Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.05.2016 în toate secţiunile

  1. Am avut prima generatie de lant si intinzator. Simptomul alungirii a fost la acel moment un missfire. Gasesti pozele mai in urma pe acest thread, impreuna cu codurile pieselor montate. Conform importatorului, noua generatie de lant nu se mai alungeste. Cu toate astea, din puncul meu de vedere recomand o verificare a acestuia o data la 60k km( cam atat fac in 2 ani de zile)
    2 points
  2. Si iata raspunsul asteptat. Distributia a fost verificata in reprezentanta Skoda, unde ma aflu in acest moment. Nu prezinta nicio urma de alungire, intindere, deformare. End of story. Lantul are 100.000 km, masina are 180.000.
    2 points
  3. Ce sa zic..din plictiseala m-am apucat de studiu si de adunat material. Deci, va urma...
    2 points
  4. Foarte slabi cei de la Tess, de evitat ! Spun asta in primul rand prin atitudinea execrabila a consilierilor service, care efectiv te iau de prost, indiferent cu ce problema te duci. Ca fapt divers, cand aveam probleme cu softul de climatronic, ramasese blocat in recirculare, mi-au spus ca e normal sa se abureasca geamurile in timpul mersului, sa le sterg cu o carpa, ca asa e normal toamna Dupa asta nu am mai calcat pe acolo si nici nu o voi mai face.
    2 points
  5. Eram doar curios sa vad ce vrea de la cel mai bun....
    2 points
  6. Update de firmware si harti sunt destui care pot face, important este sa stie mai mult decat sa bage un DVD in unitate si sa se roage sa fie bine. Cand zici "ba se conecteaza, ba nu se conecteaza" te referi la cati sateliti vede navigatia? Asta poate fi de la antena defecta sau de la software/firmware, dar mai rar. Ai antena shark fin, sau aftermarket? Unele parbrize sunt ecranate si antenele aftermarket nu sunt atat de puternice, trebuind sa fie mutate in spate, langa luneta. Cat despre conectivitate bluetooth, este cu totul alta problema, fiind un modul separat si destul de rar. Incearca sa-i dai resetare la setarile din fabrica.
    2 points
  7. 1 point
  8. Atunci nu e nevoie de re-echilibrare.
    1 point
  9. 1 point
  10. Vezi ca de multe ori reperele pt China au tolerante mai mari si difera calitatea plasticelor, nu mai vorbesc de faptul ca interfata s-ar putea sa fie diferita, nu iti recomand.
    1 point
  11. Eu am nevoie de normele 505.00 pentru 2 dieseluri non PD si de norma MB 229.5 ( benzina). Stiu ca , gama extreme este superioara dar eu m-as incadra perfect cu normele si la aceasta gama, motoarele sunt din 2001-2002. Totusi cum de a ajuns Valvoline cu gama lor " ful sintetica " la pretz mai mic decat Elf. Total, Vatoil , Wolf? Cand era 30+ Roni era laudat...
    1 point
  12. Comandate! Abia astept sa ajunga!
    1 point
  13. Si mai fac un spam...poate nu am voie nici in topicul propriei masini sa postez astfel de informatii, daca este asa va rog sa ma sanctionati... Limitarea de la "cruise control" in cazul masinii si motorizarii - cel putin pe un G7 GTD am putut seta si mai mult - poza efectuata de copilot la viteze mai normale pentru ca "siguranta in trafic" si pentru ca "condusul preventiv" Aceasta a fost posibil pe tronsonul Muc A99 - Stuttgart A8 - plin facut inainte de Linz, parcurs Austria pana spre A99 Germania intre 60-130km/h - a nins in data de 27.04 ninsoare - si cu pneuri de vara ... insa din Muc a fost o placere, carosabil mega gol, se vede si "consumul"
    1 point
  14. Atunci ma voi repeta cu offtopic.... Nu inteleg de ce consumul unui motor diesel este concludent doar daca circuli in Romania... Ma rog si in fine...insa nu discutam despre consumul unui motor atat urban, cat si extra-urban ? Cum a mai existat si intrebarea sau "afirmarea" unora ca "cruise control" nu merge mai mult de 160km/h de ce ar fi mai neconcludend o informare ca este posibil sa pui si 210km/h pe cruise control? Termin cu consum pe roadtrip de Europa...Romania-Ungaria-Austria-Germania-Franta-Elvetia si retur....sau nu am voie sa postez asa ceva ca exista tronsoane fara limitare de viteza?!?!?!?!??! Imi asum sanctionare daca am incalcat regulile! LE sa nu fac spam: tura viitoare voi face screenshot cand vreau sa ma iau de ceva scris pe forum, ca exista marea posibilitate sa fie sters oricum, si voi face referire cu screenshot
