Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.05.2016 în toate secţiunile

  1. Am tras un ochi azi la carrefour,si synpower 5w40 e 129 lei(bidonul de 4 l,dar nu e pentru 505.01),synpower extreme mst 5w40 era 229 lei(bidonul de 5 l,care avea si norma 505.01, la care m-ai primeai si o sapca ).Tu la care carrefour ai vazut bidonul de synpower extreme 5w40 la 130 lei bidonul ?
    2 points
  2. Delvac si Rotella T6 sunt uleiuri de camioane cu aditivare foarte puternica, rezista mult la oxidare si conditii de trafic intens, motor turat/incarcat, pt asta au fost concepute imaginati-va ca exista uleiuri ce pot fi folosite la tursime cu termen de schimb 80 000km (asta inseamna ca daca il schimbi la 15.000km nici macar nu a inceput sa fie uzat uleiul, are aceleasi prop ca atunci cand e nou)=> rezulta uzura diminuata pe termen lung daca circuli mult cu motorul incalzit si la drumuri lungi extraurban. Se obtin rezultate fenomenale cu ele la americani, insa atentie aceste uleiuri au vascozitate mare, si iarna la noi sunt deloc indicate in motor. Dupa cum bine stiti cea mai mare uzura pe care o sufera un motor este pornirea la rece, asta e punctul sensibil al acestor uleiuri, de aceea e indicat sa folositi 5w40 505.01 pentru motorizarile PD cu vascozitatea recomandata de producator. Nu demult voiam sa folosesc Mobil TDT 5w40 in motorul meu (300 000km) insa m-am informat mult cu privire la vascozitatile acestor uleiuri la rece/cald si pt climatul Europei de est nu sunt deloc indicate. Trebuie sa ne informam putin cu privire la noua gama de uleiuri Shell. In 2015 bmw a renuntat la Castrol si a trecut pe Shell. Tehnologia GTL este tot mai la moda (gas to liquid) si vad ca se obtin uleiuri calitative cu aditivi antiuzura/lubrifiere din generatia noua (impusi de normele LL 507 cu sulfured ash scazut, aditivi de tip Boron/Mo), aditivi care sunt partial benefici in motorizarile nascute in era trecuta cand erau la moda uleiurile full SAPS (Ca/Zn ca aditivare antiuzura/antioxidare).
    2 points
  3. Dupa aproape 11 ani si 11 luni locul de parcare al Leon-ului (care implimente 16 ani in curand) a fost ocupat de un GTI. Masina a fost inmatricula prima oara in Aprilie 2015 si are 27k km (25.4k in momentul achizitiei, restul pe drum). Pe langa motorul 2.0TSI cu 220cp si 350Nm, masina mai are ca dotari extra urmatoarele: - faruri bixenon adaptive cu DRL led si cornering - jante aliaj Austin 18" - navigatie Discover Media + MFA Premium - stopuri si proiectoare cu led - senzori de parcare fata si spate + ParkAssist - senzori de lumina si ploaie Pana acum toate sunt bune si frumoase, inca incerc sa ma obinuiesc cu noua pozitie de condus. Pentru cei inalti campul vizual este restrictionat de plafon, iar tapiteria neagra nu ajuta deloc (desi arata bine ). Motorul trage mult mai bine fata de 1.8T si 2.0TFSI, diferenta de cuplu este evidenta de la primele acceleratii. Insa mi se pare ca raspunsul este putin intarziat. Sound-aktuator-ul inca nu mi se pare foarte deranjant. Are momente cand ar fi trebuit sa se abtina din bazait (gen acceleratii pe autostrada) dar in general pare ok. Suspensia filtreaza bine denivelarile chiar si cu jantele de pe 18". Chiar daca este usor cam zgomotoasa cu jantele astea, se simte ca lucreaza din greu si nu te zgaltaie mult. Stabilitatea este buna, iar ruliul destul de redus. Chiar daca are aceeasi greutate ca si Leon-ul, desi VW se lauda ca ar fi scazut-o mult de-alungul timpului, masina pare mai usoara. Tind sa cred ca motorul mai usor (cu toate inovatiile din plastic ) ajuta la o distributie mai echilibrata a masei. GTI-ul mi s-a parut ca subvireaza destul de putin. Interiorul este bine lucrat, desi vad ca au pus accent pe partea din fata. Spre exemplu, fetele de usi au un material moale in partea superioara doar in fata. Usile din spate, desi arata similar sunt in totalitate dintr-un plastic dur. Pics: De facut: - RAR + inmatriculare - spalat tapiteria (era destul de murdara cand luat-o, au curatat-o baietii de la autohaus cat de cat dar mai trebuie) - detailing exterior (la achizitie am primit si niste holograme fine tot de la baietii de mai sus) - pus ceva protectii pe pragurile interioare - jante de iarna - covorase pentru iarna si tavita pentru portbagaj
