Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.05.2016 în toate secţiunile

  1. http://autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-ID7GhjIj.html#7342319306 super oferta wvwzzz3czCp000805 292000 km la ultima intrare ... cutie inlocuita schimbat oglinda stanga, usa spate dreapta ... are 49 de intrari in service ,,,, maine cred ca deja nu mai e pe net ...
    3 points
  2. Si majoritatea reviewurilor de aici sunt ale unor persoane interesate de masina lor care mai citim forumuri si stim si incercam sa aplicam cum ar trebuii condus un motor turbo, stim ca nu e ok un interval de schimb ulei la 30 000 .. dar ce se intampla cu masinile de firma si masinile unor oameni care si-au schimbat golful sau octavia din 2003 cu 300 000km cu o masina din 2010+? E trist cand stii ca este tehnologia anilor 90-2000" vreme cand se mergea cu un 1.4 sau 1.6, 200 000km fara probleme, cand stii ca vecinu face taxi cu logan 1.4 pe gaz si are 400 000km cu ulei ELF 10w40 si tu ai masina de 3 ori mai scumpa si " da firma" si numa probleme. Ma si umfla rasul cand citesc cum unii se lauda pe aici ca au 60 000km sau 90 000km fara probleme..
    3 points
  3. Salutari, Dupa aproximativ 4 ani de Golf 5 GTI de care am fost extrem de multumit si cu care am mers peste 120000 km in toate conditiile imaginabile si care a stiut sa fie si limuzina si offroad-er si masina de curse si dormitor si bucatarie am zis sa imi achizitionez ceva tot din zona asta. Am vazut mai multe Golfuri 6 GTI si eR-uri si la un moment am "cazut in dragoste" cu un Golf 6 Gti Cabriolet pe care l-am vazut intr-un anunt oferit spre vanzare de o reprezentanta BMW din Romania. Masina este fabricatie 2013, a stat in showroom in Germania pana in 2014 cand a fost achizitonata de cineva din Romania (fun fact : nu se putea cumpara Golf 6 GTI Cabriolet nou de la reprezentanta de la noi). Dupa un timp masina a fost oferita avans pentru un BMW seria 5 si dupa inca o perioada de stat in showroom printre bavareze a ajuns la mine, in momentul achizitiei avand putin peste 30000 km. Am primit si un an garantie la motor si cutia de viteze. Atasez niste poze primite de la BMW cand purtam primele discutii in vederea achizitionarii. Intre timp masina a primit RNS510, comenzi volan si alarma Viper CAN. Masina imi place mult mai mult decat imi maginam ca o sa imi placa cand am cumparat-o si ce m-a frapat cel mai tare nu este faptul ca este o masina foarte placuta cu acoperisul scos (la asta ma asteptam) ci ca masina continua sa fie "impressive" si cu acoperisul ridicat, cumva este o masina foarte buna lasand la o parte faptul ca e decapotabila. Fata de Golful 5 GTI masina nu mai este atat de "responsive" - se simte mai grea la accelerare si franare, suspensia este putin mai moale (dar asta o face mai confortabila) si are putin body-flex, sesizabil mai mult ca un tremur usor al caroseriei pe drum drept (adica daca te uiti in retrovizoare se vede ca spatele face oarecum altceva decat fața) dar in acelasi timp pe viraje masina este foarte stabila. Ce am remarcat e ca masina nu te mai imbie la un mers sportiv fiind mai de graba orientata spre cruising desi sunt anumite situatii de genul depasirilor din scurt in care iese la suprafata GTi ul din ea. Si e si putin mai economica.
    1 point
  4. Se repara cu succes daca se inlocuiesc toate piesele defecte ,ale mele(si nu numai) merg de 2 ani impecabil,le folosesc de minin 5 ori pe zi
    1 point
  5. 1 point
  6. Nu am avut simptomele tale dar si eu am avut aceeasi eroare, amestec prea bogat. Mi-au verificat presiunea in rampa si mi-au spus ca de vina pot fi doar injectoarele (sonda lambda era ok, conform PBN). Mi-au schimbat injectoarele si aceeasi eroare. Pana la urma era pompa de inalte. Schimbata pe barba lor, ca au facut constatare gresita.
