Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.05.2016 în toate secţiunile
-
1 point
-
Bai nu stiu de unde luati voi dar la mine (PBV1) aduce in Bucuresti fara sa fie platita integral. Ma asteapta si cu rematul daca vreau ... Problema cu platitul integral apare in general la dealerii din tara ca trebuie sa plateasca la importator.1 point
-
Revin dupa o lunga perioada in care nu am mai scris nimic pe aici... Acum 2-3 saptamani am schimabat la masina : suportul motor (Vaico), burduf planetara dinspre c.v.(Spidan) si set protectii amortizoare spate ( Monroe) La suport motor si burduf planetara nu am reusit sa mai fac poze: , , Avand ceva timp de sarbatori am fost pe la bunici si am facut 2,3 poze. Pe spate am pus distantiere de 20 mm1 point
-
1 point
-
O verificasem eu masina la un momentdat pentru un prieten, si km nu erau nicidecum reali..... EVITATI masinile aduse din BELGIA sau OLANDA !!! (daca doriti masini cu km reali si intretinute corespunzator) 95% dintre ele nu au reviziile facute in reteaua VW si bineinteles, nu poti verifica realitatea numarului de km !!! EVITATI MASINILE DIN PITESTI !!!1 point
-
Tocmai ca nu este acelasi lucru. Daca ai intervalul setat la service variabil dar max. 30.000 Km, pe langa ca ai un ulei cu o alta norma, calculatorul tine cont de turatia cu care mergi, numarul de porniri la rece, sarcina motorului, temperatura de functionare,ore de functionare, numarul de regenerari DPF la diesel, stil de conducere, si te trimite la schimbul de ulei in functie de aceste date concrete, uneori la 22.000 sau la 28.000Km, sau chiar 30.000, dupa caz.1 point
-
Maximus27 ai incercat sa introduci datele masini tale pe siteul oficial Castrol ? Uleiul l-ai nimerit acela il recomanda si Castrol, dar la Service interval ai citit? Iti scriu eu : USEFUL INFORMATION Service Intervals Normal: Change 15000 km/ 12 months Extended drain (max): Change 30000 km/ 24 months Numarul de KM este un criteriu relativ in schimbul de ulei. In circulatia urbana in 10KM motorul contorizeaza probabil mai multe ture decat in 100KM de mers cu treapta a 6-a . Iar in mersul pe autostrada 100km ii faci in 40 minute iar in oras 100km ii faci in vreo 5 ore.. depinde de oras. Crezi ca e acelasi lucru?1 point
-
de strans un pic tachetii de la caseta. Vreau sa le schimb si sa pun acele saibe deoarece la viraje stanga-dreapta apar niste pochituri, sub-frame-ul se misca pe suporti. 6 din care au scurs cam 3-400 ml. CA si feedback, cutia schimba mai lin acum, nu se mai simt acele clanck-uri de la 3 in 2 si de la 2 in 1.1 point
-
Ar trebui sa raspunda la intrebarea pusa de Maximus26, doar cei care au acelasi motor si acelasi interval de service. In manualul masinii scrie ca in perioada de rodaj consumul de ulei poate fi mai mare. Vezi daca-ti consuma mult si dupa prima revizie. In cartea masinii parca scrie ca este normal un consum de pana la 0,5L/1000 Km, dar asta speram ca atunci cand are peste 500.000 Km. S-a discutat de consumul de ulei la Golf 7 si aici: Nu stiu ce legatura este intre acest topic si consumul de ulei la Oltcit ca sa nu mai vorbim de murdarirea filtrului de aer. In legatura cu intervalul de schimb de ulei, eu zic ca daca respecti cartea, nu ai ce risca. Eu am avut masina de pe vremea cand erau uleiuri minerale monograd si puneai vara M40 si iarna M20. Atunci se schimba uleiul la 5.000 Km si la cutie la 15.000. Acum in functie de tipul uleiului, la motor schimbi la 30.000 (daca ai ulei long life) iar la cutia manuala niciodata. In carte sunt date 2 norme de ulei compatibile cu masina ta, dupa cum vrei sa optezi pentru schimbul de ulei la 15.000 sau variabil dar max. 30.000.1 point
