Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.04.2016 în toate secţiunile

  1. Chiar iti faci de treaba . Sa ne tii la curent
    1 point
  2. DA, poate sa ramana si pe actionat in permanenta, deci usa deschisa. LA o diagnoza cu un tester se vede ce usa este deschisa.
    1 point
  3. Cel din clip este un Golf GTE, nu e-Golf! Este un hibrid, motor termic+motor electric si de aceea are mufa de incarcare in fata. Iar in spate, pe aripa, s-a pastrat busonul rezervorului de benzina.
    1 point
  4. Florin iti recomanda citirea topicului. Raspunsul la pb tale sunt deja detaliate si explicate aici. Sau fiecare vreti raspunsuri personalizate? Aloca un pic de timp si citeste ce s-a scris. Spor la citit.
    1 point
  5. daca stiutul care pleaca din pompa de vacum spre tulumba servo frinei se misca, atunci trebuie sa dai pompa jos: asta implicind 2 piulite m6 care sustine un suport pentru un furtunnas si apoi 3 suruburi m8 cu cap mecanic de 13.La demontarea pompei nu ve-ti pierde nimic ,ulei,lichid.sau apa.Stiutul este prins de pompa prin bercuire.Datorita vechimii,imbatrinirii,eforturilor,garnitura care se afla sub stiutul care se misca i-a sa mai slabit caracteristicile determinind miscarea stutului,ducind la cresterea presiunii :adica la slabirea vacumului de aceea si comportamentul ca atare.Cind pompa este pe masa de lucru,cu un ciocanel lovim din aproape in aproape bercuiala care ficseaza stiutul,pina cind stiutul se fixeaza si nu se mai misca.Astfel se reaseaza pa garnitura sa si asa va asigura un vacum necesar servofrinei.Nu folositi loktide,poxipol,coca,lipici,scuipat,sau alte imaginatii .Nu este joaca de copil.EU ASA AM REZOLVAT ACEASTA PROBLEMA si am frine ca la inceput. Cu speranta ca m-am facut inteles va multumesc:daca aveti nelamuriri raspund la telefonul 0744.326.450,0723.190.339 george
    1 point
  6. Masina asta are o personalitate proprie...ac on, mers absolut legal, 1 persoana. Mioveni - piata Victoriei. (O sa scriu eu datele pentru ca nu ma lasa sa urc poza) vmed 94kmh; consum 5.4%; Dist 129km.
    1 point
  7. 150 mii km fara limita de ani unii producatori ca Peugeot recomanda maxim 10 ani insa VW nu are limita de ani
    1 point
  8. Am montat si climatronicul !!!!! Si ... un colaj cu poze before and after !
    1 point
  9. Un utilizator domestic ii face in 3 ani. In cazul de fata, masina face 4 ani in vara, deci e foarte relevant, pentru ca e o masina rulata intens in oras. Nu mersul extraurban chinuie DSG-ul, ci uzul in oras. In plus, colegul nostru vrea sa o cumpere noua, deci, iarasi e relevant. Hai sa nu ne mai raportam doar la masini de flota aduse din De cu 100k pe bord, care au in real 3-400k km si care dupa 2-3 luni de frecat prin oras incep sa cada toate pe ele si apoi se plange lumea pe formuri ca sunt proaste.
    1 point
  10. Multumesc @grig, am gasit si eu articolul acum cateva saptamani. Mi se pare ca a primit o nota cam maricica desi sunt total de acord cu caracterele primite in Review Overview. De asemenea, a-i spune masina "Executive" mi se pare cam mult, parerea mea. Si un ultim gand, descrierea folosirii masinii ca "preponderent urbana" e cam nedreapta zic eu. Masina se comporta superb la viteze mari, asta multumita bateriilor plasate sub podea. Singurul inconvenient este lipsa unei retele de statii de "alimentare" pentru o astfel de masina. Am facut astazi niste poze la modificarile facute in weekend. DRL impreuna cu pozitii Franele pe spate se aprind toate patru Si semnalizarile defazate de pe spate...
    1 point
  11. Va salut. De curand mi-am luat si eu masina din semnatura. Are webasto cu telecomanda din fabrica, modulul este Telestart T90, porneste din butonul de pe climatronic, porneste daca il programez din BC, insa nu am reusit sa codez telecomanda (in sensul ca atunci cand apas pe ON imi clipeste doua secunde verde). Am incercat sa intru in modul "learning" cu VCDS clona 12.12, insa dupa procedura imi da eroare, adica nu a fost programata telecomanda. Pana sa incerc cu interfata, am tot cautat siguranta de 1A de care se spune ca trebuie scoasa, insa nu am gasit-o pe nicaieri. Am mai incercat scotand siguranta aia mare de la bateria din portbagaj, punand-o inapoi si apasand butonul OFF de pe telecomanda, dar fara rezultat. Am incercat si scotand mufa din modulul Telestart din portbagaj, punand-o inapoi si iar cu butonul OFF si la fel... niciun rezultat. Daca ma poate lumina si pe mine cineva, ii sunt vesnic recunoscator. Cu stima.
    1 point
  12. - pasul citat nu este necesar decat daca ai tinut masina intr-o forja prelungita cu putin timp inainte de a parca; - uleiul este cel care asigura racirea turbinei si nu apa.
    1 point
  13. adilau daca te referi la passatul din semnatura atunci sa stii ca nu are rulment la amortizoare.
    -1 points
  14. Salutare, Mi-am facut un upgrade la navigatie (RNS510). Cred ca e ultimul -versiunea 2720- Ce trebuie sa verific ca sa evit descarcarea bateriei? Sau trebuie pur si simplu sa astept 12h? :cool: Cred ca ar fi trebuit sa fac aceasta verificare inainte ...dar...din prea multa comoditate sau lipsa de timp am ales varianta radicala... ;) Help ori cu date, ori la impins masina maine dimineata.....hahahaaha
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!