Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.05.2016 în toate secţiunile

  1. Am terminat proiectul , am facut un suport custom de tableta pentru bord . Am cumparat grila de bord si rama de climatronic special pentru acest experiment care vreau sa spun ca mi-a iesit in proportie de 95% . Cu toate ca vroiam o navigatie pe android ,mi s-au parut prea scumpe modelele care erau intr-adevar de calitate asa ca o tableta cu 3G + rama+suport + manopera am iesit la jumatate de pret din costul navigatiei , plus ca de tableta ma pot folosi si in alte scopuri Plasticul de bord este ranforsat pe interior cu plastic topit si putin aluminiu , suportul sta fix ! fara greieri sau alte sunete ! ( deocamdata cel putin) . Fosta grila si rama le am puse bine , in caz ca vreau sa revin la forma clasica. Sunt multumit ca am si Waze acum in masina . Plus ca imi este foarte usor sa ajung cu mana la ecran fara a ma dezlipi de spatarul scaunului .
    2 points
  2. Din cate am observat, fara exceptie, masinile dotate standard cu doua lampi de ceata spate (extrem de rare de altfel) nu au becurile la fel de puternice ca cele cu o lampa. Activarea ambelor lampi de ceata la masinile care sunt gandite sa circule doar cu una (pozitionata foarte logic in partea dinspre axul drumului) este si inutila si lipsita de respect fata de ceilalti participanti la trafic. Pentru ca, evident, deranjeaza. Si o face fara a aduce un beneficiu real.
    2 points
  3. Si eu am pus mai mult ultima oara. Se pare ca nu este nimic grav. stai linistit.
    2 points
  4. Găsești dacă ai răbdare. Am luat la 11200 f frumos cu 206000 km. Întreb o cunoștință dacă nu îl vinde pe a lui ca vroia seria 5.
    1 point
  5. Posibil euro 5.afla codul motor pt siguranta.
    1 point
  6. Merci de oferta, insa masina o voi folosi exclusiv pe drumurile Romaniei (poate si prin afara, insa nu in Anglia). As dori una cu volan pe stanga... chiar de va trebui sa mai completez la buget. Scuzati daca tot va stresez, insa incerc sa-mi gasesc si eu ceva http://autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-cc-ID7GfY9Z.html (imi place aia cu extra full, daca e full .. cum sa mai fie si extra?!)
    1 point
  7. Mufa B pin 7 lampile sunt in paralel, se trag prin ambele praguri si pe sub bord. Sacunele au decupaj.
    1 point
  8. Gata si o parte din operatiuni. Urmeaza puntea, dupa curatare si tratament anti-coroziv.
    1 point
  9. Schimba-i pe cei de la cutie si vezi cloncanitul dupa.
    1 point
  10. Salutare, Eu cred ca-s campionul la ulei cu 2.0 TFSI-ul meu . In medie imi consuma 1l la 2500 Km, dar cateodata se duce chiar si la 1l la 1500 Km. Asa a consumat de noua, dar nu am vrut sa umble nimeni in motor chiar si in garantie. Partea buna e ca tot timpul am ulei nou in motor, asa ca nu cred ca o sa am probleme cu axele cu came, lantul de distributie, pinioane. etc . O zi buna
    1 point
  11. Salutare, Nu stiu daca ai luat intre timp sau nu. Eu am un A4 B8 cu 2.0 TFSI Multitronic.Nu este allroad, nici macar quattro. Nu am avut S-tronic, dar am condus de multe ori un Q3 cu S-tronic si se misca foarte ok. Este rapida in schimbare si nici nu prea simti efectiv cand schimba. Problemele pe care le am eu sunt strict la consumul de ulei. Cateodata iarna cand e f aglomerat in oras si o pornesc si opresc de multe ori, mananca chiar si 1 l la 1500 km. Consumul de ulei este enorm, dar am preferat sa nu umble nimeni in motor chiiar cand a fost si in garantie si nu ma costa nimic. In rest doar o iala stricata, un rand de bobine si cam atat. Si acum am 98000 km cu ea. In afara de ulei-ul pe care l-a consumat de noua pot spune ca masina a fost f fiabila. Sper ca te-am ajutat..
