Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.04.2016 în toate secţiunile
-
Salutari, Dupa aproximativ 4 ani de Golf 5 GTI de care am fost extrem de multumit si cu care am mers peste 120000 km in toate conditiile imaginabile si care a stiut sa fie si limuzina si offroad-er si masina de curse si dormitor si bucatarie am zis sa imi achizitionez ceva tot din zona asta. Am vazut mai multe Golfuri 6 GTI si eR-uri si la un moment am "cazut in dragoste" cu un Golf 6 Gti Cabriolet pe care l-am vazut intr-un anunt oferit spre vanzare de o reprezentanta BMW din Romania. Masina este fabricatie 2013, a stat in showroom in Germania pana in 2014 cand a fost achizitonata de cineva din Romania (fun fact : nu se putea cumpara Golf 6 GTI Cabriolet nou de la reprezentanta de la noi). Dupa un timp masina a fost oferita avans pentru un BMW seria 5 si dupa inca o perioada de stat in showroom printre bavareze a ajuns la mine, in momentul achizitiei avand putin peste 30000 km. Am primit si un an garantie la motor si cutia de viteze. Atasez niste poze primite de la BMW cand purtam primele discutii in vederea achizitionarii. Intre timp masina a primit RNS510, comenzi volan si alarma Viper CAN. Masina imi place mult mai mult decat imi maginam ca o sa imi placa cand am cumparat-o si ce m-a frapat cel mai tare nu este faptul ca este o masina foarte placuta cu acoperisul scos (la asta ma asteptam) ci ca masina continua sa fie "impressive" si cu acoperisul ridicat, cumva este o masina foarte buna lasand la o parte faptul ca e decapotabila. Fata de Golful 5 GTI masina nu mai este atat de "responsive" - se simte mai grea la accelerare si franare, suspensia este putin mai moale (dar asta o face mai confortabila) si are putin body-flex, sesizabil mai mult ca un tremur usor al caroseriei pe drum drept (adica daca te uiti in retrovizoare se vede ca spatele face oarecum altceva decat fața) dar in acelasi timp pe viraje masina este foarte stabila. Ce am remarcat e ca masina nu te mai imbie la un mers sportiv fiind mai de graba orientata spre cruising desi sunt anumite situatii de genul depasirilor din scurt in care iese la suprafata GTi ul din ea. Si e si putin mai economica.1 point
-
Salut, Dupa cateva masini avute de-a lungul anilor, am ajuns in prezent sa detin si o masina accesibila care ma facea sa intorc capul dupa ea pe strada, mai mult decat dupa un Golf 6, 7 sau un Passat, masini care se incadrau in bugetul meu de cheltuit pe ceva cu motor. O Jetta, una ca multe altele pentru cei mai multi, dar una care mie mi-a adus foarte multa bucurie in momentul in care am luat-o acasa, pentru ca istorioara ei e amuzanta si felul in care a devenit a mea, mi-a facut-o si mai draga. Un drum la Brasov, discutii, discutii, bla-bla-uri... [...] "si sa luam a doua masina a familiei". Zis si facut. Am sunat un prieten freelancer partener al VW si l-am rugat sa imi caute o masina pana in 10.000 de euro (Un Golf 6 sau o Octavia 2 zisesm eu.), musai cu mai putin de 100.000 km, an minimum 2012. Omul s-a conformat si m-a sunat in trei zile sa imi prezinte ofertele: Un Golf 6 bla-bla-bla si o Octavia 2 break albastra bla-bla-bla, CHELE, dar sub 85.000 km! " - Buuun, am zis, undeva e o neintelegere, vreau ce am specificat mai inainte, dar cu mentiunea ca este musai ca masina sa aiba si: scaune incalzite, comenzi pe volan si senzori parcare macar pe spate - de ce astea neaparat? Uite-asa! Pentru ca astea trei lucruri fac diferenta, pentru mine, intre o masina confortabila si celelalte." Prietenul a sesizat ca nu mi-au placut ofertele initiale si cu jumatate de gura mi-a spus ca mai are ceva pregatit, ceva care intruneste toate conditiile, ba chiar mai multe, dar care are 150.000 km... Am fost consternat si ca un roman neaos am zis ca nu sunt eu ala care sa ia o masina rulata atat de mult, dar ca totusi sa mi-o trimita sa arunc un ochi. Ei, acel ochi a fost definitoriu, pentru ca a fost dragoste la prima vedere si pentru ca din acel moment am cautat sa fac tot ce pot sa o cumpar. Asa a fost sa fie si iata-ma intr-o zi de vineri, pe o caldura insuportabila, cu 440 de milioane cash la purtator, urcat intr-un microbuz Ploiesti - Bucuresti, mers cu morcovul in ... pana in Gara de Nord, ales cel mai pur roman dintre traximetristi si rugat politicos sa ma duca in... Pantelimon! V-am spus ca aveam 10.000 euro cash in lei la mine, intr-o borseta de mana, pe microbuz si