Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.05.2016 în toate secţiunile

  1. Am facut ieri un test drive cu R, si m-am gandit sa va impartasesc si voua niste impresii. Eu unul am ramas cu "mixed feelings", comparand inevitabil cu GTI-ul meu. Asadar, ce mi-a placut: m-a impresionat foarte mult confortul, avea jante de 19" si totusi parea mai confortabila decat GTI-ul meu (ambele cu DCC); nu stiu care ar putea fi explicatia, poate are niste bucse mai groase care preiau si izoleaza mai bine socurile? Poate si greutatea conteaza. Oricum, pentru o masina cu 300cp si jante de 19", mie unul mi s-a parut cat se poate de everyday friendly, eu n-as avea nicio problema sa ma impac cu un R. 4motion - ai aderenta oricand, oricum; eu am prins ud si am incercat niste plecari inclusiv cu 2 roti pe asfalt cu nisip si 2 pe asfalt ud, pur si simplu pleaca fara sa rupa vreun pic aderenta, ca din pusca, asta imi lipseste de fapt cel mai mult mie - cu 230cp/350Nm si FWD rupi aderenta foarte usor. ruliu foarte mic; directia pare mai directa si mai incisiva, dar cred ca asta se datoreaza suspensiei si eventual rotilor. evacuarea ceva mai suparata decat la GTI, desi s-ar fi putut mai mult :P. cai, multi cai pentru o compacta; se simte diferenta fata de GTI, dar asta in special in a doua parte a plajei de turatii; insa totusi daca n-as sti cat e pe hartie, n-as zice ca diferenta e de 70cp/30Nm. Ce nu mi-a placut: lag, la ture mici are simtitor mai mult lag decat GTI-ul; dar pe de alta parte (daca ai) te ajuta enorm DSG-ul in privinta asta. franele (aceleasi cu cele de pe Golf PP) sunt ridicol de mici pentru masina asta, atat ca aspect - cel putin sub jantele de 19" - cat si pentru "hard work", nu fac fata nici la o sesiune de Adancata, sa zicem (I should know ). Puteau sa puna si ei macar niste etrieri monobloc si niste discuri mai mari; ma rog, exista solutii a/m, dar cred ca sta cel mai prost la capitolul asta fata de concurenta. am incercat niste accelerari mai puternice in curba / rond in treapta a 2-a si ma asteptam la macar o intentie de a scoate fundul spre exterior, dar nu, pur si simplu pastreaza trasa pana cand fata incepe sa alunece, hmmm... La mine la accelerari in curba diferentialul strange pur si simplu trasa, ma asteptam sa vad macar acelasi lucru si aici, asta m-a desumflat putin. pierde nitel din garda la sol, nu stiu iarna cat de usor te descurci pe ulitele stradutele si bulevardele noastre deszapezite ca la carte NOT! portbagajul cu 40-50l mai mic decat la GTI - 4motion, deh. soundaktor-ul ala e pur si simplu ridicol... si la GTI e naspa pe Spor, dar la R pe Race au exagerat de-a dreptul. Macar aici exista solutii simple. Overall o masina foarte reusita dupa parerea mea, superioara GTI-ului in special prin prisma tinutei de drum si directiei, dar eu mi-as fi dorit mai mult de la 4motion. In schimb e acum la un pret foarte bun - exista niste actiuni care nu apar pe site sau in configurator, nu inteleg exact de ce - si se apropie de pretul GTI-ului la momentul in care am comandat-o eu pe a mea. Asa ca... cine e in business pentru un hot-hatch, faceti o vizita la un dealer, now is the time.
    2 points
  2. Nu trebuie neaparat lampa in sine,in pozele din acel forum arata doar partea din fata,deci exista sansa ca doar partea din fata in cele 2 culori sa fie montata si led pe direct fara tot ansamblu-corp lampa.si asa ai spatiu suficient.
