Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.05.2016 în toate secţiunile

  1. Inca cateva poze cu rezultatul vopsitului , de data aceasta la o calitate mai buna. Saptamana care vine vreau sa schimb capitonajul de la capota si buretii de la chederul de la motor , apoi gata pe anul acesta........aaaa si sa nu uit de priza de la carlig , inca nu am montat-o , sta la coada .
    1 point
  2. M-am intors, am acumulat 420 km in 2 zile. Drumul, repet, de la Bucuresti la Fundata este ok, usor denivelat pe alocuri, peticit cu cateva gropi semnalate pe Waze, dar nimic grav, il clasific ca mediu, se poate parcurge lejer cu orice masina sport. Inainte de Fundata am facut dreapta spre Fundatica unde ne-am cazat la o pensiune absolut superba (ultima pensiune din Fundatica, intre munti, chiar unde se termina drumul. Proprietarul a ramas socat ca am urcat cu golful pana sus la el la pensiune, voia sa vina dupa noi cu masina 4x4, insa am reusit, am patinat putin ambreiajul dar am reusit sa urc, fara sa ating. Drumul pana la 1km de pensiune este asfaltat iar de acolo vine el dupa voi, sau urcati cu masina. Pensiunea este asta: http://www.turistinfo.ro/fundata/cazare-fundata/pensiunea_sleaul_mandrului/poze-pensiunea_sleaul_mandrului-c84109.html Cand am ajuns am gasit sus 3 xgolf 5, in rest doar masini de teren, am ras si am glumit am crezut ca e vreo intalnire VW, la cuca macai sus in varf de deal/munte sa intalnesti 3 golfuri. Gazda este foarte primitoare, face mancare excelenta (ceaun, ciorba radauteana, sarmale in foi de vita, vin foarte bun alb/rosu,) si muzica foarte buna (rock/jazz/pop), traseele montane sunt de la cele mai usoare (gen 1 ora, pana la foarte grele, 5-6 ore). Mi-a placut mai mult la el decat in Moieciu sau in Sirnea. Cateva poze cu privelistea de langa cazare, cu drumul ala rau despre care vorbeam:
    1 point
  3. @Laurentiu_LWR , @Emy D Exista aceste amortizoare mai sport , sunt pe gas pe monotub si sunt cu 30% mai rigide decât unele bitubulare pe gas, se numesc kayaba gas-a-just si sunt argintii, va las un cod de producător pentru VW Bora: KYB 553206.
    1 point
  4. Sustin ce a zis cosmin
    1 point
  5. Salut, revin cu noutati despre instalatia mea ,aveam conducta rupta cea care pleaca de la compresor cu butoias pe ia de vreo doi ani si nu am reparat-o pentru ca nu am avut buget .Anul acesta ne-am hotarat sa mergem in vacanta cu masina si o sa avem nevoie de clima deci m-am hotarat sa ma apuc singur de ea dupa ce in prealabil am citit 'un pic' topicul acesta. Week-end-ul trecut am schimbat conducta (merci colegului motorand si tonytony pentru info) .Pentru inlocuire a fost necesara demontarea partii din fata implicit faruri si bara. Am remontat totul si am fost la service si am pus freon . Surpriza placuta ,am aer rece . Sper sa ma tino o vreme. Pot sa va spun ca mi-a fost cam frica pentru compresor avand in vedere ca conducta a fost rupta mai bine de 2ani ,ma gandeam ca s-o fi blocat sau cine stie din cauza prafului dar ma ferit Dumnezeu. Am citit pe undeva pe aici pe la cei mai experimentati ca compresorul nu merge daca nu e presiune in circuit ,probabil a fost cazul meu. Multumiri la toti care contribuie la acest forum.
    1 point
  6. M-a bucur ca ai rezolvat problema, când ai timp schimbale si pe cele de la puntea din fata si asa știi o treaba ! Drumuri bune ! Salut, bucsele aceasta vin la articulația dintre brațele din spate si șasiul mașinii.
    1 point
  7. Iti multumesc si tie Cosmin. O sa schimb pompa tandem, dupa care voi reveni cu noutati. O sa am mereu noutati la 600.000 km :-) Domnul sa va ajute, sunteti baieti de nota zece.
    1 point
  8. În acest regim ai de compensat forțele de frecare, maşina având inerție mare . Fără solicitări bruşte gazele sunt în cantitate mică, geometria variabila creste presiunea gazelor şi nu cred că are de suferit nici EGR.Asta e din categoria "nu viteza ucide ci frânarea bruscă" pentru că lucrurile se schimbă total la trecere din turația sub cuplu la talpă apăsată fără simț care va solicita şi turbina şi va produce depuneri pe evacuare pentru că apare un volum mare de gaze cu presiune mică.Față de diesele vechi la care în astfel de situații apare un dop de fum, la ale noastre fumul nu iese așa doar pt că-l încasează DPF, altă victimă a schimbării bruşte de regim. Mai ales în oraș , eu merg des așa și dacă am nevoie de accelerare , fie retrogradez dacă am nevoie rapid de cuplu, fie apăs accelerația progresiv, mai fin pina pe la 1800-2000rpm apoi cât îmi trebuie.