    1 point
  15. In sfarsit, poze si cu el curat. Diseara e programat la analize.
    1 point
  16. Transfagarasanul, jumatatea din AG. N-am reusit sa urc pana la Balea pt ca era blocat drumul ( mai erau vreo 2 3 km) dar pana acolo s-a mers foarte bine. Asfaltul era uscat si curat, fara pietre si nisip, traficul lejer spre inexistent insa temperatura destul de mica (4 grade). Insa abia am reusit sa trec de Vidraru, ziceai ca se dau covrigi cu tot cu caini, gratis, acolo.
    1 point
  17. nu are treaba - sa verifice noile ceasuri, pare sa fie din ele problema.
    1 point
  18. daca nu ai erori legate de G2/G62 pe Engine - atunci schimba termostatul. G2/G62 genereaza erori, in cele mai multe cazuri - verifica cu VCDS-ul, in campurile de masura de pe 01 Engine - si 17- Instrumente si compara valorile temperaturii lichidului de racire - daca nu sunt diferente mai mari de aprox 5 grade, atunci G62-ul este ok.
    1 point
  19. Ai cumparat masina buna - ma mir ca a vandut-o Alin (daca de la el ai cumparat-o). Este maniac cu intretinerea lor si modificarile OEM - la aceasta, doar display-ul l-am schimbat - in rest ce a mai modificat el - alcantara de pe plasticele respective, etc. Masina trage foarte bine, motorul se aude ok.... deci, sa o stapanesti sanatos !
    1 point
  20. Da, posibil, doar ca pentru completat uleiul din fabrica nu iti pun ce vrei tu. Intr-adevar exista partea de marketing si financiara, dar pe de alta parte cum spunea si mariusbtc - cand te duci la revizie dealerii promoveaza agresiv Castrolul. In fine, era doar o informatie, noi aici speculam pe marginea subiectului. PS: Eu sunt unul din "caposii" aia care tin musai sa puna "d-ala original nene", pentru ca daca sunt si 5% sanse sa fie mai bun, platesc bucuros 100 de lei pe an in plus la revizie. Stiu ca multi ma considera fraier ca "arunc banii de pomana", la fel ca si pentru faptul ca refuz sa tin uleiul mai mult de 10k km in motor, dar nah, fiecare face cum crede ca e mai bine pentru el si masina lui.
    1 point
  21. Multumesc. Da, am vrut sa spun si eu asta - insa nu imi iesea la fel de bine - masina se simte exact ac "one piece bloc de metal" - totul este bine inchegat, si cum si unde trebuie. Pe Bora am Edition - si sunt niste diferente in bine (sau "altfel") insa nu foarte mari. Mocheta pare altfel, trimurile de lemn dau o oarecare eleganta, punctul principal fiind totusi scaunele. Sunt exceptionale, cu un sprijin lateral foarte bun, rigide, insa confortabile. Motorul este extraordinar - deosebit de docil si elastic, pana apesi sanatos acceleratia si se dezlantuie "efortless". Sunetul este foarte rafinat - la ralanti un cunoscator isi da seama ce e, dar e foarte discret, apoi peste 2500rpm incepe sa sune "barbateste" fara a fi totusi deranjant nici in 6500rpm. Dar suna atat de bine, si trage atat de bine peste acea turatie, incat nu-ti vine sa mergi altfel cu el. Da, merita cauciucuri mai bune si va avea cauciucuri mai bune la un moment dat. Probabil ceva din familia Sport Cup sau Bridgestone Adrenalin. Dar vom discuta asta la momentul respectiv. Astea de acum fac fata datorita Haldexului - sunt mai slabe decat Uniroyalurile de pe Bora, insa aici cand ajungi la limita lor te scoate spatele din cacao.
