Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.04.2016 în toate secţiunile

  1. Ok,ai facut poza si la garaj cu ea ca prinde igrasie sau da in depresie.Pe unde treci tu lejer,eu ramin suspendat...
    1 point
  2. Din pacate in banda de 11m lungimea si modul de amplasare sunt foarte importante, daca vreti estetica mai bine folosite waze-ul .
    1 point
  3. Piesele au fost OE si nu se pot monta pe dos. Piesele sunt facute de Morse Tec ,vw china . Asa sunt stantate . Asa au fost si cele de fabrica .Principala cauza a fost calitatea proasta a lantului . Am pus detalii in celalalt topic ,1.4 TSI
    1 point
  4. Daca nu ai diagnoza, scoti pe rand de la fiecare portiera mufa din stalp si vezi la care se stinge plafoniera
    1 point
  5. Foarte mic pretul. Ceva nu e ok. Dar totusi daca chiar esti interesat trebuie sa verifici ca poate e ok. Oricum sa vezi de TVA ca sigur a facut ceva "manevre".
    1 point
  6. Văzut azi live. Arată într-un mare fel culoarea iar jantele sunt ceea ce trebuie! Succes în continuare la modificări!
    1 point
  7. Sunt colegi care s-au plans de starea drumului prin Silistra
    1 point
  8. Va multumesc, si mie imi place foarte mult. Am observat ca lumea se uita mult mai insistent la masina acum dupa modificarile facute. Sper numa sa nu fie iritati de faptul ca a trecut deja craciunul. Facut-am sh-un calcul, ca tot a trecut un an de cand am masina, de cat de mult (sau de putin) am economisit prin a conduce o masina electrica in comparatie cu fostul Passat. Am luat in calcul doar consumul de combustibil (motorina vs. curent electric), service si consumabile. la service am comparat 2 pe an facute de mine la Passat si 1 pe an pentru Golf facut la reprezentanta. pentru costul total al curentului electric am pus 80% la incarcare acasa/job (pretul pietei, slow charging) si 20% la statiile de incarcare rapida. La final, cu E-Golfu', am ajuns la 17-18% din costurile avute cu Passatu'. Care inseamna o economie de ~4000 euro raportat la pretul si cursul valutar de astazi. O poza de azidimineata. A trebuit sa opresc sa incarc 10 min pentru ca am uitat sa pun masina la incarcat cu o seara inainte.
    1 point
  9. Sa va zic eu cum sta treaba în principiu.Marea majoritatea a proprietarilor de mașini din Germania nu ii interesează sa protejeze motorul, sa schimbe uleiul cat mai des.La cat scrie în cartea service ca trebuie schimbat uleiul atunci îl schimba sau mai nou cum da pe bord, cum exista optiunea la unele mărci de mașini. Am un vecin aici în Germania care a luat Opel Insignia la 15000 km diesel (2.0 cdti)cu uleiul original.In bord ii scria la calitatea uleiului 93%.El a zis ca nu îl schimba pana nu se apropie de 15%, ca sa vezi acum ca are 67000 km și uleiul ii arata cam 23%.Deci a mers 67000 km cu uleiul de fabrica!!!Niciun la un camion pe care vrei să-l îngrijești cat de cat nu schimbi uleiul la mai mult de 60000 km, darămite la o mașină cu baia de ulei de aproximativ 5l.Mai cunosc oameni aici care au BMW 320d și îl schimba la 30000 km ca zic ca uleiul ce îl baga e "longlife"?.Numai bine....
    1 point
  10. suprafata de asezare a discului pe butuc prea putini o curata pana la luciu metalic , sa inlature orice impuritate / rugina. in al doilea rand verificarea etrierilor de frana si servisarea acestora ( ungere culisante , verificare stare burduf protectie piston, gresare capete placute unde e cazul), strangere prezoane de roata la cuplu si nu cu pistolul, etc. Nu mai vorbesc de chestii sfinte, precum masurarea bataii axiale a butucului cu ceas comparator - asta in cazul in care discurile se inlocuiesc tocmai din motiv ca sunt deja ovalizate... Multi nici nu se obosesc sa unga culisamtele unde e cazul cu vaselina speciala, ei pun de oricare pe urma cand se gripeaza culisantele... asta e, alt etrier. Un piston cu burduful spart va incepe sa se gripeze si va tine usor apasate placutele pw disc, ducand la uzura rapida si la ovalizare discuri.
    1 point
  11. Sal., Frumos CC-ul. Daca faci cumva retrofit la incalzirea scaunelor spate te rog sa postezi si pe forum un DIY cu operatiunea . As fi si eu interesat de aceasta treaba . O zi buna, Si spor la modificari .
    1 point
  12. salutare tuturor...de ceva vreme urmaresc topicurile voastre intru cat detinnun a6 an 2000 2.5 tdi quatro 180 cai tiptronic...probleme nu am avut pana acum la el, proprietarul dinainte schimband la el pompa de injectie si turbo...motorul e cu cod BAU...intrebarea mea e cum pot sa aflu daca au foat schimbate si axele cu came???si daca in cutia tiptronic se schimba uleiul sau nu? proprietarul zice ca le'a schimabt...multumesc anticipat salutare tuturor...de ceva vreme urmaresc topicurile voastre intru cat detinnun a6 an 2000 2.5 tdi quatro 180 cai tiptronic...probleme nu am avut pana acum la el, proprietarul dinainte schimband la el pompa de injectie si turbo...motorul e cu cod BAU...intrebarea mea e cum pot sa aflu daca au foat schimbate si axele cu came???si daca in cutia tiptronic se schimba uleiul sau nu? proprietarul zice ca le'a schimabt...multumesc anticipat
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!