    1 point
  9. Am primit azi etrierele de la vopsit + furtunase HEL. Tot azi am primit un set de distantiere H&R de 15mm si le-am pus pe spate. Setup final roti de vara: 7.5J ET36 fata-spate. Am comandat si un capac de motor de TTS din Germania, il astept saptamana asta Distantierele H&R negre de 10mm (+ prezoane + antifurt + cheie; B55571-10A) vor intra la vanzare dupa ce le curat putin. O sa-i trag niste poze dupa ce montez franele si o spal. E jale la Constanta cu ploile astea
    1 point
  10. Pai de aceea am si intrebat, el are capsula vacumatica de la clapeta shut off dusa, nu egr-ul.
    1 point
  11. Am rezolvat cu eroarea 01044 care aparea pe navigatie si radio, am schimbat la byte 4 bit 0-7 din 04 la 01. Multumesc pentru ajutor!
    1 point
  12. Intrucat am dorit sa-mi vopsesc masina singur am tot batut forumurile in cautarea de informatii despre cum sa-mi vopsesc masina singur si de ce nu mai ieftin necautand sa obtin o calitate hai sa spunem necesara pentru o expozitie. am ajuns la o concluzia ca cel mai bine e sa folosesti vopsele bicomponent adica vopsea + intaritor sau vopsea si apoi lac + intaritor. am exclus din start varianta cu vopsea fara intaritor deoarece neavand experienta in cazul unui retus la scurt timp dupa vopsire poti obtine acel efect prin care primul strat de vopsea se exfoliaza se umfla cum vreti voi sa-i spuneti. asa am plecat la drum si am trecut prin urmatoarele faze 1 pregatirea masinii(slefuit chituit matuit etc) 2 sprit chit 3 slefuire sprit chit ( nu faceti gresala sa uitati vreo suprafata nematuita-exista posibilitatea sa se exfolieze vopseaua- nu imediat ci in timp veti observa asta la un jet de apa mai puternic) (P600-P1000) 4 vopsire (eu am ales klar care cica e brandul de sus al policolorului) -vopsea nemetalizata 5 slefuire pentru a scapa de efectul de coaja de portocala (p1500) 6 retusuri vopsea acolo unde stratul de vopsea s-a dovedit a fi subtire si prin slefuire s-a ajuns la sprit chit 7 slefuit din nou retusurile 8 lacuire 2-3 maini la intervale de 10-15 min in functie cum se usca lacul 9 slefuire lac cu apa din belsug (pus un pic de detergent sa mearga uns) cu p2000. remedierea eventualelor scursuri. 10 lacuire finala iarasi 2 maini si acum e acum ajuns in stadiul asta din lipsa de experienta scule locatie conditii (masina vopsita in curte intr-un cort din folie transparenta construit special pentru a vopsii masina) am scurs lacul in cateva locuri. intrebarea este : cum remediez? daca slefuiesc din nou cu p2000 se va mai vedea ceva dupa un polish? sau slefuiesc rectific cu lac (sa zicem cu un aerograf) zona slefuita si apoi polish sau trebuie relacuit tor reperul respectiv am tot cautat pe net si n-am gasit nimic.poate e vreunul din voi de meserie sau poate cunoaste pe cineva sa-mi dea un sfat as ramane profund recunoscator. am rugamintea ca cei cu remarca ''frate mai bine te duceai la un servis'' sa stea linistiti si sa nu posteze. pur si simplu am vrut s-o fac cu mainile mele si mai ales sa vad cu ce se mananca vopsirea unei masini. a si am uitat cei care mai au sfaturi despre vopsele si ce au mai patit si cum au remediat sa bage aici ca mai vreau sa fac cel putin o masina! orice sfat e binevenit!
    1 point
  13. @BARO- eu am patit sa mi se scurga lacul pe o portiera dupa vopsire, si exact cum a spus si blind, se slefuieste si apoi polish(tot 3M s-a folosit si la mine) si nu se vede absolut nimic felicitari pentru curajul de a face asa ceva fara pregatire de specialitate
    1 point
  14. ieftin ce m-am interesat si eu incepe de la 100 ron , mecanic este unul pe vacaresti , chiar pe straduta de langa piese auto , de vw , in intersectia cu splaiul unirii
    1 point
  15. Sa inteleg ca asta era cauza? Se strecura apa prin lipitura proasta si ajungea pana la mufa de sub bord ?
    -1 points
  16. Păi nici nu mă mir de consum. Tot e mai bun decât Castrol Magnatec 5w40 din care până în 10k km am completat vreo 3 flacoane de 1l. In oras până în 3000 te ture, iar afară 4000/4500. Deci să-mi mănânce 1/ 2 L până în 12k km tot as fi linistit.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!