Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.05.2016 în toate secţiunile
-
Prezoane, prezoane, prezoane. La Golf 4 roata nu se prinde in prezoane. se prinde in suruburi. Sunt masini care au prezoane si roata se prinde cu piulita. cum era la dacia 1300 de ex. (scuze ca incerc sa fac educatie, desi stiu ca nu am nici o sansa). Prezonul este un fel de surub prizonier care ramane acolo-este aproape nedemontabil, presat cu forta mare. Am pus niste poze cu prezoane adevarate de roti, surub de roata, piulita, ca sa se stie. Doar ultimele 2 poze reprezinta prezoane.3 points
-
Pentru motoare turbo-benzina, la care producatorul recomanda minim 95 RON, am cautat si eu de-a lungul timpului informatii in legatura cu acest aspect. Ce am gasit a fost ca: - Pentru masinile stock, diferenta de putere este neglijabila intre benzina de 95/100 RON. Este practic imposibil sa simti vreo diferenta pe strada, in conditiile in care masina are deja destui CP. - Dupa remapare, exista o diferenta de putere de 4-5% (din puterea originala a masinii) in favoarea benzinei de 100 RON. Diferenta este si mai mare in cazul benzinei de curse (104/108 RON). Destul de logic as putea spune. Vorbind strict de putere, nu despre alte posibile beneficii pe care le-ar aduce benzina cu cifra octanica mai mare.2 points
-
Felicitari pentru masinuta ! Un adevarat pocket rocket Am si eu un Lupo, dar 3L, oricum maşini diferite 90% doar caroseria se aseamănă !2 points
-
Raspunsul meu a fost la intrebarea colegului (asa cum a formulat-o el). Am reusit totusi (fara nicio problema) sa inteleg la ce s-a referit chiar daca nu s-a exprimat in cel mai fericit mod. Si in caz ca unii nu au inteles ce a intrebat: diferenta la confort - era vorba despre jante 16" vs 17". Si in caz ca unii nu au inteles ce am raspuns: da, este o diferenta de confort (chestie subiectiva) intre jante 16" vs 17". Si da, este o diferenta (mai mult sau mai putin perceptibila) la acceleratii si feelingul directiei in functie de jantele pe care le folosesti. Dupa cum am spus, se aplica aceeasi logica ca in cazul tuturor modelelor si motorizarilor:) Consider ca daca vrei sa ajuti pe cineva, il ajuti si gata, lasi ironiile si nu te legi de orice maruntis. Cum ar fi ca acum sa incepem sa vanam si greseli gramaticale, de topica sau punctuatie? Sper ca am elucidat misterul2 points
-
2 points
-
Le voi corecta de indata. Ar trebui sa ii deschid topic si lui Polo ca e haios rau....1.9Tdi (parca AXR), sasiu sport, BBS Montreal 16" din fabrica, trapa electrica, scaune incalzite, climatronic, incalzire auxiliara, spalatoare faruri, interior Gti, ESP, etc....toate OE1 point
-
nu mai exista tichete, si nu se pot cumula mai multe prime de casare pentru o masina. si dosarele se vor depune de catre dealeri intre 30.05 si 03.06 anul curent1 point
-
1 point
-
Discuri: 1K0 615 301 T Placute: 5K0 698 151 Plasticele de pe stalpii fata cu grila tweeter: - 5C6 867 233 C 3Y3 BEJ / 5T5 GRI PERLAT / CE6 NEGRU TITAN (stanga) - 5C6 867 234 C (dreapta) cu aceleasi terminatii pentru culori.1 point
-
Emy esti de-a dreptul amuzant, sa te vad cum planezi si cureti o geometrie cu pensula si solutii de curatare, vorbesti din carti, dar la partea practica exista o lacuna imensa.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Folia pentru faruri a costat 200 Lei, la Detail Protekt. Este Llumar si are 200um grosime si o claritate de invidiat1 point
-
O intrebare stupida din partea mea: ce diferenta in "confort" exista intre 1.0 ... 1.2 ... 1.4 .... Aceeasi intrebare as indrasni si la capitolul directie.... Nu e aceeasi suspensie ?!? Nu e acelasi sistem de directie ?!? Personal, in afara de diferenta de kg care ar putea avea influenta asupra celor 2 aspecte de mai sus, ai mei 2 neuroni nu leaga A de B Multumesc anticipat pentru elucidarea acestui mister pentru mine.1 point
