Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.04.2016 în toate secţiunile
-
da, ai dreptate, boul din spatele tau va fi dezorientat si asimetric daca nu mergi cu 2 lampi de ceata activate. Ca doar si tu pui accentul nu pe luminozitate. Lampi de ceata iti urez sa ai in fata, noapte pe ploaie.2 points
-
1 point
-
Nu-i bine, poate si ala sa pice in curand. Plus ca e versiune veche. Acum a aparut modelul verde, cu "facelift" :)). Trebuia sa iei nou de la Febi si numai aveai treaba cu el cativa ani.1 point
-
nu se arde, ci se strica - se rupe mecanismul interior, la montaj - normal ca la cel nou OEM nu mai ai ce strica, intrucat nu este cu reglaj - se monteaza direct1 point
-
1 point
-
Deedutu Bs11 03 nu este făcut corect...fiind vorba de un alh ar trebui sa o ți u turata la 1400 rpm când faci bs. Din log în mers se vede ca începe sa tragă târziu . Verifica sa ai vacuum la turbina sa nu ai geometria blocată. Despre maf nu se poate zice nimic pana nu faci sa ai presiunea ceruta de ecu.1 point
-
Numerele banui ca le-ai pus provizoriu, altfel strica toata imaginea.1 point
-
salutari tuturor ! sunt fan mk2 am crescut de mic cu un golf 2 GTD din 86 cumpărat de ai mei in 96 si pana in prezent mașina a suferit niște accidente si nu si a mai păstrat linia motor - 1.6 turbo,cod motor jr dotări- geamuri electrice fata acuma a venit rându meu sa preiau ștafeta si sa pun mașina la punct am cumpărat încă un golf mk2 neînmatriculat din 86 1.6 diesel cod motor jp sa fac recarosare dar mașina era mult mai coapta dar principalu era ca nu era lovita si si-a păstrat linia . problemele mașini cumpărate : praguri mâncate de rugina si îndoite , podea mâncata pe unele locuri de rugina , fusta spate mâncata de rugina ,aripa spate mâncata de rugina ,suporți toba rupți , vopsita cu pensula peste vopseaua ei originala cu albastru de fostu proprietar ,haion mâncat de rugina , buza de la parbriz mâncata de rugina si cam atat din ce mai tin minte. pana acuma sau făcut următoarele : înlocuit praguri , peticit podeaua , înlocuit bucata aripa spate , cumpărat alt haion făcut buza de la parbriz ,data vopseaua albastra jos , făcut suporți tobei . urmează caroserie : dat cu antifon in interior pe podea dat cu texturat pe dede supt si pregătita pt vopsit partea mecanica : făcut motoru 1.6 cod jr alezat chiulasa, segmentare,făcut timonerie, înlocuit capeți de bara , planetare , rulmenții pe fata, bucșe punte spate schimbat curea distribuție,filtru ulei si motorina ,garnitura chiulasa si baie de ulei duze înlocuite si bujii , pompa de motorina si injectoarele duse la verificat ,turbina reconditionat si multe altele care nu imi vin acuma ...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Spune-ne si unde s-a petrecut tarania. Asemenea ineficienta mai rar. Eu ca regula ma feresc de astea mari precum pbn, pbv pt ca sunt de o indolenta crasa si cu aroganta. Chiar si la masina noua eu o sa incerc la service-urile Skoda unde se poate totusi sta langa masina.1 point
-
Masina arata foarte foarte bine. Ai si bagat ceva bani in ea...si mai urmeaza se pare ... boala grea asta cu masinile1 point
-
Bine inteles, toata stima am primit ajutor doar de la dvs, care a fost problema ? am gasit activata functia "Transport mode" , la dezactivare a fost totul perfect Va multumesc f mult, ati fost singurul care a raspuns la mesajul meu . Cu toata consideratia Nelu. Va multumesc f mult, ati fost singurul care a raspuns la mesajul meu . Cu toata consideratia Nelu. Am pt D@ny moderator dou cuvinte: 1. forumul este pt a rezolva unele probleme fara a merge la teparii de la service 2. ne ajutam intre noi fara costuri suplimentare si mai ales sa informam si pe altii care urmaza a intra in aceasta bransa1 point
