Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.05.2016 în toate secţiunile

  1. cand stopesc "luneta" curge apa si prin peretele hayonului si ajunge la incuietoare. si acum nu mai face contact cum trebuie si nu se mai aprinde becul in portbagaj si nici nu mai semnalizeaza la bord deschiderea portbagajului. stie cineva cum se da jos plasticul din spate pt. a ajunge la motorasul stergatorului si la incuietoare? am incercat, dar mi-e frica sa nu rup ceva. multumesc
    1 point
  2. UNDER BOOST CONDITION ,rezultatul este lipsa puterii,iar daca ne referim strict din pctul de vedere al lipsei vacuumului la actuator(ca o fi membrana fisurata,ca o fi furtunas fisurat,sau n75 blocat pe inchis),rezultatul este unul dezastruos.geometria se blocheaza catre turbo off. tot aici ar intra si un underbost din cauza unei fisuri/gauri in tubulatura turbo sau in IC.la fel ,rezultatul este dezastruos: map vede lipsa presiunii din tubulatura si comanda geometria sa stea inchisa pt a compensa respectiva pierdere de presiune pe la presupusa fisura.Una la mana ,axul turbo se invarte mult mai repede decat e normal,deci uzura prematura. Doi la mana,amestecul AF este dat peste cap,stim cu totii ca un furtun spart se lasa in general cu fum in spate. Si fumul ala.....se depune pe geometrie,si apar probleme. OVER BOOST CONDITION, In cele mai multe cazuri datorat geometriei blocate,ancrasata sau care agata,sau cum vreti sa se numeasca ... sa nu ne asteptam ca o sa beneficiem de un tuning gratuit ,atata timp cat turbina face mai multa presiune decat trebuie.intra in functiune torque limiter,cel care ne protejeaza transmisia si in plus ,dupa cateva valori consecutive de x% duty cycle ,este indus limp mode,tocmai in vederea protejarii motorului. dar totusi si cu acest limp,se ajunge in timp ,sa se distruga turbina. cum?!pai la fiecare accelerare,turbina furnizeaza o presiune mai mare decat in mod normal. Presiune mai mare ,insemnand ca axul turbo se invarte mai repede.si chestia asta se intampla si la accelerarile partiale ,chiar daca nu se ajunge la limp mode. Si azi asa maine asa ,pana incepe sa piște ulei turbina si etc. Dar daca defectiunea este remediata in cel mai scurt timp,de ordinul a cateva zile...cu atat mai bine...pt ca nu se mai ajunge la ancrasarea geometriei. daca se merge mult timp,chiar si dupa detectarea defectiunii....ca o fi de natura underboost sau overboost......in ambele cazuri se ajunge la demontarea turbine si curatarea geometriei. dar dupa parerea mea ,underboost condition e mai de preferat.....pt ca nu uzeaza axul turbo precum overboost condition,si e mai greu sau imposibil sa se intample si fenomenul "a luat-o pe ulei". iar alte efecte negative ,pot fi multe,de ambele situatii: cine isi doreste sa arunce niste bani in vant,pt o curatare de geometrie sau reconditionare totala turbo....plus alte probleme ce pot aparea pe parcurs.iti mai rupe mecanicu un surub,o clema....te vaiti apoi (si nu ma refer la tine) ca zdrangane nu stiu ce pe acolo si etc. Si app: sa nu uitam ca in cele mai multe cazuri de overboost condition,un maf uzat a dus la toate cele. sau cum am patit eu :a venit cineva sa facem log in mers cu un G4,ALH,abia ce ii adusese cineva masina de o saptamana. si in timpul logului,ne-am trezit ca a luat-o pe ulei.era geometria blocata ,facea suprapresiune si a antrenat uleiul strans in intercooler...si direct in motor....a fost bine (sa zicem)..... turbina a rezistat ,nu a crapat axul,dar s-a dereglat avansul(s-a dus pe la vreo 5700 rpm motorul,omul nebun a scos-o pe liber cand a vazut ca isi lua avant singura in treapta 3,eu ii ziceam "las-o in vit si calca frana" si el nu intelegea nimik,noroc ca s-a oprit cand i-a luat contactul),si "putin" mai grav o biela stramba la pistonul 3. avea o bataie fina,si un mic tremurat cand o accelerai.si plus de asta compensarea pe injectorul 3 ,era de +1.2.... ceva ce nu se prea intalneste la VE. asta e soarta.
    1 point
  3. Nu cred ca are vro vina service-ul ca Vw germania nu vrea sa iti schimbe in garantie volantul sau sa iti ofere culanta.
    1 point
  4. romytaxy colegul de la roman a fost rezolvat. kleinsorin Motorina neagra = ulei de motor.Fa o proba cu alta pompa tandem.Alimenteaza motorul (tur si retur de la filtru)direct dintr-un borcan,daca dupa 2-3 litri de motorina pusi in borcan ,motorina vine tot neagra atunci trebuie inlocuita chiulasa ,e fisurata intre retur motorina si tur ulei.Pornirea greoaie poate veni tot de la chiulasa
    1 point
  5. codul a ceea ce ai tu pe masina din fabrica este 5K0953569H, spira este cu tot cu calculator .