apoi intr-un taxi luat la intamplare din Gara de Nord si dus in Pantelimon?! A, v-am spus. Vazusem cateva poze relevante pe internet, vazusem in ce stare e masina si am mizat pe noroc, sa fie si in realitate atat de frumoasa pe cat surprindeau pozele. Asa a fost, am ajuns in Weltauto Avia Pantelimon, caci de la ei am luat-o si am ramas mai mult decat impresionat. In doua ore golisem borseta si eram pe A3 in drum spre casa, fericit si mandru! Da, am o Jetta 1.6 TDI, 105 Cp, 150.000 KM reali, cu carte service de la 0 KM, cu revizii tinute numai in reprezentanta, echipare Highline, fara navigatie si xenon, cu scaune incalzite, comenzi pe volan si senzori parcare fata/spate, plus mult mai mult decat cerusem. Nu e mare lucru, dar pentru mine e ceea ce imi doream in proportie de 99%, pentru ca daca ar fi fost si bej (nu gri inchis ca acum, desi m-am super obisnuit), eram multumit 100%. Va mai scriu curand, acum iat-o:1 point
-
Daca asa face si motorul tau atunci verifica tachetii si axa cu came ,daca nu mai bine postezi un filmulet1 point
-
Nu ai nevoie sa lipesti aia peste pedala..la mine sta destul de bine nu misca deloc...daca o lipesti acolo o sa fie foarte greu sa o mai dai jos1 point
-
Ti-am vazut masina la intalnire, superba din toate punctele de vedere Sa o stapanesti sanatos !1 point
-
1 point
-
1 point
-
Echiparea de fabrica e INA ,trebuia sa te uiti in interiorul celor vechi1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
la baza ambele tipuri de ulei sunt hidraulice, asta conteaza. Deci merg ambele.1 point
-
1 point
-
curata contactele din mufa de sub scaun sofer - vezi daca te lasa sa stergi eroarea. Daca nu te lasa, trebuie taiata mufa si pus pe direct - legate firele, pus termocontractibil pe ele, izolat bine.... si stergi eroarea1 point
-
1 point
-
Hehe..nu am mai scris de ceva vreme.. Brotacul e bine mersi, sanatos si voios..nu de mult i-am reparat pragurile, vopsit bara spate, montat senzori de parcare, vopsit grila fata si schimbat lampa de ceata cu una alba cu bec rosu, una peste alta sunt ff incantat de felul cum a iesit lucrarea, mai ales dupa o munca asidua, la propriu, de demontat bara fata si spate pentru a indrepta si pregatii pragurile si lucrarea de montaj la final. Ca si idee nu prea am gasit tinichigiu care sa se bage si sa demonteze barile..drept urmare am facut eu aceasta lucrare, 8 ore demontat, aprox 20 de ore montat ! Am schimbat mare parte din suruburi care erau ruginite cu unele noi si am pus totul la loc inlocuind si foliile antifrecare dintre imbinarile barilor cu pragurile, ca si idee pot sa spun ca masina e construita cu foarte mult simt de raspundere, calitatea pieselor si felul cum a fost gandita constructia sunt de 10+ si spun asta in cunostinta de cauza... Audiul din dotare.. nu prea se ridica cu calitatea pieselor la nivelul brotacului, fara sa exagerez cu nimic !! In viitorul nu foarte indepartat, brotacul o sa ajunga a 3-a masina in familie, dar asta nu e un motiv sa nu-l ingrijim, drept urmare o sa schimbam si suspensia ca deja e obosita rau, bucse, discuri de frana, placute si..ma gandesc la etrieri care as vrea sa-i pun mai mari..dar inca nu stiu de la ce s-ar potrivii mai usor...iar la final jante noi pe 18 sau chiar pe 19 daca tot o sa fie o masina de hobby..ma gandesc la Miro Wheels type 111. Am vrut sa-i schimb si farurile cu unele OEM pt. New Beetle facelif, dar erau o idee mai mari si chiar daca schimbam suportul de far trebuia sa tai in aripa si bara.. si nu iesa lucrarea ok, am vrut sa le schimb caci imi doream si imi doresc o lupa mai mare si un design un pic mai nou al farului.. dar pana la urma daca nu reusesc raman farurile astea, care inca vad bine cu Xenonul 6000K Urmeaza pe langa suspensie si alte cele si o revizie serioasa la motor, distributia cu tot ce tine de ea si schimbul de bujii.. in rest " Apa, paie si bataie "1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salutare tuturor, sunt fericitul posesor al unui golf 4 break 1.6,16 v si as dori sa stiu mai multe despre aceasta masina, precizez ca am permis de 4 zile si masina de 24 h asa ca va rog sa nu va enervati1 point
-
Neata. Aveti idee daca se poate din soft mari intervalul la care sterge stergatorul de luneta ? Sterge enervant de des, cand de fapt apa ajunge acolo foarte putina... L-as pune la 30 de secunde, sau ceva de genul asta1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00