-
Daca ai de la politie dovada ca te-ai inteles cu doamna si ai incheiat asigurarea amiabila te duci frumos la asigurator. Daca iti da dauna totala de regula se ia valoarea masinii de pe piata minus 25% si aia sunt banii de la asigurator, eu asa stiu ca am fost la Carpatica. Dauna totala o stabileste cel care se ocupa de la asigurator si banii o sa ti-i livreze in cont in functie de dauna stabilita de el.1 point
-
Te inteleg. Doar ca eu, pana in prezent, la absolut toate masinile pe care le-am avut am facut revizia la 10.000 Km aproximativ. Motivul fiind ca ..Romania, praf mult, filtrele oricum sunt pline de mizerie la 5000, eu merg preponderent in oras, si cosider ca uzura uleiului e suficienta pe la 10-11.000 Km. Nu e rau nici la 15.000, dar eu asa am procedat pana acum.1 point
-
@CristiALFnu imi dau seama ce beneficii as obtine cu un interval fix de revizii. Masina are 2 ani si 2 luni si 39000km. Cu intervalul flexibil, 30000 km ii fac in 18-20 luni. 10000 interval mi se pare putin exagerat, 15000 e mai rezonabil. Nu din perspectiva costurilor vb, ca nu e gaura in cer 900 ron odata pe an, doar o bataie de cap in plus. Dupa ce termin cu incidentul pe casco (un cetatean german s-a infipt in spatele meu cu un BMW M6) o cer procedura de determinare a consumului de ulei si hartie scrisa ca e ok, ca sa fiu acoperit post garantie. Tot trebuie sa o bag in service. Daca nu vor sa dea scris, vedem ...1 point
-
1 point
-
Pai sa va zic ce-am mai facut... in ordine cronologica Mi-am luat tavita de portbagaj de la Rimi Husa pentru cheie pentru ca era cam zgariata M-am apucat sa polishez jantele pentru ceva luciu in plus si sa le protejez Si pentru ca le-am gasit aproape sudate de butuci, am curatat rugina de pe ei si am dat cu niste vaselina inainte de montare Si ultima gaselnita, am pus folie de faruri (Llumar)1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Amandoua au exact aceeasi vascozitate la cald, dar la rece 10W40 este mai gros, adica mai prost, in sensul ca nu intra prin toate cotloanele motorului sa-l unga. Litera W vine de la winter-iarna. Cifra din fata W arata vascozitatea la rece, iar cea de dupa, la cald. Ideal ar fi ca uleiul sa fie 0W60 sa zicem.1 point
-
@Revan As recomanda sa te uiti la o masina foarte noua, pentru ca DSG7 (cel pe care il vei avea ca si automata al oricare dintre motorizarile dorite) au mai facut probleme si ar fi bine sa ai garantie ca sa stai ceva mai linistit. Pentru tine ca incepator eu as merge pe benzinarul 1.2, eu nefiind nici vreun mare fan al acestui 1.6 diesel de la VAG. Consumul la benzina va fi mai maricel un pic, dar poti gasi masina cu km putini la un pret mai bun, diesel-urile fiind mai scumpe si mai rulate in general. Totusi, ca si parere catre un sofer nou: ar trebui sa inveti sa conduci o manuala zic eu, este un lucru benefic din punctul meu de vedere. Stiu, confortul nu are comparatie, dar asta e parerea mea1 point
-
1 point
-
Salut, Vin si eu cu impresii despre o Fabia COMBI 3, 1.2 TSI 90CP cu nivel de echipare Ambition (care acum nu mai exista, din cate stiu). Este vorba de un model comandat in luna februarie 2015 si care a fost primit la jumatatea lunii Mai 2015. - desi poate irelevant, un mare minus este infotaimentul Bolero din prima generatie, cel produs pana in luna mai care a venit doar cu mirrorlink; desi initial parea a fi foarte promitator, o idee buna pentru posesorii de android, devine aproape inutil in cazul in care nu detii unul din putinele telefoane compatibile; mai rau este faptul ca un upgrade la smart link (ptr a il alinia cu a doua generatie, cea de dupa mai 2015) nu