Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.04.2016 în toate secţiunile

  1. Am montat si climatronicul !!!!! Si ... un colaj cu poze before and after !
    2 points
  2. 1 point
  3. Acum 2 ani am fost intr-un showroom Skoda din Bucuresti unde am vazut si m-am urcat intr-o Skoda Superb 2.0 TDI cu DSG si 4x4 expusa. Mi-a placut foarte mult masina, costa undeva la 32.000 euro cu tva. In acel moment nu aveam nici o idee ca 2 ani mai tarziu voi deveni posesorul unui model similar. De cateva saptamani am devenit proprietarul unei Skoda Superb Ambition 2.0 TDI 170 cp cu DSG si 4x4 sedan din 2014 cu 56.000 km. Am avut in trecut destule masini: Hyundai Accent, Ford Focus 1, Ford Focus 2, Golf 4, Golf 5, Ford Mondeo, Renault Megane 2, Citroen C4. Am vazut comentarii legate de modelul cu facelift, respect parerile fiecaruia. Mie mi se pare ca acest facelift a adus un aspect mai placut, farurile noi mai frumoase, stopurile spate cu led, spatele mult mai reusit, luminile de zi tip LED. Faptul ca am gasit modelul cu facelift mi-a determinat si decizia de a cumpara. La interior volanul nou arata mai bine chiar daca este varianta cu 4 spite. O sa urmaresc sa gasesc un volan cu 3 spite care sper sa vina si cu padele. Masina este foarte bine antifonata, este foarte confortabila, sta foarte bine pe sosea, motorul trage super, cutia este placuta in utilizare, nu mai vreau altceva decat automate. Lista de dotari: Cutie automata DSG 6 trepte Servotronic Navigatie RNS315 4x4 Dublu climatronic Pilot automat Volan imbracat in piele multifunctional Scaun sofer reglabil electric si cu memorie Scaune fata cu incalzire Parbriz cu protectie solara Parbriz incalzit Oglinda interioara cu sistem antiorbire Bluetooth Cotiera fata cu iluminare si cotiera spate Oglinzi exterioare reglabile electric, rabatabile electric, cu memorie, cu incalzire Senzori de parcare fata si spate Senzori de lumina si ploaie Faruri Bi-Xenon AFS Lumini de zi LED Proiectoare de ceata cu functie Cornering Torpedou refrigerat Afisaj Maxi-DOT Folie cu protectie solara Jante aliaj 17” Alarma Viper 3305V
    1 point
  4. NU conteaza . daca are maneta cu A sau cu F ca sa mearga cu calc care stie de lin 2.0, trebuie sa aiba maneta cu G. si asta inseamna ca firul de pe 5 trebuie taiat si legat cu cel de pe 10.
    1 point
  5. 1 point
  6. da, rotile sa fie pe drept... si ii faci iar pozitia de 0, ca sa nu iti mai traga.
    1 point
  7. Ieri am ajuns in sfarsit si pe la spalatorie cu golfu dupa o perioada destul de indelungata de timp si cu ocazia asta i-am facut si niste poze. Acum am ajuns pe la 276. 230 km si masina s-a comportat foarte bine fara nici o problema asa ca a mai primit niste cadouri de la iepuras in avans. Am facut rost si de suport pahare spate dar nu il pot monta pentru ca trebuie sa schimb suportul la cotiera de audi a3 cu suport de golf 4 pe care il am, ca altfel nu intra in consola centrala. Am vazut ca s-ar potrivi dar pana nu il pun pe masina nu sunt 100% sigur. Trebuie sa fac rost si de consola centrala frana de mana ca pe a mea am gaurit-o ca sa ii pun buton sa opresc sirocoul si acum vreau sa renunt la acel buton montat acolo. Cand fac rost ma ocup si de cotiera si suport pahare. Cam atat deocadata , cand mai apar ceva noutati o sa mai postez atunci. Va doresc o zi faina si o primavara placuta.
    1 point
  8. spido - nu are legatura daca-l avea de fabrica sau nu - masina e 2006 - are fir tras... si de modificat maneta, trebuie sa o modifice, altfel nu va merge - de aici are si eroarea. Taie firul 5 de la maneta si lega-l la pinul 10 - daca nu te descurci, ma suni si te ajut prin telefon.
    1 point
  9. Trebuie facuta modificarea in maneta de tempomat, din pinul 5 in 10.
    1 point
  10. Am reusit in sfarsit sa montez noile frane Am mers pe discuri ATE, placute EBC Yellowstuff si furtunase HEL. Partea proasta e ca a trebuit sa mut distantierele de 15mm pe fata ca altfel atingeau spitele in etrier. C'est la vie Urmeaza sa dau o vopsea galbena si pe etrierele spate pana iau un kit de R / S3.
    1 point
  11. Nu trebuie doar atentie ci trebuie pusa saiba diamantata implementata din 2010
    1 point
  12. si de ar fi doar atat !! da incetu cu incetu o sa incepa sa iti para rau de t5 dupa cum prevesteam pe aici pu undeva urmeaza injectoarele si axul cu came rulmenti ( cu tot cu butuc ) amortizoarele cu flanse planetare intermediare !! cat de ce zici tu faza cu derapatu eu o consider o simpla eroare de condus ,,neadaptare vitezei la conditiile de trafic ,,( cum zic politisti ) cat despre stabilitate pune amortizore noi tari ( heavi duti) bara stabilizatoare noua roti mai late si la fel sta si t4 pe drum la t4 dam desfacut cutia la 850 000 km si am schinbat un singur rulmet cel de la priza si ala din cauza mersului cu volantul descentrat la fel si cu suruburile de arbore tot de asta de duc in rest trecut de 1 000 000 km inca are rulmenti din fabrica pe spate turbo neumblat injectie din fabrica nam ramas nici o data in drum cu el ! t5 lam adus de vreo 3 ori acasa pe platforma !
    1 point
  13. Buna. Astazi, dupa scanare, mi-a aparut eroarea: 18263 - Powertrain Data Bus P1855 - 35 - 10 - Software Version Monitoring - Intermittent Readiness: 0 0 X X X L-am sters, nu a mai aparut dupa o noua scanare, dar nu sunt sigur ca nu o sa mai apara dupa un anumit timp. Mentionez ca am decuplat borna + de pe baterie. Ce poate fi? Multumesc.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!