Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.05.2016 în toate secţiunile

  1. Si cam asa arata acum As pune mai multe poze dar nu ma lasa forumul
    4 points
  2. Inainte sa te apuci sa strangi tachetii trebuie sa faci urmatorul lucru. Pui interfata VCDS si cu motorul pornit te uiti la tensiunea furnizata de alternator, ce cadere are in momentul in care rotesti volanul pana la capat de cursa stg./dr, o notezi (nu stiu daca in steering ai vreun camp in care este precizat curentul absorbit de motorul de la caseta de directie, in cazul asta poti sa te uiti direct la valoarea respectiva). Acum despre tacheti, strangerea lor nu rezolva nici o problema, poate pe termen scurt. Tachetii aceia au in spate un arc care teoretic ii impinge in axul cremaliera, daca a aparut joc la caseta inseamna ca tachetii s-au blocat si arcul nu reuseste sa-i mai impinga. Strangerea lor este paleativa. Singura solutie este caseta data jos, scosi tachetii, eventual pusi unii noi si lubrifiata zona. Se monteaza caseta inapoi si se strang tachetii atat cat trebuie. Pentru ca senzatia de usurinta a miscarii volanul este relativa trebuie sa ai la ce sa te raportezi, deci trebuie sa pui interfata si in aceleasi conditii ca la primul pas incepi sa rotesti volanul stg/dr. pana la capat de cursa si strangi tachetii pana caderea de tensiune este la fel ca la inceput. Daca tachetii apasa prea tare pe axul cremaliera motorul va consuma mai mult curent si in cazuri extreme se va arde, iar asta inseamna deja caseta noua. Ca o masura de verificare, daca volanul nu revine la punctul 0 singur (bineinteles dupa refacere geometrie si stabilire punct de 0) cu masina in miscare, caseta este stransa prea tare.
    1 point
  3. Se poate schimba cum vrea fiecare, cartea cu sistemul LL e valabila pentru Germania, Olanda, Franta, unde nu se murdareste masina 3 luni daca nu o speli, nu exista praf pe motor la ei, au carburanti de calitate, uleiuri originale, nu turcisme, drumuri unde sa merge intins cu uzuri minime, Cum iti explici ca la ei masinile 200k. duduie merg impecabil, cum le cumpari, le rulezi in Romania 50k. cum crapa EGR-uri, injectoare, pp. de inalta, turbine... oare de ce? Exact ceea ce am scris mai sus, de aici se trag toate.
    1 point
  4. salut , scutul a fost lua de la cei din Odorhei. ( 300 cu transport parca ) Primele poze cu jantele originale , apoi anvelope vara noi Continental .
    1 point
  5. Am montat eu warning lights saptamana trecuta...nu am rupt nici un clips..grija mare cu pinii cand ii bagi in mufa de la usa sa intre complet..eu i-am bagat am pus fata de usa la loc am activat cu vcds si surpriza nu mergea..am dat iar fata de usa jos si am bagat pinii calumea in mufa O sa ai bataie de cap la alea pe spate ca trebuie decupat in zona lampii... Puddle lights voi monta si eu saptamana viitoare ca trebuie timp cu ele..este mult de demontat
    1 point
  6. Mi-a curs o bala pe tastatura Farurile le lasi stock pana la urma?
    1 point
  7. arata foarte bine masina.... e aranjata cu gust!!!
    1 point
  8. S&S nu il poti pune by default pe off si sa-l activezi ulterior din buton. Ce am postat presupune dezactivarea lui.
    1 point
  9. E inmatriculata in iulie 2009, nu cred ca ar avea cum sa fie euro 4. Daca are km reali, tinand cont ca are deja 2 proprietari, pretul e unul corect.
    1 point
  10. Din meniu il setezi pe off. Ptr s&s-din vcds pe can gateway alterezi temp sau voltajul default ptr functionare. Sau mai simplu decupkezi mufa mica de pe baterie.
