Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.04.2016 în toate secţiunile
-
Octavia 3, 1.8 TSI, 6M, Style + multe, gri quartz. Ridicata in dupa-amiaza aceasta. Am facut rapid vreo 100km si, desi am ajuns de o ora acasa, inca mai zambesc. Reusit motor...1 point
-
@deutu: - EGR-ul nu misca nimic...geometria nu misca nimic. EGR-ul e cumva spart? sau anulat? Eu banuiesc ca pierzi pe undeva tot vacuumul. Cu toate ca l-ai verificat, vezi daca poti trage aer prin capsula vacuumatica de la EGR. Sau prin capsula de la actuator. Undeva ai o buba mare, ca nu prea fac nimic astea doua (egr/actuator). Verifica din nou. ps: daca totul e ok pe vacuum, ai verificat si geometria? pps: cu toate ca in tr.a3-a iti face overboost la un moment dat, MAF-ul tot nu citeste cat trebuie. La cate s-au mai scris pe aici, cred ca stii ce ai de facut. @ioanidis84 & @ionut10a, va puteti limita off-topicul? Eventual, vedeti ca mai sunt loguri de interpretat in urma si incep ceilalti cu posturi de genul "ma puteti ajuta si pe mine?"... @daniel80 - Banuiesc o geometrie ancrasata, ca ai ditamai suprapresiunea. apoi urmeaza subpresiune + MAF mort de la 3000 rpm in sus, cu toata suprapresiunea creata. ar fi bun BS003 si BS011.1 point
-
1 point
-
Asta e primul lucru pe care trebuie sa-l faci.Apoi te gandesti la dat cutia jos... Timoneria se deregleaza din cauza capetelor de plastic cu care se prind cablurile in capatul schimbatorului si furcile cutiei.Acele piese de plastic sunt o mare problema la G5 dar am auzit si de G6 sa se plinga.In momentul incalzirii excesive furcile se dilata...o eroare de 1-2 mm da simptomele de mai sus.1 point
-
1 point
-
faptul ca ultima revizie nu e trecuta pe carte nu e o problema: te vor cauta in sistemul informatic si vor vedea ca ai revizia facuta, mai ales daca le arati si factura prin care ai platit revizia. Asa face lantul: cateodata face, alteori nu face, face mai rau daca masina a fost parcata pe un plan inclinat (probabil asa lantul ,,atarna'' mai mult). Ideea este sa faca cand filmeaza ei, apoi vor trimite filmul in Germania, si astepti raspunsul pentru kulanza. O alta varianta este sa platesti sa iti masoarea intinderea lantului (de fapt sageata). Daca este mai mare de 74mm, se impune schimbarea lantului, dar, daca are mai putin, platesti degeaba costul masuratorii.1 point
-
1 point
-
1 point
-
@Muale, la mine apare in curand bebe si evident, sotia va fi in spate cu el. Asadar, bancheta spate incalzita ar fi super. Mai vedem-mai avem timp pana la iarna. App: trebuie sa ne vedem intr-o zi pentru o curatare de interior. Poate reusesc pana plec in vacanta... Intre timp, mi-am facut de lucru: Fosta scrumiera spate, pregatita pentru a pune capacul cu USB si AUX... (deocamdata. Lasam loc si pentru butoanele de incalzire ) Decupajul: Si rezultatul: Apoi...iar am demontat bordul... si ne-am apucat de decupaj manual! Apoi am trecut la lucruri mai serioase: Decupare cu laser: Si rezultatul: Eu zic ca a iesit bine! Asa arata momentan: Si rotitele: Mai trebuie sa-mi iau lac mat pentru finalizare grile, sa lipesc ledurile la grile , sa fac lipiturile si ....apoi sus cu ele pe masina Va urma...1 point
-
Sa o stapanesti sanatos ! Sa stii insa ca erai in buget cu O3 1.8 TSI DSG 4x4 cu optionale de bun simt.1 point
