Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.05.2016 în toate secţiunile
-
1 point
-
"am dat cheie si s-a invartit in gol" Suna a lipsa compresie ,supape indoite. Repozitioneaza distributia ,invarte motorul la mana,daca nu agata da la cheie ,daca nu porneste scoate bujiile si masoara compresia .1 point
-
Vezi in aria de prestari servicii. Colegii @volksman, @dudu1307, @Razvan_SPD Berceni vs Militari vs Rahova-asta ca tot spuneai ca ai ramas in Bucuresti si cauti un mecanic bun.1 point
-
Trebuie led-uri can bus Sau pui rezistente can bus pe fiecare lampa1 point
-
E sambata, e wash day. Chiar daca ploua si va ploua in urmatoarele zile, nu mai suportam mizeria adunata de la ploile trecute. Facand curat in interior am observat ca trebuie sa ii fac un update/refresh. Incep sa ma orientez si sa fac o lista. Asa, usor usor.1 point
-
La 1.92 a mei.. nu prea ma pot apropia de volan Cel mai sigur, pentru drumurile lungi, microbuzul pentru pasageri Sunt chitit pe 2.0 tdi 170 cp (cu sau fara DSG, voi ce propuneti?). Totusi nu prea gasesc ceva sa-mi placa si incep sa-mi faca cu ochiul cele 1.8 TSI de 160 cp. E vreo diferenta intre ele la felul in care accelereaza, trag, consum (la consum banuiesc ca este, insa este mare diferenta?)?1 point
-
@flotouran95: Cred ca beau un prosecco la Cluj, cat de curand1 point
-
1 point
-
In fata spatiul e bun , nu ai probleme la cap sau cv, eu am 1.95.1 point
-
1 point
-
Cati km vrei sa ii pui? am vazut cateva posturi mai in spate 19246 ? asa putin? Poti sa ii calculezi si manual, ai nevoie doar de calculatorul din windows setat pe scientific. ex pt Golf 4 1.4 16v AXP Motometer BOO Minidot.bin: Deschizi fisierul cu orice hex editor, si la linia 40 o sa ai o secventa care se repeta 97 3B. Pui in calculatorul din windows ca valoare HEX aceasta secventa dar swap(invers) , respectiv 3B 97 si o transformi in DEC. Iti da 15255, valoarea asta o inmultesti cu 16 si iti da 244080. Pt valoarea care o vrei tu faci invers sa zicem ca vrem 192456km, 192456/16 si rezultatul il transformam in hex adica 2E FC. Pe linia 40 pui secventa asta pe toata linia dar invers , adica FC2EFC2EFC2E... si bordul trebuie sa iti arate 192448km. Sau mai simplu direct valoarea km to hex dar ignori ultima cifra, adica pt 244080 iti da 3B970. Prin metoda asta ai valoarea care vrei + sau - 16km cand completezi tot randul cu aceeasi valoare. Dupa ce modifici poti incarca in vageep sa te verifici.1 point
-
Tu stii ce iti doresti exact si ce buget ai. Multa bafta. Masina colegului hallucinogen este super super ca dotari si mod de ingrijire. Vezi ca o vinde.1 point
-
Daca motorul ''se simte bine ''cu Elf mergi mai departe cu el.Eu am Total quartz care este acelasi brand cu Elf si nu am nici-o problema ba chiar mi se pare mai bun decat Castrol dar al schimb la 10 000km.1 point
-
Exact cu ai spus, uleiul e in mintile lui pana la 8-10k. indiferent de motorizare, dupa acesti km. pierde din proprietati si il arde in draci, nu renteaza sa mai completezi cu mai mult decat ramane in bidon de la schimb, dupa care schimb nou.1 point
-
1 point
-