    1 point
  6. asa cum banuiam, este placa de presiune SAC. Nenea mecanicul a pus-o pe ) la montaj? de aici ar putea sa provina sumciturile, etc Despre bataie, nu ma pot pronunta. de la ce furnizor e achizitionat?
    1 point
  7. este normal ca masa dubla sa aiba un grad de libertate axiala si radiala. Nu este un defect. ala nu e cod de kit ambreiaj... e altceva.
    1 point
  8. pretul dicteaza calitatea.
    1 point
  9. @ToniM e stock încă . Timpul nu e de partea mea? @DB86CLP Mulțumesc. cu ajutorul lui Toni am intrat in posesia arcurilor de la H&R. Sper sapt viitoare sa rezolv problema. @SB_20_WOB mersi, intr-adevăr joi am fost pe acolo. Salutari?!!!
    1 point
  10. Salut. La motorul 1896 Avq de 74 kw am sesizat ca intrerupe , se balbaie la relanti cand se incalzeste , iar daca cuplez clima merge rotund. Valorile la injectoare sunt cat mai aproape de 0 si avansul este la -1,5. Ce ar putea fi ?
    1 point
  11. Le-am tinut in perfecta stare pana saptamana trecuta, 2,5 ani si aproape 35k km (ca am mai mers si cu alea de iarna). Am avut super-ghinionul cu groapa aia, dar hai sa presupunem ca nu s-ar fi intamplat - ma duc la a doua cea mai mare reprezentanta din .ro si imi zgarie jantele?! Doar cel mai mare bulan a facut sa o zgarie pe asta, si nu una neatinsa. Am nervi din cauza neglijentei, nepasarii si incompetentei. Alta data mi-au zgariat plasticul din jurul contactului, ca vorba aia - e greu sa nimeresti gaura (contactul adica, cu cheia, evident - asta cred ca la PBN). Alta data, mi-au strans prezoanele de abia am reusit sa le mai desfac - cui ii pasa ca in carte scrie "120Nm"? Ce conteaza ca ramane prostu' in drum si nu poa' sa schimbe roata, mi-e greu sa caut dinamometrica, e mai usor cu pistolul! Sa continui? Nu de alta, da' mai am... In fine, o sa se rezolve, noi sa fim sanatosi.
    1 point
  12. Eu personal nu am reusit sa curat manerele de la pasager cu nici o solutie/sugestie din tot ce s-a recomandat pe acest topic (or fi fost mai speciale manerele mele..ce sa zic) In schimb am reusit cu o lamela de cutter si smirghel f.fin si cam 4 zile de frecat,finisat etc. Sa sti ca lucru manual difera de la om la om
    1 point
  13. Putin offtopic,imi cer scuze fata de domnii moderatori: nu-mi spune ca e diferenta enorma pt un plastic de g5 fata de un g4 iti aduc cand vrei un maner oem si AM de china si sa imi enumeri diferentele sau calitatea.(vb strict de plastic maner) sunt anumite componente ce se recomanda/achizitioneaza intradevar oem,dar cand aud de anumite plastice si suruburi sau piulite cumparate de la reprezentanta astea sunt simple mofturi sau "laude" (masina tot asa se deplaseaza ) Ziceam adineauri intr-un topic ca sunt surprins in mod placut de anumite piese china/AM de preturi,accesibilitate si calitate.Fac doar abstract de parere personala,sincer sa fiu din partea mea si sampania ce vine in portbagaj cand cumperi o masina noua...si aia sa mergeti sa luati a doua sticla tot de la reprezentanta...la cerere ofer si codul ei oem bineinteles!
    1 point
  14. Daca lasi contactul pus mai mult timp temperatura in cilindri scade la start fata de etalon, bujiile avand temporizare de actionare cu timpi mici. Mers neuniform dupa pornire poate fi si din zona egr-ului( care reduce temperatura din cilindri) .Incearca startul cu mufa detasata de la el( daca merge mai bine vinovat poate fi si debitmetrul de aer care inregistreaza valoare mai mare de aer aspirat, implicit cantitate de recirculare mai mare).Mai poate fi si din zona injectoarelor, chiar daca ai valori de interventie la mersul uniform bune( forma jetului pulverizat nu mai este atomizata ci are tendinte filiforme, chiar la 427bari). Pentru zgomot incearca un tratament de motor(Xado, Metabond).
    1 point
  15. Da, pe A4/A5 B8 standard sunt 225/50 ptr R17, diferente sunt la offsetul jantelor, ptr A4 cred ca e peste 40 iar ptr A5 este mai mic de la 26 pana pe la 33, dar probabil cu niste distantiere se rezolva.
    1 point
  16. Cutie EHV, capacitate umplere 2,25L - G052911A2 - ulei de transmisie 1L - ~207Lei - G052911A1 - ulei de transmisie 0,5L - ~127Lei
    1 point
  17. tocmai am curatat minerul din stanga fata la passatB6, plasticul de sub curatat arata f. bine, nu il mai vopsesc, nu ii mai fac nimic ...