-
1 point
-
Am schimbat Audi din 2008 la 220.000 km reali (caruia urma sa-i schimb in urmatoarele 10k distributia, bratele pe fata si chitul ambreiaj) pentru Seat din 2016 la 0 km. Cred ca este o schimbare corecta. Iti pot spune doar dpv al 4 Leoane testate cate 30 minute, ca performantele dinamice sunt similare. Ca aspect, interior si dotari nu se pot compara. Am preferat ca urmatorii 4 ani sa merg intr-o masina mai slaba, dar sa nu imi fac griji despre ceva ce poate sa cada. Un B8 din 2013 tzipla, cu motorul si dotarile dorite de mine, la circa 100.000 km reali ma costa in NW Germaniei 18.500 + drum si taxe = 20k1 point
-
1 point
-
Salut! eu zic sa arunci o privire si dupa un S3 8L . E ceva mai ieftin decat un mk5 GTI si mult mai interesant decat un mk4 GTI care dupa parerea mea nu prea are nimic de zis.1 point
-
Stergatoare aero fata sigur o sa imi iau, astea deja nu mai fac treaba cum trebuie. Cumva trebuie sa schimb si bratele? Sau e de ajuns sa iau stergatoare aero facute special pentru golf 4? (http://www.stergatoareparbriz.com/produse/set-stergatoare-parbriz-vw-golf-4-iv-bosch-aerotwin-a927s-cod-3-397-118-927-32.html) Cel de pe spate... O sa ma gandesc, arata bine cel de a4 break. Daca cel care lucreaza la vopsitorie ti-a spus ca rugina o sa apara la loc in scurt timp inseamna ca si-a ales gresit meseria. In locurile unde am avut eu puncte mici de rugina a fost curatat foarte bine si dat cu protectie, iar in locurile afectate grav (praguri) au fost taiate si inlocuite bucatile ruginite.1 point
-
ce bine arata,e noua ce mai.. .... schimba si carenajele din fata, aparatoarele de noroi , e pacat sa le lasi asa ca se vad urat....1 point
-
A observat cineva ca pe site ul ranevolromania uleiul vmo 5w40 nu mai are norma vw 505 01 ci doar vpd ul? Pe site ul ravenol.de apare aceasta norma la ambele asa cum era si inainte pe pagina ravenol ro. S a modificat uleiul (ceea ce nu cred) sau e doar o smecherie in vanzari?1 point
-
Mi.am adus aminte de încă o chestie, nu.i chiar așa ieftin RAVENOL 5w30, pentru 5 litri am plătit 198 lei.1 point
-
Masina numai are FAP, este OFF. Legat de 5w40 de la RAVENOL, să înțeleg că zgomotul specific TDI tot nu dispare și îl mănâncă?!! Chestia cu împăturire e tare! N.am stiut, însă e diferență mare între filtrele clasice si Purflux sau mai găsisem o marca însă îmi scapă numele... Cred că voi trece până la urmă pe Mobil1 sau LM.1 point
-
Am vazut ca pe site ravenol.de uleiul vpd scrie ca este mid saps iar noi pe bidoane scrie tot low saps,să inteleag ca ala este fabricat in 2016?La noi cand o sa ajunga?Este mai recomandat ca asta low saps? La noi in tara daca au stocuri asa mari o sa apara mid saps cad o sa scoata ravenol un tip si mai calitativ.☺☺☺1 point
-
Verific aproape zilnic nivelul uleiului pe joja, din cauza penuriei cu consumul de ulei la motoarele TDI. Am efectuat schimbul de ulei acum 2 saptamani, deci cam 1000km rulati, este negru la culoare pe joja. Am cumparat masina (Seat leon 2007 DSG TDI 2.0 140 CP COD. BMM) in luna octombrie 2015, uleiul folosit de fostul proprietar castrol 5w30, il papa... In 2-3 zile dupa schimb uleiul era negru. Ca filtre folosesc purflux pt k este cel mai bun. Are hartia bagata in filtru in zig-zag si fiind mai multa filtreaza mai bine, la fel folosesc si pentru filtru motorina. Data de garantie 2 ani, este notata pe bidon, gen: "garantat 2 ani de la data fabricatiei". Poza este facuta personal sau de pe net? Personal schimb uleiul numai la 10k km indiferent de ce recomanda producatorul, datorita prafului pe care.l avem .... Sper sa ajunga si motorul meu la fel de curat ca cel din poza!1 point