Salut ! Conversie Masa Dubla la Masa simpla, motor 1.9 BXE, cutie JCR 5 trepte. Kit: KM Heavy Duty: 069 1506 - Pedala de ambreiaj e ceva mai tare: ori e de la cablu, ori nu stiu. - Motorul se tureaza mult mai repede acum. Ai senzatia de masina pe benzina. - poti merge si subturat, ca nu se supara. -nici vorba de vibratii la relantii, de tremur in pedala ori in schimbator.Prostii. - nu smuceste ! - nu tremura masina cand opresc motorul, nici cand il pornesc. Tot nu inteleg unde era partea cu comoditatea\confortul. Ca nu mai poti pleca de la semafor cu pedala ridicata brusc, fara sa turezi motorul? Ca schimbi mai des treptele...? Sau ce ?! Dupa cum am zis: la plecare ai senzatie de masina pe benzina,dar cu cuplu pe masura. Mie chiar imi place ! In stilul de condus, la fel se comporta ca si cum ar fi pe benzina: mult mai sportiva si raspunde mult mai repede la pedala. Nu mai e acea inertie. Cat despre smucituri, cum a spus si un coleg: Singurul lucru care ne smuceste e cate 1000 de euro la fiecare 50 000 de km/2-3 ani cand ai masa dubla si 75% din timp circuli prin oras. PRET: 1600 de lei (100 de lei spaga la mecanicu`) cu KIT luat din Germania, fata de 3000 de lei cat imi cereau pe Valeo masa dubla (turcisme probabil) la o firma "cu pretenii". Fara spaga. PS: Si aici mecanicu zicea ca nu o sa imi placa, ca bla bla bla...Cand i-am bagat suta in buzunar nu a mai zis nimic. Mecanicii si service-urile nu au nici un interes sa lucreze cu piesele clientului (doar de aici pierd minimc 30%) ori sa nu se strice masina.De aia e indicat de multe ori sa stati cu ochii pe ei. Cum i-ai scapat cum iti schimba piesa OEM foarte buna, cu o cazatura ca sa mai treci pe la ei.1 point
-
Mi-a venit din Germania Kit-ul de ambreiaj de la KM cod KM 069 1506. Merge pe motoarele 1.9 TDI BXE 105 Cp. Probabil si alte tipuri de motoare. Cutie de viteze (cel putin la mine) cod JCR. Am si cod-urile pieselor, sunt curios cat suporta. kit.rar PS: Volantul are 10 KG (cantarit personal), tot kit-ul in jur de 16 KG.1 point
-
1 point
-
Regenerarea filtrului de particule (DPF). NOTA: Aceasta procedura se efectueaza NUMAI in cazul in care procedura descrisa in manualul de utilizare a autovehiculului nu functioneaza!! Testat pe motor de 2.0 TDI 140 cp., functioneaza cu Vag Com 805 sau 812.4 Contactul PUS, motorul pornit :biggrin:, apa peste 50 grade ( vezi temperatura in Measuring Blocks canalul 002 , campul nr 4) A se urmari valorile DPF in Measuring BLocks canalul 075 , casuta nr 3.1 point
-
am ajuns la mecanic si dupa o scurta vizionare s-a vazut ca IC are scurgere pe partea de jos la imbinarea cu plasticul,asa ca mi s-a recomandat inlocuirea ca lipirea sau reconditionarea nu prea e eficienta si de durata ,asa ca maine sper sa intru in posesia unui IC nou !!(c-am scump cainele pe care l-am lovit!!!) :sly:-1 points
-
-1 points
-
Sa-mi zici cat ulei iti consuma intre schimburi, e normal sa-ti consume, gen 500-700ml la 10 000km. Eu alataieri am dat jos egr-ul si conducta ce iese din el si am gasit o pelicula de ulei pe acolo, daca e asa in toata tubulatura atunci o parte e acolo, vinovat e egr-ul cred ca merita anulat, drept rasplata.-1 points
-
Merci mult de raspuns. Abia astept sa-l schimb si eu la a mea. Il voi schimba de 2 ori pe an - la final de aprilie si la final de octombrie, indiferent de numarul de kilometri pe care ii voi parcurge (nu voi face mai mult de 5000 km intre perioade).-1 points
-
E prea gros, consum mai mare, demaraj diminuat, nu vad care e avantajul, de consumat il consuma mai repede, e mai slab decat 5w40.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00