THE WORLD WAR X IN A TURBO
salut baieti.audi a4,2.0 tdi,BLB.
limp mode....facem log sa vedem care e treaba.
de la 2000 rpm si pana la 4000 rpm o tinea lunga in 2601 mbari.maximul map-ului ,ca in realitate dumnezeu cu mila stia ce presiune face.
bs011,se vedea ca agata.
hai sa vedem si la mana geometria.undeva la jumatatea cursei agata bine de tot.
concluzia:o dam jos pt curatat.
si ne apucam de treaba....si cand colo ,pe afara vopsit gardu',inauntru leopardu.
toate palele turbinei(pe partea geometriei) ciupite bine de tot.desfacem si geometria....varza si asta....bombardata + fisuri pe platoul vanelor ....cam la fiecare vana in parte.
nu mai zic ca si capacul(corpul) unde vine montata geometria avea si el o fisura.
alta chestie.segmentul de etansare ulei dus si el.ajunsese ulei in geometrie + funingine= ancrasare.ziceai ca e o vaselina....nu apucase sa se carbonizeze in totalitate.
banuiala mea ar fi ca acolo a ajuns un corp strain(axul nu avea joc mare incat sa frece turbina de carcasa si sa dezintegreze rotorul inclusiv sa bombardeze geometria,ma refer la rotorul de pe partea de evacuare).
rotorul de pe admisie(compresorul)....intact...nu era polizat de carcasa.
mai departe am trimis turbina la reconditionat.schmbat ax,bucse,segment,rotoarele,geometrie.
akm functioneaza impecabil.
ce am mai gasit.teava egr,cea dintre galeria de evacuare si racitorul egr,fisurata pe 3/4 din circumferinta.
si cu toate ca rotorul era ciobit+pierdere gaze pe la fisura din teava de la egr,saraca turbina tot mai era in stare de suprapresiune...
atasez si ceva poze.