    1 point
  11. Multumesc pentru recomandare. Cred ca inginerii de la VW stiu foarte bine ce fac si m-as mira sa isi doreasca cineva sa distruga motoarele clientilor. Chiar si asa, cu acest consum de ulei, totusi, solutia e mai buna si mai ieftina pentru utilizator decat daca ar trebui sa ii fac revizii la 15.000 de km. Unde mai pui ca filtrele se schimba la 60.000?! Lucrurile evolueaza, tehnica la fel, si in timp apar noi solutii care sunt mai bune decat ce era inainte. Din punctul meu de vedere e bine sa urmezi instructiunile producatorului. Daca spun ei ca am revizie la 30.000, ok, o sa ii fac revizia atunci. Oricum, in cazul meu, asta va fi peste putina vreme. 8000 de km o sa ii fac in urmatoarele 3 - 4 luni. Motivul pt care am deschis topicul e sa aflu ce experiente au alti forumisti cu motoare similare si sa aflu cam ce consum as putea sa consider ca e normal. Sa stiu daca e cazul sa cer o verificare a masinii sau nu. Pentru ca masina e in garantie.
    1 point
  12. Daca vrei sa elimini complet riscul de greieri, cumperi si un set nou de clipsuri pentru usi si, la remontare, le folosesti pe cele noi... Cu toate ca, la mine, am dat fetele de usi jos de vreo 3 ori si nu au nicio treaba clipsurile, fiind cele originale din fabrica...
    1 point
  13. Nu poti sa rescrii cipul cu vcds-daca la asta te referi.
    1 point
  14. Mi se pare enorm 30k. cu un schimb de Castrol, asta e politica de distrugere a motoarelor, eu as renunta la acest sistem, decat sa completezi 3l mai bine un schimb la 15k. daca tii la motor.Pentru conditia, traficul, praful, calitatea motorinei din Romania iti recomand prieteneste sa treci la sistemul de service la un an sau 15k. asta daca vrei sa nu ai probleme dupa garantie, de obicei cam atunci incep belelele, pe banii tai.
    1 point
  15. Cod ulei CV: G052171A2 intra cam 2,3L, in mod normal nu se inlocuieste. Cod ulei Haldex: G060175A2 intra cam 0,85L, si se inlocuieste la 3 ani. Cod ulei axe: G052145S2 intra 0,95L in spate si 0,9L in fata, teoretic nu se inlocuieste. Atentie unde faci schimbul, sa nu incurce haldexul cu cutia de transfer, au fost destule cazuri.
    1 point
  16. E serios tipul, am fost, am vorbit cu el pana la urma am si cumparat masina, in 2 ore a rezolvat toate actele cu numere rosii. Totul a fost cum a spus, masina se potrivea cu descrierea, am verificat si la reprezentanta istoricul... se potriveau 100%. Il recomand.
    1 point
  17. @bbogdanmircea nu incercam sa te descurajam. Dimpotriva, daca ar fi chiar atat de rele sau daca nu am fi impacati cu ele nu cred ca ar exista forumul. Nemultumirea noastra vine de la faptul ca nimic (nu doar VW) nu mai este cum era odata. Ceea ce este important este sa te simti tu confortabil la volanul ei. Daca exista sinergia aceea intre tine si masina, atunci e de pastrat. Scuze de off topic. Ca sa revenim la subiect, pretul unei distributii mi se pare ok in comparatie cu celelalte piese care se schimba cam la fel de des la ele (EGR, volant, kit ambreiaj). Singurul sfat pe care ti-l pot da este sa mergi la un service autorizat care sa iti ofere garantie. Spun asta pentru ca eu cred ca merita 200 RON in plus pentru manopera atat timp cat piesa costa peste 1000 RON. Si eu am fost in situatia ta si am fost speriat de pretul cerut pentru inlocuirea EGR-ului (1600 RON piesa + 800 RON manopera). In sfarsit dupa ce m-am documentat serios, mai bine spus am cautat un service serios am avut surpriza sa inocuiesc piesa cu doar 2000 RON inclusiv manopera. Din pacate, toate (cele pe care le-am vazut eu (Golf6) ) masinile importate din DE nu au EGR-ul sau filtrul de particule inlocuit. Asta poate fi din cauza faptului ca ei circula preponderent in regim de autostrada si implicit nu merg subturat, asadar nu e cazul sa-l schimbe. Mai exista si teoria conform careia nemtii schimba masina atunci cand se apropie de 200.000 Km, pentru ca producatorul spune ca durata de viata a filtrului de particule a fost atinsa la numarul asta de km si in plus toate costurile de intretinere cresc dupa aceasta limita. Oricum deviem de la subiect.
