Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.05.2016 în toate secţiunile

  1. Cautam de ceva vreme un GTI mk4 "curat" si fara tuningareli, fara prea mult succes insa. Pana intr-o zi cand am dat de asta: Golf 4 Highline, VR6 4motion. Cateva zile m-am tinut sa sun, neplacandu-mi masinile negre, apoi dupa ce am discutat cu omul, mi-a parut ok, o varianta posibila. Apoi m-am dus sa-l vad, si sa dau o tura, doar prin bucuresti, ca atat aveam timp in miezul zilei. Si m-am indragostit. A fost apoi chestiune de timp pana sa-l iau. Deci, este vorba de un Golf 4 MY2001 Highline 2.8 VR6 4motion. Se vad si in poze dotarile - recaro 2 piele incalzit, in stare f buna, maxidot (doar immo2), xenon, mfd cu dsp, tempomat, long beach 17', si cateva extra-uri. Are in plus si ce as mai fi adaugat si eu - pedale si footrest GTI, plafoniera W8, grile de Bora, bloc lumini cu auto, etc... Este intr-o stare optica si tehnica foarte buna - motorul merge excelent, trage asa cum trebuie sa traga un V6, elastic, pe toata plaja de turatie, Haldexul isi face treaba cand si cum trebuie, toate gadgeturile din interior merg cum trebuie. Si se aude intr-un mare fel. Motorul, ca DSP-ul nu prea l-am ascultat Planuri de viitor? "Din pacate" nu prea am ce-i face - as vrea sa il fac "albastru R32" si unele mici detalii interioare. Nici nu prea ai ce-i face unei asemenea masini exceptionale.
    1 point
  2. Fara Caps...pls.Codeaza can-ul cum ti-am zis si vezi daca poti accesa modulul de senzori sa debifezi trailer.Daca nu te descurci...mai bine apeleaza la un coleg de pe forum.Vezi prestari servicii...
    1 point
  3. Pai nu stiu, dar multi oameni probabil vor ulei "d'ala original" nene... Poate fi si asta o justificare... Mai e si latura financiara, sigur la pret este o diferenta intre ele. Ca si marketing banuiesc ca e bine sa ai doua produse in loc de unul. Plus ca daca unul din ele este vrac iar celalalt la bidon, mai sunt si aici 2 oferte diferite...
    1 point
  4. Nimic nou ... doar 2 poze recente
    1 point
  5. Termostatul nu o sa dea in veci eroare pe tester, ca este mecanic. Daca senzorul G2/G62 e ok, schimba termostatul,.
    1 point
  6. Una mica de relaxare!!!
    1 point
  7. Şi așa cum spui tu e îngrijorător pentru că circuitul e în presiune şi nu ar fi normal să piardă nici măcar 200 ml la 15000 km. Dacă e vorba de ceva asemănător cu ce am avut eu, dar cu pierdere mare, poți să strici piese din motor prin compresia apei în camera de ardere pentru că o pierdere mică azi, poațe fi mare mai târziu. Totuși ca să nu ai dubii , fă un semn la nivel cu un marker şi verifică apoi din cind în cind. Tine cont ca odată cu creșterea temperaturii creste puțin și nivelul așa că mai bine urmărești doar cu motorul rece şi cu temperaturi ambientale cât de cât apropiate.
    1 point
  8. Gata si cu puntea. Urmeaza geometria si test de amortizoare. Apoi, pot spune ca am terminat cu partea mecanica. Am schimbat si filtrul de motorina (Knecht). Cu ocazia asta mi-am amintit ca trebuie sa curat si sa ung filtrul de aer, ultima oara am facut-o prin iarna si pare destul de imbacsit. Probabil maine. De asemenea, azi am spalat motorul pentru prima data. Ar fi trebuit sa-l spal dupa achizitie (cum faceam si cu celelalte masini), insa nu stiu de ce n-am mai facut-o. ODO e undeva pe la 337200.
    1 point
  9. B este mufa 2 de la exteriorul catre interioril masinii.
    1 point
  10. Tutoriale ai asa: 1) Warning Lights usi fata : 2) Warning Lights usi spate : 3) Demontare oglinzi : Din pacate, nu mai stiu exact care sunt pinii pentru Puddle Lights (oglinzi), dar sigur stiu colegii mai experimentati intr-ale retrofit-urilor . Sa ai spor!
    1 point
  11. Maximus, hai sa-ti spun eu asa din experienta, tu faci cum crezi ca e bine dar, nu exista ulei la ora actuala pe piata ( poate doar la NASA) care dupa 10k. sa nu isi piarda din proprietatile de ungere, spalare, datorita arderii + expunerea lui la temperaturi mari, mai ales la aer. Cat ar fi de special Castrolul LL e ulei comercial din gama celor medii, mare risc sa treci cu el de 15K. Si la mine in carte scrie la fel ca se schimba filtrele la 60k. verifica un filtru de aer la 20k. (daca vrei iti fotografiez eu) unul sa-mi spui cum e posibil in Romania sa-l utilizezi 60k. ?Iti bati joc de motor, turbina, te plangi de consum, daca uleiul tau e obosit normal sa-ti manince 3l. Tine minte viata motorului dar mai ales a turbinei e uleiul, motorina buna cu filtrele aferente. Cum vezi tu problema nu isi mai are rost schimbul, daca completezi1l la 3 luni, mergi asa, e mai convenabil o revizie la 3 ani. Stai linistit ca motorul tau nu e vreo mare evolutie, e un sistem vechi de 15 ani, pus in practica tarziu(si prost) de VW, cele mai slabe motoare de cand e firma, evolutia in diesel a fost TDI PD, s-a simtit profund in putere si fiabilitate, e si acum regretat de multi dieselari.
    1 point
  12. Nu cumpara DSG 7 la atâția km.
    1 point
  13. Nu are treaba cat de gros e uleiul, la cald tot la fel se subtiaza, daca ai probleme cu turbina , mergi mai usor fara ture violente peste 3000.
    0 points
  14. 20k ?? Eu va invit sa dati jos filtrul de aer la 4-5k km si sa va uitati la el.
    -1 points
  15. E prea gros, consum mai mare, demaraj diminuat, nu vad care e avantajul, de consumat il consuma mai repede, e mai slab decat 5w40.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!