    1 point
  12. Si eu am avut greierasi in grila dreapta si cea centrala. La cea centrala am desfacut tot (grilajul acela de pe bord, scos aeratoarele, scos toate ramele de plastic din jurul CD player-ului) am strans usor tot ce tine pe acolo in suruburi, am uns cu WD-40 (cu o pensula mica dupa ce in prealabil am spray-at niste solutie intr-un capac) toate piciorusele si toate gaurile unde ajung sa se imbine elementele de plastic. Am pus tot la loc si de 1 an nu mai am probleme. La grila din dreapta, la fel am scos-o, si am lipit bucati extrem de mici (decupate cu o forfecuta si folosind o penseta) de banda de izolat (din aceea textila nu de plastic) pe zonele de imbinare. La fel, de cand am rezolvat in acest fel aeratorul, nu mai am probleme. Eu toate aeratoarele scoase le-am si scuturat sa vad daca nu zornaie ele in sine. Am avut noroc si niciunul nu scoate sunete ciudate. In cazul in care aeratoarele zornaie in interior, habar nu am ce ar fi de facut, pentru ca toate lamelele alea si ce mai e pe acolo mi se par cam fragile.
    1 point
  13. A doua lampa este necesara daca te muti intr-o tara cu circulatia pe celalat sens (bineinteles sa o dezactivezi pe cea curenta). Nu stiu daca ai mers vreodata in spatele unuia cu 2 lampi activate. Fa un test si vezi daca e placut.
    1 point
  14. in mufa de la broasca sunt mai multe fire, vreo 6 parca. Curent duci tu de la un plus din masina. masa isi ia cand deschizi portiera.
    1 point
  15. se pare ca exista kit http://www.ui-diesel.eu/
    1 point
  16. Si eu patesc acelasi lucru, adica pornesc ambele ventilatoare la viteza maxima, la aproximativ 1 min de la pornirea masinii. Am schimbat termocupla si alti senzori ( la un service) si nu s-a intamplat nimic. Am fost la reprezentanta si nici ei nu au gasit nimic cu VAG -COM -ul. Au sters cateva alte erori si mi-au zis ca s-a rezolvat, numai ca la 1 km dupa ce am plecat de la ei, SURPRIZA: au pornit la fel ca inainte de a ma duce la ei. Nu m-am mai putut intoarce pentru ca eram ff grabit. Am mai auzit ca s-ar putea sa fie defect calculatorul care este inglobat in carcasa ventilatorului mare, Partea cea mai interesanta este ca daca pornesc luminile de pozitie pana sa porneasca ventilatoarele, acestea functioneaza in regim normal. Deci cred eu ca daca ar fi defect ar face la fel si cu luminile stinse si cu ele aprinse. As vrea totusi sa rezolv intr-un fel problema asta. Ma poate ajuta cineva cu vreun sfat?
    1 point
  17. in cea mai mare parte e acelasi lucru,doar ca la leon sau toledo trebuie demontat plafonul,si de acolo e cam acelasi lucru,o cheie de 22 iar la mufe cred ca sunt la fel sau daca nu schimbi
    1 point
  18. Se pare ca e o problema la farul stanga cu xenon, se crapa un capac si intra apa la far. E o problema stiuta si se rezolva relativ repede. Azi am schimbat farul dreapta, facea probleme intermitent AFS, au zis ca e de la motorase si l-au schimbat. Norocul meu , ca masina mai are o luna si iese din garantie. Foarte amabili cei de la PBV1, chiar nu pot sa spun nimic de rau despre ei. Una peste alta, cred ca e destul de prost sistemul, prea complicat parerea mea, dar f f util atunci cand merge.
    -1 points
  19. 40.000 km? Mama da' ai mers ceva. Și eu credeam ca e capsula blocata dar s-a dovedit a fi geometria (nici tija capsulei nu se mișcă dacă este legata la turbina.) Cat a costat?
    -1 points
  20. nu era mai simplu de verificat geometria separat de actuator si vazut care e buba? cat te-a costat actuatorul? am zis de km, am crezut ca ai scris gresit (4 mii in loc de 40 mii)
    -1 points
  21. care-i faza cu SAM? expui masina acolo sau faci drifturi? interesant si golful din spate pe jante ai dat cu ceara?
    -1 points
  22. http://www.rabla.ro/tag/Volkswagen/
    -1 points
  23. Daca te intereseaza cu volan pe dreapta, la banii astia gasesti din 2010 chiar 2011 cu piele si tot ce vrei sub 150 k km, aici in anglia. ( nu-i mare filosofie sa conduci cu volan pe dreapta, eu conduc in toata europa asa)
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!