    1 point
  7. Si cu bafta mea, dupa ce am schimbat MAF-ul problema a persistat. La investigare amanuntita s-a dovedit a fi axa cu came mancata ca sa urmeze una din regulile lui Murphy. Va multumesc tuturor de sfaturi, dar dracu e mai negru decat pare.
    1 point
  8. @MihaiTic Simptomul descrie de tine, in sensul ca se auzea ca si cum ar scapa ceva in trepte, pas cu pas la viraj, a avut acelasi cauza (ca la tine) o spira rupta la arc, la masina unui amic. Arcul se blocase si nu se invartea lin cu flansa, se invartea dar sacadat ca o cama. A schimbat arcul si a scapat de problema. ...referitor la mecanici si ateliere... da, pare de incredere la prima vedere un atelier care are dotari, executa o gama variata de servicii, inclusiv tinichigerie si vopsitorie, dar nu este neaparat o certitudine a profesionalismului si priceperii lor din pacate. Ca si eu pot avea o trusa scumpa de dentist dar asta nu insemna ca scot dinti pe banda la cel mai inalt nivel tehnic si profesional . Totul tine de manager: sa caute si sa angajeze mecanici priceputi, neaparat sa-i motiveze salarial adecvat priceperii lor si nu in cele din urma sa le impuna un comportament profesional fara cusur. Ca daca managerul e pus doar pe capatuiala o sa angajeze mecanici de doi lei, pe care o sa-i plateasca cu doi lei si care vor face lucrari de doi lei... chiar daca respectivul manager s-a scremut si cumparat doua elevatoare, o cabina de vopsit si un harb de echilibrat roti, toate second-hand si toate vai de mama lor. Sunt colegi aici pe forum pasionati de mecanicasi/sau electrica care baga in buzunarul mic de la blugi multi mecanici cu staif de pe la cine stie ce service-uri pompoase. Parerea mea e sa lansezi o rugaminte catre colegii de forum sa te indrume, in functie de locatia ta spre ateliere. service-uri sau colegi care au fost testate si fac lucrari ca la carte. Asa iti faci o legatura de durata cu un mecanic/service bun, un electrician bun...si nu te risti (plus ca te mai si costa dublu) cu tot felul de ateliere cu semne de intrebare, chiar daca arata bine ca dotari..ca doar se stie ca "drumul spre iad este pavat cu cele mai bune intentii" nu?
    1 point
  9. Vedeam mașina destul de des pe centură lângă fostul sediu FanCourier, totdeauna mi-a atras privirea dar niciodată n-am fost destul de curios să o analizez de aproape. Mă bucur că a apărut pe forum și o văd și eu Să o stăpânești sănătos și spor la îmbunătpțiri!
    1 point
  10. full fără piele, trapă, dar nu bate nu troncăne și are și km 100% reali! niezo cum poate românul să mai pună botul la așa ceva... Fă-i o prezentare, astea 3 poze și cele 5 cuvinte nu constituie un topic de prezentare.