-
1 point
-
da ce switch ai tu cu doua fire. ?... trebuie sa ai 4 fire, dintre care 2 sa aibe 12v. vezi ca tu ai verificat switch-ul de ambreiaj... cred.1 point
-
Salut sevenn, Da, ai dreptate in ceea ce priveste faptul ca unele coduri ale motoarelor 2.0 TDI prezinta anumite probleme. Cu toate ca s-a tot discutat aici, am sa incropesc un rezumat pentru a te scuti atat pe tine cat si pe alti viitori colegi interesati de o lectura indelungita si presarata pe alocuri de usoara dezinformare. Lururile stau in felul urmator: 2005-2008 - Motoare PD ( ca si 1.9-ul de l-ai avut anterior) - coduri BMP, BKP, BMR - BMP - 1 axa cu came si 8 supape - DPF - 140cp . Problematica tipica( dar nu neaparat generala): tacheti, axa came, dpf(rulaj mai mare). - BKP - 2 axe cu came, 16 supape, fara DPF- 140cp - Injectoare piezzo(cele care picau) DAR deja de cativa ani a inceput actiunea de inlocuire a acestora gratuit in reprezentante WORLDWIDE. Sansele sa mai gasesti una cu injectoare originale sunt minime. In afara de asta, BKP-ul este un motor destul de ok. Eu am un astfel de motor de 8 ani. In afara de injectoare, pe care le-am inlocuit si eu ulterior, nu am avut nimic in plus fata de orice alt motor TDI. - BMR - 2 axe cu came , 16 supape - 170cp - Identic cu BKP-ul la capitolul problematica tipica. Mai sus am enumerat problematica tipica a fiecarui cod motor in parte. La acestea se adauga problematica generala a 2.0 TDI-urilor PD(din nou, nu inseamna ca toate cele de mai jos vor pica prematur - din nou, sunt foarte multi factori la mijloc): - pompa motorina din rezervor - cele stock au picat foarte des in primii ani, inclusiv eu numarandu-ma printre norocosi. Din nou, sanse minime de a gasi una cu pompa originala, acestea cedand de regula repede. - turbina - aici este o discutie mai lunga, viata turbosuflantei depinzand de mult prea multi factori - calitatea si prospetimea uleiului, utilizarea necorespunzatoare a motorului, resoft-ari ECU facute prost, utilizarea preponderent urbana la care se adauga si factorul noroc/ghinion. - ambreiaj + volant - de regula, cel din urma incepe sa dea semne de oboseala. Cazuri dese dar nu o regula. Atentie insa la zgomote suspecte la ralanti, rece si nu numai. - pompa ulei pe lant - dupa 2007 s-a trecut pe pinioane. Insa, nici in cazul primei variante, rezolvarea este ieftina acum. Axul costa in jur de 50 de lei. - caseta de directie - de slaba calitate, atentie la jocuri si trosnituri. Piesa foarte scumpa pe original - ~1000E. Se poate si reconditiona, cu preturi ce variaza intre 150 si 300E, oferindu-se si garantie de 1 an sau 2, in fucntie de atelierul ce realizeaza operatiunea. - problema blamata peste tot, consumul de ulei - absolut normal, pentru un motor PD si pentru conditiile de drum din RO. Un consum de 1l la 15.000km este foarte in regula. Nu te lasa intimidat daca x sau y iti arata cu degetul problema asta. Si apoi, daca faci schimbul de ulei si filtru cum ar trebui in RO, la 10-12 mii de km, rar ajungi sa completezi cu ulei. Vorbesc strict din experienta proprie. 