    1 point
  18. Va salut pe toti! Am de un an si jumatate un VW Touran din 2004, motor 2000 TDI, cod AZV. Masina a fost adusa din Germania, prin filiera Maramures. Inca de la inceput, am avut probleme cu pierderea lichidului de racire. Pierdeam cam 1/2 litri la 2-3 luni. In vara aceasta m-am dus la mecanic si acesta a constatat ca radiatorul de racire este fisurat. L-am inlocuit cu unul nou: pret 400 lei si 100 de lei manopera. Cam la doua saptamani am avut un drum Iasi-Bucuresti si retur. Pe la Focsani mi s-a aprin martorul din bord pentru atentionare lipsa antigel. Am completat cu aproximativ 3/4 l. Apoi la intoarcere, la iesirea din Bucuresti (e drept erau cam 35 grade afara) am observat ca mi se ridicase temperatura lichidului de racire pe la 120 grade. Am continuat sa rulez asa pentru ca nu aveam unde sa opresc si dupa ce am iesit din oras si am mers cativa kilometri cu viteza mai mare, temperatura a ajuns la 90 grade si s-a mentinut asa pana la Iasi. Cam la o luna am mers iar la Bucuresti, iar pe drum mi s-a aprins martorul in bord de alte doua ori: o data la dus si o data la intors. Am completat cu aproximativ 1/3 litri de fiecare data. Astazi am fost la mecanic, a verificat tot si nu a gasit nicio scurgere si mi-a dat doua cauze posibile: 1. garnitura de chiulasa fisurata; 2. racitor de gaze fisurat. Pentru a verifica, mi-a facut un bypass intre cele doua conducte ce alimenteaza racitorul de gaze cu antigel, prin montarea unei bucati de teava metalica de aproximativ 15 cm. lungime si cu diametrul de 20 mm. Urmeaza sa testez masina si revin cu noi date. Amintesc tuturor celor care au aceeasi problema, SA NU SE GRABEASCA cu aruncarea banilor pe fereastra si sa inlocuiasca chiulase, garnituri de chiulasa, radiatoare racire sau incalzire habitaclu etc., ci sa incerce mai intai fosirea (punerea) in radiator a unui tub de pasta care optureaza porii din instalatia de racire, precum si verificare racitorului de gaze. Din spusele mecanicului, 90% din astfel de cauze sunt din cauza fisurarii racitorului de gaze. Racitorul de gaze costa nou aproximativ 180 euro, iar la SH 150-250 lei. Cod pentru motor AZV este: 03g131513j Toate cele bune!
    1 point
  19. Passatul meu are 5 ani si 4 luni, 159000 de km si nu i am schimbat distributia. Urmaeza sa fac un drum de 2000 de km, ar trebui sa o schimb oare, dar...nu prea am chef
    -1 points
  20. Ar trebui sa raspunda la intrebarea pusa de Maximus26, doar cei care au acelasi motor si acelasi interval de service. In manualul masinii scrie ca in perioada de rodaj consumul de ulei poate fi mai mare. Vezi daca-ti consuma mult si dupa prima revizie. In cartea masinii parca scrie ca este normal un consum de pana la 0,5L/1000 Km, dar asta speram ca atunci cand are peste 500.000 Km. S-a discutat de consumul de ulei la Golf 7 si aici: Nu stiu ce legatura este intre acest topic si consumul de ulei la Oltcit ca sa nu mai vorbim de murdarirea filtrului de aer. In legatura cu intervalul de schimb de ulei, eu zic ca daca respecti cartea, nu ai ce risca. Eu am avut masina de pe vremea cand erau uleiuri minerale monograd si puneai vara M40 si iarna M20. Atunci se schimba uleiul la 5.000 Km si la cutie la 15.000. Acum in functie de tipul uleiului, la motor schimbi la 30.000 (daca ai ulei long life) iar la cutia manuala niciodata. In carte sunt date 2 norme de ulei compatibile cu masina ta, dupa cum vrei sa optezi pentru schimbul de ulei la 15.000 sau variabil dar max. 30.000.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!