    1 point
  22. Daca este la minim cu motorul cald inseamna ca este sub minim cu motorul rece. Ca urmare trebuie adus in intervalul corect pentru a nu se aprinde martorul de nivel.
    1 point
  23. Aliat se ocupa si de Vw acum. Nu știu dacă service-ul e in același loc unde e si Mercedes, la ieșirea spre Cluj
    1 point
  24. @Zebeleizis Autotop s-a închis anul trecut, dar nu mai aveau licența de la Porsche Romania de ani buni. Au mers pe burta, fără sa spună nimic. Acum in Mureș e la Aliat Motors.
    1 point
  25. g5 ,1.9 tdi bkc,105cp. Curatare geometrie. atasez poze cu operatiunea de curatare,inclusiv logurile. loguri inainte de curatare,bs011 la rece(unde nu se vede nici o problema de geometrie-deci nu sunt relevante logurile la rece). si bs011 facut cu turbina f bn incinsa.si logic ca isi da arama pe fata....geometria.aviz celor care posteaza bs011 la rece....e pierdere de timp. masina mergea destul de bine,sub nici o forma nu lua limp,puteai sa o incingi si cu autogenul....nimik,dar nu era ce trebuie....logul arata putin ciutat,bs011 la fel. vizual,in timpul bs011,tija isi facea cursa completa ,fara a da semne ca miscarea ar fi una intrerupta. dar in schimb,cu actuatorul dat jos,chiar si cu turbina rece,undeva la jumatatea cursei ,agata....asa ca jos cu ea. am curatat geoemetria in substanta,apoi am luat fiecare vana in partea si am "frecat-o" in partea de dedesubt pe hartie abraziva.se vad urmele circulare lasate pe hartia abraziva.sunt niste depuneri ,altceva decat funingine,care nu se curata altfel,decat manual cu hartie abraziva.nici macar sablarea ,metoda des folosita in centrele de reconditionat....nu face treaba acolo sub vane.si oricum e strict interzisa sablarea. apoi facuta planeitate in capul vanelor. se ia o foaie de geam/sticla,se aseaza pe el o cola de hartie abraziva,pt a se crea o suprafata perfect plana,apoi se "freaca" circular geometria ,pana ce vanele se lustruiesc in partea de sus. a nu se freca prea mult,se intra sub cota,iar etanseitatea geometriei scade,si pot aparea fluieraturi. platoul pe care vine prinsa geometria,este si el la randul sau detasabil.la fel,a fost planat pe hartie abraziva.totusi au ramas mici urme ,circulare lasate de vane ....dar abia ca se mai simteau la unghie....e chestie foarte des intalnita. suruburile geometriei,cam greu au iesit,chiar si cu spray.au trebuit stranse /desfacute de f multe ori pt a iesi.altfel riscam ruperea lor in corpul turbo.oricum toate au iesit cu filetul stricat.au fost inlocuite cu unele noi,plus gaurile filetate au fost refacute cu tarodul. primele loguri,dupa montare,nu au fost satisfacatoare.lag f mare. Cauza:suportul ce tine actuatorul s-a deplasat suficient cat sa deregleze lungimea tijei.practic a fost "lungita".... impropriu spus,dar asta a fost efectul. a trebuit sa mai scurtez tija. hartie abraziva folosita:1500/2000. in poze ,geometria si restul,par ca sunt zgariate cu o hartie abraziva de granulatie mare.dar datorita blitzului ....ies in evindenta toate detaliile,orice zgarietura ,fie cat de mica reflecta lumina blitzului...si se amplifica ,de zici ca-i ditamai șanțu. app....masina se apropia de 300k. maf ok. turbina a fost data jos,fara a fi demontate admisia,egr,egr-cooler. doar planetara dr scoasa. o tin sub obs.eventual o mai reglez sa reduc si mai mult lagul.
