Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.05.2016 în toate secţiunile
-
2 points
-
CAXA ,CMSB,CAVD,CNWA,CTHD,CTKA....sunt echipate cu kit distributie OE Morse Tech china ("italia")1 point
-
Am reusit sa imi fac timp 2 ore sa spal masina interior/exterior. Ca de obicei o spal doar eu, la petrom (rareori o bag la spalatorie si eu sa nu fac nimic, doar unde stiu ca lucreaza ok). Samponul de la Nigrin si metoda celor doua galeti dau rezultate foarte bune. Pe zonele unde am puncte de rugina folosesc un spray anti-rugina (putin pe la aripa/si praguri si urmele de pietre de pe capota). Incerc sa fac un traseu mai lung daca-mi permite vremea si timpul luna asta: Transraraul, daca nu reusesc, ma multumesc cu concediul si vacanta din iunie de 2000+km prin Grecia. Mai am in plan un tratament hidrofob. Am presurile originale de mocheta in portbagaj dar nu le-am folosit niciodata de cand am luat masina, circul mereu cu presurile Petex de cauciuc, se curata mai usor si nu intra apa/umezeala in ele. Si ca de obicei ca o rutina dupa spalare verific presiunea in pneuri si nivelul uleiului.1 point
-
Luciosu a raspuns foarte corect: pe masura ce trece timpul, kulanza scade. Stiu ca la Skoda dau 100% din piese (dar nu mai tin minte cat dau la manopera) in anul V; in anul VI procentul decontarilor scade, in anul VII scade si mai mult, si tot asa mai departe. Eu zic sa te duci la Porsche, macar sa iti masoare intinderea lantului si sa stii o treaba. Repet, kulanza (targ cinstit) se acorda dupa iesirea masinii din garantie, nu in timpul garantiei. Se judeca fiecare caz in parte, si se primeste rapsunsul din Germania/Cehia. Ai nostri doar inregistreaza zgomotul de lant, masoara intinderea, fac dosarul si il trimit acolo pentru aprobare.1 point
-
1 point
-
un maf care pica sub specific ,mai poate avea o cauza: aer fals.adik intre maf si turbo sa existe o fisura....dar mai rar iar eroarea cu semnal implauzibil poate veni si de la aer fals,nemasurat de maf.deci verifica si tubulatura dintre maf si turbo.1 point
-
deci a fost cam pe acolo..... Parbriz - banuiesc ca nu este cel original....nu ?1 point
-
A trecut pe plan secund, in sensul ca avand benzinara nu mai conteaza fiecare litru, ma axez pe placerea motorului turbo ...1 point
-
Schimbi sectiunea afisata pe bc si scapi de grija asta . Sper ca nu e cu suparare ca aduc in discutie si S4 dar 9x% sunt identice si data fiind raritatea lor pe forum poate vreun user ( in speta eu ) va avea nevoie vreodata de informatii clare si concise. Cu roti pe 18 ( desi ar arata banal) cred ca e extraordinar de confortabila pentru o masina atat de puternica si capabila. 335iul mi se pare genul de masina ( la noi cel putin mai toata lumea vrea rwd nu awd) pentru un boy racer wannabe drifter in timp ce S-urile sunt masini pt adulti, cu copii, care au nevoie de siguranta. Deci, soft si fulie de la revo?1 point
-
Nu cred ca e un aspect relevant acesta legat de consum la o masina din categoria S4/S5/335 atata timp cat un amarat de 1.2 sau 1.4 tsi fac 10-11 medie in Bucuresti! Mai degraba as masura in Zambete/km sau tremurat din picior aka adrenalina dupa un drum virajat si liber de munte. In rest genul asta de masini vin in viata unui pasionat atunci cand acesta are stabilitatea financiara dar mai ales emotionala necesara...nu de alta dar performantele de care sunt capabile sunt oarecum peste mana majoritatii soferilor. Ceea ce ma incanta la S4/S5 este versatilitatea si caracterul predominanat de cruiser...ele sunt la baza niste executive saloons confortabile dar care dau bine cu stanga la ficat cand e cazul.1 point
-
