Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.05.2016 în toate secţiunile

  1. Dupa aproape 11 ani si 11 luni locul de parcare al Leon-ului (care implimente 16 ani in curand) a fost ocupat de un GTI. Masina a fost inmatricula prima oara in Aprilie 2015 si are 27k km (25.4k in momentul achizitiei, restul pe drum). Pe langa motorul 2.0TSI cu 220cp si 350Nm, masina mai are ca dotari extra urmatoarele: - faruri bixenon adaptive cu DRL led si cornering - jante aliaj Austin 18" - navigatie Discover Media + MFA Premium - stopuri si proiectoare cu led - senzori de parcare fata si spate + ParkAssist - senzori de lumina si ploaie Pana acum toate sunt bune si frumoase, inca incerc sa ma obinuiesc cu noua pozitie de condus. Pentru cei inalti campul vizual este restrictionat de plafon, iar tapiteria neagra nu ajuta deloc (desi arata bine ). Motorul trage mult mai bine fata de 1.8T si 2.0TFSI, diferenta de cuplu este evidenta de la primele acceleratii. Insa mi se pare ca raspunsul este putin intarziat. Sound-aktuator-ul inca nu mi se pare foarte deranjant. Are momente cand ar fi trebuit sa se abtina din bazait (gen acceleratii pe autostrada) dar in general pare ok. Suspensia filtreaza bine denivelarile chiar si cu jantele de pe 18". Chiar daca este usor cam zgomotoasa cu jantele astea, se simte ca lucreaza din greu si nu te zgaltaie mult. Stabilitatea este buna, iar ruliul destul de redus. Chiar daca are aceeasi greutate ca si Leon-ul, desi VW se lauda ca ar fi scazut-o mult de-alungul timpului, masina pare mai usoara. Tind sa cred ca motorul mai usor (cu toate inovatiile din plastic ) ajuta la o distributie mai echilibrata a masei. GTI-ul mi s-a parut ca subvireaza destul de putin. Interiorul este bine lucrat, desi vad ca au pus accent pe partea din fata. Spre exemplu, fetele de usi au un material moale in partea superioara doar in fata. Usile din spate, desi arata similar sunt in totalitate dintr-un plastic dur. Pics: De facut: - RAR + inmatriculare - spalat tapiteria (era destul de murdara cand luat-o, au curatat-o baietii de la autohaus cat de cat dar mai trebuie) - detailing exterior (la achizitie am primit si niste holograme fine tot de la baietii de mai sus) - pus ceva protectii pe pragurile interioare - jante de iarna - covorase pentru iarna si tavita pentru portbagaj
    1 point
  2. Am rezolvat problema, am schimbat actuatorul deoarece nu mai tinea vacumul
    1 point
  3. O parte din diferenta de pret provine din unele dotari care la ei sunt standart si la noi optionale.
    1 point
  4. Problema rezolvata, nu asifa din cauza codarii pe 17 instrument. Teoretic ar fi trbuit ca primele doua cifre sa fie 15 dar la mine merge cu 24 Nu inteleg fenomenul dar ma bucur ca am rezolvat-o intr-un final. Mai am de schimbat pompa de abs (nu stiu cu ce cod sa cumpar, nu gasesc identic cu al meu) si scap de toate erorile din bord Stima
    1 point
  5. Decupleaza intai furtunul de turbo conectat la clapeta de cutoff.
    1 point
  6. DA releul jos si refa lipiturile din releu.
    1 point
  7. Hai sa incep cu lista ca mai dureaza cateva zile pana am si jucariile - Scaun Sparco Pro2000 LFII in marimea L ca am 1.88 si 93kg iar ultimul scaun pe care l-am avut a fost Sparco Sprint care nu pot spune decat ca era intim - side mounts Sparco; - Base mount for Lupo Sparco; - centura Schroth Clubman II ASM pe rosu cu base plate-urile aferente pentru montaj (o sa implice o leaca de sudura); - absolut toate bucsele de la Powerflex pentru Gti: front wishbone inner bush, front wishbone rear bush, front anti roll bar bush, front anti roll bar eye bolt bush, lower engine moun large bush, rear beam mounting bush; - camber bolts tot de la Powerflex; - conversie la bolturi in loc de prezoane cu piulite sferice; - filtru de aer Pipercross pentru airbox-ul original. In principiu pana vinerea viitoare ar trebui sa am toate jucariile sosite. Pe langa astea ar mai fi pe lista tot pentru saptamana viitoare cateva maruntisuri (dar sa vad cum se scalda apele cu sotia ) : - suspensie H&R; - furtune frana metalice Goodrige; - Placute fata Ferodo DS2500; Si pe langa toate astea masina este programata la service la Activ Auto pentru saptamana viitoare (dar cred ca o sa mai aman pana imi sosesc si piesele de la Racing Nick) pentru o revizie generala.... distributie, ambreiaj, implicit articulatie (ca tot vin bucsele) si posibil o vopsitorie integrala....
