Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.04.2016 în toate secţiunile

  1. Sa va zic eu cum sta treaba în principiu.Marea majoritatea a proprietarilor de mașini din Germania nu ii interesează sa protejeze motorul, sa schimbe uleiul cat mai des.La cat scrie în cartea service ca trebuie schimbat uleiul atunci îl schimba sau mai nou cum da pe bord, cum exista optiunea la unele mărci de mașini. Am un vecin aici în Germania care a luat Opel Insignia la 15000 km diesel (2.0 cdti)cu uleiul original.In bord ii scria la calitatea uleiului 93%.El a zis ca nu îl schimba pana nu se apropie de 15%, ca sa vezi acum ca are 67000 km și uleiul ii arata cam 23%.Deci a mers 67000 km cu uleiul de fabrica!!!Niciun la un camion pe care vrei să-l îngrijești cat de cat nu schimbi uleiul la mai mult de 60000 km, darămite la o mașină cu baia de ulei de aproximativ 5l.Mai cunosc oameni aici care au BMW 320d și îl schimba la 30000 km ca zic ca uleiul ce îl baga e "longlife"?.Numai bine....
    2 points
  2. Ptr standard-nu ai nevoie de antena.Modulele premium care folosesc protocolul Rsap folosesc simul telefonului ptr a se conecta la operatorul de telefonie...de asta au nevoie de antena.In momentul conectarii in modul Rsap-telefonul devine inactiv pe partea de telefonie,nemaiputind fi folosita partea de telefonie-aceasta fiind preluata de modulul BT.Cele standard lucreaza ca un hands-free.
    1 point
  3. pentru tichetele de rabla data estimata dar nu sigura ar fi undeva in jur de 10 - 15.05.2016. ieri am fost pe la Midocar cu ceva treaba si d-soara de la receptie asta mi-a spus. asa ca, este timp destul pentru cei care vor sa mai castige si acest tichet. succes sa le stapiniti sanatosi si sa va bucurati cu totii de noile bombonele.
    1 point
  4. NU stiu de unde a luat masina noua in 2013 cu motor de 1.9 ?
    1 point
  5. ...dar sa ai banii ceruti in DE pe masini, nu bani de RO! Piata cere masini ieftine si "bune" iar samasarii asta ofera. Masinile drepte sunt rare, si nu prind radacini pe site-uri de profil.
    1 point
  6. Daca prind vreo pisica cu ghearele ei ascutite pe capota mea proaspat polisata nu stau sa ma mai chinui cu trapa ... si zic asta desi am un motan acasa pe care il iubesc de mor dar care nu paraseste apartamentul ca sa zgarie masinile oamenilor ... Toate ca toate pana la masina ! Chiar daca difera locatia bitilor mi-am facut o idee ce sa caut ! Initial am vrut sa le conectez direct la buton dar am renuntat . Am legat led-urile la pinii din calculatorul de usa , intr-o combinatie pe care am descoperit-o cu ajutorul multimetrului ... pentru ca pe net nu am gasit nimic care sa se potrivesca cu ce are pretentioasa mea in usa !
    1 point
  7. Vara incepe weekendul urmator la Salonul Auto Moto. Loading...
    1 point
  8. Merci ! Macar nu e a mea singura figuranta ! Nu am led-uri pe warning lights ... INCA ! Din pacate nu o are activata ... Sunt multe functii pe care masina le suporta dar nu sunt activate ! Florin to the rescue ! Am gasit niste proceduri detaliate pe net care descriu codarile si se pare ca nu activasem eu tot ce trebuie . ( Si prin eu se intelege Matei ... inca nu am voie sa ma joc nesupravegheata cu vag com-ul dar stau pe capul lui si il cical ... ca orice femeie normala !! ) Abia astept sa plec de la munca ! Ce poate fii mai frumos decat sa stai in masina si sa te joci in vcds pe o vreme ca asta ?!?! Activez tot ce prind !!
    1 point
  9. Si, incet incet...intram pe ultima suta de metri cu "+5hp" ....continuand cu deviza, cine nu are de lucru...isi face...am bricolat aseara ~5-6 ore....pentru ca da... Dupa "ghidul" gasit, am zis ca nu poate sa fie prea mare scofala...ei bine....daca e sa ne uitam la penultima poza inainte sa fie bara jos...acea particica ne-a luat mai bine de 2 ore...probabil nu suntem cei mai mesteri si priceputi, insa ne-a mancat nervii...sincer.... Inceput cu ridicare si roti... Continuat... La furtunase... Am mai observat macar ca inca nu am reusit sa bifez "zgarieturi" Iar intr-un final glorios... Partea "proasta"....am ramas fara lichid de parbriz Insa macar a fost jos bara.... La un zoom se poate observa ca grilajul este prins prin "topire", deci a mai urmat ceva timp cu cater de bricolat...insa...a fost bifat la final.... Rezultatul final.... aproape 6 ore de bricolat....culmea....fara suruburi de "schimb" ramase la reasamblare...deci mai bine decat as fi sperat daca o duceam la cineva...no offense pentru cei presteaza servicii, insa in marea majoritate a cazurilor, daca clientul nu este acolo bunul altuia este tratat "ca atare" ... si inchei offtopicul Un small preview... Mai urmeaza sper azi emblema... Maine cromatul lateral si cel mai probabil si oglinzile...si revin cu poze "+5hp&blackpack" pe joi/vineri
    1 point