2008-2010, motoare CR. Multa lume intoarce capul imediat unui motor PD cand vine vorba de un motor "nou" CR. E drept, avantajele ori altfel spus, plus-urile se observa rapid: motor mai silentios, mai rafinat, vibratii mai putin pronuntate, chipurile un consum mai redus si o mult laudata fiabilitate. Dar lucrurile nu stau tocmai asa, cum poti vedea si pe forum si nu numai. De ce spun asta? Voi argumenta pe scurt. Aparent, la rpima vedere CR-urile sunt bulletproof. Dar, dupa 3,4 ani au inceput sa apara incet incet nemultumirile. Lumea a inceput sa se planga de motoare aproape moarte. Ce se intampal de fapt? Pai, dupa cum probabil stii, pentru un diesel, ungerea este vitala. Iar aceasta ungere nu se realizeaza doar prin uleiul de motor. Ci si prin motorina. In special la motoarele cu rampa comuna sau CR. Iar motorina Euro5 este cea mai uscata dintre toate. Bun, si ce inseamna asta pentru motor? Pai, motorina nemai oferind lubrifierea dedicata, pompa de inalta presiune incepe sa produca particule metalice( in termeni populari "span"), care ajung in rampa de injectie, ulterior in injectoare, motor si inapoi, pe retur, in rezervor. Iar din rezervor, trece iar prin pompa de motorina din acesta si apoi ciclul se reia. Rezultate? Pompa inalta presiune + rampa de injectie + injectoare + pompa rezervor + spalare traseu. Alta solutie nu ai, nu poti risca sa iti ramana urme de span ca toata distractia sa o ia de la capat. Partea urata e ca simptome nu ai, decat atunci cand treaba se acutizeaza si motorul se opreste. Nu este o rpoblema intlanita doar in RO. Ci peste tot. Deci nu doar motorina de la noi are ceva, in stilul clasic. Ci toata gama de motorina Euro5 nu este benefica motoarelor Euro5 CR aparent.. Nu motorina ar fi de vina. Ci proiectarea tenica a motoarelor, implicit a componentelor. Si apoi, materialele din care acestea sunt realizate. Alt aspect este acela ca problema afost diagnosticata destul de tarziu. Dupa ani de zile, cand masinile au depasit 100.000km sau mai bine. Asadar, cam orice masina ai cumpara acum cu motor CR (B6 din 2008-2010) risca sa se confrunte mai devreme sau mai tarziu cu asa ceva. Se poate ameliora/intarzia problema folosind aditivi de lubrifiere a motorinei - gen uleiul de motor in 2timpi. Se gaseste peste tot, de la hypermarket-uri la benzinarii. Un litru este cam 50 de lei in medie. Si iti ajunge vreo 3-4 plinuri. Daca te hotarasti la un CR, fa o verificare relativ simpla (dar nu 100% sigura). Goleste comaprtimentul filtrului de motorina si filtrul intr-un pahar limpede. Ia un magnet, lipeste-l pe fundul sau si vezi daca la fund, in dreptul magnetului se strang ceva particule - atentie, caci sunt foarte foarte mici. Daca vezi ceva acolo, nu e de bine. Asadar, poate parea ca ma opun evolutiei firesti a tehnologiei. Dar, tinand cont de cele de mai sus, recomand pentru B6 un motor PD. unul intretinut, respectat care sa sune si sa mearga foarte bine, rotund. Nu vana dotarile, masinile pregatite de vanzare si nu te uita dupa masinile cele mai ieftine. Uita-te la cele de mijloc sau imediat peste. Si verifica bine orice masina ti-a atras atentie. 150-250 de lei investiti in verificari atente pot face diferenta! Aspect clar,concret: B6 PD 2008 BUN nu vei gasi sub 7500-8000 (si asta la un rulaj de 150.000km). B6 CR 2009-2010 in aceleasi conditii, sub 9000-9500 greu. Stiu, la "baniia stia" se gasesc multe "masini" premium. Dar eu vorbesc de o masina de proprietar respectata si buna. Una de genul nu o va da nimeni ieftin. Vor fi mereu cu cel putin 500E mai scumpe ca media. In concluzie, repet, tot ceea ce am mentionat mai sus nu reprezinta aspecte clare, probleme categorice care vor aparea sigur la un moment dat - ma refer aici la repere de timp premature. La o masina de 7-8+ ani si 200.000km deja sunt oarecum normale astfel de probleme si investitii implicite. Citeste si tu te rog ceea ce am scris mai sus.1 point
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00