-
20k ?? Eu va invit sa dati jos filtrul de aer la 4-5k km si sa va uitati la el.1 point
-
Maximus, hai sa-ti spun eu asa din experienta, tu faci cum crezi ca e bine dar, nu exista ulei la ora actuala pe piata ( poate doar la NASA) care dupa 10k. sa nu isi piarda din proprietatile de ungere, spalare, datorita arderii + expunerea lui la temperaturi mari, mai ales la aer. Cat ar fi de special Castrolul LL e ulei comercial din gama celor medii, mare risc sa treci cu el de 15K. Si la mine in carte scrie la fel ca se schimba filtrele la 60k. verifica un filtru de aer la 20k. (daca vrei iti fotografiez eu) unul sa-mi spui cum e posibil in Romania sa-l utilizezi 60k. ?Iti bati joc de motor, turbina, te plangi de consum, daca uleiul tau e obosit normal sa-ti manince 3l. Tine minte viata motorului dar mai ales a turbinei e uleiul, motorina buna cu filtrele aferente. Cum vezi tu problema nu isi mai are rost schimbul, daca completezi1l la 3 luni, mergi asa, e mai convenabil o revizie la 3 ani. Stai linistit ca motorul tau nu e vreo mare evolutie, e un sistem vechi de 15 ani, pus in practica tarziu(si prost) de VW, cele mai slabe motoare de cand e firma, evolutia in diesel a fost TDI PD, s-a simtit profund in putere si fiabilitate, e si acum regretat de multi dieselari.1 point
-
1 point
-
Ai primit niste sfaturi foarte bune pe care ai decis sa le igoniri. Din punctul meu de vedere NICI un motor nu ar trebui sa consume ulei (nemaivorbind de consumul tau care pentru mine pare mare). Dar VW are mereu alte tampenii de explicatii in maneca. Am avut 2 x Oltcit, Alfa benzina/diesel, Renault diesel, O2 diesel, Polo benzina, 307 diesel. Dintre toate, doar O2 papa vreo 200-250ml ulei la 4 luni de zile iar la Oltcit foarte rar mai completam cate putin (gen un 200-300 ml intre revizii - dar nu mereu). In rest nu am stiut niciodata ce inseamna a "completa" cu ulei intre schimburi (mereu am facut reviziile la 10.000 Km).1 point
-
1 point
-
Ce cod de motor ai? Daca nu urci in ture, nu soliciti motorul si acesta consuma asa de mult ulei eu zic ca este cu siguranta o problema.1 point
-
O poza facuta rapid in parcare Momentan nimic nou, astept vreme mai frumoasa si timp liber ca sa o duc la un detailing exterior cu tot ce trebuie, decontaminare, corectura, polish, protectie etc. Probabil in vara se va face si evacuarea cap coada cu downpipe etc... Am niste planuri mari, ramane de vazut cu bugetele.. Drumuri bune tuturor !1 point
-
1 point
-
Sincer, nu am observat sa-l mance mai repede dupa 8000. Ai uitat punctul 4, si poate cel mai important: dopurile de la gaurile tehnologice. E clar, daca iti iese uleiul pe gaurile alea mari, scade presiunea in rampa, deci o ungere proasta. Apoi poti sa ai ce ulei vrei, daca el nu e unde trebuie. Si sa fiti constienti ca unii nu aveti senzor pe baie, pt ca logic, nu se va aprinde nimic in bord.1 point
-
Multumesc pentru ajutor, o sa merg si eu pe Ravenol VPD. Am primit urmatoarea oferta: Filtru Aer: MANN – 47 lei Filtru Polen: MANN – 48 lei (carbon activ) Filtru ulei: MANN – 28 lei ( pt cod motor AZV, BKD, BMM) Ulei: Ravenol 5W-40 VPD 4L - 140 lei Manopera: 60 lei Probabil ca saptamana viitoare o rezolv, revin cu impresii.1 point