Cam asa...problema e ca e prea coborata de nas si nu imi place. Inca nu stiu ce rezolvare exista pentru aceasta problema insa sunt in cautare. @nemtzalau mersi mult. Da, stiu ca o sa se mai lase dar nici acum nu sunt prea rigide. @Andrei AXN am stat aproape 1 an fara sa conduc o masina coborata si sincer nu simteam lipsa..dar...piticul..piticul statea acolo . Multam fain! @cxr2test niciodata nu am avut o masina veche dpdv tehnic doar ca de data asta arcuri + am noi se simte bine de tot. Restul...putina atentie si se rezolva. @Andrei1980 stiu ca tsi-urile afuma bine de tot tevile si nici ca mi-am mai batut capul cu chestia asta. O sa vad cum e la drum dar nici cu jetta nu m-am plans asa ca sper ca o sa fie bine si de data asta. Mersi! @dydu_kuf orice este permis, in limitele bunului simt, ca doar nu gandim toti la fel! Multumesc pt ca stiu ca e un compliment! @cogdao shhh..taci acolo . Nu ti am scris ca e boala grea...? @ToniM este mai rafinata suspensia in configuratia asta. Surprinzator dar acum pot sa afirm cu tarie. Este mai rigida pe alocuri dar mai rafinata in filtrarea denivelarilor scurte.1 point
-
Cu "mecanicii" din ultima ta postare e bine sa cladesti dar nu o relatie... un zid in jurul lor. Probabil ca daca mai intarzii mult p'acolo o sa trebuiasca sa schimbi parbrizul, becurile la stopuri sau antena,,,poate toata masina. Aia is mecanici ce fac "scoala de frizer pe barba ta". Parerea mea este ca mai mult rau o sa faca si o sa te coste inzecit. Deci, asa cum spunea un colegul rayn mai sus, relatia cu un service/mecanic se cladeste si se mentine dupa ce ai constatat ca acel mecanic se pricepe, vrea sa faca si face lucru de calitate, nu abureste si jecmaneste profitand de faptul ca nu stii ce face el acolo. E destul de greu din pacate sa gasesti asa ceva dar intreband colegii de forum ai sanse sa dai peste cineva care sa=ti faca lucru de calitate. Un mixer de bucatarie poti sa-l dai si la vecinul de la parter (zugrav de meserie) sa incerce sa-l repare dar masina, zic eu, daca te pasioneaza si tii la ea atunci o tratezi si o lasi tratata de miinile unuia care are habar. Mai bine un pret si o reparatie de reprezentanta sau service respectabil decat un garaj obscur detinut de un guster dubios pus pe capatuiala, ca ajungi sa-ti plangi de mila. Parerea mea, cum zicea pe vremuri Vacaroiu dupa fiecare gat de rachiu R26.1 point
-
Am inteles. De verificat N75 ce sa mai verific , deja l-am schimbat si face la fel. Voi face un log in mers sa vad exact1 point
-
Foarte bun consumul, DAR, nu inteleg ceva (dada, ma roade invidia : la mers doar pe autostrada, fara menajamente, cu sprinturi de 160 km/h, cum a iesit media doar 89 km/h ???? .... Stiu, ambuteiaje, stat pe loc de multe ori (desi si aici, daca franezi, te opresti, dupa care accelerezi la viteze de "fara menajamente", iar te opresti, dupa aceea iar accelerezi la 160km/h, iar franezi pana la oprire....consumul creste...el fiind tinut jos, doar de stil de mers constant si moderat, ceeace am inteles ca nu s-a intamplat....Dada, ma roade invidia Si eu am scos in trecut consumuri de 5,6 pe sute de km, cu 1,4 tsi ACT dar la mers legal pe autostrada, maxim 130 km/h si in rest cu maxim 90 km/h.... Dada, ma roade invidia :))) ...noroc ca de ceva timp consumul a trecut pe un plan secund pentru mine....0 points
-
L-ai schimbat in regie proprie sau in service?Ai facut si testul de frane?Daca ai facut-o in service cit te-a costat?Eu am auzit de un service la iesirea din Baciu ca ar lucra bine,nu stiu la frane a lucrat cineva cu ei?dintre cei din Cluj bineinteles... L.E. ma intereseaza daca lucreaza bine pentru ca eu acuma am frinele bune,ar trebui sa schimb lichidul doar ca au trecut cei doi ani si n-as vrea dupa aceea sa am alte probleme pe care acuma nu le am.-1 points
-
@Byhapyy. Ia legatura cu, colegul nostru Dementor, pt.o diagnoza/reglare turbina.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00