    1 point
  18. off topic - nu masinile ne otravesc, ci altele - stai linistit. nu cred ca gasesti multa lume care o sa plateasca la reprezentanta minim 1500 euro sa schimbe DPF-ul.
    1 point
  19. Sincer pt iarna eu zic ca i-ar sta mai bine cu niste table decat cu cele din poza. Just my 2 cents
    1 point
  20. DRL-urile sunt de la DECTANE, modulite. Nu cred ca sunt atat de "chinezesti". Nu sunt universale, sunt special pt vw passat 3c cu tot cu prizele de aer si cablaj corespunzator interconectat la mufa de la far. De ce am optat pt ele? Sa nu stau sa tot aprind luminile pe drumurile publice, sau sa tin comutatorul mereu pe faza scurta. Cu ele e mult mai simplu. Senzorul de lumina spune daca e zi, aprinde DRL-urile; sau daca e noapte, aprinde faza scurta si opreste DRL. Mult mai practic automatizat.
    1 point
  21. Diametrul rotor admisie, diametru ax turbina si la ce presiune lucreaza: 1.2 l 63 kW/77 kW TSI 33.6 mm si 36 mm la 1.0 bar (63 kW) 1.7 bar (77 kW) 1.4 l 90 kW TSI 37 mm 40 mm 1.8 bar 1.4 l 103 kW TSI with/without ACT 39.2 mm 41 mm 2.2 bar (posibil mai mult acum ca este de 110kw)
    -1 points
  22. Ce cod de motor ai? Daca nu urci in ture, nu soliciti motorul si acesta consuma asa de mult ulei eu zic ca este cu siguranta o problema.
    -1 points
  23. Hmmm... Pai și nu e mai mare diametrul rotii la S5 fata de a mea de exemplu? Mie mi se potrivește 225/45. Din cate am văzut tu ai 265/30 la astea pe 20. Pentru 225, iti va trebui un talon mai mare de 45 ca sa păstrezi același diametru.. Eu la asta ma refeream. La mine, niște jante pe 20" ar arata ca în poza atașată. Si tot 30 e dar cu anvelope de 225.. Cam inexistent talonul pe Skoda comparat cu cel de pe ale tale Plus ca dacă schimbi cu roti cu diametru mai mic, vitezometrul nu iti va mai indica viteza corecta. Dacă, calculele mele la ora 1 dimineata ( ) nu sunt greșite, pentru exact același diametru ti-ar trebui un talon de 53. Deci 55.
    -1 points
  24. 1. tu ai golf 4, nu golf 5, deci preturile difera. Crezi ca nu am cautat? 2. colegul spune ca iei cu 50 ron maner OE, nu AM de la reprezentanta. Eu butoanele cu insertii cromate le am deja. Ca idee: http://www.aliexpress.com/item/Black-Master-Window-Switch-Bezel-Black-1K4-868-049C-For-2006-2009-For-Volkswagen-Jetta-GTI/32548280976.html?spm=2114.01010208.3.275.9WWojV&ws_ab_test=searchweb201556_7,searchweb201602_3_10037_10017_10021_507_10022_10032_10020_10009_10008_10018_10019,searchweb201603_9&btsid=9f50ac04-c613-4734-8756-9778c0060196
    -1 points
  25. Esti amuzant. Una sunt piesele din China care nu se aseaza perfect uneori, vezi pedala de frana la golf 4, si alta sunt piesele OE din fabrica, si cu asta esti de acord fie ca vrei fie ca nu. Crezi ca eu nu am piese AM pe masina? presuri,butoane, schimbator, pedale. Colegul se batea cu pumnul in piept cum se poate ca noi muritorii sa curatam un maner de plastic"?cand il iei cu 50 ron din reprezentanta, asta era problema. Daca ar fi zis ca ba prostilor, luati de pe ebay/aliexpress la 50 ron atunci era altceva.
    -1 points
  26. Mai intreb si eu odata ca nu stiu codul de pe cutie, dar la motorul ALZ stiti norma, vascozitatea? 75w90 sau 75w80?
    -1 points
  27. este vorba de ceea ce primeste Romania adica piese de o proasta calitate facute in Turcia. De ce ambreiajul original tine 200 000km, al meu are 294 000km, si inca merge, nu patineaza, si turcismele tin 50 000km sau hai maxim 100 000km daca circuli extern, si totusi un kit complet e de la 1500ron dual mass si 1250ron single mass. Suntem noi prosti ca le acceptam produsele de rahat, de vina sunt producatorii dar si depozitele care accepta sa lucreze cu piese de proasta calitate, dar stiu in ce se baga si accepta intentionat ceasta marlanie pentru ca fac profit mai mare decat daca ar lucra cu piese de calitate. Daca am primit recomandari de la mecanici sa folosesc ambreiaje AM produse de firme mai mici (gen itn/starline) va dati seama ce debandada si ce hotie este la kiturile luk/sachs.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!