Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.04.2016 în toate secţiunile

  1. Neaparat folie pe spate, va arata super cu rosu!
    1 point
  2. Mulți km fără probleme!...sa ne vedem sănătoși
    1 point
  3. A fost foarte darnic iepurasul anul asta. Acum pot sa spun ca interiorul e aproape gata, mai trebuie ceva retusuri dar le vine vremea si lor la vara.
    1 point
  4. Frumoasa masina. Sa o stapanesti sanatos , fara evenimente sau reparatii.
    1 point
  5. Imi place foarte mult culoarea. Multi km fara incidente si succes la modificari!
    1 point
  6. Sa o stapanesti sanatos. Ce planuri ai cu ea ?
    1 point
  7. Gata si numele topicului, foarte buna idee Mai am cateva detalii de pus la punct cu exterior dar in mare este gata. Pana la iarna ma bucur de ea asa cum e si usor usor ma orientez pentru modificarile ce urmeaza la interior. Pai cum sa ma opresc eu aici? Povestea continua... Si uitandu-ma in urma pe topic, am gasit o poza care m-a surprins Foarte diferit, dar tot al meu
    1 point
  8. Eu nu pot fi gelos pe cineva care-si comanda Golf 7R cu cutie manuala, in detrimentul DSG-ului :-) ...
    1 point
  9. Esti la un pas de limp ,presiune prea mare.Probabil geometria agata
    1 point
  10. Stati un pic; va contrazic cu consumul la manuala; daca esti atent scoti mai putin decat la dsg. De exemplu, daca te dai la dsg in sport, aceasta o sa mentina o viteza mai mica ptr mai mult timp decat ar face un sofer experimentat la o manuala. De exemplu la depasiri, eu schimb din 3 sau 4 direct in 5 sau 6, dexi 2-3 trete odata. Cand am testat dsg, am vazut ca mai ramane o secunda doua in treapta inferioara pana isi da seama de intentia soferului. Si mai e o problema: daca mergi subturat este o iluzie falsa faptul ca masina consuma mai putin. Daca te uiti pe consumul instantaneu se va vedea ca daca ai k usoara panta, e mai bine sa retrogradezi si consumul va scadea un pic pe bc. si inca ceva contra automatelor in general, cand vrei sa depasesti din scurt, treb sa ii dai un sprit inainte ca se retrogradeze si apoi sa te lansezi. Aici iar ai cateva secunde in care mergi mai turat decat la o manuala. probabil ca majoritatea soferilor nu dau importanta la aceste detalii, dar ptr pasionatii de condus, acestea sunt evidente.
    1 point
  11. Și oameni care vor cu 2000 de euro masina scoasă din reprezentanta.când una noua costa de 10 ori atâta. Sunt uni care la o zgârietură fac infarct. .La preț de aruncat la gunoi.aici e ca la Din Dragoste adevărul trebuie aflat din amândouă părți.
    1 point
  12. Oare sa fie si la mine actuatorul :-?? asta e sunetul
    1 point
  13. ...sper ca v-a veni ziua cand o sa acceptati ca fenomenul surge se intampla cand turbo este sub presiune , care este mai mare decat trebuie, deci in accelerare si nicidecum in decelerare. Daca acest fenomen apare numai in decelerare si in general cand temperatura scade, atunci tin sa va spun ca aveti un turbo reglat corect !! Acest fenomen apare la rece deoarece membrana vacuum din actuator pierde din elasticitate la rece, de aceea lungimea tijei actuatorului se regleza ( ma refer la valoarea Cycle Duty) in asa fel ca la WOT valoarea cycle Duty sa nu depaseasca in primele 3-5 sec aprox 85%, la EDC 15, si aprox 35% la EDC 16, de aceea se lasa o rezerva de 10% pentru a nu intra in Limp Mode pe timpul iernii. Cel mai corect se vede diferenta de presiune intre vara si iarna la cei ce au manometru ptr presiunea turbo, mai mult sunt multi ce spun ca iarna parca motorul e mai sprinten ca vara, si e asa..intercoolerul raceste mai bine deci intra aer mai mult in cilintri, membrana rigida schimba putin reglajul actuatorului si toate una peste alta se ajunge la presiune mai mare in turbo...si poate merge chiar pana la Limp Mode dupa ce motorul a mers impecabil toata vara. O alta modalitate ar fi sa comparati un log facut vara cu un log facut iarna unde se vede clar diferenta la Cycle Duty . Deci in alta ordine de idei motoarele sunt OK daca acest fenomen apare numai iarna. Daca fenomenul apare si iarna si vara atunci ajuta lungirea tijei cu o jumatate de tura ori o tura. O alta varianta ar fi sa fiti atenti daca zgomotul se mai aude dupa ce motorul este bine incalzit , in asa fel ca si actuatorul sa fie cald , deci poate ceva mai mult de repede o tura in jurul blocului.
    1 point
  14. @vicius- ai banuit bine motoarele scot la fel(AVF=AWX) cuplul l-am masurat si ambele indica la volant 338NM, cred ca motoarele sunt identice si diferenta o fac rapoartele din cutie- deci la roata @maharu50 pe mine m-a dus 150k km ambreiajul stock si chip a avut~70k km si a fost fortata tare, eu zic sa faci miscarea ca ai sa fii f. incantat!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!