    1 point
  26. Dus personal in Germ o saptamana si mers numai in REPREZENTANTE. Intr adevar a fost cu 5000 de eur mai scumpa decat in Ro, dar am stiut ce iau. Am primit atunci inca 1 an garantie in reteaua europeana VW, cauciucuri noi de vara plus revizia facuta in fata mea. Masina fusese lovita odata in spate, neamtu mi-a aratat INCLUSIV pozele de cum fusese lovita plus devizul de reparatie(schimbase ra bara cu totul). Excesiv de corecti, dar asa sunt nemtii. (Nu emigranti). La vremea aceia era cam 16.000 eur in ro. Eu am dat 22.000 eur (am platit defapt km putini). Si inca un pont: inainte sa plec in Ger am verificat 22 de masini in ro. NUMAI MINCINOSI, nu am gasit nici un om corect. Speram sa gasesc si altfel de oameni dar nu am avut noroc. Poate tu ...... esti mai norocos.
    1 point
  27. Sper ca uleiul l-ai cerut la bidon, nu cel vrac la cazan de 200 de litri.
    1 point
  28. Revin cu informatii noi. Ma scuzati de greseala, am inteles aiurea, nu avea cum sa fie 680 ron. ..................................................... A fost 682 lei. Montat pe masina fara alte accesorii, a fost mutat airbagul de pe volanul existent, comenzile functioneaza. Arata super!
    1 point
  29. Tutorial demontare oglinzi Passat CC / B6 (Facelift) / B7 / Alltrack / Scirocco / Eos (Facelift) pentru inlocuire, montaj Puddle Lights, inlocuire lampa semnalizare. 1) Se impinge sticla oglinzii (12) inspre exterior la maximum. 2) Se introduce in golul dintre sticla si rama un levier de plastic (trim remover) si se trage usor inspre exterior (cu grija pentru a nu crapa sticla oglinzii). 3) Dupa scoaterea sticlei, cu grija, se deconecteaza conectorii rezistentei de incalzire unde, "+" este situat inspre centrul sticlei si "-" inspre margine. 3*) Pe partea soferului, in cazul in care sticla este si electro-crom, pe sticla regasim si o mufa cu 2 pini, mare, alba. Se declipseaza si deconecteaza si aceasta. 4) Se desurubeaza cele trei suruburi T10 ce fixeaza motorasul de reglaj electric (2) al oglinzii (notate - 9, in imaginea atasata). 5) Se deconecteaza mufa motorasului de reglaj (2). 6) Se desurubeaza cele 2 suruburi T10 ce tin rama oglinzii (marcate cu 4 in imagine). 7) Se scoate clema ce tine lampa de semnalizare fixata pe rama, apasand pe clema si tragand incet de rama. Aceasta este situate in "varful" oglinzii. 8) Cu ajutorul unei surubelnite plate mici, se apasa PE LANGA cele doua cleme (A) din imagine inspre mijlocul acestora, in timp ce se trage incet de rama (3), pentru fiecare clema in parte. Sunt mai dificil de scos, dar aveti rabdare! Sunt sensibile si se pot rupe! 9) Se demonteaza capacul superior (13) de plastic al oglinzii printr-o miscare de tragere si ridicare: se trage capacul inspre interiorul oglinzii si se ridica. 10) Se deconecteaza mufa lampii de semnalizare. 10*) Daca sunt instalate lampi "Puddle Lights", se deconteaza si mufa acestora. 11) Capacul inferior (7), impreuna cu lampa de semnalizare (si, dupa caz, "Puddle Lights"), este prins intr-o clema vizibila, in apropierea bratului de prindere al oglinzii. 11*) Daca sunt instalate lampi "Puddle Lights", acestea se pot scoate prin apasarea acestora dinspre exterior (lentile), in timp ce, cu ajutorul celeilalte maini, se directioneaza lampa astfel incat sa iasa din cele 3 cleme. ** Pentru montajul "Puddle Lights"-urilor, se poate face decupajul dupa marcaj, cu ajutorul unei freze de tip Dremmel.