    1 point
  11. Observ si un RNS510, te-ai miscat bine cu modificarile ! Spor in continuare
    1 point
  12. Cu mare placere ! Eu multumesc ! masina este o adevarata bijuterie pe roti !
    1 point
  13. Hristos a inviat! Inecep prin a ma declara foarte multumit de masinuta care mi-a oferit drumuri lungi si dese in ultimul timp fara nici o problema! Se pare ca roadele atentiei mele fata de ea imi sunt intoarse! Sa dea Dumnezeu sa mearga asa multi ani si multe zeci de mii de km! Am reusit ca intr-o saptamana sa fac 4000km care au fost nemapomeniti pentru mine ca sofer dar si pentru familia mea! Inafara nevoii de putin mai mult spatiu pe bancheta din spate, eu me declar extrem de multumit de acest B8 Avant! Am gasit in telefonul sotiei o poza cu pustiul meu! O pregateam de plimbare prin oraselele din Worthersee. O poza cu "baietii" in parcarea de la Faaker See! Chiar daca nu se vede prea bine, Audila este si el in poza Si un foarte scurt filmultet din deplasarea de la Worthersee: Din seria schimbarilor m-am decis sa fac si EGR off. Asadar, masina este acum mai sprintena si mai responsive, lucru ce ma incanta foarte mult. E mai lineara si raspunde la pedala mai de jos in ture. Un lucru ce l-am remarcat este faptul ca am si mai putine urme de fum, semn ca arderea este completa, deci iar un plus! Surprizele de ordin dinamic sunt si ele foarte placute odata cu modificarea unor parametri din soft! Un cuplu mai maricel combinat cu o linearitate a fortei cu care trage in fiecare treapta. Parca trage din ce in ce mai tare odata cu urcarea in ture, foarte apropiata de senzatia data de un benzinar! In treapta doi, cu roti pe 19 si cu latime de 255, daca exagerezi cu pedala este necesar sa contolezi masina din volan sa nu fuga de nebuna! Per total, sunt foarte incantat si multumit de cum se comporta "micul Avant"!
    1 point
  14. salut ! In primul rand, este foarte util (obligatoriu), sa ne zici anul de fabricatie. daca masina este pana in 2010 - ai mufa B (neagra), pin 7 daca masine este dupa 2010 - ai mufa B - cea din mijloc - pin 50 Nu ai cum sa ii incurci, deoarece numerotarea este trecuta pe mijloc.
    1 point
  15. Eu am o solutie mult mai simpla, aplicata si la masina precedenta: "infig" tableta intre scaunele din fata. Sta foarte bine fixata si o poti lua oricand fara sa demontezi/montezi ceva. Eu am tot timpul doi pasageri in spate si sub nicio forma nu vrea vreounul sa fie nedreptatit, astfel ca pozitia tabletei este ideala. Mai mult, o conectez pe BT la masina, iar daca e si noapte ai senzatia ca esti la cinema, daca ai un film cu sunet de calitate. Va recomand.
    1 point
  16. Diferenta ar fi ca la 1.2 tsi si la 1.4 tsi CAVD lantul s-a rupt sau a sarit de la punct iar la 1.4 tsi caxa doar se alungeste si in timp apar missfire sau nu mai porneste. Zgomotul de la pornire nu are legatura cu alungirea lantului ci doar cu dezamorsarea intinzatorului. Aici partea negativa este ca arcul din interiorul intinzatorului hidraulic nu este suficient de puternic incat sa impinga lantul pana se amorseaza intinzatorul cu ulei. Eu am schimbat distributia putin peste 100k km, lantul era alungit, aveam eroare senzor pozitie ax came si pornire greoaie. Referitor la filtrul de ulei, sunt doua tipuri pentru CAXA, fabricate pana in 2010 si dupa 2010. Cele dupa 2010 au acel manson de cauciuc unde se infileteaza pe flansa.
    1 point
  17. As trece pe 5w40 .. dar tot pe motul raman. Nu stiu ce sa fac. Rau masinii nu ii va face in niciun caz ma gandesc doar la consumul de ulei. Cu mobil 1 10w40 completam mai mult fata de asta. Nu respecta nici norma vw mobilu.
    1 point
  18. romytaxy si ioanidis84 vad ca este o tensiune intre voi . Eu cand m-am referit la ani, am vb strict de a 10-a cifra din seria de sasiu, pt 2001(adica 1) nu am vazut niciodata pe golf/bora ALH seria 038906108AE(cu probleme la pornirea la cald) doar 038906012M (fara prob cu pornirea la cald)care vine in 2 versiuni. Iarasi la PD golf/bora AJM in 2000(Y in VIN) nu am vazut decat 038906019AM(probleme cu pornirea la cald) care nu merge programat pe obd, de abia la modelul 2001(1 in VIN) s-a pus 038906019CJ(fara probleme la cald). In cazul asta ecu se poate schimba fara modificari la mufa. Aici am vb de cazurile cand masina nu a suferit modificari de orice fel, cum a fost ea fabricata. ioanidis84 eu as zice ca e invers, de fapt vindeci cauza. Daca harta la pornire este corectata o sa te tina mai mult electromotorul, sunt multi care il chinuie si cate 7-8 secunde la cald cum zice un coleg mai sus pana sa incerce modificarea hartii. Daca o corectezi la timp mai amani interventia la electromotor. In concluzie, este bine sa o corectezi din soft, iar la cei care au amanat-o prea mult timp o sa fie nevoie si de revizie la electromotor.
