Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.05.2016 în toate secţiunile

  1. evident, raspunsul tau inlatura orice dubiu privind utilitatea raspunsului meu anterior :)))) Legal nu este interzisa din pacate nici prostia ori dreptul de vor al celor care nu au o educatie minima. Traiasca simetria.....de dragul unei estetici reusite
    2 points
  2. Nu Cristi, nu la tine. Asteptare usoara iti doresc nu de alta dar parca vreau sa ma dai o tura cu alltrackul tau . Hai sa revenim on topic.
    1 point
  3. Delphi face si pentru europa si pentru china.
    1 point
  4. Toleranta ptr odometru este de max 5% dintre ce arata instrumentele si ecu. Km mai pot fi stocati si pe dsg. Canal 109 parca.
    1 point
  5. Si eu si cred ca toata lumea, iti garantam ca masina o sa mearga la fel, chit ca uleiul are 5000 km, chit ca are 8000-9000. Nici eu nu astept chiar 10000km, dar undeva pe la 8500-9000 il schimb. Ca si parere pur personala, eu mai nou folosesc Liqui Moly Diesel HighTech, la fel, foarte multumit dupa ce am trecut de la mizeria de Castrol.
    1 point
  6. Merge Cristi. Depinde de anul de fabricatie. Stiu ca la pd-uri nu merge sigur.
    1 point
  7. Discutia asta se intinde inutil, ceea ce ma duce cu gandul (chiar putem observa si rezultatele), ca este menita sa "bage spaima in oamenii" care au motoarele 1.4. Se rupe lantul, sare vibrochenul, rolele sunt din china, se rup supape, pistoane, tine 40K km, etc. O schimbare de distributie ca la carte, tine ca la carte. Exemplul concret este masina personala careia i-am schimbat lantul si patinele + intinzator (fara role china, italia, franta) la 80.000KM preventiv, iar acum am 180.000KM si ghiciti ce, lantul nu este intins, nici nu a sarit de la punct, nici nu s-au cojit rolele. Terminati odata cu flame-ul asta pentru ca speriati lumea aiurea.
    1 point
  8. O simpla parere,cred ca l-ai schimbat degeaba.Ce ai tu se numeste '' turbo surge'' https://www.youtube.com/watch?v=OSY9tJK_Hos https://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/compressor_surge https://www.youtube.com/watch?v=nCj6Spwl1CU o simpla explicatie-https://www.youtube.com/watch?v=OBHEIcbY9kk
    1 point
  9. Bai nu stiu de unde luati voi dar la mine (PBV1) aduce in Bucuresti fara sa fie platita integral. Ma asteapta si cu rematul daca vreau ... Problema cu platitul integral apare in general la dealerii din tara ca trebuie sa plateasca la importator.
    1 point
  10. Stiu ca deja bixenonul adaptiv nu mai este chiar la moda si ca acum LED este fitza contemporana dar eu sunt foaaaarte multumit:)
    1 point
  11. Pai la 30.000. Nu e o tragedie mai ales daca nu ar fi preturile alea nesimtite la ulei. Pana la 30000 probabil o sa mai bag un litru. Acuma poate fi si din cauza ca e nou si eu nu turez tare si nu merg cu viteza de obicei. Nu stiu cat e considerat un consum normal.
    1 point
  12. oricum toate dieselurile de generatie mai noua ,pentru ca se incalzesc mai greu au rezistenta electrica pentru incalzirea interiorului, in 4-5 minute deja ai aer destul de cald in special daca dai pe high, sunt bine venite si scaunele cu incalzire desigur
    1 point
  13. Domnilor toata treaba a fost de la clapeta de acceleratie pe care tocmai am schimbat-o si merge masina merge fara nici o problema acum.
    1 point
  14. Intrebare pt cei in tema. Cat de greu s emonteaza o camera pentru marsarier sau mai bine zis ce trebuie demontat? Este cumva cablajul dus pana acolo?
    -1 points
  15. Mi se pare enorm 30k. cu un schimb de Castrol, asta e politica de distrugere a motoarelor, eu as renunta la acest sistem, decat sa completezi 3l mai bine un schimb la 15k. daca tii la motor.Pentru conditia, traficul, praful, calitatea motorinei din Romania iti recomand prieteneste sa treci la sistemul de service la un an sau 15k. asta daca vrei sa nu ai probleme dupa garantie, de obicei cam atunci incep belelele, pe banii tai.
    -1 points
  16. Ai primit niste sfaturi foarte bune pe care ai decis sa le igoniri. Din punctul meu de vedere NICI un motor nu ar trebui sa consume ulei (nemaivorbind de consumul tau care pentru mine pare mare). Dar VW are mereu alte tampenii de explicatii in maneca. Am avut 2 x Oltcit, Alfa benzina/diesel, Renault diesel, O2 diesel, Polo benzina, 307 diesel. Dintre toate, doar O2 papa vreo 200-250ml ulei la 4 luni de zile iar la Oltcit foarte rar mai completam cate putin (gen un 200-300 ml intre revizii - dar nu mereu). In rest nu am stiut niciodata ce inseamna a "completa" cu ulei intre schimburi (mereu am facut reviziile la 10.000 Km).
    -1 points
  17. Merci mult de raspuns. Abia astept sa-l schimb si eu la a mea. Il voi schimba de 2 ori pe an - la final de aprilie si la final de octombrie, indiferent de numarul de kilometri pe care ii voi parcurge (nu voi face mai mult de 5000 km intre perioade).
    -1 points
  18. Am 2.0TDI de 150CP EU6 adica din acestea noi sa le spunem asa(ca si constructie nu este mare diferebnta fata de 1.6TDI) . Am mers finut cu ea cat am putut pana la 1500 km, de acolo multe drumuri extraurbane si forja la fiecare drum, depasiri viteze mari etc... acum am 11 800 km si nivelul uleiului il am putin peste jumatate, chiar astazi o sa il completez... nu mi se pare normal sa consume 1 litru la 8000 km mai ales la mers finut. Pe de alta parte chiar daca fabrica afirma ca foloseste ulei longlife, si acel ulei se foloseste efectov, se imbatraneste si incepe sa fie consumat tot mai tare dupa un timp. Inainte am avut 1.4TSI si tot asa a fost.. pana la circa 10 000km nu consuma nimic observabil... pana la 15 000 km consuma cam jumatate de litru, si tot asa dupa fiecare schimb... oare de ce??? Cand am trecut pe schimb de 10K km, a disparut consumul... face omul cum doreste dar un 15K km este maxim cat ar trebui sa umbli cu un schimb , fie ea si Belgia... Eu precis o sa fac schimbul la 15 K km desi nu ma arunca afara banii din casa. Si eu acum Castrol Longlife III Professional FST am luat...sunt curios daca o sa-l pape pana la 15 000 km...
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!