Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.05.2016 în toate secţiunile
-
3 points
-
Ok haideti sa o luam punctual. Motorul la pornire are 4 tipuri de zgomot 1. Cand e rece afara se aud pentru 4-5 secunde tachetii dezamorsati. (se aude o bataie specifica a supapelor) (toc-toc-toc) 2. Cand e rece afara se aude pompa de inalte, tacanitul acesteia a fost des confundat cu zgomotul de lant (este zgomotul specific de masina de cusut) 3. Cand afara sunt peste 12 grade si masina intra in ciclul de preincalzire catalizator, cand da rateuri si sta turata (comportament normal al acestui motor) 4. Cand intinzatorul este dezamorsat, se aude un zgomot de lant, o bataie specifica de lant metalic pe plastic. Zgomotul este prezent si la rece si la cald In cazul punctului 4 trebuie intervenit asupra distributiei. In medie, toate zgomotele mai sus precizate sunt mult mai pregnante cand uleiul nu mai este in parametrii normali (concluzie personala)2 points
-
Specificat 850(e in log in a treia coloana)iar in a patra ai actual(care NU are voie sa scada sub cel specificat)care..din pacate la tine este sub. Verifica intai conectica apoi daca totul e in regula schimba MAF ul chiar si cu unul de imprumut.1 point
-
1 point
-
Schimba MAF ul sau verifica conectica lui !!1 point
-
Haha. Parca e la indigo povestea de mai sus. Si eu am fost azi la "doctor". La fel, zgomotul ar fi de la tacheti. Am lasat masina acolo pentru verificari peste noapte, desi voiau sa "ii dea drumul", dar in ultimul moment, cand se faceau actele le-am aratat inregistrarea mea. Sa vedem daca pana maine dimineata descopera ceva. Oricum, ca prim pas, daca in continuare zgomotul ramane "normal", voi schimba filtru si ulei.1 point
-
Am urmarit topicul - si pana la dusumeaua din portbagaj mi-a placut totusi. Despre asta nu-ti scriu nimic, nu as vrea sa te jignesc. Astept momentul cand vei realiza si tu ce ai facut si revii la ceva de bun gust in portbagaj1 point
-
Salut Multumesc pentru raspunsuri dar pronet a avut dreptate.Mi sa aprins becul astazi si doar am deschis capota iar becul sa stins. Ciudat este ca am verificat si nivelul la ulei si era putin peste nivelul minim,iar vizavi de pierdere stiu ca o am pentru ca se vede ulei pe langa bateria filtrului de ulei si bloc motor.O sa incerc sa remediez pierderea....1 point
-
1 point
-
Cateva poze. Asa cum spuneam, am primit oferta de la Brady, 9000 de euro. Dotari sunt scaunele sport si incalzite, RCD510 cu OPS (senzori parcare), oglinda heliomata, climatronic, senzor de lumina si de crepuscul si sa mor de mai stiu. L.E. Kilometri sunt 83000 km. Reali. Masina achizitionata de la reprezentanta din Mures, care a dat faliment, AutoTop Co P.S. la imbinarea capotei nu e lovita, e doar o frunza Jantele cam zgariate. La upgrade nu cred ca intra : turbina, pistoane si distributie cu codul nou de piesa :))))) Pareri despre oferta si orice altceva L.L.E.: Numerele sunt ascunse pentru ca au fost pozele puse pe Autovit si n-as vrea sa ma trezesc cu vreo clona1 point
-
OT: Nu ne'ai zis toate dotarile, anul si kilometrii pe topicul din "Masina Mea" Details, details! OT: Nu ne'ai zis toate dotarile, anul si kilometrii pe topicul din "Masina Mea" Details, details! OT: Nu ne'ai zis toate dotarile, anul si kilometrii pe topicul din "Masina Mea" Details, details! OT: Nu ne'ai zis toate dotarile, anul si kilometrii pe topicul din "Masina Mea" Details, details! OT: Nu ne'ai zis toate dotarile, anul si kilometrii pe topicul din "Masina Mea" Details, details!1 point
-
@75NOR sta ca pe sine in virajele stranse luate in forta corect, insa daca ai un posterior sensibil se simte interventia Haldex-ului. Insa probabil ca daca te sperii in curba de genul asta si franezi in loc sa accelerezi dupa apex, nici mama 4motion-ului nu te mai ajuta.1 point
-
Crezi? O sa arate si mai bine cu arcuri sport. Am fost ieri la test. Ma asteptam sa fie mai rau pe spate, ca sa am motiv sa pun si amortizoare noi. Acum, cred ca o sa pun doar arcurile si la anul pe vremea asta sa schimb si amortizoarele. Oh well. Am facut si geometria. Puntea spate e perfect "dreapta", n-a fost necesara repozitionarea, doar un mic reglaj pe dreapta fata. Tutto bene.1 point
