Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.04.2016 în toate secţiunile

  1. Dintre cele doua eu as alege 1.4TSI + DSG
    3 points
  2. Mai multe poze Dar dupa cum se poate observa nu e inca gata... Botul este mai sus ca spatele. Trebuie sa inlocuiesc flansele fata de 15mm cu unele de 18mm ca sa poata sa coboare curat la maximum. Merg asa la SAM si voi vedea dupa. Zilele urmatoare sunt gata si capacelele centrale.
    2 points
  3. Si o perie moale poti folosi. Dupa ce dai cu vanish dai cu o carpa ce nu lasa scame inmuiata in apa. Dar si cand speli cu vanish, nu e astepta sa-ti iasa din prima. Insista, actioneaza pe toata suprafata si in cele din urma o sa se curete fara pete.
    1 point
  4. Era undeva pe forum un topic despre acea clapeta din galerie. Cu noua interfata nu mai dau de ea. Dar o sa mai caut. Insa atentie, acest lucru nu are absolut nimic de-a face cu prevenirea infundarii carterului si datul uleiului pe la joja. Daca spuma de la ulei ingheata singurul remediu e sa se mearga suficient de mult cu masina cand e rece afara astfel incat sa dispara orice urma de condens. Eu personal nu fac primul drum sub 6-7 Km. Ma invart de nebun pana fac km. Recunosc ca am patit-o si eu cu uleiul pe la joja o data cand am facut cateva drumuri scurte, ultimul chiar f scurt, masina se aburise, am prins o zi cand s-a racit brusc si a favorizat aparitia condensului si chiar m-am gandit la carter. Dimineata noroc ca am stat cu ochii pe motor si cum am vazut ca da pe la joja am desfacut busonul de ulei. De aceea zic, e un sistem relativ prost gandit, simplu ce-i drept insa dat fiind potentialele probleme, se impune acest remediu. vw-ul a mai remediat din pbme cu bcb-ul, va dati seama ca nu degeaba au adoptat alt sistem pt carter. Plus de asta, ajutati si la sanatatea motorului, drumurile scurte si dese nu prea fac bine uleiului si dat fiind alta buba a motorului si anume blocarea segmentior raclori de ulei, va dati seama ca e bine sa prevenim in loc sa avem pbme. A doua la mana, curentul absorbit din baterie la pornirea la rece iarna se acumuleaza dupa cca 4-5 Km, deci iata inca un motiv pt a nu face drumuri f scurte iarna. Coty, egr-ul curata-l cu sprayuri pt curatirea carburatoarelor si clapetelor de acceleratie. Nu orice spray e bun. Dupa ce te asiguri ca lucreaza, adapteaza-l cu vagcomul dupa montare. Dar daca el lucreaza insa potentiometrul e dus, nu mai ai ce-i face si trebuie schimbat. cr3itoos Maine dimineata ma uit unde e senzorul de turatie al volantului, insa uita-te dupa un fir ce duce prin zona timoneriei. Senzorul din ce stiu e mai ferit vederii insa firul il da de gol. Gandeste-te ca el e un senzor hall care citeste dintii de pe coroana volantei. Undeva unul din dinti e tesit sau lipseste asa el genereaza semnal ce ajunge la ecu.
    1 point
  5. Parerea mea, si a altora cred, este ca trebuie sa renunti al ideea farurilor cu angel eyes.Nu prea isi are locul in linia clasica a masinii.Mai bine investesti in altceva.In rest bafta in continuare.
    1 point
  6. Arata foarte bine masina! Sa ne tii si pe noi la curent! Succes!
    1 point
  7. Exact, eu folosesc vanish pt covoare si sunt f multumit. Nu spala in profunzime insa nu a existat pata ce mi-a facut-o kinderul pe care sa nu o scot. Adevarat am actionat in aceeasi zi, nu a apucat sa se usuce f tare. Il folosesc 9:1 insa important e sa dai cu spuma, nu lichid si sa o lasi sa actioneze. E indicat sa aspiri inainte bancheta. De curand insa am un Kaercher wd3, care chiar daca nu are functie de spalare, te poti incumeta sa uzi bine banchetele si apoi sa extragi lichidul cu duza dedicata desigur.