    1 point
  19. In conditii normale haionul daca are telescoape bune trebuia sa fac fata greutatii extra,dar fiind la "pensie" si eu comod a iesit ce a iesit.Sunt surprins de anumite piese AM care sunt relativ ieftine si isi fac treaba,desi majoritatea (inclusiv eu) incerc sa ma feresc de ieftinaturi cand e vorba de piesa auto,mai ales pt masina personala. Rudi,de un head up display ce zici?
    1 point
  20. Cu o chestie te inteleg - si la Bora si la Golf, mocheta din portbagaj e destul de "amarata". Chiar in weekend ma uitam ca as vrea sa fac ceva cu ea. Oricum este de apreciat grija ta pentru o zona relativ ascunsa a masinii
    1 point
  21. Deci pana la urma e ok sa ai o turatie de 1500 1600 la un mers constant? de ex 60-70 km/h cu t4.
    1 point
  22. Ce bine i-ar prinde o perdeluta OEM pe spate... Daca-mi gasesti una de B5.5 facem schimb. Evident cu tot cu plansa de sub luneta si prinderile de sus. Frumoas Passat.
    1 point
  23. Schimbi turbina devreme daca dai talpa la ture joase, mersul constant la turatie joasa nu dauneaza. Sigur ca ocazional trebuie sa vada si peste 4000-5000rpm.
    1 point
  24. Tocmai am vorbit la reprezentanta VW de schimbatul injectoarelor gratis conform circularei si mi-au spus ca masina in cauza nu face parte din loturile cu probleme. Deci trag concluzia ca probabil la BKP 2008 au mai rezolvat din probleme.
    1 point
  25. va recomand 75w90 API GL4, deoarece GL5 poate duce la uzura prematura a sincroanelor din cutie, pentru detalii accesati http://vwforum.ro/index.php?showtopic=9677
    -1 points
  26. Este ceva in motorul asta care tacane, de noua se aude ticaitul acesta. A mea e Euro 6 si cu curea. Nu va feriti de turatii mari, asta e secretul de mentinere in viata a componentelor, talpa .. e un motor turbo benzina, daca mergi cu 2000 tur. atunci schimbi turbina devreme..
    -1 points
  27. Am masina de 4 luni si pana acum sunt placut surprins de consum. Mersul este fix 50% oras si 50% exterior unde in oras respect indicatiile de schimbare a vitezelor si accelerarile se fac usor(stau in Craiova si traficul permite lucrurile astea) iar in afara viteza de croaziera este de ~160km/h si accelerari in forta la depasiri. Consumul este in jur de 7% conform spritmonitor.de : http://www.spritmonitor.de/en/detail/744083.html Cel mai mare consum(7.93) a fost intre 25-28 Feb cand am avut o mica excursie in Bucuresti. Am alimentat la iesire din Craiova si apoi la intoarcere la OMV de la Albota avand pe bord 516KM(200KM autostrada,200 Bucuresti si restul Craiova-Pitesti), dar tot multumitor pentru mine in conditiile in care o buna perioada de autostrada s-a mers cu viteza maxima constructiva plus mersul haotic de Bucuresti unde fiecare plecare de la semafor se facea in tromba Per total pe mine ma multumeste ca am asteptari realiste. La 100km/h tr. 6 pe pilot automat consumul instant este intre 4.2 si 4.5 probabil din cauza ca e 4 motion. Am vazut altele cu un consum mai mic la viteza asta.
    -1 points
  28. de scurtat intre ghilimele... mecanic este aceeasi - doar ca dispare acea intarziere la raspuns - care exista in special, la masinile automate.
    -1 points
  29. aha, ma bate si pe mine gandul, cam bat tachetii
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!