Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.05.2016 în toate secţiunile

  1. cred ca e identic cu G6, singura diferenta sunt lampile care au alta forma
    1 point
  2. Multumesc ! Stiu ca intra 2.2L , mai am ramas jumatate de bidon de la ultima schimbare.Nu avea rost sa mai cumpar inca o sticla plina Sunt curios cum ai reusit tu sa scoti din cutie tot uleiul vechi ca sa iti intre 2.2L Intre timp , profitam de pustietatea orasului si mai mergem prin padure la pedalat .
    1 point
  3. Adevarat a inviat !! In Buc.apeleaza cu incredere la colegii Florin sau Al Bundy.
    1 point
  4. sa il stapanesti sanatos si sa ai pui cauciucuri ca nu prea are!
    1 point
  5. Salut,am facut si eu schimbarea de modul climatic sau dublu climatronic la golful meu 5. Am montat panoul climatic fara a face vreo modificare de pini sau ceva si merge perfect .directioneaza aerul unde trebuie (in sensul ca nu trebuie dirijat de vreo tija care se învârte sau roteste) si chiar daca iau contactul si scot cheia si repornesc dupa jumate de ora sau a doua zi reia de unde a ramas (adică isi mentine memoria,gradele ,locul unde era directionat aerul inainte sa opresc masina) cu alte cuvinte merge perfect. Tin sa mentionez ca modulul climatice vechi e fabricat în 2007 iar cel de mk6 in 2011:)
    1 point
  6. Daca cu mufa scoasa dela senzorii spate, nu mai ai eroare de short to ground si daca cu mufa de la bara spate scoasa ai eroarea, atunci problema este cu cablajul dintre unitatea de senzori si mufa de la bara spate.
    1 point
  7. Si eu am avut probleme cu G28, la mine cablajul era in regula doar ca dupa schimbarea senzorului am observat ca suprafata sensibila era acoperita cu multa pilitura umeda, metalica. Si eu am verificat mai intai cablajul, acesta fiind suspectul principal deoarece firele sunt foarte subtiri. Cablajul pentru senzorul G28, se gaseste intr-un manunchi de fire aflat intr-un tub in care intra si cablajul (firele) de la senzorul de presiune de pe admisie, imediat dupa intercooler. Acesta este mai usor de vazut din aceasta cauza il mentionez. Tubul de izolatie mentionat se gaseste in dreapta radiatorului de ulei/filtrului de ulei (cum se priveste de afara, cu fata la motor). Sper sa nu ma insel dar parca intra acolo si cablajul de la senzorul de presiune ulei. Cablajul respectiv merge mai departe spre baterie, merge apoi spre stergatoare si ajunge in final la ECU.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!