Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.05.2016 în toate secţiunile

  1. @ionut10a In alte topic-uri de pe acest forum, omul a spus ca nu vede nicio problema daca iei o masina de la samsar, cu kilometrii dati inapoi, asa ca nu ar trebui sa te mire
    2 points
  2. IC este prescurtarea de la intercooler. E bine sa-l montezi inapoi, altfel pierzi multi CP, mai ales ca vine vara. Aerul este mai dens (mai mult) cand este rece. Noi vrem sa bagam aer cat mai mult in cilindrii. De aceea am pus turbina care baga aer comprimat. Din pacate, cand comprimi aerul, se incalzeste si este afanat, si de aceea am vrea sa racim aerul asta (cu IC) ca sa fie mai mult.
    1 point
  3. Iti trebuie vigneta pt Hu ; doar o platesti , nu exista sticker , ci doar chitanta / bonul . Preturi si valabilitate : http://e-autopalyamatrica.hu/ro se poate achita si on-line
    1 point
  4. Buna, am revenit cu rezolvarea problemei mele la pedala de ambreiaj. A fost necesara inlocuirea cilindrului receptor, in plus ca masura de siguranta am inlocuit si pompa de ambreiaj. Piesele nu au fost scumpe ( 165 RON cilindrul + 170 RON pompa - ambele SACHS) asa ca a meritat sa fie schimbate ambele din moment ce functioneaza ca un ansamblu. Raspunsul la intrebarea mea de ce pedala de ambreiaj se "intarea" doar cand apasam frana este ca atunci cand apesi frana se creeaza presiune pe circuit si in vasul cu lichid de frana, presiune ce se distribuie si la circuitul de ambreiaj si astfel cilindrul receptor (in cazul meu) se "amorsa" corespunzator. Sper ca experienta mea sa-i ajute pe cei care urmeaza sa intampine aceeasi problema pe drum sa nu se lase pacaliti de mecanici care nu stiu sigur despre ce este vorba, "isi dau cu parerea" si mai rau, schimba piese care nu sunt defecte.
    1 point
  5. OT. Dap......avand in vedere ora la care postam...se intelege ca nu-mi administrasem cafeaua de dimineata. Acum am vazut ca e O2...dar ceea ce i-am zis ramane valabil.
    1 point
  6. Neata tizule.... Stiu ce zici, exact asta e motivul pentru care nici mie nu imi place, sincer sa fiu, cum pica. Ai observat foarte bine, plus ca inca nu a coborat spatele suficient si sta "in nas" aka bmw style, chestie care iar nu imi place. Cu 50kg in portbagaj ( pe langa plin) se aseaza la linie...dar...look-ul ala pe fata nu ma da pe spate. Edit: pacat pentru ca tinuta de drum este impecabila ( pentru o masina cu punte si suspensie sport)...efectiv zici ca e cart.
    1 point
  7. La a doua nici nu m-as duce sa o vad, eu unul nu suport notiunile 'extra full' iar anuntul contine multe inflorituri, tipice samsarilor care agata amatori...177cp nu are, are 170, bi-xenon nu exista la O2FL, nu exista highline la Skoda iar RS are la baza echiparea medie, nu cea Business/Elegance. Pielea nu e perforata, e interior piele normal, sincer mai am putin si am dubii ca e RS. Plus ca are jante de iarna de otel, deci pe 16, chiar nu mai stiu dimensiunile franelor la RS dar mi se pare jenant sa ai jante otel pe asa ceva. Jante otel de 16 aveam eu pe 1.9tdi, da-o-ncolo. Anuntul are toti 'markerii' de teapa, nu bate, nu troncane + cuvantul 'impecabil'.
    1 point
  8. Si bara S line a ajuns si am montat-o in sfarsit. La fel si manerele de RS.
    1 point
  9. Salut. Si eu am avut aceeasi eroare in legatura cu EGR-ul dar abia acum la 190000km si l-am schimbat. Piesa noua a fost intradevar 1500 lei. Am desfacut EGR-ul vechi de curiozitate sa vad daca se poate repara ceva la el asa cum s-a afirmat in posturile de mai sus. Probabil ca se pot curata spirele care intra in radiatorul de racire. Am desfacut si partea electrica a EGR-ului daca intereseaza pe cineva si intradevar sunt rotite zimtate de plastic acolo.