se poate face din cauza unor diferente la nivel hardware; in rest, conexiunea bluetooth cu telefonul merge aproape impecabil, fara probleme majore. - sonorizarea arkamys se aude bine la nivel de volum mediu; de la mediu in sus apar insa probleme cu structura in care sunt prinse speakerele; personal cred ca plasticul este prea ieftin si astfel, atunci cand volumul este tare incep sa se auda zbarnaituri de tot felul din toate partile; Plasticul incepe sa scoata niste sunete foarte neplacute combinate cu distorsiuni; per total e acceptabil dar ma asteptam la mai mult in conditiile in care am avut parte de sunet OEM mai bun pe modele mai slabe si mai ieftine. - din punctul meu de vedere front assistul este un optional obligatoriu ptr safety; nu stiu cat de mult franeaza singur dar functioneaza neasteptat de bine la nivel de semnalizare a unui pericol, mai exact sunetul pe care il produce atunci cand te apropii cu viteza prea mare de masina din fata te poate salva uneori; - motorul de 1.2 TSI 90CP este ok; scoate niste sunete ciudate uneori cand e rece si este turat mai tare... ai spune ca o sa crape; am folosit masina intr-un eurotrip de vreo 5000km vara trecuta; s-a descurcat f bine pe autostrada (3 pers + bagaj destul de mult), consum decent dar maricel (nu este un motor economic mai ales ptr condusul mai agresiv); per total, iti da incredere ca poate si ca are de unde atunci cand vrei sa faci o depasire mai la limita; - recomand ca dotare optionala discuri de frana si pe spate, ajuta mult la stabilitatea franarii; - dupa aproape 1 an si 17000 km, un minus destul de important ar fi greierii; sunt prea multi ptr o masina atat de tanara; din nou, am condus modele mai slabe si mai ieftine de la concurenta care dupa 100k km inca nu au greieri si care par a avea o structura si o constructie mult mai slaba; poate problema a fost rezolvata in timp, nu stiu; eu am sunete neplacute unde in stalpul dintre usi de pe partea soferului, in bord in mai multe locuri; e destul de greu de identificat de unde provin si cum ar putea fi rezolvat; - inca un optional care mi se pare util este pachetul de drumuri grele: garda la sol cu 2-3cm mai inalta, scut de otel + probabil alte chestii pe care nu le stiu eu (ex: suspensii mai tari etc); astfel poti merge linistit cu masina pe drumurile grele romanesti, pe drumuri de munte, prin gropi adanci, poti urca lejer borduri inalte; un prieten, vazand cum parchez pe niste movile de zapada asta iarna in Bucuresti m-a intrebat ce model de skoda am... cumva skoda "tractor"? pastrand in limite normale afirmatia, masina devine un mic crossover, si poti intra cu incredere pe drumuri dificile cu ea. Cam astea sunt in mare lucrurile demne de mentionat; modelul ales de mine cu optionalele aferente a ajuns undeva la 15 500 eur; am avut ceva reduceri de lansare + programul rabla + niste oferte speciale de moment care au scazut pretul undeva la aproape de 13000 eur (acum nu stiu daca ofertele de atunci mai sunt valabile). Si la banii astia, eu cred ca este o masina ptr oameni inteligenti care inteleg ca nu au nevoie de 300CP si jante de 21 ca sa ajunga din punctul A in punctul B. Masina e o solutie foarte practica, un compromis excelent intre spatiu - dotari - raport calitate/pret care te ajuta, la bani putini, sa mergi eficient si prin oras, sa colinzi si continentul impreuna cu familia si, la nevoie, sa mergi si pe drumuri de munte cu ceva denivelari mai mari fara sa iti faci griji ca se rupe in 2. Daca exista persoane care vor alte informatii, le stau la dispozitie. Drumuri bine sa aveti!1 point
-
