate, dar stiu in ce se baga si accepta intentionat ceasta marlanie pentru ca fac profit mai mare decat daca ar lucra cu piese de calitate. Daca am primit recomandari de la mecanici sa folosesc ambreiaje AM produse de firme mai mici (gen itn/starline) va dati seama ce debandada si ce hotie este la kiturile luk/sachs.
    1 point
  21. @Aditu de ce sa ma enervez? Atata timp cat pleci la drum cu ideea de a te bucura de drum, in special de timpul petrecut cu persoana aflata pe scaunul din dreapta, nervii nu au ce cauta in scenariu. Unde drumul iti permite, te distrezi, unde nu..mergi linistit si cu grija. Important e sa ajungi la destinatie si sa creezi amintiri placute in timpul ala.
    1 point
  22. dupa cum spune si numele siteului ,acele brate sunt pentru motorsport si nu au nici o treaba cu fiabilitatea si comfortul ;pe o masina de uz cotidian ,mai ales in acest anotimp sunt sigur ca nu ajungi sa faci 5000km iar zgomotele si "bataile" bratelor originale "duse" sunt mici copii pe langa ce pot face astea .
    1 point
  23. Si care e legatura cu topicul de fata?
    0 points
  24. Salut! Am fost contactat astazi de catre dealer (Brady) care mi-a spus ca un termen "cat mai aproape de realitate" pentru livrarea masinii (care se afla deja la Curtici) este peste 3 saptamani, adica in jurul datei de 20 iunie.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!