Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.04.2016 în toate secţiunile

  1. Scuze pt off-topic. La mine palpaie led-ul la inchiderea din cheie (telecomanda). Cateodata, imediat dupa apasare palpaie repede cateva secunde si apoi periodic. E normal sa palpaie, iti confirma ca sistemul anti-furt / alarma functioneaza. Legatura intre anti-furt si RNS nu ar fi, doar daca e ceva la CAN ce nu ii place.
    1 point
  2. Am inteles in mare ce vrei dar...bugetul? Care e? Eu as alege acum, dupa ce am facut ceva km cu 2 0 tedei euro6, orice tsi peste 140cp+dsg. Dieselurile astea noi consuma in oras, daca te dai la ele si tu zici ca esti sportiv la volan, peste 10% lejer. La drum lung, ca sa obtii consumuri ok trebuie sa mergi in zona 1800-2200rpm si daca vrei depasiri....apai trebuie sa cobori pana in tr3 sau 4, functie de viteza. Eu am casco la leon 2.0 tdi m6 undeva la 3600 ron pe an pentru ca firma.
    1 point
  3. Si ca sa mai stergem praful putin...... un nou look. Mult ravnita grila de Highline, cu gauri pentru senzori si Bluemotion.....am tot cautat aceasta grila dar niciodata nu am gasit sa aiba toate cele "3 optiuni", asa ca am fost nevoit sa fac din doua, una. Rezultatul este pe masura asteptarilor.
    1 point
  4. Cel mai elegant mod , servetele umede de copii , de care gasesti .Dupa care clatit cu apa.
    1 point
  5. Ma refer aici la balanta intre o masina "model nou" si o masina "model facelift". In sensul ca nu cumperi in fiecare zi o masina si tot timpul ai de ales intre modelul nou sau mai astepti cativa ani pana la modelul face lift care deja e un model invechit ca si conceptie, dar ca e restilizat si optimizat.
    1 point
  6. majoritatea spalatoriilor nu au. au doar spuma activa (care in functie de dilutie este degresant , detergent spalare sau solutie de tapiterie) si silicon (anvelope, plastice). la insecte de obicei dau cu spuma concentrata si apoi cu perie/carpa
    1 point
  7. Parerea mea e ca arata ca o grila luata din dezmembrari si nevopsita
    1 point
  8. curatatul - la acest model - nu ajuta cu nimic anularea - presupune scoaterea DPF-ului, etc, precum si resoftarea masinii, EGR si DPF OFF... etc mai mult ca sigur nu au facut asa ceva.....masina ar da fum in accelerare, etc
    1 point
  9. se vede foarte frumos ! Flo... sa fie cu noroc si pentru cel care a cumparat-o !
    1 point
  10. koko - am facut de multe ori si modelul asta si colegi de forum s-au folosit de schemele noastre - acum, daca nu te descurci cat de cat cu electrica - trebuia sa fie foarte simplu dupa schema facuta - eu zic sa iti cumperi maneta cu tempomat si sa cablezi masina. sa prajesti ceva in ECU daca trimiti plusuri (doua sau ce ai facut tu acolo..._) pe pinii dedicati tempomatului, nu ai cum... stii de ce ? pentru ca asa lucreaza tempomatul, trimitand plusuri catre ECU - ca nu lucreaza, daca nu l-ai legat corect - da...asta e posibil. sincer - mai usor decat am postat schema, nu avem cum sa te ajutam.... si dupa pozele cu cablajul crosetat...cam greu - iar pozele le-ai ucis deja..... p.s = Florin
    1 point
  11. Nu aveau pe stoc 1.2 TSI cu DCC si de suparare am luat R!
    1 point
  12. Pending: frane spate S3 (310x22). Am gasit si comandat azi etrierele si portetrierele
    1 point
  13. Si eu am patit la fel cu clapeta, dar nu ma deranjeaza, functioneaza foarte bine.
    1 point
  14. Da, nu are treaba. Am incercat atunci sa o mai strang, dar cand bagam ornamentul ala se slabea iar si am lasat-o asa
    1 point
  15. am verificat tachetii si prezinta uzura, cel putin unul dintre ei este uzat binisor iar altul spart. :|
    1 point
  16. 1k0927810D e codul switch ambreiaj.
