Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.05.2016 în toate secţiunile
-
Așadar după isprava cu primul R32 , deși a fost cam păcătos , după ce am pus totul în ordine , am decis să îl vând si sa trec la ceva mai puternic !!! Prima dată eram pornit pe un R20 dar soarta a făcut să devin posesorul unui R32 Turbo (era a unui amic de al meu , el își comandase deja RS3 si am zis să încerc și un mic monstru)... Așadar sunt posesorul unui R32 an fabricație 2009 , 2 uși...cu un kit turbo de la HPA ce dezvolta vreo 470 hp !!! Mâine voi urca poze mai multe si cam tot ce are Masina si ce nu are :)...2 points
-
Ce trece timpul.. Astazi se face un an de cand am cumparat Superb-ul. Pana acum nu am avut probleme cu ea, masina merge foarte bine si nu da semne de oboseala in ciuda varstei. Dupa cum spune si titlul topicului, este primul meu proiect si nu vreau sa ma opresc aici. Insa bugetul va fi mai limitat datorita faptului ca mi-am luat si primul meu apartament si asta inseamna inca o investitie si rata in plus.. Intr-un an de cand am masina, am parcurs 18 000 de km. Un singur incident care s-a intamplat chiar zilele astea.. O tanti nu mi-a acordat prioritate.. Din fericire, daunele sunt mici. Aripa si pragul de la usa sofer vor fi schimbate. Pe plan tehnic, i-am schimbat/facut urmatoarele: 255.000 - Schimbat distributie si curele, ulei, filtre, suporti motor, placute frane fata, reparat spalator faruri, broaste usi fata+spate+dreapta spate, inlocuit fire oxidate de la modul comfort. 265 000 - Schimbat ulei si filtre, curatat EGR, placute frana spate 270 000 - Kit Brate Lemforder, un burduf planetara, curatat motorase climatronic, geometrie roti, polish faruri, curatat faruri pe interior inclusiv lupa, La masina am mai schimbat/facut pe parcurs: Plafoniera noua, stergatoare noi, toate boxele, scrumiera (nu o folosesc dar era rupta prinderea si nu se ma inchidea), activare deschidere geamuri din cheie, anulat deblocare individuala. Momentan am. 273k si incet incet ne apropiem de revizie Ca ca o scurta recapitulare a upgrade-urilor mentionate cand am deschis topicul: 1. Facelift-uirea - partial done. Ar mai fi grila fata si oglinzile 2. Led-uri led-uri si iar led-uri - Masina este all led pe interior, inclusiv la picoare fata+spate. La exterior, are lampi led la numar si led-uri cu lupa pe pozitii. Asta a fost primul mod. Foarte multumit de ele. 3. Embleme noi fata+spate si la jante - 4. Retapitare piele volan + schimbator, cu piele perforata si cusaturi verzi. 5. Sistem Navigatie dedicat - Well.. nu e dedicat si nici nu regret. Este vorba de Kenwood DDX4025BT. Sunt foarte multumit de el. O gramada de functii, setari + ca se aude foarte bine. Chiar mai bine decat cel OEM daca faci setarile audio ok. 6. Jante 18 - BBS VZ029. 7. Suspensie reglabila V-Maxx - Initial aveam in plan Eibach dar am zis ca pe viitor, poate trec pe perne si atunci voi avea oricum nevoie de o suspensie reglabila. Momentan e setata -5.5 cm 8. Remapare. Valori teoretice dupa remap: 165 cp, 385 NM 9. Piano Black pe interior + stalpi usa Si cum ziceam la ultimul punct cand am deschis topicul: "Sa vedem ce idei imi mai vin", se pare ca mi-au mai venit destul de multe 10. BC-ul de pe facelift (culoare rosie) 11. Led-uri albe la ceasuri + ace rosii. 11. Oglina interioara cu efect antiorbire model de pe facelift 12. Microfon pentru bluetooth 12. Camera marsarier 13. Parchet bambus in portabagaj 14. Subwoofer Magnat 300 RMS + statie Magnat de 400. 15. Folie Solarzone 25% transparenta. Cateva poze printre care si doua before/after Pe viitor, pe partea de mentenanta ar mai fi de facut urmatoarele: - Schimbare parbriz, - Eliminare EGR. La urmatoarea revizie o sa ma uit cum se prezinta la 10k km de cand l-am curatat si daca va trebui schimbat.. atunci bye bye egr - Ambreiaj + volant.. kitul actual nu cred ca mai are viata lunga.. Ca planuri de viitor, ma gandesc la urmatoarele: - Air ride - Revopsire integrala - cu aceasta ocazie, voi elimina bandourile complet (fata + spate si de pe usi) - Upgrade la 200+ hp (FMIC + Turbo 2.7) + Upgrade frane (zimmerman 312 ventilate). - Jante pe 19/20. Ceva cat mai usoare. Ideal ar fi BBS RS-GT (o janta pe 20x8.5 cantareste 10.3 kg!! doar ca si pretul e pe masura.. ) - Insonorizare usi si portbagaj. - Grila si oglinzi facelift - Vedem ce idei imi mai vin1 point