** ~ Montajul se realizeaza in sens invers celor descrise mai sus! ~ P.S: Ca sfaturi: trebuie avut mare grija la demontarea sticlei pentru a nu o crapa; trebuie umblat cu grija la scoaterea clemelor marcate cu "A" pentru a nu le rupe. In continuare, daca tot suntem aici, descriu operatiunea de demontare a intregului ansamblu oglinda retrovizoare, cu tot cu bratul de sustinere: 1) Se demonteaza fata de usa (se gaseste tutorial pe forum, in functie de model). 2) Se deconecteaza mufa T16 a oglinzii din calculatorul de usa, notate cu (8) (este vorba de mufa cea mai mica, dintre cele trei). 3) Se deconteaza mufa difuzorului de inalte (tweeter). 4) Se desurubeaza surubul ce fixeaza tweeter-ul. 5) Folosindu-se un levier de plastic (trim remover), cu grija, se scot cele doua cleme in care sta fixat tweeter-ul: una mare in partea de jos si una foarte mica sus. 5*) Aceste cleme sunt din doua bucati: un picior de plastic, corp comun cu carcasa tweeter-ului si niste garnituri din silicon/cauciuc maleabil. Cele din urma se scot, cu grija, de pe piciorul de plastic si se reintroduc in gaura de fixare, pentru a evita pierderea lor si a usura remontarea. 6) Bratul oglinzii este fixat, dupa caz, in 1-2-3 suruburi T20. Se desurubeaza acestea, cu mare grija sa nu scapati vreunul in portiera! 7) Se extrage oglinda, cu tot cu brat, incet, asigurandu-ne ca nu rupem mufa (8) al acesteia la trecerea prin golul din portiera (spatiul este gandit la fix pentru a trece mufa!). ~ Montajul se realizeaza in sens invers celor descrise mai sus! ~ Consider ca aceasta postare ar fi de foarte mare ajutor pentru colegi, daca ar fi transformata, de catre moderatori, intr-un topic dedicat, cu link-uri in ariile de DIY pentru fiecare din modelele specificate in titlu! Multumesc!
    1 point
  30. De ceva timp spal masina la Autosmart. Sunt foarte multumit de ei.
    1 point
  31. Faci confuzie intre valvoline synpower 5w40 simplu si synpower extreme 5w40, doua uleiuri total diferite in pachetul de aditivi.
    0 points
  32. Daca te intereseaza cu volan pe dreapta, la banii astia gasesti din 2010 chiar 2011 cu piele si tot ce vrei sub 150 k km, aici in anglia. ( nu-i mare filosofie sa conduci cu volan pe dreapta, eu conduc in toata europa asa)
    -1 points
  33. Cand e noua masina de ce nu face zornaitul respectiv? Eu nu am riscat, deoarece electrovalva respectiva e responsabila si de la functionarea egr-ului si a turbinei printre altele, iar daca ea iti da rateuri, atunci poate duce la o proasta functionare a motorului, implicit si pot defecta si alte piese. Daca vrei sa te asiguri ca functioneaza corect, poti masura cu un pistol de vacum ce valoare iti scoate pe fiecare orificiu ( parca are 6, turbina e pe nr 6) si vezi daca este in parametri.
    -1 points
  34. Chill, e ok intrebarea, nu e chiar asa amuzant dupa cum ar sugera smiley-ul tau. Da, masina are baterie noua, inainte de spalatorie va merge la un service unde se vor schimba toate fluidele, filtrele, consumabilele (gen frane si orice mai e nevoie) si i se va face o verificare completa. Oricum, cu bateria pusa, azi a pornit la sfert de cheie si sta la relanti foarte "rotund". Surprinzator, dupa doi ani de stat pe tusa. Stii totusi o spalatorie buna?
    -1 points
  35. Intreval service long life la 30 mii km = cancerul motorului Cauta detalii despre garantia pe care o ofera castrol la uleiurile lor,o sa ai o surpriza.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!