    1 point
  17. verifica valoarea avansului axei cu came
    1 point
  18. Buna, Al Bundy! Iti urmaresc demult posturile pe forumurile de profil si apreciez mult priceperea si munca ta in folosul tuturor, chiar si a celor care nu sunt membri ci doar dau un search pe Google la necaz. Stima! Nu vreau sa te contrazic. Stiu si stim cu totii de pe Forum ca stii mult mai multe decat noi in acest domeniu. Doar discutam, nu vreau sa fiu inteles gresit. Eu sunt doar posesor de Skoda, (desi am o varsta si ani multi la volan), nu ma pot compara cu expertii in domeniu. Tu esti expert. Inca odata, jos palaria pentru ceea ce faci pentru noi! Imi expun doar parerea personala. Eu stiu ca un potentiometru arata altfel decat ceea ce se afla in pedala de acceleratie. Un potentiometru are alt rol, ca piesa electronica. De ex, un potentiometru este butonul cu care dai sonorul mai tare sau mai incet la un aparat de radio, este un dispozitiv cu un simplu ax rotativ. Potentiometru este butonul de la veioza. Potentiometru e butonul cu care cresti sau scazi intensitatea luminilor din bord. Alegi pozitia convenabila si gata. Nu se preteaza la miscari continue timp indelungat. In fine, nu conteaza, poate ca obiectul imbraca si alte forme. Personal as spune ca-i mai mult un reostat cu cursor, asa, ca la tramvaie, pastrand proportiile. Ati vazut, cand vatmanul mareste sau scade viteza in mers a tramvaiului, misca mereu stanga-dreapta o maneta. Cand pleaca de pe loc, misca acea maneta, ca si cum ar apasa acceleratia.. Acelasi principiu exista in pedala electronica. Revenind la subiect: Pe verso-ul placutei in cauza sunt niste circuite. Niste firisoare (contacte) de culoare aurie, care fac legatura cu circuitele de pe fata placii. Unesc niste gaurele unde se face contact cu ceea ce-i pe fata placii. La mine erau sterse acele linii aurii, ca sa ma exprim asa. Nu stiu ce procedeu a folosit mesterul. Daca l-a rezolvat in cateva minute si mi-a luat doar 5 lei, n-a fost ceva sofisticat, Hi-Tech. Oricum, materialul folosit este argintiu la culoare, precum fludorul. Poate ca e chiar fludor, nu stiu. Cert este ca acum circuitele nu mai sunt la nivelul placii, asa cum erau, materialul ala e putin iesit in relief. Cateva zecimi de mm, nesemnificativ la montarea placutei in pedala. Dar functioneaza. Nu l-am intrebat cum a procedat. Poate ca l-a ,,tratat'' ca pe orice cablaj electronic, asa cum faceau pe vremuri radioamatorii. Nu stiu. Am facut de atunci (o saptamana), peste 500 km si masina functioneaza absolut normal, ca inainte de incident. Sanatate, pace!
    1 point
  19. Acele circuite care le vezi tu acolo sunt de fapt niste potentiometre, formate dintr-o pelicula subtire de strat rezistiv. Deci sunt 2 senzori acolo. Sunt curios ce procedeu a aplicat acel cineva care a reparat acel strat rezistiv.
    -1 points
  20. Stati un pic; va contrazic cu consumul la manuala; daca esti atent scoti mai putin decat la dsg. De exemplu, daca te dai la dsg in sport, aceasta o sa mentina o viteza mai mica ptr mai mult timp decat ar face un sofer experimentat la o manuala. De exemplu la depasiri, eu schimb din 3 sau 4 direct in 5 sau 6, dexi 2-3 trete odata. Cand am testat dsg, am vazut ca mai ramane o secunda doua in treapta inferioara pana isi da seama de intentia soferului. Si mai e o problema: daca mergi subturat este o iluzie falsa faptul ca masina consuma mai putin. Daca te uiti pe consumul instantaneu se va vedea ca daca ai k usoara panta, e mai bine sa retrogradezi si consumul va scadea un pic pe bc. si inca ceva contra automatelor in general, cand vrei sa depasesti din scurt, treb sa ii dai un sprit inainte ca se retrogradeze si apoi sa te lansezi. Aici iar ai cateva secunde in care mergi mai turat decat la o manuala. probabil ca majoritatea soferilor nu dau importanta la aceste detalii, dar ptr pasionatii de condus, acestea sunt evidente.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!