    1 point
  3. O2 FL am avut 5 ani. Avea tren de rulare independent pe spate care se comporta intersant... era predictibila era multilink pe spate, pe drum rau la viteze mici iti dadea senzatia de tren de rulare mai dur dar de fapt era setatata mai moale si asta iti dadeai seama in curbe luate mai tare... Momentan am Seat Leon cu suspensie spate identica ca si O3 doar setata un pic mai sport din cauza echiparii FR. Nici macar cu asta nu este saltareata, in curbe pe astfalt uscat sta cu 2 clase mai bine ca si fosta O2, insa pe umed dar mai ales zapada gheata este mai impredictibil... are tendinta de a pierde aderenta dintr-o data(probabil tren de rulare mai dur). Deci cine vrea O3 sa NU faca psihoza din cauza trenului de rulare spate fix, ca la condus normal pentru un sofer normal este insesizabila diferenta fata de ce era pe O2... atat ca sunt alte marci care dau mers mai lin pe drumurile patriei de categoria a doua. Legat de stabilitate nu se poate plange in marea majoritate a cauzelor, chiar se tine bine.
    1 point
  4. unii zic ca ar incapea: http://uk-mkivs.net/topic/104238-puddle-lights-for-rear-doors-of-5-door-wire-to-tap-into-for-power-help-needed/
    1 point
  5. @Andrei1980 am condus un A3 1,6 TDI M6 la una din delegatii ca si rent a car, si nu am sesizat nimica. Insa probabil si "urechea" mea a devenit de asa natura, incat sa semi-dea block la acest sunet, care la inceput parca ma zgaria pe retina, acuma s-a mai "asezat" Deci pur subiectiv: nu se aude/se aude probabil mai incet, insa si izolarea la viteze mai mari este de alta clasa, habitaclul este mult mai silentios pe autobahn.
    1 point
  6. Andrei, ma asteptam ca tu sa stii ca ce returneaza ETKA, dupa seria de sasiu, nu este codul pieseai de pe masina, ci codul de piesa ce se poat pune pe acea masina, cumparata acum de la magazin. Omul a spus clar ca nu are comenzi pe volan si codul dat de tine suporta comenzi pe volan. @cyp78 ca sa vezi ce ai acum pe masina , ori desfaci si te uiti, ori interoghezi cu VCDS.
    1 point
  7. Exista o psihoza generala pe tema asta, de parca aia pe acolo leviteaza...in fine nu are rost sa ne chinuim mintile prea mult cu treaba asta. Fiecare face exact ce vrea cu banii lui si...cam asta e. Drumuri bune iti doresc!
    1 point
  8. Stai potolit cu investitiile..sau poate ca vrei sa ramana la tine cativa ani buni si atunci zic..ca nah..merita.. Tu stii daca merita invetiti multi bani in masina...cat despre schimb, daca ai putina rabdare cred ca o sa o scot la vanzare in viitorul nu foarte indepartat.
    1 point
  9. cadou pentru 200.000 km un kit de gtd, ce poate sa fie mai potrivit?
    1 point
  10. nu e vorba de bolturile de centrare... Ci de mecanismul de autoreglare din placa de presiune.... Pedala de ambreiaj nu revine inapoi daca ai scos lichidul, revenirea ei nu se bazeaza pe arcul de la pedala , ci pe diafragma placii de presiune care impinge cilindrul receptor si acesta prin intermediul lichidului impinge inapoi pistonul pompei si deci pedala... Deci e normal sa ramana pedala la fund, de asta aerisirea la carte se face cu lichid introdus cu presiune in instalatie. trebuie sa continui aerisirea tragand pedala cu mana inapoi... De ce nu apelezi la cine care stie ce se intampla pe acolo?
    1 point
  11. Pai chiar nu se vede acest lucru din pacate... Sunt bune si replicile ironice uneori ca doar eram offtopic... :lol: :lol: ... Voinea 10X!
    -1 points
  12. @Cipos, Merita sa-mi pun o turbina VNT17 in locul celei VNT 15 existenta pe masina mea? Oricum trebuie sa o schimb ,caci slabaciunea aia nu mai vrea sa faca presiune asa ca daca ai vreuna plug and play pentru mine si crezi ca merita upgrade-ul, te rog anunta-ma.Mersi.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!