Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.05.2016 în toate secţiunile

  1. Te rog sa postezi o poza cu fata placutelor (partea inscriptionata). Oameni buni,hai totusi sa pastram discutia in limitele normalului si decentei....8000 km cu placutele pe spate....? Placutele alea sunt ruginite si perpelite....in 8000 km nici macar nu prinde rugina de suportul metalic ai materialului de frictiune. Totusi am senzatia ca ai facut o confuzie si crezi ca ai schimbat si placutele pe spate...dar ele nu au foat schimbate de multa vreme.
    2 points
  2. Eu caut masina cu km puțin si 1000% reali . Nu cred ca gasesc CLS / A8 / ETC cu km puțini la banii astia si de maxim 2 ani . A6-ul asta este vândut de o reprezentanta Audi nu de Turci / Ruși / si ce or mai fi prin europa .
    1 point
  3. Masina are cateva dotari de top printre care vad: ACC, interior individual, faruri FULL Led, sonorizarea B&O, etc.. Pretul probabil a fost de + - 80-90K. Motorizarea + cutia ZF sunt de top. Poate nu schimba asa repede ca si S-tronic-ul 7 de pe 3.0 TDI normal, dar ca fiabiliate e peste. Minus: nu e modelul cu facelift, probabil la revanzare va conta destul de mult. M3 sedan e mult mai mic, are alt target masina. La 50.000E daca as gasi un 640d GC cum a spus colegul Cristi, l-as alege fara sa ma gandesc de 2 ori. Dupa seria 6, as cauta un A7 si apoi A6..
    1 point
  4. Woaaaaaa...man tu ai facut pozele ?te invitam cu mare drag la Aniversara!!! Mare like pt poze, mare like pt masina! Mai vrem poze, multe poze.
    1 point
  5. sunt superbe pe masina.... o completeaza perfect.
    1 point
  6. Logi... dar ce poze superbe ai facut... ca si masina !
    1 point
  7. multumesc Razvan! am rezolvat...cumva se strambase sarma aia care culiseaza pe care sta clema si cand inchideam usa arunca clema afara! topic inchis!
    1 point
  8. WVWZZZ3CZCE051485.pdf Nu mai este nevoie de adresa de email pt ca acum pot posta fisierele decodate aici. Cei care totusi nu au dreptul de a posta aici si imi dau mesaj pentru decodare, acolo nu am cum sa le atasez fisierul decit daca il trimit pe mail. O zi buna va doresc
    1 point
  9. Foarte bine arata! Congrats! Eu zic sa te prostesti si sa iti pui suspensie Nu ca acum ar arata rau, dar dupa va fi,, Bafta in continuare!
    1 point
  10. 1 point
  11. Am scris ceva in primul post Motorul nu se poate compara. 2.0T trage foarte bine in orice treapta, peste 2000rpm cuplul este foarte mare si rupe usor aderenta. Ce nu-mi place este etajarea cutiei, mai ales treapta a doua. Prin oras, cu a doua, la 20-30km/h este moarta, are turatia de ralanti. Insa inteleg logica, pentru ca altfel ar scartai cauciucurile la orice plecare mai in forta. La 1.8T (ala vechi, 20V) cuplul este mult mai mic si i-au facut treptele foarte scurte, lucru care ajuta elasticitatea prin oras. In afara orasului n-am vazut nici un dezavantaj la 2.0T. Consumul este o usoara dezamagire pentru mine. A scazut cu 1L/100km fata de 1.8T si ma asteptam ca treptele astea lungi sa ajute mai mult. Sasiul insa este o surpriza placuta. Nu ma asteptam sa fie diferente majore, dar masina se comporta total diferit. Leon-ul era clar subvirator, pe cand Golf-ul tinde spre neutru. Chiar si cu tot cuplul pe care il are nu mi-a dat impresia de torque-steer pana acum. Mie mi se pare ca repartizarea greutatii este mai bine gandita. Masina nu-ti mai da senzatia ca are toata greutatea pe puntea fata. Am mai observat ca se aude mult mai tare din interior catre exterior. Cu radioul la volum normal si usile inchise se aude in afara masinii. La Leon, puteam sa dau destul de tare si nu se auzea nimic. Este posibil ca pietonii sa auda tot ce vorbesti la telefon, daca folosesti bluetooth-ul Paradoxal, masina este foarte bine antifonata, nu auzi nimic de afara. Restul diferentelor sunt in general gadget-uri.
    1 point
  12. Nu stiu in ce masura pornografia este tolerata pe forum, dar o sa las asta aici
    1 point
  13. Cu ajutorul lui Florin am rezolvat problema cu trepidatiile la rece in treptele 3,4 si 5. Diagnosticul a fost clar : ambreiajele. Au fost schimbate si acum masina functioneaza impecabil. Multumesc Florin !