-
Multumesc de apreciere. Si eu am decurs la solutie dupa o consultare cu corsi. Avand feedback pozitiv am zis ca incerc si eu, te tin la curent dupa acest sezon "estival" cum ajung in toamna1 point
-
Duminica mi'am dat examenul de maturitate: dupa doua luni in care vremea asta impielitata nu m'a lasat sa spal masina am scos Maurul la lumina (spalat,scos punctele de smoala,decontaminat,ceruit - decat o juma' de zi). Senzatia este inegalabila: la final masina este extraordinar fina la atingere.Plus ca straluceste ireal de frumos si de intens. Cand eram aproape gata a venit unu' care era cu un A3 la spalatorie sa ma intrebe cat costa lucrarea. L'am trimis sa vorbeasca cu patronul :)))1 point
-
salut, nu sunt in tema cu produsul indicat de tine, dar nu vad cum ar putea sa reduca timpul de raspuns inca un dispozitiv adaugat intre ECU si pedala. adica tu adaugi un dispozitiv ce se presupune ca o sa trimita semnalul mai repede prin el decat trece prin simplele cabluri? mai degraba introduce lag.1 point
-
@bogdan...... cred ca nu este nimic anormal in a posta consumuri inregistrate la viteze de croaziera de autostrada. Sincer, cand discutam de viteze medii de 3 cifre, este extrem de greu sa faci asta in alta parte decat pe autostrada sau pe distante ff scurte. Adica nu vad rostul pentru care s-au sters postari cu viteze medii peste limitele legale din Romania, dar poate am o zi blonda Nu sunt adeptul curselor imbecile pe sosele, nu vreau sa demonstrez nimic nimanui, dar cred ca ar fi constructiva o abordare ceva mai relaxata pe acest subiect. Daca nu ma insel, postarea mea de ieri acea viteza medie strict in regim de autostrada in limita acceptabila dpdv al politiei rutiere din RO, deci..... Sau nu trebuia sa fac referire la top speed? Oricum, am facut programare la avia, tempomatul lui toni merge mai tare decat tempomatul meu :)))))1 point
-
Spre 2.0 mă orientasem și eu, suma maxima pe care vreau să o aloc e de 16000E, iar din Germania nu o să iau de la vânzători privați. Din cei care va pricepeți poate îmi oferiți și câteva sugestii, sau sfaturi de urmat și urmărit la mașină.1 point
-
La diesel 2.0 e mult mai aproape de raportul decent greutate/putere decât 1.6. De unde să o iei depinde de posibilitățilegal fiecăruia de a căuta.Din Germania dacă o iei de la samsari e ca şi de aici.1 point
-
1 point
-
Multumesc! Despre 156 2.5 V6... da, am avut mai mult de 2 ani pe mana un exemplar. Din pacate un exemplar in stare nu atat de buna ca Golful acesta, comparatia putamd fi astfel partinitoare. Tot ce pot spune dupa relativ putinii km petrecuti impreuna, este ca Golful VR6 este o masina "matura" cu toate la locul lor, functionand asa cum trebuie, cum te astepti, si cum iti doresti. Asta ii lipsea 56'lui - era o conceptie geniala, dar din pacate nedusa pana la capat de italieni... cu multe maruntisuri enervante. Ar fi multe de spus aici, insa concluzia totusi este: am avut Alfa 156 V6 si acum am Golf VR6...1 point
-
Intreval service long life la 30 mii km = cancerul motorului Cauta detalii despre garantia pe care o ofera castrol la uleiurile lor,o sa ai o surpriza.1 point
-
1 point
-
Pai...piticu ala tot topaie de cand am luat masina...vedem vedem! Probabil ca e o boala inca nedescoperita dar am vazut ca multi de pe forumul asta sufera...boala grea domne, boala grea!1 point
-
Vezi in aria de prestari servicii. Colegii @volksman, @dudu1307, @Razvan_SPD Berceni vs Militari vs Rahova-asta ca tot spuneai ca ai ramas in Bucuresti si cauti un mecanic bun.1 point
-
Da, e torx iar dupa pozitia gaurii este surubul ce tine manerul.1 point
-
Stai linistit ca nu o sa ai probleme daca faci schimburi dese, eu am 70k si peste 9 schimburi dar cu 5w40, ultimele 3 cu Ravenol VMO , bun ulei pentru BXE.1 point
-
Sunt sigur ca sperai sa zica ca a schimbat uleiul doar o data, si cand colo l-a schimbat de cel putin 7 ori. Plus bunatatea de distributie originala la 30,000 Km.1 point
-
1 point
-
Te vei opri doar atunci cand vei vinde masina....plus ca nu are rost sa iti aduc aminte ce ziceai cand ai cumparat-o si ai prezentat-o aici.. "...o sa o las exact asa cum e..." bla bla bla1 point
-