-
Ceva info despre motoare si anii in care s-au montat, poate va ajuta: Engines [hide]B6 petrol engines Model Engine Code Engine Type Displacement Power@rpm Torque@rpm Years Top speed (km/h) 1.4 TSI CAXA I4 DOHC 16V FSI turbo 1,390 cc (85 cu in) 122 PS (90 kW; 120 hp) @ 5000 200 N·m (148 lb·ft) @ 1500-4000 2007-2010 203 1.6 BSE / BSF / CCSA I4 SOHC 8V MPI 1,595 cc (97 cu in) 102 PS (75 kW; 101 hp) @ 5600 148 N·m (109 lb·ft) @ 3800 2005-2010 1.6 FSI BLF / BLP I4 DOHC 16V FSI 1,598 cc (98 cu in) 115 PS (85 kW; 113 hp) @ 6000 155 N·m (114 lb·ft) @ 4000 2005–2008 1.8 TSI BZB I4 DOHC 16V FSI turbo 1,798 cc (110 cu in) 160 PS (118 kW; 158 hp) @ 5000 250 N·m (184 lb·ft) @ 1500-4200 2007-2010 220 CDAA 160 PS (118 kW; 158 hp) @ 4500-6200 250 N·m (184 lb·ft) @ 1500-4500 2008-2010 ? 2.0 FSI BLR / BVX / BVY I4 DOHC 16V FSI 1,984 cc (121 cu in) 150 PS (110 kW; 148 hp) @ 6000 200 N·m (148 lb·ft) @ 3500 2005–2010 2.0 TFSI AXX / BWA / BPY? I4 DOHC 16V FSI turbo 200 PS (147 kW; 197 hp) @ 5100-6000 280 N·m (207 lb·ft) @ 1800-5000 2005-2007 2.0 TSI CAWB / BPY? 280 N·m (207 lb·ft) @ 1700-5000 2008-2010 3.2 V6 FSI AXZ VR6 DOHC 24V FSI 3,189 cc (195 cu in) 250 PS (184 kW; 247 hp) @ 6250 330 N·m (243 lb·ft) @ 2750-3750 2006-2010 3.6 V6 FSI BLV 3,597 cc (220 cu in) 280 PS (206 kW; 276 hp) @ 6200 360 N·m (266 lb·ft) @ 2750 2006-2010 250 R36 BWS 300 PS (220 kW; 300 hp) @ 6600 360 N·m (266 lb·ft) @ 2400-5300 2008-2010 250 B6 petrol/natural gas engines Model Engine Code Engine Type Displacement Power@rpm Torque@rpm Years Top speed (km/h) 1.4 TSI EcoFuel CDGA I4 DOHC 16V FSI twincharger 1,390 cc (85 cu in) 150 PS (110 kW; 148 hp) @ 5500 220 N·m (162 lb·ft) @ 1500-4500 2008-2010 [hide]B6 diesel engines Model Engine Code Engine Type Displacement Power@rpm Torque@rpm Years Top speed (km/h) 1.6 TDI CAYC I4 DOHC common rail turbo with DPF 1,598 cc (98 cu in) 105 PS (77 kW; 104 hp) 250 N·m (184 lb·ft) 2009-2010 193 1.9 TDI BKC / BXE / BLS I4 SOHC 8V turbo with Pumpe Düse (PD) injectors optional DPF 1,896 cc (116 cu in) 105 PS (77 kW; 104 hp) @ 4000 250 N·m (184 lb·ft) @ 1900 2005–2009 185 2.0 TDI CBDC I4 DOHC 16V common rail turbo 1,968 cc (120 cu in) 110 PS (81 kW; 108 hp) @ 4200 250 N·m (184 lb·ft) @ 1500-2500 2008–2010 I4 DOHC 16V turbo with PD injectors 120 PS (88 kW; 118 hp) @ 4000 320 N·m (236 lb·ft) @ 1750-2500 2006–2008 BVD / BVE I4 DOHC 16V turbo with PD injectors 122 PS (90 kW; 120 hp) @ 4000 320 N·m (236 lb·ft) @ 1750-2500 2005-2006 AZV I4 DOHC 16V turbo with PD injectors 136 PS (100 kW; 134 hp) @ 4000 320 N·m (236 lb·ft) @ 1750-2500 2005-2008 BMA I4 SOHC 8V turbo with PD injectors 136 PS (100 kW; 134 hp) @ 4000 320 N·m (236 lb·ft) @ 1750-2500 2005-2008 BKP I4 DOHC 16V turbo with piezoelectric PD injectors 140 PS (103 kW; 138 hp) @ 4000 320 N·m (236 lb·ft) @ 1750-2500 2005–2008 BMP I4 DOHC 16V turbo with PD injectors and DPF 140 PS (103 kW; 138 hp) @ 4000 320 N·m (236 lb·ft) @ 1800-2500 2005–2008 CBAB I4 DOHC 16V turbo with piezoelectric common rail injection and DPF 140 PS (103 kW; 138 hp) @ 4200 320 N·m (236 lb·ft) @ 1750-2500 2008-2010 209 BMR I4 DOHC 16V turbo with piezoelectric PD injectors and DPF 170 PS (125 kW; 168 hp) @ 4200 350 N·m (258 lb·ft) @ 1800-2500 2005–2008 CBBB I4 DOHC 16V turbo with piezoelectric common rail injection and DPF 170 PS (125 kW; 168 hp) @ 4200 350 N·m (258 lb·ft) @ 1750-2500 2008-2010 223 2.0 BlueTDI CBAC I4 DOHC 16V turbo with piezoelectric common rail injection and DPF 143 PS (105 kW; 141 hp) @ 4200 320 N·m (236 lb·ft) @ 1750-2500 2009-20101 point