    1 point
  8. cel lichid pentru haine colorate. diluezi 50-50 cu apa. am auzit lucruri bune si de biocarpet.
    1 point
  9. Ce faci la capitolul Roti si Suspensie ? Ti-as recomanda sa mergi pe jantele gen OEM Golf 2 GTI, sau replica de la OZ cu buza cromata. Poliseaza farurile sa fie "cristal" si poti schimba lamelele stergatoarelor cu unele Bosch FlatBlade retrofit. Ii schimba total aspectul. As curata/revopsi/reconditiona bara fata sa fie negru oglinda. Idem curatat meticulos grila fata. Pe geamul catre bena ar merge o folie discreta, gen Llumar AT 35 GRN sau echivalent, ii da aspect de "privacy glass" Ar trebui sa mai reglezi usile si usita de la combustibil, sa se alinieze perfect cu linia caroseriei.
    1 point
  10. sigur - nici nu am recomandat altceva...
    1 point
  11. firele vin in modulul confort, aflat in fata - sub torpedou - activarea acestora se face pe 46-convenienta
    1 point
  12. Nu are treaba. Eu am keyless, aceleasi calculatoare gen4 ca pe B7 si merge fara probleme. In alta ordine de idei, ati reusit sa faceti praf acest topic cu oglinzile colegului adrian, mirror down, fire in stalpul de la usa, etc, lucruri care, dupa parerea mea nu aveau ce sa caute aici in acest topic despre "Pliere Automata oglinzi B7" de pe aria B7. Se puteau muta in aria B6 in "Ce modificari putem face la B6 dupa ce l-am cumparat". Am dat mai demult un report pentru off topic insa moderatorul la care a ajuns se pare ca a considerat ca este cat se poate de on topic ceea ce faceti voi aici.
    1 point
  13. @airsoftiashi: Salut, foarte fain proiectul tau, l-am urmarit cu atentie. Din ce vad, acum esti in faza cea mai complicata si cea mai costisitoare: detaliile. E cruciala starea interiorului original - de aici poti porni. Daca ai nevoie de recomandari, ajutor, consultanta, sunt 2 locuri specializate in restaurari: MaxiPaint BV - fac foarte multe VW clasice (broscute, bus-uri clasice, karmann ghia), sau cei de la Moara Vlasiei. Ambii sunt pe FB. Daca ai nevoie de contacte, te pot ajuta. Din punctul meu de vedere, ai 2 optiuni acum: OEM: poate fi cea mai costisitoare daca vrei o restaurare Museum Quality, sau macar Factory Condition, trebuie absolut tot pana la ultimul surub resturat conform cu originalul. Freestyle: caz in care, eu as vedea masinuta asta dusa usor spre stilul ElCamino, sa-i dai un usor aer "muscle" gen pozele de mai jos. Orice directie ai aborda, inarmeaza-te cu rabdare si evita pe cat posibil compromisurile. Rezultatul va merita. Spor
    1 point
  14. Aceeasi problema am avut-o si eu, nu se mai alimenta pompa de la releu de la alarma din fabrica, l-am desfacut era curat releu da avea lipitura rece, i-am refacut-o si merge, daca al tau e praf nu merita sa cumperi altu, faci un bypass la releu ala si pui pompa pe direct (ea oricum mai are un releu al ei). Releu din alarma e numai pt efractie daca iti sparge masina sau ceva sa nu porneasca pompa da se pare ca nu functioneaza prea mult timp. P.S Tot 3 luni mi-a luat sa imi dau seama si 7 milioane paguba (mi-am luat pompa noua)
    1 point
  15. Tu vrei sa decidem noi pt tine? Raspunsul e 2.0 tdi cu DSG dar cum tu ai spus ca nu iti permiti atunci ramane sa stabilesti tu ce e mai important: motor puternic si fiabil versus confortul oferit de o cutie DSG. Este o alegere grea dar numai tu poti decide fiind o chestie personala. Si ca sa fiu on topic, eu as lua 2.0 tdi cu manuala si stau linistit din punct de vedere al fiabilitatii.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!