    1 point
  14. toni, fa te rog o comparatie intre 2.0T si 1.8T..la reprize, consum, plaja de turatie..tot ce ai simtit.. elasticitate... exceptie facand sasiul si interiorul, avand 2 generatii diferenta, ce diferente ar mai fi intre maisni?
    1 point
  15. Astazi an facut un upgrade la navi, an trecut pe android, diferenta este mare avantajele unei tablete, waze, meteo, infocar, asta imi spune ce nu poate masina, cati litri am in rezeror, usi deschise haion, centura etc,,,internet prin hotspot ecran full hd....8''
    1 point
  16. ma astept sa nu fie atat de evidente diferente...dar in the long run, motorul sa mearga mai bine cu 99. personal, cred ca un rol important il are si locatia si tipul de benzina. decat sa pui 99 dintr-o statie petrom veche, in cine stie ce satuc uitat de lume...uneori e mai buna un 95 de la un OMV/MOL la durmul principal. nu am deloc incredere in partenerii rompetorl, de exemplu...
    1 point
  17. Delvac si Rotella T6 sunt uleiuri de camioane cu aditivare foarte puternica, rezista mult la oxidare si conditii de trafic intens, motor turat/incarcat, pt asta au fost concepute imaginati-va ca exista uleiuri ce pot fi folosite la tursime cu termen de schimb 80 000km (asta inseamna ca daca il schimbi la 15.000km nici macar nu a inceput sa fie uzat uleiul, are aceleasi prop ca atunci cand e nou)=> rezulta uzura diminuata pe termen lung daca circuli mult cu motorul incalzit si la drumuri lungi extraurban. Se obtin rezultate fenomenale cu ele la americani, insa atentie aceste uleiuri au vascozitate mare, si iarna la noi sunt deloc indicate in motor. Dupa cum bine stiti cea mai mare uzura pe care o sufera un motor este pornirea la rece, asta e punctul sensibil al acestor uleiuri, de aceea e indicat sa folositi 5w40 505.01 pentru motorizarile PD cu vascozitatea recomandata de producator. Nu demult voiam sa folosesc Mobil TDT 5w40 in motorul meu (300 000km) insa m-am informat mult cu privire la vascozitatile acestor uleiuri la rece/cald si pt climatul Europei de est nu sunt deloc indicate. Trebuie sa ne informam putin cu privire la noua gama de uleiuri Shell. In 2015 bmw a renuntat la Castrol si a trecut pe Shell. Tehnologia GTL este tot mai la moda (gas to liquid) si vad ca se obtin uleiuri calitative cu aditivi antiuzura/lubrifiere din generatia noua (impusi de normele LL 507 cu sulfured ash scazut, aditivi de tip Boron/Mo), aditivi care sunt partial benefici in motorizarile nascute in era trecuta cand erau la moda uleiurile full SAPS (Ca/Zn ca aditivare antiuzura/antioxidare).
    1 point
  18. VSSZZZ1MZ4R128015.pdf WVWZZZ1JZ2W300352.pdf
    1 point
  19. Nimic nou ... doar 2 poze recente
    1 point
  20. in primul rand, ca sa scrii cipul, trebuie obtinut codul PIN - acesta nu se poate face din VCDS
    1 point
  21. nu se poate cuantifica daca un ulei este mai bun decat altul. Teoretic daca amandoua au aprobari identice (de exemplu 505.01) , teoretic sunt amandoua cel putin la fel de bune. Indeplinesc un minim de calitati pentru un standard. Mai departe depinde de motor/ stil de mers/ interval schimb. Fuchs este un ulei calitativ. La fel si Ravenol....
    1 point
  22. serios? demonstreaza ca doua uleiuri fac spume, cand adaugi 400 ml la 4 litri de ulei diferit. Si eu il beau pe tot. lasa dezinformarile pentru alte cazuri/ tipuri de ulei/conditii de exploatare
    1 point
  23. @Deadly..daca ai schimbat termostatul fara a schimba si carcasa lui,problema ta e posibil sa fie din cauza carcasei.Sunt patit si stiu ce zik.Stiam ca se schimba si carcasa dar nu am facutoo,si mi-a fiert iar apa.Cand ai schimbat termostatul aveai probleme cu el?ti-a fiert apa?Problema consta in faptul ca daca ti-a fiert apa..carcasa termostatului se ovalizeaza nu nu mai permite termostatului sa lucreze corect.Postez poze cu termostatul meu nou care nu a mers nici 60 minute si cu carcasa veche sparta.SCUZE MODERATORILOR DE OFTOPIC DAR POATE SUNT DE AJUTOR INFORMATIILE DATE DE MINE....Pozele;flansa termostat cu o bucatica lipsa in ea,termostat nou mesterit dupa 60 minute,termostatul masinii facut tandari.
