Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.05.2016 în toate secţiunile

  1. Si bara S line a ajuns si am montat-o in sfarsit. La fel si manerele de RS.
    2 points
  2. Bujia cu incandescenta arsa. Nu afecteaza mersul, eventual pornirea iarna.
    1 point
  3. Poate fi o problema de conectica..vezi pe CAN 19-MVB...grup 152...camp 2.Trebuie sa fie 1.Daca e 0 sau alterneaza 1-0 e o problema de comunicare.Verifica conector J500...cablaj.
    1 point
  4. La motor nu exista. La CAN se poate face update (dar nu este necesar daca nu instalezi RNS510 sau ceva din aceeasi generatie).
    1 point
  5. Verifica cablajul de la senzorul de turatie motor si daca e ok, schimba senzorul.
    1 point
  6. Deja a dispărut anunțul acela cu passatul berlina din Galați. Ideea este că romanul tot mașini ieftine caută și nu-l interesează calitatea ci doar aspectul și prețul mic.
    1 point
  7. Daca are carlig de remorca ,masina vine din fabrica cu un modul care alimenteaza cablajul pt instalatiei de pe remorca iar functia becului de ceata o preia remorca.Ca sa functioneze pe masina se scoate mufa din modul si se baga in soclul lampii de pe masina.
    1 point
  8. Si majoritatea reviewurilor de aici sunt ale unor persoane interesate de masina lor care mai citim forumuri si stim si incercam sa aplicam cum ar trebuii condus un motor turbo, stim ca nu e ok un interval de schimb ulei la 30 000 .. dar ce se intampla cu masinile de firma si masinile unor oameni care si-au schimbat golful sau octavia din 2003 cu 300 000km cu o masina din 2010+? E trist cand stii ca este tehnologia anilor 90-2000" vreme cand se mergea cu un 1.4 sau 1.6, 200 000km fara probleme, cand stii ca vecinu face taxi cu logan 1.4 pe gaz si are 400 000km cu ulei ELF 10w40 si tu ai masina de 3 ori mai scumpa si " da firma" si numa probleme. Ma si umfla rasul cand citesc cum unii se lauda pe aici ca au 60 000km sau 90 000km fara probleme..
    1 point
  9. Pe mine m-au ținut switch-urile ~15 ani. le-am reparat/schimbat dacă trebuie să intervin o dată la 5 ani de acum înainte și tot nu văd rostul improvizațiilor rromânești.
    1 point
  10. hmmmmm...... azi avand o alta masina in service (un citroeb c4 coupe) imi spune mecanicul ca intra 3 litri in cutie . eu ma cert cu el spunandu-i ca mie BRADY Trade (reprezentanta VW din sector 6 ) mi-a schimbat la CC -ul meu ulei in cutie DSG automata doar 1 litru .(stand langa ei . ) Am ramas socat cand mi-a spus ca nu mi l-au schimbat corect ca la a mea ar intra 6-8 litri . intrebare : Voi cand ati schimbat la DSG -uri automate ( eu am 6 viteze si R , deci cred ca e 6+1 ) , cati litri ati schimbat ? cati litri se schimba in mod normal , si sa refac schimbarea de ulei pe tot litrajul ? multumesc .
    1 point
  11. Foarte greu si cu foarte multi bani, de 3 zile am cluster nou VDO immo3, modelul cu gri si inele, 7000rpm si 260kmh, tot cu minidot ca si RB8-ul dinainte la care cand si cand mai facea displayul fite. Am plecat de la BV spre București si pe la Comarnic displayul a inceput sa isi piarda din contrast... in masina era data caldura destul de tare. Se înțelegea pe el, cifrele erau normale (nu ca la rb8 cand o lua razna), doar ca parca nu mai aveau aceeasi intensitate - asa au ramas pana la B si pana inapoi la BV,nu s-a agravat problema. Acuma... la ce sa ma astept la vara? E posibil si clusterul asta sa fie compromis si vara la 30 de grade sa nu vad nimic sau ramane asa cu un contrast mai scazut? Le-am schimbat mai mult din cauza designului, dar speram totodata sa ma aleg si cu un minidot functional. Cum s-ar putea rezolva problema?
    1 point
  12. 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 003 - Mechanical Failure aceasta eroare am avut-o si eu , s-a aprins martorul esp pe bord si a ramas aprins. Totul a inceput dupa ce mi s-a spart un rulment pe dreapta fata. L-am inlocuit, , dupa aceea in curbe desi nu intram cu viteza imi intra ESP ,( lucra) , dupa redresare martorul in bord se stingea. --- Dupa cateva saptamani , in curbe martorul ramanea aprins dar dupa ce luam contactul( opream masina si plecam mai tarziu ) martorul se stingea. In ultima faza martorul ESP a ramas aprins . REZOLVAREA a venit cu ajutorul a doi colegi de pe forum ., nu nominalizez pentru ca am fost pedepsit pe forum pentru acest lucru , - AM REFACUT GEOMETRIA ROTILOR , , AM MERS 5 KM DUPA ACEEA , AM OPRIT MASINA , DUPA CATEVA MINUTE SURPRIZA MARTORUL ESP S-A SRINS.
    1 point
  13. Va multumesc de ajutor..am sa merg cu tema facuta la reprezentanta rombat..numai bine
    -1 points
  14. Iei si vreo 2 prieteni cu tine sa te impinga din nisip :) Are 212.000 km dar au trecut greu peste ea :(
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!