-
@svg_gabriel10 am rezolvat-o, a dat caseta jos @dudu1307 si mi-a rezolvat-o frumos, recomand daca esti din Bucuresti.1 point
-
Salut ! Da e problema arborilor de balansare (pompa ulei ) . Se rezolva .1 point
-
O interfata de diagnoza. Vezi aici: http://www.ross-tech.com/products.php1 point
-
om a cerut codul spirei. Fara alte detalii. Poate s.a intrerupt spira si ii trebuie ca piesa de schimb. Si eu asta i.am raspuns. Stiu ce spune etka. Deci las.o mai usurel cu observatiile pana aflam detalii. Cum nu sunt mama omida sa ghicesc pt ce ii trebuie omului, i.am raspuns punctual. Anume ca la el spira nu este separata de calculator, conform seriei de sasiu.1 point
-
Hai sa mai stergem praful pe aici. De obicei se ofera doar feedback negativ service-urilor, cel pozitiv e trecut cu vederea... Am o relatie de vreo 4 ani cu Delcar, atat cu Passatul cat si cu Superbul si Octavia din familie Ca si tip de client sunt pretentios spre maniac si am si piticii mei - gen stat langa masina pe durata interventiei. Am apelat la Delcar atat pentru revizii, cat si pentru garantie si tinichigerie. Sunt foarte multumit, chiar mi se pare ca oamenii se misca foarte bine. Masina intra in service la ora programata, se respecta timpii de interventie. Ca fapt divers, masinile au fost de fiecare data la alt mecanic si de fiecare data a fost la fel de bine. Imi place ca se lucreaza curat, au grija de masina, se urmeaza procedurile si per ansamblu toata lumea implicata isi da interesul ca lucrarea sa iasa bine. Pana acum, la Superb am avut vreo 3 interventii in garantie: de fiecare data nu au fost probleme, s-a rezolvat cu promptitudine solicitarea. In ceea ce priveste reviziile, tac-pac, rapid si calitativ. Cand am fost la revizia de 60k si am schimbat uleiul la DSG chiar am fost curios de modul de lucru: s-a respectat la virgula procedura de schimb ulei si filtru DSG, fara improvizatii, fara "scurtaturi, ca sa mearga repede". Big Like pentru asta. In ceea ce priveste tinichigeria - era aria de care imi era cea mai mare groaza - ca si posibil rezultat. Realitatea a fost ok. Am apelat atat pentru schimbat parbriz, cat si pentru revopsire componente. A fost ok, vopseaua fix la nuanta, fara gazari, fara mizerie in masina, fara greseli gen vopsea scursa, etc. Totusi, am apreciat in primul rand ca s-a lucrat curat, s-a izolat bine si nu a fost mizerie in masina. Cam asta e. Sunt client multumit si revin relaxat in service. Nota 10 pentru ei, calitate, promptitudine si felul in care esti tratat ca si client. Relatia cu Delcar e unul din motivele importante pentru care urmatoarea masina va fi obligatoriu tot Skoda sau VW.1 point
-
Am facut ieri un test drive cu R, si m-am gandit sa va impartasesc si voua niste impresii. Eu unul am ramas cu "mixed feelings", comparand inevitabil cu GTI-ul meu. Asadar, ce mi-a placut: m-a impresionat foarte mult confortul, avea jante de 19" si totusi parea mai confortabila decat GTI-ul meu (ambele cu DCC); nu stiu care ar putea fi explicatia, poate are niste bucse mai groase care preiau si izoleaza mai bine socurile? Poate si greutatea conteaza. Oricum, pentru o masina cu 300cp si jante de 19", mie unul mi s-a parut cat se poate de everyday friendly, eu n-as avea nicio problema sa ma impac cu un R. 4motion - ai aderenta oricand, oricum; eu am prins ud si am incercat niste plecari inclusiv cu 2 roti pe asfalt cu nisip si 2 pe asfalt ud, pur si simplu pleaca fara sa rupa vreun pic