    1 point
  24. Intr-adevar, dand ralantiul putin mai mare scapi de toate aceste trepidatii.Am experimentat si eu pe pielea mea, am crescut ralantiul de la 800,820 sau 850 (nu stiu exact cat ear) pana pe la 900, si este foarte adevarat ca nu mai exista trepidatii la ralanti sub nicio forma!Dar in aceasta situatie mai intervine un lucru care te inmcomodeaza si anume, cand stai in coloana, in aglomeratie, nu poti sa mergi foarte incet in treapta 2 , cum mergeai inainte sa maresti ralantiul.Eu cel putin asa am simtit.Ma rog, putem sa-i spunem ca este un moft deja ceea ce am spus eu. Vreau sa spun ca eu am schimbat volant,kit ambreiaj,distributie,curele,frei alternator,tampoane originale tobe,EGR, injectoarele sunt in parametrii acceptati, deci tind si eu sa cred ca nu avem ce sa le mai facem in privinta acestei trepidatii la ralanti, in special cand este foarte cald afara sau motorul se incinge bine dupa cateva ore prin oras. Eu stiu?Poate facem un brainstorming pe forumul asta si dam de cap acestei probleme, mai ales cu ajutorul celor mai experimentati dintre noi!
    1 point
  25. dupa opresc motorul si aerul conditionat se aude un sunet ciudat in masina , ca si cum ar curge apa printr-un calorifer , m-am uitat sub masina si e uscat , e ceva pe duca prin instalatie sau e ceva normal sa sune ??
    1 point
  26. Bine punctat Deenman, si eu la un moment dat voiam sa iau 5w40 Heavy Duty oil dar nu stiu cat de bine facea masinii. Uleiurile alea sunt pentru alt regim de exploatare si nu stiu cat de bine merg la masinile noastre, ca idee un mecanic bun chiar zicea ca cel mai bun loc de a-ti luat un ulei bun este de unde isi iau cei cu TIR-urile ca stii ca sunt din butoaie direct si acolo nu e de joaca cu calitatea. Eu am facut schimbul cu Shell Helix 10w40 si e cam aceeasi chestie ca si cele de la americani Pennzoil dupa cum au spus ei, momentan sunt multumit si am vazut ca are niste valori foarte bune in datasheet, peste Castrol, Mobil, Valvoline si chiar si Ravenol, cam printre cel mai bun daca nu chiar cel mai bun la aceasta norma. Ca idee eu as mai merge daca nu as gasi Shell la un pret bun pe Valvoline Maxlife si Eneos, astea mi se par cele mai bune ca raport pret/calitate, restul sunt turcisme ieftine, scrie ca sutn facute in Europa, dar nu specifica unde, caz Mobil si Castrol. Dupa cum am zis, ca vad ca imi iau reputatie negativa pe aici, daca vrei Castrol sau Mobil, ia tata alea facut direct de la americani ca acolo nu e de joaca, luati ulei unde scrie exact tara de provenienta.
    0 points
  27. Ar mai fi o chestie, ambreiajul de la compresorul de Ac dar ar trebui sa faca tot timpul, deci cred si eu ca e cureaua de accesorii.
    -1 points
  28. A mea BKC la 290 000km consuma 600ml la 10 000km. Cel mai mult din astia 600ml ii consuma VARA la temperaturi ridicate si cand parcurg distante foarte mari, gen 800km intr-un singur drum sau cand fac un drum si conduc putin mai sportiv decat de obicei (transfagarasan/transalpina). Am repetat a mia oara, verificarea uleiului se face in felul urmator, la schimbul de ulei cand pui ulei proaspat, torni ulei pana sus sub prima indoitura de pe joja, nu pana la zona hasurata. Apoi dupa 10 000km poti verifica unde iti este nivelul de ulei, el oricum se pierde prin vaporii care se duc pe epurator/furtune/pe la turbina putin, si se acumuleaza. Diferenta intre indoitura de sus de pe joja si indoitura de jos e de aproximativ 0.8-1 Litru. Deci sunt absolut sigur ca sunt unii care se jura ca nu le consuma masina ulei dar defapt le consuma, insa nu stiu ei sa-l contorizeze. Senzorul de nivel ulei scazut se aprinde ABIA CAND AJUNGI CU ULEIUL SUB ZONA HASURATA, sub minim! Asta inseamna ca masina ti-a consumat 1 litru de ulei deja. Uleiul se verifica pe o suprafata plana, la 5-10 minute dupa oprirea motorului, si se verifica doar asa, dupa ce motorul este cald, uleiul este cald, si se scurge in baie dupa 10 minute. Orice masina consuma ulei, si asta nu e tocmai un lucru rau.
    -1 points
  29. Și va face spume uleiul amestecat!
    -1 points
  30. Daca te intereseaza cu volan pe dreapta, la banii astia gasesti din 2010 chiar 2011 cu piele si tot ce vrei sub 150 k km, aici in anglia. ( nu-i mare filosofie sa conduci cu volan pe dreapta, eu conduc in toata europa asa)
    -1 points
  31. . doar acum am vazut ca e problema din 2015, nvm, sigur s-a rezolvat pana acum.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!