Foarte frumos Golful! Felicitari pentru modificarile aduse! E ce trebuie Cat despre partea cu "Am zis ca gata..", toti zicem asta..1 point
-
draga aron ady, primeste acest measj ca ''botez'' sa-ti dea Dumnezeu sa conduci viata toata fara evenimente dar sa nu uiti ca pot alti participanti la trafic sa te implice in accidente, fi cumpatat in toate nu circula cu viteza excesiva, nu te avetura in scamatorii pe sosea, caci viata este f f pretioasa si se pierde intr-o secunda. despre masina iti spun ca daca ai cartea ei si este nemasluita fa-i schimburile la timp si reviziile ulei 15000 km sau 1 an daca sti ce ulei a avut din acela baga-i daca nu din cate stiu norma este vw5000 00 sau 501 00, 502 00 si in finctie de kilometri 5w40 dupa care la repezentata -ti spun caind sa treci la 10 w40, lichid de frana 2 ani, distributie 90000km sau 5 ani , bujii 60000km, uleiul de servo nu stiu la cat se inlocuieste, filtru de ulei la 15000, filtrul de ear la 15000, filtrul de habitaclu la 30000 si benzina la 30000, pespecta presiune in anvelope si tipul acestora 195/65/15-16 91H , la benzina sa nu te zgarcesti 98 cifra octamica minim ii place si 100, nu recomand lukoil am avut un 1,4 16v axp si la lukoil se apindea check engine schimbam benzina se stingea si acum am 1,6 16v AZD aceeeasi problema. despre brizbrizri nu le recomand pentra ca o masina-i buna cand are motorul bun, cutia buna, directia buna, partea electrica buna si bine intees toata lume-si doreste sa nu vada rugina . altele le poti afla de la reprezentatnta si-ti spun ca merita lucreaza oamnei carora la spun programele ce sa faca si la noi la reprezentata intrebarea nu costa. nu ar strica o vizita care la noi la rm valcea costa 100 lei si-ti fac constatare pe tester care este 100% actualizat si-ti dau si decodarea eventualelor erori si-ti verifica masina cap coada electric directie frane tot tot si afli in cateva ceasuri cu ce pleci la drum. astea in trecura prin cap si-ti scrisai in rest daca am gresit rog pe cei cunoscatori sa ma corecteze si ce am uitat sa ne spuna altii. sa dea Domnul sa ajungem cu bine unde ne propunem si sa avem drumuri fara evenimete pana la sfarsit !1 point
-
5w40 cu norma 505.01 schimbat la maxim 7500 km. Sau un 5w30 cu norma 507.00, schimbat la 10.000. Motul, ravenol, Fuchs nu ai cum sa estompezi zgomotul de tractoras. Simte-te mandru ca ai 150 de cai sub capota, cai de moda veche, adevarati.1 point
-
Masina in targ am tot vazut. Sunt satul de samsari, chiar imi e scarba as putea zice, minciuni peste minciuni, ca cine e el ca aduce masini de 154 de ani, ca bla, ca nu a fost lovita si avea niste un luft la far si alta culoare la aripa. Cum as putea sa cumpar de la un asemenea om? Cum ai putea sa cumperi o masina care din start ti se pare suspicioasa si prea ieftina pentru ce dotari are, oare chiar samsarii iau numai de la babe si doctori care mergeau cu masina cand si cand si acum 4 ani au dat pe masina aprox 30k ca acum sa o vanda cu mai putin de 10k? In ce lume traim? Daca vad ceva la masina, de exemplu un luft diferit si nu i se aduce o explicatie rationala, ci ma ia ca luftul la far e de atunci cand i-a schimbat becul, atunci nu mai am ce sa discut, oare trebuie sa ne lasam manipulati de niste mancatori de seminte care scriu "miau" ca pisica. Nu vreau samsar, nu vreau sa stiu ca am fost prostit pe fata. Nu zic ca nu pot lua teapa si acolo, dar cel putin o iau de la sursa. :)1 point
-
Va multumesc pentru raspunsuri! Merita facut sau mai bine cumparat compressor nou?1 point
-
ce se aude sunt clapetele care dirijeaza aerul (in cazul tau probabil spre picioare in dreapta). daca faci cum a spus kasius ar trebui sa apara ceva ciudat pe display-uri si sa se auda genul ala de pacanit prin tot bordul (se testeaza fiecare clapeta). in mod normal ar trebui sa inceteze zgomotele bizare dupa aceea. dar, zgomotul se va auzi de fiecare data cand treci de pe auto pe alt mod de ventilatie (picioare, dezaburire etc) sau daca este pe auto, cand considera clima ca e necesar sa ajusteze fluxul de aer pe undeva.-1 points
-
Deci pana la urma e ok sa ai o turatie de 1500 1600 la un mers constant? de ex 60-70 km/h cu t4.-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00