aderenta, ca din pusca, asta imi lipseste de fapt cel mai mult mie - cu 230cp/350Nm si FWD rupi aderenta foarte usor. ruliu foarte mic; directia pare mai directa si mai incisiva, dar cred ca asta se datoreaza suspensiei si eventual rotilor. evacuarea ceva mai suparata decat la GTI, desi s-ar fi putut mai mult :P. cai, multi cai pentru o compacta; se simte diferenta fata de GTI, dar asta in special in a doua parte a plajei de turatii; insa totusi daca n-as sti cat e pe hartie, n-as zice ca diferenta e de 70cp/30Nm. Ce nu mi-a placut: lag, la ture mici are simtitor mai mult lag decat GTI-ul; dar pe de alta parte (daca ai) te ajuta enorm DSG-ul in privinta asta. franele (aceleasi cu cele de pe Golf PP) sunt ridicol de mici pentru masina asta, atat ca aspect - cel putin sub jantele de 19" - cat si pentru "hard work", nu fac fata nici la o sesiune de Adancata, sa zicem (I should know ). Puteau sa puna si ei macar niste etrieri monobloc si niste discuri mai mari; ma rog, exista solutii a/m, dar cred ca sta cel mai prost la capitolul asta fata de concurenta. am incercat niste accelerari mai puternice in curba / rond in treapta a 2-a si ma asteptam la macar o intentie de a scoate fundul spre exterior, dar nu, pur si simplu pastreaza trasa pana cand fata incepe sa alunece, hmmm... La mine la accelerari in curba diferentialul strange pur si simplu trasa, ma asteptam sa vad macar acelasi lucru si aici, asta m-a desumflat putin. pierde nitel din garda la sol, nu stiu iarna cat de usor te descurci pe ulitele stradutele si bulevardele noastre deszapezite ca la carte NOT! portbagajul cu 40-50l mai mic decat la GTI - 4motion, deh. soundaktor-ul ala e pur si simplu ridicol... si la GTI e naspa pe Spor, dar la R pe Race au exagerat de-a dreptul. Macar aici exista solutii simple. Overall o masina foarte reusita dupa parerea mea, superioara GTI-ului in special prin prisma tinutei de drum si directiei, dar eu mi-as fi dorit mai mult de la 4motion. In schimb e acum la un pret foarte bun - exista niste actiuni care nu apar pe site sau in configurator, nu inteleg exact de ce - si se apropie de pretul GTI-ului la momentul in care am comandat-o eu pe a mea. Asa ca... cine e in business pentru un hot-hatch, faceti o vizita la un dealer, now is the time.1 point
-
codul a ceea ce ai tu pe masina din fabrica este 5K0953569H, spira este cu tot cu calculator .1 point
-
Salut Alin, Teoretic (cartea zice) trebuie sa folosesti un ulei cu norma VW 507.00, deci 5W30, adica pentru motoare dotate cu DPF(filtru de particule). Nu imi pot da cu parerea care ulei este cel mai bun pentru TDI, dar cert este ca am o parere formata in timp, Mobil si Castrol, nu mai sunt ce au fost, deci gasesti la preturi mai bune, alte variante, care nu sunt asa vandute, deci mult mai putin contrafacute. Recomand urmatoarele, ARAL(am ramas impresionat de el), Liqui Moly(foarte bun, dar cam scump), Ravenol(foarte bun, dar cam scump), toate sunt made in Germany, apoi lista poate continua...eMag-ul are promotii si preturi ridicol de mici! Ultima data aveau Motul 5W30 la un pret foarte bun, la fel si uleiul.1 point
-
Vineri am reusit sa fac evacuarea, inca nu e final ceea ce vreau insa. Trebuie sa mai montez finale, ca sa ia din vibratia / rezonanta / sunet etc., momentan in unele turatii huruie foarte rau, si cred ca se transmite in toata caroseria vibratia care devine deranjanta la drum lung DPF off , EGR off , evacuare cap coada inox 63mm , intermediara Borla, tips Akrapovic. Corectari soft, dyno din nou . Rezultat final curat : 220cp si 460nm Toate realizate la DIO Performance. Masina e altceva acum, chiar daca la softul anterior aveam 200-210cp si ~420nm .. acum cu DPF off si evacuarea noua e alta viata... motorul trage in draci, si in 4500 ture am cuplu 300nm inca, se duce in turatii mari zici ca e benzina Va incant cu 2 poze, din pacate nu am apucat sa fac prea multe fiind sarbatorile si ... multa ploaie :| O sa revin cand e gata proiectul cu tobe finale, tipsurile bagate putin mai inauntru.. vreme frumoasa si ceva poze dragute.1 point