    1 point
  4. Salut! Golful 2 fiind o masina de suflet, am hotarat impreuna cu 3 colegi studenti la mecanica sa restauram un golf 2, ca si proiect de licenta. Totul a inceput de la o gluma, sa facem si noi ceva mai special, nu doar lucrarea scrisa si atat. Zis si facut! Dupa multe cautari pe net, am gasit un golf la Bucuresti, 1.8 benzina de 90 cai, an fabricatie 1987. Cand am ajuns acolo omul mi-a zis ca nu a pornit-o de vreo 3 luni, baterie nu avea, benzina ... batea vantul in rezervor asa ca am decis sa o cumparam fara sa-i auzim ''vocea". Masina arata destul de bine, pentru anii ei. A doua zi am reusit sa o pornesc, motorul merge destul de ok, doar ca atunci cand ii dau talpa, da in nas. Am schimbat filtrul de aer, bujiile si am verificat, delcoul, si fisele care dau scanteie bine. Referitor la motor codul este "GX". Pe viitor as dori montarea unui alt motor, de preferat VR6, de montat la puntea spate discuri, in defavoarea batranilor tambure, de curatat si de inlaturat pete de rugina (unde este cazul de inlocuit parti atacate prea mult de rugina). Sunt constient de munca istovitoare de care ne vom lovi, insa fara munca nu reusim nimic. Atasez mai jos niste poze cu batranica. -Incarcarea pe platforma: -Gata de drum: -Colegul meu poza, bijuteria: Pragurile arata destul de bine, nu sunt strambe, sau indoite. Sunt zone unde e putin umflata vopseaua. -Interiorul arata destul de bine, ingrijit, cam toate plasticele la locul lor. Maine o sa fac niste poze mai detaliate si o sa le urc pe forum.
    1 point
  5. Buuuuuuuuuun!!!!!! Imi place, arata foarte bine! Bani investiti cu cap!
    1 point
  6. Manopera cu incarcare freon+demontat compresor si schimb electrovalva 150 ron la un service de pe soseaua Chitilei nr 104. Le-am sugerat sa nu dea jos compresorul ca e mai multa munca si nu au vrut.
    1 point
  7. Avand mai multe drumuri in afara in ultima vreme, consumul mixt in bord a scazut la 7.6 pe BC. Sincer, ma feresc sa ma laud cu consumurile in oras pentru ca am avantaj mare in privinta asta. Jobul meu e pe alt fus orar si nu prind aglomeratiile din Bucuresti, plecand in jur de ora 15 spre munca si intorcandu-ma dupa miezul noptii. La dus ajung la servici cu 8.7-9 si la intors, noaptea, cu 6.8-7. Daca o trec si pe efficiency, mai scade intre 0.5 si 1l. M-am obisnuit cu start/stop si in 90% fin cazuri sta activat. Am mers de vreo 2 ori dimineata, intre 7:30 si 9 si atunci am avut maxim 10.7. Tot timpul ma compar cu Octavia si mai tot timpul diferenta este de 1-1.2 litri in plus in toate situatiile. Pt mine este senzational din punctul asta de vedere. In privinta locurilor de parcare din nou nu pot fi considerat un etalon. Acasa am garaj subteran iar la munca am loc asigurat. Intr-adevar, ma simt cam 'claustrofob' in parcarile mirifice din mall-uri, masina e mai lata si unde nu aveam stres sa las Octavia, acum ma gandesc de 2 ori si prefer sa o las mai safe. Pe strada din nou trebuie avut grija si gasit loc permisibil pt ca nu incape pe toate locurile lasate de altii, ei plecand cu masini mai mici. Personal consider ca ar interveni un discomfort daca ar fi sa te bazezi tot timpul pe astfel de locuri de parcare dar acesta ar fi eclipsat de placerea pe care ti-o da masina.
    1 point
  8. gasesti pe haliexpress sa verifici suportii, daca sunt aceeasi sau nu.
    1 point
  9. deocamdata nu am auzit de asa ceva, la B7.
    1 point
  10. Sunt bune si testele ADAC, dar si subiective, industria nemteasca nu va fi desconsiderata,. adevarul e undeva la mijloc. Eu nu am avut experiente bune cu Goodyear Eff Grip, din cauza zgomotului, cam mare fata de ce arata. Personal din ce am zis pe acolo as merge pe Hankook sau Dunlop.
    1 point
  11. Bravo baieti, mult succes incearca mai bine un 1.8 T !
    1 point
  12. Discutia a deviat pornind de la o neintelegere. Errare humanum est. Sa revenim la
    1 point
  13. Garantia de 12 luni nu include uzura normala, ci defecte de fabricatie (fisuri, dezlipiri de material etc.). Aici cred ca s-a facturat schimbarea placutelor fara a se schimba de fapt. Moving on...