@Dolfin In Bucuresti!!!! ( caci il tot dai exemplu) motoarele euro 6!!! consuma direct proportional cu cilindreea. 1.6 consuma mai putin ca 2.0 daca vorbim de motoare diesel. In cazul pd-urilor te contrazic din nou si vin si spun ca 2.0 pd consuma mai putin ca 1.9 pd. Din nou, in Bucuresti!!! Pe testate nu pe citit din reviste si de pe forumuri. Ti s-a atras atentia, nu impune parera ta ca fiind adevar absolut. Poti spune ca pentru tine 2.0>1.6 situatie in care tot ce ai scris are valoare dar nu generaliza. ps: pe testate ca 1.6tdi e6 consuma mai putin de 10% (mediu) in Bucuresti...caci atat consuma 2.0 tdi 150 cp e6.1 point
-
Mda, probabil ca am imbatranit prematur, in timp ce faceam cate 400km/zi prin tara cu 1.6tdi-ul cu 3 persoane si bagaje. Nu stiu ce-o fi fost in capul meu, basca am ajuns la destinatie dupa alt camion decat dupa ala in spatele caruia eram la plecarea din oras. Ma repet, dar zic ca nu e foarte ok sa ne impunem rationamentele proprii ca si valoare de concluzie absoluta. Nu vad sensul genului asta de generalizari.1 point
-
De ce nu iei minus direct de pe un surub de masa de pe caroserie?1 point
-
Buna Ziua Vin si eu cu o problema la masina mea, este un VW passat B6, 2.0l, 103 K,. exista o fisura pe furtunul dintre turbo si intercooler, masina functioneaza normal dar ca scoate un suierat puternic, credeti ca suieratul poate sa provina din cazuza fisuri existente pe furtun?1 point
-
Salut. Vreau sa-mi iau un Passat 4Motion si nu stiu daca merita? Masina este a firmei unde lucrez, a conduso colegul meu. Ca dotari:climatronic, tempomat, ESP, scaune incalzite, tapiterie piele, Cd cu 6 discuri, 6 viteze, 4x4, etc.Masina are 68.000 Km reali, revizii la zi, fara accident. Pret. 10.000 EURO. Rog sa ma ajitati sa ma decid, dar pana maine ca trebuie sa dau raspuns. Multumesc. Completez masina este din 2002 octombrie.1 point
-
V-am dat un exemplu extrem, pentru ca exista si astfel de autostrazi cu pante unde nu este limita de viteza. Cand ai de ales intre o masina cu motor mai puternic sau alta cu motor mai mic dar cu optionale mai multe, pentru securitatea, fiabilitate, consum si confortul rulariii se alege aceea cu motorul mai mare.-1 points
-
-1 points
-
Delvac si Rotella T6 sunt uleiuri de camioane cu aditivare foarte puternica, rezista mult la oxidare si conditii de trafic intens, motor turat/incarcat, pt asta au fost concepute imaginati-va ca exista uleiuri ce pot fi folosite la tursime cu termen de schimb 80 000km (asta inseamna ca daca il schimbi la 15.000km nici macar nu a inceput sa fie uzat uleiul, are aceleasi prop ca atunci cand e nou)=> rezulta uzura diminuata pe termen lung daca circuli mult cu motorul incalzit si la drumuri lungi extraurban. Se obtin rezultate fenomenale cu ele la americani, insa atentie aceste uleiuri au vascozitate mare, si iarna la noi sunt deloc indicate in motor. Dupa cum bine stiti cea mai mare uzura pe care o sufera un motor este pornirea la rece, asta e punctul sensibil al acestor uleiuri, de aceea e indicat sa folositi 5w40 505.01 pentru motorizarile PD cu vascozitatea recomandata de producator. Nu demult voiam sa folosesc Mobil TDT 5w40 in motorul meu (300 000km) insa m-am informat mult cu privire la vascozitatile acestor uleiuri la rece/cald si pt climatul Europei de est nu sunt deloc indicate. Trebuie sa ne informam putin cu privire la noua gama de uleiuri Shell. In 2015 bmw a renuntat la Castrol si a trecut pe Shell. Tehnologia GTL este tot mai la moda (gas to liquid) si vad ca se obtin uleiuri calitative cu aditivi antiuzura/lubrifiere din generatia noua (impusi de normele LL 507 cu sulfured ash scazut, aditivi de tip Boron/Mo), aditivi care sunt partial benefici in motorizarile nascute in era trecuta cand erau la moda uleiurile full SAPS (Ca/Zn ca aditivare antiuzura/antioxidare).-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00