-
In cazul asta raman cu ea pana la adanci batraneti, ale ei nu ale mele ... Am aflat si eu de curand de la un prieten care se chinuie sa-si vanda un A4 tot asa inmatriculat in DE, a zis ca fug nemtii ca de dracu cand aud ca e roman, chiar daca el a avut grija mai ceva decat un neamt de masina lui ...1 point
-
buna seara .si eu am pe maneta de semnalizare pilot auto dar cand apas set nu apare ca fiind setat desi el isi face treaba.doar martorul nu apare.ce trebuie a fac in cazul asta ?sepoate modifica ceva cu vag com si ce ar trebui modificat sa arate martorul.multumesc1 point
-
Problema este partea de comanda a injectoarele PD de pe BKP si BMR. Ele sunt marca Siemens si sunt cu cristal piezoelectric. La motoarele 1.9 TDI de 105 cp si la vechiile 2.0 TDI sunt injectoare cu solenoid, adica partea care comanda injectorul este alcatuita dintr-un solenoid care folosind efectul electro-magnetic comanda deschiderea injectorului. La cele cu cristl piezo mecanismul de comanda cu solenoid a fost inlocuit cu un cristal piezoelectic care pentru a comanda deschiderea injectorului foloseste efecul piezoelectric (daca aplici un curent unui cristal el isi va mari fizic dimensiunile). Acum problema e ca acest cristal intra in scurt circuit datorita, se pare, unui proaste izolari a lui fata de uleiul din motor. Odata intrat in scurt ECU (calculatorul motorului) sesiseaza asta printr-o scadere brusca a rezistentei (sub 10 ohmi de obicei) pe injectorul defect, asa ca pentru a nu se distruge (ECU) opreste comanda tuturor injectorelor pana ce injectorul cu probleme e scos din circuit. Asa ca masina nu va mai porni pana nu deconectezi injectorul in cauza. Dupa cum se prezinta situatia se pare ca toate injectoarele astea sunt afectate de aceasta problema asa ca e doar o cestiune de km pana se vor strica. Eu nu am auzit pe nimeni sa treaca de 200 000 km cu seriile de motor BKP sau BMR fara ca macar sa pice un injector. PS: Mai exista un motor 2.0 TDI cu codul BMP care are injectoare Bosch tot cu cristal piezo dar care nu au nici o problema ... LE: Solutia e sa schimbi toate 4 injectoarele daca nu vrei sa ai surprize neplacute, sau poti sa mergi cu ele asa dar sa fii mai precaut pentru ca pot sa iti crape cand esti intr-o depasire ...1 point
-
Zgomotele din haldex eliminate prin inlocuirea uleiului de doua ori pot reaparea destul de repede mai ales ca aceste zgomote apar la cald si la sarcina. Eu am intalnit un caz asemanator. Bucuria a fost mare pentru ca totul s-a rezolvat cu costuri mici, insa la un drum de circa 300 km cand uleiul s-a incalzit, zgomotele au reaparut. Pentru Haldex exista un kit de reparatie ...2-3 rulmenti care costa circa 41 ron.1 point
-
Ambreajul e hidraulic si are un sistem de autoreglaj...daca a inceput sa prinda sus, e semn de uzura...nu ai ce sa ii faci.1 point
-
intra pe 16, in blocurile de masura si apasa switch-urile de la maneta - in casute trebuie sa iti apara ON , Delay, Acc... cand te joci la butoane. vezi si ce eroare ai pe Engine.-1 points
-
Salut si bine ai venit! Insa... "Initial, am vrut motorul CR, pentru ca este mai nou si mai fiabil." Mai citeste si tu forumul, sa vezi daca iti pastrezi parerea. Si nu numai. Pe de alta parte, oricum ai cam dat-o din lac in put. Ai luat cel mai ...sensibil .. 2.0 tdi PD de pe Passat. BMP-ul. Pompa ca pompa.. dar axa cu came? Dar tachetii? Dar vilbrochenul? Dar dpf-ul..? In schimb, sa o stapanesti sanatos si sper sa nu ai parte de incidente nefericite. Noroc si toate cele bune! (constientizez linistit ca voi lua minusuri la greu de la BMP-isti )-1 points
-
Fain,asteptam... Pare boala molipsitoare asta cu motoare xxl.S-a ieftinit benzina,taxele ?-3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00