Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.05.2016 în toate secţiunile

  1. Mersi pentru ideile bune si bine argumentate. Deja m-am hotarat, mai stau macar 1 an cu masina pe care o am, si reincep prospectarea la momentul respectiv. Cat despre celelalte aspecte - am 2 baieti momentan 3 si 5 ani. Despre km masinii, am spus cred si la inceput ca as vrea sa fie sub 200.000 - Sunt realist la bugetare si stiu ca pt Audi se poate sari intre 15 si 20k pentru una buna si mai noua, sub 100.000 km Ma gandesc si ca poate cand voi reconsidera peste 1-2 ani, poate vor fi accesibile noile Tiguan sau noile Touran accesibile in buget... Si vom fi auzit si despre cat de bune sau rele sunt Ce sa spun, chiar nu considerasem Skoda, nu stiu de ce, nu prea imi place cred, dar acum probabil o sa ma gandesc - o sa vedem... Un lucru este sigur - nu consider masina noua Din considerente matematice pentru use case-ul meu personal - pur si simplu nu merita deprecierea cand compar cu una second.
    1 point
  2. Asa se aud TSI-urile la pornire cand temperaturile sunt peste o anumita valoare. Este un comportament normal, inclusiv cu acele misfire.
    1 point
  3. Nu este trasa... Pentru Warning Lights trebuie sa dai fetele de usi jos, iar pentru Puddle Lights, sa demontezi si oglinzile pentru a trage firele prin manson, pana la mufa din calculatorul de usa.
    1 point
  4. THE WORLD WAR X IN A TURBO salut baieti.audi a4,2.0 tdi,BLB. limp mode....facem log sa vedem care e treaba. de la 2000 rpm si pana la 4000 rpm o tinea lunga in 2601 mbari.maximul map-ului ,ca in realitate dumnezeu cu mila stia ce presiune face. bs011,se vedea ca agata. hai sa vedem si la mana geometria.undeva la jumatatea cursei agata bine de tot. concluzia:o dam jos pt curatat. si ne apucam de treaba....si cand colo ,pe afara vopsit gardu',inauntru leopardu. toate palele turbinei(pe partea geometriei) ciupite bine de tot.desfacem si geometria....varza si asta....bombardata + fisuri pe platoul vanelor ....cam la fiecare vana in parte. nu mai zic ca si capacul(corpul) unde vine montata geometria avea si el o fisura. alta chestie.segmentul de etansare ulei dus si el.ajunsese ulei in geometrie + funingine= ancrasare.ziceai ca e o vaselina....nu apucase sa se carbonizeze in totalitate. banuiala mea ar fi ca acolo a ajuns un corp strain(axul nu avea joc mare incat sa frece turbina de carcasa si sa dezintegreze rotorul inclusiv sa bombardeze geometria,ma refer la rotorul de pe partea de evacuare). rotorul de pe admisie(compresorul)....intact...nu era polizat de carcasa. mai departe am trimis turbina la reconditionat.schmbat ax,bucse,segment,rotoarele,geometrie. akm functioneaza impecabil. ce am mai gasit.teava egr,cea dintre galeria de evacuare si racitorul egr,fisurata pe 3/4 din circumferinta. si cu toate ca rotorul era ciobit+pierdere gaze pe la fisura din teava de la egr,saraca turbina tot mai era in stare de suprapresiune... atasez si ceva poze.
    1 point
  5. Alege "00-Sound System not installed" - asta e varianta corecta.
    1 point
  6. Aceeasi problema am avut-o si eu acu vreo 2 ani, nu curgea pe nicaieri ,dar trebuia sa completez cam 200-300 ml saptamanal (daca mergeam cu masina scadea, daca statea pe loc cateva zile nu scadea nivelul deloc). Atunci am luat din super-market o solutie din aia "minune" care opreste scurgerile si de 2 ani n-am mai completat.
    1 point
  7. Nenea, se iau doua masini identice, una cu carton, alta fara. Se pleaca spre o destinatie si se monitorizeaza temperaturile si consumurile. Fac pariu ca iese invingator soferul cu improvizatia. Pariu pe o lada de bere.
    1 point
  8. Mi se pare enorm 30k. cu un schimb de Castrol, asta e politica de distrugere a motoarelor, eu as renunta la acest sistem, decat sa completezi 3l mai bine un schimb la 15k. daca tii la motor.Pentru conditia, traficul, praful, calitatea motorinei din Romania iti recomand prieteneste sa treci la sistemul de service la un an sau 15k. asta daca vrei sa nu ai probleme dupa garantie, de obicei cam atunci incep belelele, pe banii tai.
    0 points
  9. Deloc ! :-) p.s.experienta vorbeste din mine ;-)
    -1 points
  10. Pai la 30.000. Nu e o tragedie mai ales daca nu ar fi preturile alea nesimtite la ulei. Pana la 30000 probabil o sa mai bag un litru. Acuma poate fi si din cauza ca e nou si eu nu turez tare si nu merg cu viteza de obicei. Nu stiu cat e considerat un consum normal.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!