Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.05.2016 în toate secţiunile
-
4 points
-
da, deci e volanul meu, repet 145 000km, normal ca arata bine. cutia in 6 e geniala! e ff bine etajata. la curse e cea mai buna, la cea in 5 etajarea e prea lunga. din contra....nu am vazut nicio problema la cea de 6. iar cea de 5 e mai des intalnita. asta de 6 doar le lupo. pe polo GTI e in 5. din cele 13-14 lupo GTI de la adancata, una singura a cedat..dar a fost reconditionata ca noua. ti-am zis..fa-ti timp cand e mai e track day, si du-te si da-te cu unul de acolo...e alta masina e una si de la LUPO CUP germania..si fuge de rupe. au masinile astea niste timpi pe adancata..cu sasiul lor smecher, de bat masini cu muulte alte pretentii. eu, fara experinta unora de acolo, si am scos 5s (la 2min) mai putin decat un golf 6 GTI ed35, de 230 de cai cu sofer care stie mai bine circuitul. pe forumul din UK nu am gasit nicio plangere de cutia de 6. sa-ti zic ca acum 1 luna vindea unu un motor cu 250 lire?? in stare extraordinara... da cum sa-l aduci..2 points
-
Din păcate tot DSG , rămân la părerea mea automata cam distruge plăcerea de a conduce , mai ales la cel turbo unde intră pe la 4000 RPM !!! Pe cel normal e mai ok DSG-ul... Masina este un R32 an fabricație 2009 , acum Masina are 160.000 si a fost întreținută exemplar !!! Sincer în mașină s-a investit foarte mulți bani , Masina a fost luată de nouă și folosită doar de prietenul meu !!! Masina are instalat kitul de la HPA FT470 , care vine cu o turbină Borg Wagner 76/70 , intercooler , injectoare mărite + pompa benzina , filtru BMC , water to Air manifold + alte chestii !!! La exterior Masina are bara fata de la OSIR + oglinzi OSIR carbon , care nu prea sunt pe gustul meu , niste jante ASA pe 18" , suspensie KW V2 , bucse Whiteline .... Masina este destul de rigidă si pentru drumurile de aici !!! La interior are un player Pioneer destul de frumos și chiar se integrează perfect , boost controller manual , niste ceasuri monitorizare(temperatura apa, ulei , boost , egt etc ) plus plăcerea mea full FIS care face toți banii !!! Masina are instalată si o instalație Water methanol care încă nu e funcțională , urmează să o pun la punct !! Si o adevărată Masina , care am avut plăcerea să o conduc , chiar e o mașină adevărată(cel de la care am luat Masina e maniac după mașini)2 points
-
No ofence, te ajutam dar citeste un pic regulamentul forumului. Pb tehnice se trateaza in topic-uri distincte. Nu se poate ca fiecare coleg sa-si deschida un topic ptr problemele masinii sale. Citeste un pic ca s-a mai discutat de n ori respectiva pb. Oricare iti raspundem la resp intrebari riscam un warning. Foloseste functia search. Ptr erori este topic dedicat. Nu vreau sa interpretezi in mod gresit raspunsul meu, dar regulamentul este valabil ptr toti.1 point
-
Ultima oara cand am intrat pe adancata am fost cu Clio RS182 (masina mea de strada) cu Dunlop SportMaxxRT, Ferodo DS2500, Brembo HC si camber -2 fata cu toe out de 10 minute si ma luptam sa ma tin dupa un Lupo dar nu a reusit sa ma piarda decat in a 3-a tura nad gumele de strada au cedat si a trebuit sa fac cool down Este de pe clublupo UK1 point
-
buna asta cu locuiesti in bulgaria:)) cred ca nu a fost multumit sa plateasca statului suma imensa pentru imatriculare.1 point
-
Amandoua au exact aceeasi vascozitate la cald, dar la rece 10W40 este mai gros, adica mai prost, in sensul ca nu intra prin toate cotloanele motorului sa-l unga. Litera W vine de la winter-iarna. Cifra din fata W arata vascozitatea la rece, iar cea de dupa, la cald. Ideal ar fi ca uleiul sa fie 0W60 sa zicem.1 point
-
1 point
-
@Revan As recomanda sa te uiti la o masina foarte noua, pentru ca DSG7 (cel pe care il vei avea ca si automata al oricare dintre motorizarile dorite) au mai facut probleme si ar fi bine sa ai garantie ca sa stai ceva mai linistit. Pentru tine ca incepator eu as merge pe benzinarul 1.2, eu nefiind nici vreun mare fan al acestui 1.6 diesel de la VAG. Consumul la benzina va fi mai maricel un pic, dar poti gasi masina cu km putini la un pret mai bun, diesel-urile fiind mai scumpe si mai rulate in general. Totusi, ca si parere catre un sofer nou: ar trebui sa inveti sa conduci o manuala zic eu, este un lucru benefic din punctul meu de vedere. Stiu, confortul nu are comparatie, dar asta e parerea mea1 point
-
1 point
-