    1 point
  10. Toate inventiile astea au avut o singura tinta, consumul. Nu prea s-au gandit la modul in care e afectata fiabilitatea. DSG6 consuma mai mult si pt ca are ulei. Cred insa ca oricine ar prefera sa schimbe uleiul la 60k km sau sa consume cu 0,2-0,3% mai mult decat sa se defecteze la 20-30k km si sa fie limitati la 250nm. Cam asta e si cauza ca le patineaza si isi da treapta a 2a foarte repede. De regula treapta a 2a e si prima care incepe sa aiba manifestari daca s-a mers in aglomeratie mult.
    1 point
  11. nu mai pune atatea semne de exclamare..... ca ma dor ochii..... nu scanare completa a masinii... cu Vag Com - VCDS, VAS... sa vedem ce modul ai pe masina - PN-ul lui.
    1 point
  12. Pentru masinile puternice si pentru cei ce fac drifturi exista Motul 300V power cu un HTHS de 4,7 si viscozitatea cinematica de 14 la 100 de grade. Este dublu ester. Este conceput special pentru talpa muuulta. Singurul dezavantaj ar fi ca rezista in timp mai putin. Producatorul MOTUL recomanda ca schimbul sa se faca conform cartii masinii. Avand in vedere ca este un ulei "above standards" fiecare il schimba asa cum vrea el. La masina mea cu care mai particip pe la diferite competitii de amatrori (V.T.M) i-am facut analiza uleiului . Intr-adevar motorul treage muult mai bine , inainte trebuia sa-i schimb axele cu came dupa 2 speciale si acum cu Motul am 5 speciale si inca nu au joc dar DEZAVANTAJUL este ca se uzeaza repede ca ulei . Intr-un motor normal cu mers normal de strada nu poti sa-l tii mai mult de 8.000 km iar in masina mea de probe maxim 1.000 in conditii de forja maxima. Este bun dar se duce repede. Analizele le-am facut la Institutul de Petrol si Gaze Ploiesti. Pentru A6 meu de strada 1.8T folosesc Motul 8100 X-cess 5W40 care nu este ESTER si este un ulei normal . Dublu ester este numai acel 300 V power. Cunoscatorii de pe acest forum stiu ce vorbesc.
    1 point
  13. Salut, cel mai economic e 2.0 tdi care consumă 7.5 în oraș în condiții normale de mers. 1.6 consumă între 8 si 10 chiar peste, iar in afară cu unu doi litri mai mult ca si 2.0 tdi. Am intrebat 100 de oameni si toți mi-au spus la fel. Nu luați 1.6 crezând ca e mai economic, nici vorbă de așa ceva. Consumă cu 2 litri mai mult decât 2.0.Daca vrei consum mic trebuie sa mergi fff încet si tot nu scoți cat cu 2.0. Întrebați si voi.
    -1 points
  14. stie cineva daca se potrivesc arcurile de pe un Golf 6 1.6TDI pachet drumuri grele pe o Skoda Superb 1.6TDI break?
    -1 points
  15. CC este un Passat cu alt design insa are aceeasi platforma cu motor tranversal de la Golf (PQ25/35 mai nou MQB) in timp ce A4 are platiforma MLB cu motor longitidinal folosita la A4, A6 si A8 Eu am si Passat si A4 si nu exista comparatie intre ele daca vorbim de conforti si tinuta de drum atunci Passat e mare dar se simte ca un Golf in timp de A4 e putin mai mic insa se simte ca o masina sport care culmea, desi e mai stabila e in acelasi simt si mai conforabila din cauza suspensiei multirbrat. Tinuta de drum e incomparabila, A4 e mai scurt dar are ampatament mai mare si distributia maselor e mai buna si diferenta e foarte mare, Passat e ok insa A4 sta incredibil de bine in curbe.
    -1 points
  16. Ambele anunturi mi se pare foarte scumpe, gasesti pe olx.ro masini din 2011 la pret mai mic si anul mi se pare mai important decat km.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!