  10. Poti, dar iti recomand sa cumperi senzor BOSCH, nou, fara piesa la schimb. Alea cu piesa la schimb sunt reconditionate - adica, unele vechi, la care se inlocuiesc piesele uzate, se recalibreaza si se vad ca fiind unele noi. Numai ca se mai intampla si sa dea rateuri. La diferenta mica de pret dintre unul cu piesa la schimb si unul fara piesa la schimb, parca nu merita sa risti. Aviz @evolkswagen. Daca esti strans cu usa de situatia financiara, poti merge si pe Pierburg. Dar sa il iei cu tot cu carcasa. Cand pui senzor pierburg in carcasa de Bosch...iarasi iti face probleme/citeste aiurea. La Pierburg, o sa vezi o usoara creste de consum (0.5 %) dar si ca masina ar trage mai bine (citeste putin mai mult aer, implicit injecteaza si mai multa motorina). @deutu. Prin orice valva EGR, circula aer furnizat de turbo. Turbo care dupa un anume timp, mai scapa cate o pelicula de ulei la x aer furnizat (uzura segmentilor de etansare). uleiul acela se depune pe pereti si e transportat spre admisie si in EGR. Oarecum, e normal. Ar fi interesant sa vezi cat ulei s-a adunat in intercooler si sa te asiguri ca acolo nu faci colectie (golesti si speli intercoolerul). @evolkswagen: valoarea M AP o citesti doar cu contactul pus! Acolo vezi cat e presiunea atmosferica si daca citeste bine sau o ia razna. Daca nu citeste bine, fa schimb cu unul de proba de pe o alta masina si apoi vezi in continuare ce se intampla. In logul in mers, valoarea MAP-ului e influentata de reglajele turbinei. Ca sa nu mai zic,ca de multe ori, multi avem obiceiul sa pornim masina fara sa asteptam stingerea martorilor din bord (nu, nu e pentru incalzirea bujiilor, ci pentru ca ECU sa citeasca anumiti parametrii dati de anumiti senzori, cum ar fi, valoarea de presiune atmosferica data de MAP, care dupa pornirea motorului, MAP-ul ofera doar Manifold absolute pressure). Deci...repet: presiunea atmosferica, doar cu contactul pus si atunci vezi cat indica MAP-ul vs cat e presiunea atmosferica.
    1 point
  11. @Muale, la mine apare in curand bebe si evident, sotia va fi in spate cu el. Asadar, bancheta spate incalzita ar fi super. Mai vedem-mai avem timp pana la iarna. App: trebuie sa ne vedem intr-o zi pentru o curatare de interior. Poate reusesc pana plec in vacanta... Intre timp, mi-am facut de lucru: Fosta scrumiera spate, pregatita pentru a pune capacul cu USB si AUX... (deocamdata. Lasam loc si pentru butoanele de incalzire ) Decupajul: Si rezultatul: Apoi...iar am demontat bordul... si ne-am apucat de decupaj manual! Apoi am trecut la lucruri mai serioase: Decupare cu laser: Si rezultatul: Eu zic ca a iesit bine! Asa arata momentan: Si rotitele: Mai trebuie sa-mi iau lac mat pentru finalizare grile, sa lipesc ledurile la grile , sa fac lipiturile si ....apoi sus cu ele pe masina Va urma...
    1 point
  12. Am activat pe un B7 cu DLA din fabrica si optiunea de Lane assist . Trafic sign assist e cam neinteresant ptr ro . Am actiavat in A5 si Lane assist apoi in steering si voila.. merge functioneaza se activeaza controleaza volanul dar in IC nu imi afiseaza strada cu benzile . Vreun sfat ?
    1 point
  13. Aveti grija mare la montatul trapelor, mai nou se pot cumpara multe modele. Eu unul am vazut o trapa montata in RO dupa cumpararea masinii, pe un BMW seria 3,( mentionez ca era trapa de firma, luata cu acte, noua la cutie cu toate accesoriile ) rezultatul este catastrofal, e montata stramba rau, ploua in masina intr-o veselie, si-a patat tapiseria cu mizerie si noroi,omul si-a astupat gaurile cu banda adeziva... va las sa va imaginati si voi. Acum nu mai are ce face masia e pocita forever. Deci ganditi-va de 10 ori inainte sa va hotarati, riscati toata masina. Parerea mea este ca in RO nu este nimeni in stare sa faca lucrarea asta ca lumea, mergand la cineva riscati sa invete pe masina voastra. Bafta
    1 point
  14. stiu skoda 1.9 tdi luata in 2013 , omu facea 60k pe an , toate reviziile in reprezentanta skoda , a plecat omu in germania , prin austria a inceput sa bata motoru , dusa masina acolo in reprezentanta skoda , i sa spus ca masina in 145000 de km nu a avut uleiul schimbat . omu avea toate hartiile cu plastile efectuate la reviziii si uite asa sa ales cu o skoda noua
    0 points
  15. :) Pentru toti posesorii de masini care au scaune cu incalzire: A SE EVITA pe viitor sa se puna genunchiul pe sezutul scaunului,asta e cauza de intrerupere a rezistentelor in 90% din cazuri iar 10% provin din intreruperea termistorului aflat in zona rezistentei de incalzire. :banghead:
    -1 points
  16. Recomandat e sa nu se procedeze asa. DAR daca curelele, rolele, etc sunt in stare perfecta nu prea vad de ce ar fi probleme la pornire prin ridicarea usoara a abreiajului cand schimbatorul e in treapata a 2-a in conditiile in care bateria e slaba. Daca pornirea e greoaie din alte cauze va sfatuiesc sa nu insistati tractand sau impingand masina.
    -1 points
  17. Mersi de sfat.Au fost pt "poza" puse asa. Le am montat, rulează impecabil cu zgomot extrem de mic in condițiile in care sunt 235 lățime.
    -1 points
  18. nu stiu sigur 1.9 sau ce e , disel in tot cazul . e vorba ca nu isi fac treaba la revizii baieti ..
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!