Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.05.2016 în toate secţiunile

  1. ambreajul tau nici macar nu a ajuns la fabrica, cum au mentionat cei de la piese... daca ai citat corect. Furnizorul lor a aruncat o privire rapida si atat... incearca sa obtii o hartie de la ei si sa iti returneze piesele. Totusi bataile si smuciturile nu sunt de la jocul acelui butuc din centrul discului de ambreiaj. Poti sa ne dai codurile? Eu as miza pe faptul ca cei de la service nu au pus placa pe 0 ( daca e ambreiaj de tip SAC.)
    1 point
  2. 1 point
  3. Scaulele de piele fara ventilatie sunt ucigatoare, iarna tari si friguroase, vara te lipesti de ele, avantajul este doar de design, arata mai elegant interiorul, dar nu sunt practice.
    1 point
  4. Am fost azi la PBV pentru problema cu bucsele scartaitoare. Mi s-a spus ca au fost date jos bratele si s-au gresat bucsele, conform TPI-ului (nu stiu acum numarul, dar am sa il scriu pe topicul dedicat). Pare ca s-a rezolvat, in sfarsit, cu zgomotele respective, dar am sa revin cu un update dupa ce mai trece niste timp ca sa ma conving ca e o solutie de durata. Dar, DAAAR... cum niciodata o veste buna nu vine singura, in special in reteaua PB... m-a mancat in DOS (sistemul de operare, desigur) sa merg cu anvelopele noi sa le schimb tot la ei, ca deh, sunt reprezentanta si tot faceam drumul. Rezultatul? Iaca: Marele noroc... ma rog in conditiile date, daca pot sa-i spun asa, este ca e vorba de aceeasi janta care era atinsa. Totusi, eu ma cam hotarasem sa renunt sa o mai schimb, am considerat ca n-are rost sa stric polita. Acum insa, nu mai am de ales... Ramane sa vedem cum ne intelegem. Oricum... sunt scarbit pana peste cap de PB-uri, alte comentarii sunt efectiv de prisos.
    1 point
  5. Iti recomand cu cea mai mare incredere MOTUL 8100 X-cess SAE 5W40 100% Synthetic 4L . Folosesc si la masini si la motociclete acest ulei si sunt tare multumit de el.
    1 point
  6. Ce ulei recomandati pentru un motor proaspat segmentat? 5W40? Si ce marca? Mi s-a recomandat Liqui Moly, as prefera Motul.
    1 point
  7. sa o stapanesti sanatos, Flo ! singurul lucru care l-as schimba in timp si nu e mult de munca - este interiorul - macar unul sport sa montezi... daca nu piele cu alcantara....
    1 point
  8. Sa o stapanesti sanatos multi km fara necazuri ! Ai mai mult spatiu in comparatie cu Touran-ul(cand ultimele scaune sunt inchise) ?
    1 point
  9. Ultimele săptămâni am neglijat-o, aveam foarte multa mizerie în interior. Pe afara... Nu mai zic. Azi cat a fost vreme frumoasa am spălat-o, am aspirat interiorul și șters plastice+geamuri. Am aplicat din nou pe parbriz și laterale fata soluție hidrofoba (pe parbriz se cam dusese efectul). Acum... Gata de ploaie!
    1 point
  10. Mi se pare mie sau e mai coborata masina ?
    1 point
  11. Vineri am reusit sa fac evacuarea, inca nu e final ceea ce vreau insa. Trebuie sa mai montez finale, ca sa ia din vibratia / rezonanta / sunet etc., momentan in unele turatii huruie foarte rau, si cred ca se transmite in toata caroseria vibratia care devine deranjanta la drum lung DPF off , EGR off , evacuare cap coada inox 63mm , intermediara Borla, tips Akrapovic. Corectari soft, dyno din nou . Rezultat final curat : 220cp si 460nm Toate realizate la DIO Performance. Masina e altceva acum, chiar daca la softul anterior aveam 200-210cp si ~420nm .. acum cu DPF off si evacuarea noua e alta viata... motorul trage in draci, si in 4500 ture am cuplu 300nm inca, se duce in turatii mari zici ca e benzina Va incant cu 2 poze, din pacate nu am apucat sa fac prea multe fiind sarbatorile si ... multa ploaie :| O sa revin cand e gata proiectul cu tobe finale, tipsurile bagate putin mai inauntru.. vreme frumoasa si ceva poze dragute.
    1 point
  12. Bv Florine. Sa te bucuri de el si sa-l alergi cati mai multi km. Felicitari ptr achizitie.
    1 point
  13. ...dar sa ai banii ceruti in DE pe masini, nu bani de RO! Piata cere masini ieftine si "bune" iar samasarii asta ofera. Masinile drepte sunt rare, si nu prind radacini pe site-uri de profil.
    1 point
  14. Pai daca vorbim de dotari/pret, Citroen C5, 2010-2012, 2.2 170 cai automata, cu suspensie hydractive3 si o multitudine de dotari nu depaseste 9-10mii euro, cu pana in 120.000km.
    1 point
  15. Exista variante nonVAG foarte interesante si cu raport calitate pret mai bun decat oferta recenta de la vag. Multitronic oricum nu e cutie pt oras si clar nu e pt benzina.
    1 point
  16. hai, pe ea. Asteptam prezentarea :icon_thumleft:
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!