    1 point
  14. Da tot la 210 000 sau 5 ani.nu are treaba cu greutatea masini...
    1 point
  15. Egr-ul ce venea ca prima echipare e cu corpul argintiu, cel revizuit are corpul negru si acele aripioare pt racirea sa. Bujiile oem cu platina conform vw-lui se schimba la 60000 sau 4 ani care intervine primul. Ca unii au mers si 90-100.000 e alta treaba insa eu nu recomand asta, riscati sa va deteriorati si bobinele. Cele Ngk cu iridiu teoretic sunt mai bune. Daca faceti multi km in 4 ani alegeti cele cu iridiu, altfel nu merita. Check engine poate apare si din cauza sondei a doua fara discutie. LE: egr alegeti Pierburg si atat. Alta firma eu nu recomand.
    1 point
  16. Poti sa-mi explici ce ai vrut sa spui aici? Ca asa cum e acum suna cam urat sa fiu sincer, cel putin partea cu cheful...
    1 point
  17. Am gasit pe siteul AFM unde ai spus textul oficial pe care-l dau mai jos. Speram ca in saptamana 6-10 iunie sa inceapa efectiv. "Dispoziţia preşedintelui Administraţiei Fondului pentru Mediu, nr. 259 din 25.05.2016 privind organizarea sesiunii în cadrul Programului de stimulare a înnoirii Parcului auto naţional: Art.1. Se aprobă organizarea sesiunii de înscriere în vederea validării solicitanţilor producători, în cadrul„Programului de stimulare a înnoirii Parcului auto naţional”, în perioada 30 mai - 03 iunie 2016. Art.2. Direcţia Evaluare Proiecte şi Strategii Programe duce la îndeplinire prevederile prezentei dispoziţii."
    1 point
  18. dar tu stii ca benzina de 95 la pompa, nu are de fapt 95, real, da? la S3 bagam 99 ca imi cerea softul..dar nu mai am S3ul de 1 an la asta din semnatura bag 99..pt ca am vazut diferenta, pt ca merge mai tare si parca cere, si pt ca o va cere softul dupa ce-l fac. in occident in Polo 1.4 si 1.2TSi am bagat si de 92 si au mers bine..si niciodata nu trec de >95 acolo..da rmacar stiu ca e benzina corecta. aici..95 nu prea e ce trebuie. my 2 cents 99 de la petrom mi se pare o benzina f buna pt pret...pt masinile cu valeitati sportive. in Ro daca pun la Polo 1.4 MPI de 95 trepideaza si porneste ca..in 3 pistoane. si statii diferite. doar aia de la OMV nu face asa. dar prefer 99 de la petrom. 91 de la US e diferita..nu e aceeasi unitate de masura. ..si vezi ca masinile de US au softuri diferite..cauta pe vortex.era un topic..il linkuiesc eu daca-l gasesc.
    1 point
  19. La VW ce este trecut de jumatatea anului este considerat anul urmator! iulie 2012 este considerat ca fiind model year 2013, ceea ce inseamna D
    1 point
  20. Nu e mai devreme. In fiecare an, la maxim 1 iunie se deschide - neoficial, caci panourile de la intrarea pe drum raman cu Iulie. Dar, alea's pentru turisti Da, are usi metalice in partea cu Lacul, le vezi in lateralele tunelului Daca nu le-ai vazut inseamna ca ai parcurs de prea multe ori drumul in sensul dinspre AG.
    1 point
  21. svg_gabriel10, aceeasi problema a inceput si la mine 2-3 zile (mentionez ca am si un joc in caseta de directie), zgomot ce-mi da in podea, am fost la service la dudu1307 de pe forum si am primit diagnostic de flanse amortizor si amortizor, le-am schimbat dar trebuie sa fac si la caseta ceva, iau maine masina si iti spun daca mai este sunetul. raducuBG la tine pare sa fie ceva pe la caseta de directie, dar nu te lua dupa mine, vezi ce-ti mai zic si alti oameni.
    1 point
  22. intre foisor de foc si mosilor e o spalatorie .prima data o spala cu jetul si cu spuma dupa care urmeaza spalare la perii .nu cred ca exista o alta spalatorie ca asta . nici cind a fost noua masina nu a fost atit de curata ca atunci cind o spal acolo. mentionez ca e neagra si se vede tot.
    -1 points
  23. Nu era vorba sa inlocuiasca motorul de 1.4 cu 1.5?
    -1 points
  24. Da.. cand stai in D cu piciorul pe frana, simti ca masina vrea sa plece si simti si o oarecare vibratie (pe 3.0 TDI S-tronic 7). Cand lasi acceleratia masina pleaca instant. Daca treci in N se simte o eliberare, altfel simiti tensiunea din transmisie. Nu stiu cum sa explic prea clar. Nici pe masina mea, nu vroia nici cum sa mai treaca in D1 fara a ma opri si sta putin pe loc.. Era o placere sa urc rampele din mall-uri cu 5 km/h in D2..
    -2 points
  25. a fost la promotie, acum nu mai e. L-am vazut si eu acum vreo 2 sapt si era semnalizat cu cartonasele alea galbene de promotie
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!