log in mers:maf e f bun,citeste bine pana la sfarsitul logului.in schimb presiunea turbinei,e cv cam mare pana in 3000 rpm.apoi e controlata binisor. si chestia asta cu presiunea e din cauza geometriei,se vede clar in bs011 ca agata.cel mai bine e sa dai actuatorul jos de pe turbina(fara sa dai si turbo jos de pe motor) si sa verifici la mana cursa geometriei.orice agatare simtita e semn ca tre data jos si curatata. bs 003:~100/~300 mg aer/cursa. cam grav ce se vede acolo.eu nu inteleg cum nu se opreste motorul....sau macar sa se vada turatia osciland cand e "egr on".sa nu cumva sa citeasca maf-ul aiurea. la ce rata de recirculare e acolo...... plus ca egr off=300mg ,arata tot dubios,practic asta ne zice ca :egr ramane partial deschis(blocat,dar e nou), sau electrovalva e cu probleme si nu inchide vacuumul,sau maf nu citeste bine.1 point
-
mda.ai 989/1020 mbari.trebuia la turbo on sa sara de 1150 mbari. si uneori turbo off sare si la 979(semn de cv pe la geometrie). noi acum ne legam de acei 1020 mbari: asta inseamna partea electro-pneumatica,si inseamna ca nu ajunge suficient vacuum la actuator(sau caz mai rar,cum a fost la tatal meu la Alh,geometria era blocata in asa fel incat chiar daca era vacuum suficient,parghia turbo nu ajungea sa se sprijine pe surubul de stop,si la fel avea lag pana pe la 2300 rpm,iar apoi geometria ii corecta super bn....nici gand de limp vreodata). ai de verificat asa ,cea mai simpla si rapida metoda:ia un pistol de vacuum/seringa daia mare de vaci/cai, si fa vacuum asupra actuatorului turbo.o lasi asa vacuumata ,si dai drumul la bs011. si vezi daca valoarea de la turbo on ,se va schimba,adik daca sare de cei 1020 mbari.(si la turbo on si la turbo off o sa ai aceeasi valoare,atata timp cat faci tu manual vacuum asupra actuatorului,e logic,pt ca nu mai e controlat de sistem). daca o sa sara turbo on de cei 1020 mbari(in urma facerii de vacuum in mod manual),inseamna ca nu iti ajunge suficient vacuum la actuator: si verifici,furtunase,n75,pompa vacuum,stuț pompa vacuum ,etc. daca nu sare de 1020(in urma vacuumului facut manual)....,te legi de geometrie,cum am facut si eu la tatal meu. eventual ,incerci sa ajuti cu cv sa impingi in pargia turbo,sa ajunga pe surubul de stop. sau ,dai jos actuatorul si verifici la.mana parghia.trebuie sa se miste cap-coada,fara a agața. ti-am cam dat toate situatiile....pt nelamuriri,si imformatii suplimentare ,ne mai vedem aici.1 point
-
1L e ok la 10k km, nu la 4k. A fost de la km0 acest consum de ulei mare?0 points
-
La mine te refereai?e cam departe Bacaul nu cred ca as avea timp sa i fac o vizita!! Cine stie cat costa setul de oringuri la injectoare plus manopera?-1 points
-
Ambele anunturi mi se pare foarte scumpe, gasesti pe olx.ro masini din 2011 la pret mai mic si anul mi se pare mai important decat km.-1 points
-
Ca fost proprietar de Octavia 3 (11 luni am tinut o), pot spune ca suspensia spate mi s a parut veriga slaba a masinii. Ulterior, am detinut octaia 2 rs 2008 combi, care cu jante pe 18 era peste Octavia 3 (nu era zgomotoasa, nu simteai ce simteai in O3, desi masina era sport). Dupa cele 2, nu am avut ce face si mi am luat O2 facelift 1.8 tsi cu pdg... asta mi a pus capac,...nu am mai rezistat si am revenit la o firma mai slab cotata, dar care este mai aproape de gusturile mele referitoare la suspensii. La O3 am bifat optiunea luminilor ambientale in spate, dar acestea se aprindeau pe rand, cand pe stanga, cand pe dreapta, iar dupa o lovitura gen capac sub scaunul unde nu functiona isi reveneau miraculous, deci nu le recomand. Daca s ar intampla sa imi achizitionez o masina noua, skoda nu s ar afla pe lista masinilor care ar face obiectul. Sper sa nu va impacientati, dar firma asta a fost o dezamagire pt mine, poate datorita asteptarilor prea mari de la o masina de duzina-1 points
-
LM 4100 e slab calitativ, dar na vad ca "priceputii" dau tot felul de sfaturi tampite. 10w40 e foarte bun ca sa nu-ti mai pape ulei, 5w40 e mai subtire. Daca vrei sa stii calitativ care e mai bun te uiti la datasheet-ul fiecarui ulei, vezi acolo flash point, pour point, TBN si viscosity, de aici iti iei reperele.-1 points
-
Eu iti raspund cu o intrebare. De ce1.2 si nu 1.4? Eu am 1.6 tdi..dar ceva problemute au..egr.ul.etc.. Bafta-1 points
-
-1 points
-
Si eu zic ca e cam mult 250ml / 1000 km. Poti sa incerci 5W40, din punctul de vedere al garantiei este ok, doar ca se va trece la planul de revizii fix - 15.000 km sau 1 an (in loc de cel flexibil - 30.000 km / indicatia CB sau 2 ani). Nu-i rau nici sa faci ce-ai zis tu, sa te duci sa-ti faca o constatare si sa-ti dea in scris ce-au constatat si ca e ok.-1 points
-
-1 points
-
250ml / 1000 km mie mi se pare nu mult, ci foarte mult! Daca e ok cu trecerea la 5W40 - eu as face trecerea daca as avea aceasta problema si daca nu ar fi probleme cu garantia. Eu oricum sunt adeptul reviziilor la 10.000 Km. Ma gandesc chiar ca prima revizie (de ulei) la Alltrack sa o fac la 5-7.000 Km din ratiuni de rodaj/span.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00