    1 point
  8. Motorul 1.5TSI in prima varianta se va pune deocamdata doar pe Golf si si asta cel mai probabil din toamna...si abia dupa vor urma ceilalti, deci nu aveti frica mai sunt pe stoc 1.4TSI 150CP cu miile . Un motor bun de altfel Eu precis m-as baga la 1.4TSI de 150CP, avem is familie si se misca al naibii de frumos, este silentios etc... insa si echiparea style are partile sale bune... de ezemplu in cazul meu, acolo este cotiera spate, cea ce in sine nu ar fi nu stiu ce...dar daca ai cotiera ai si orificiu portbagaj, ideal pentru schiuri sau alte obiecte lungi fara sa fi obligat sa rabatezi un spatar sau doua. Ideal la drum lung cu 3-4 persoane in masina. De exemplu pentru mine este un must have mai ales iarna (urasc tot ce este pe deasupra masinii, deci si portschiurile sau sicriele alea pe post de portbagaj)
    1 point
  9. Asta e cu usa inchisa pe jumatate (cat sa pot face poza).
    1 point
  10. Permite-mi sa te contrazic, Victor. Mai puturoasa 1.2 TSI decat 1.6 TDI ? Gresit, cauta pe internet teste si vide-uri comparative si vei observa ca sta chiar mai bine la zvac benzinara "La cati km zici ca vei face pe an se poate opta pentru amandoua, benzina sau motorina ne fiind justificabila alegerea TDI-ului in defavoarea TSI-ului sau invers." -- gresit, parerea mea, no offence. Daca vrei sa faci 7-10 mii km pe an, alege din nou benzinara, caci cu siguranta iesi mai bine la bani, chair daca e vorba de o masina SH. @Revan, decizia iti apartin in totalitate - insa mergand pe principiul numarului de kilometri, fundamental zic eu in ceea ce priveste cash-ul, alege benzinara,caci ti se potriveste mai bine. Intr-adevar consuma un pic mai mult decat diesel-ul insa diferenta intre 1.6 TDI si 1.2 TSI e f mica, mai ales daca spui ca esti o persoana echilibrata care nu se vrea regele soselelor Ai in schimb o incalzire mai rapida a motorului, o masina silentioasa si rafinata. Multa bafta!
    1 point
  11. bravo toni!! super jucarie...eu as fi preferat DSG... vad ca toti cu 1.8T au trecut 2.0TFSI, cupra, GTI, R, S3..d-astea deci once you go benzinar putrrnic..you always go benzinar puternic. sunt mai serviabili la PBV, sau fa un drum de we in plimbare la Brasov..merita dealerul de acolo..si masina pe drum iti va pune un zambet pe fata n-am vazut un pret..informativ..ca ma bate si pe mine un gand catre un 7GTI pe la sf anului..
    1 point
  12. Eu eram, am lasat actele la tradus Ieri am fost la RAR si masina s-a dovedit a fi autentica
    1 point
  13. +1 pentru manuala pe GTI ! sa te bucuri multi km alaturi de ea!
    1 point
  14. La același preț eu as lua Diesel. După multe calcule...Nu prea reușești multe economi cu benzinarul.e mai rentabil benzina luat de nou în care diferenta de preț e semnificativa fata de diesel.plus confort la conduse mai bun la diesel.uni zic ca e mai vioaie 1.2 tsi....posibil dar 1.6 are o elasticitate mai mare. Personal conduc un benzinar dar uneori îmi lipsește cuplul unui diesel la turație mai reduse.
    -1 points
  15. Din acel videoclip eu inteleg ca uleiul Ravenol este superior uleiului BMW pentru ca Ravenol nu are ''depuneri'' in urma arderii,Deci ravenol este mai bogat in detergenti si curata mai bine canalele de ungere.
    -1 points
  16. 1. Cum adica sa pui 4Control? Ala nu merge pus pe nivelul de echipare, se gaseste strict pe un motor (1.6) si un singur nivel de echipare (GT). Cel putin asa e in Ro. 2. Am condus 1.6-ele de 130 CP pe Kadjar si nu m-a impresionat. Pe Megane o fi mai altfel dar ma indoiesc pt. ca e aceeasi platforma si greutatea nu este atat de diferita. Se vede ca e motor mic, scutura destul de mult cu ss activat, se simt vibratii in caroserie iar cutia chiar agata in a 6-a (mi s-a intamplat de 4-5 ori sa nu o vrea din prima). La acceleratie se simte un lag destul de mare, mai ales in treptele 2-3. Consumul- mai mare decat mai asteptam, dar vad ca e o tendinta generala pe piata auto din cauza normelor de poluare. 3. Aspectul bun la Renault e combinatia dotari- pret. Chiar iti iei o masina dotara la bani de Golf entry. Dar implementarea unor solutii.....aia lasa mult de dorit. Nu am inteles R-link-ul prea bine cum functioneaza pe navi, cruise control-ul ala pus intre scaunele fata e greut de utilizat, spatiile de depozitare nu sunt clever deloc etc. 4. Ce ma trage in jos la Renault e devalorizarea, care cred ca e cea mai mare dintre toate europenele. Sa iei pe un Megane vechi de 4 ani doar 2,5k euro mi se pare bataie de joc, in conditiile in care nu avea 100k km (caz intamplat in cazul unui prieten). 5. Sunt curios ce parere o sa ai de Opel. Mazda am testat, e ok, dar in cazul meu nu e o solutie, nu e facuta pentru Europa. Au gandit-o avand in cap piata nord-americana si asta se vede in motorizari si lipsa antifonarii. Mai bine Honda, e mai "europeana"... PS Ca sa nu existe dubii, am testat si Megane si Kadjar cu motorizare benzina (Megane) si diesel (Kadjar).
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!