-
Salut, poate sa-mi zica cineva care este releul pompei de benzina la vw polo 6n2 1.4 16v ? Multumesc.1 point
-
Pe scurt, am un Golf VII 1.6 TDI 105 CP, inca nu are un an. Mi-a consumat cam un litru de ulei la 8000 de km. Am fost "cuminte" si am completat tot cu ulei Castrol Edge 5W30, desi m-a uscat, ca am cumparat in Belgia si e 30 de eur un litru. In fine... Voiam sa va intreb daca e nasol. :))) Am fost la VW in Belgia si mi-a zis tipul de acolo ca e OK la 21000 de km. In 21000 de km am completat cam 2 litri. Evident, masina e in garantie. Multumesc anticipat pt raspunsuri.0 points
-
Corect, Eexcalade. La strung iese discul rectificat fara ovalizare. Ovalizare = defect, chiar daca o intalnesti la discuri noi, cum am patit eu acum cativa ani... Cei de la reprezentanta Renault rectifica discuri la mine la fabrica :)-1 points
-
Pai la 30.000. Nu e o tragedie mai ales daca nu ar fi preturile alea nesimtite la ulei. Pana la 30000 probabil o sa mai bag un litru. Acuma poate fi si din cauza ca e nou si eu nu turez tare si nu merg cu viteza de obicei. Nu stiu cat e considerat un consum normal.-1 points
-
Multumesc pentru recomandare. Cred ca inginerii de la VW stiu foarte bine ce fac si m-as mira sa isi doreasca cineva sa distruga motoarele clientilor. Chiar si asa, cu acest consum de ulei, totusi, solutia e mai buna si mai ieftina pentru utilizator decat daca ar trebui sa ii fac revizii la 15.000 de km. Unde mai pui ca filtrele se schimba la 60.000?! Lucrurile evolueaza, tehnica la fel, si in timp apar noi solutii care sunt mai bune decat ce era inainte. Din punctul meu de vedere e bine sa urmezi instructiunile producatorului. Daca spun ei ca am revizie la 30.000, ok, o sa ii fac revizia atunci. Oricum, in cazul meu, asta va fi peste putina vreme. 8000 de km o sa ii fac in urmatoarele 3 - 4 luni. Motivul pt care am deschis topicul e sa aflu ce experiente au alti forumisti cu motoare similare si sa aflu cam ce consum as putea sa consider ca e normal. Sa stiu daca e cazul sa cer o verificare a masinii sau nu. Pentru ca masina e in garantie.-1 points
-
Se poate schimba cum vrea fiecare, cartea cu sistemul LL e valabila pentru Germania, Olanda, Franta, unde nu se murdareste masina 3 luni daca nu o speli, nu exista praf pe motor la ei, au carburanti de calitate, uleiuri originale, nu turcisme, drumuri unde sa merge intins cu uzuri minime, Cum iti explici ca la ei masinile 200k. duduie merg impecabil, cum le cumpari, le rulezi in Romania 50k. cum crapa EGR-uri, injectoare, pp. de inalta, turbine... oare de ce? Exact ceea ce am scris mai sus, de aici se trag toate.-1 points
-
-1 points
-
Salutare, Eu cred ca-s campionul la ulei cu 2.0 TFSI-ul meu . In medie imi consuma 1l la 2500 Km, dar cateodata se duce chiar si la 1l la 1500 Km. Asa a consumat de noua, dar nu am vrut sa umble nimeni in motor chiar si in garantie. Partea buna e ca tot timpul am ulei nou in motor, asa ca nu cred ca o sa am probleme cu axele cu came, lantul de distributie, pinioane. etc . O zi buna-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00