-
pai inlocuirea din motor e una... iar valabilitatea pe raft e cu totul altceva. Dupa 2 ani de stat pe raft si pus in motor, se considera ca uleiul e nou si il schimb la intervalul specificat.. nu se scade din timp sau km... Si nu se inegreste imediat... eu folosesc Ravenol VMO de multi km, il schimb la 7500 km si a curatat motorul, iese maroniu la schimb... daca tii uleiul in motor pana se termina cu proprietatile lui... da, se va innegri...1 point
-
La diesel se înnegrește imediat. Am pe undeva un Castrol (hidraulic) , pe etichetă scrie termen de garanție 2 ani! Constructorul,chiar RAVENOL, pe site.ul lor recomanda schimbarea uleiului după un anumit număr de km parcurși sau după o perioadă de timp!!!!1 point
-
1 point
-
1- Nu. Configuratia de volat G60 + ambreiaj Vr6 rezista la un cuplu mult mai mare decat cea originala cu volant dual mass. De aici si fiabilitatea mai mare a ansamblului volant/ambreiaj. Volantul (sau kitul de ambreiaj, nu mai stiu sigur) il gasesti in ETKA drept piesa originala de schimb si la motoarele 1Z, ALH, AGR. Ca fapt divers, la nemti, Octavia 2/ Golf 5 destinate taximetriei vin din fabrica dotate cu volant single mass. (asta ca o paralela la G4, bora, octavia) 2- Greutatea volantului de G60 este apropiata de cea a volantului pe care il ai acum. Se poate pune si o versiune usurata, dar atunci apar vibratii suplimentare. Oricum, vibratii in plus vor exista, in special cand masina e pe liber. Uzura suplimentara va fi suportata de semeringul de palier. Eu sincer nu am sesizat nimic deranjant ca zgomot. Ce imi place este ca motorul pare putin mai elastic , iar pedala de ambreiaj e mult mai moale si precisa. Am aproximativ 30-35.000 de km facuti cu aceasta configuratie.1 point
-
@noobsound-u compari culoarea uleiului pentru motor pe benzina cu cel pe motorina!!!! Cel folosit in motorul pe motorina, in 10k km e negru ca pacura!0 points
-
Mazda 3 pe mine nu m-a impresionat prin nimic. Motoarele lor aspirate poate sunt fiabile, poate consuma putin, dar impozit, rca pt un 2.0 ce ofera doar 165cp sa fim seriosi. Oricat de putin ar consuma un 2.0 va fi mereu mai gurmand decat 1.4, 1.6 in oras. Golful ramane cu cel mai calitativ interior fara indoiala, dar la un pret. Dotarile "premium" ce vor veni pe mk8 vor fi si ele la un pret. Raportul calitate/pret nu a fost niciodata punctul forte al VW. Insa a avut calitate mare in fata competitorilor. Acum s-a strans destul aceasta diferenta. Legat de 4wheel steering este ciudat pana te acomodezi. Normal ca fiind ceva destul de nou, desi Renault a mai avut modele cu asa, venind de pe orice alta masina e o senzatie initiala de nesiguranta. Totusi avantajele de stabilitate la viteze mari si manevrabilitate superioara in oras nu sunt de negat.-1 points
-
pai daca sti ca eroarea este din alta parte nu stiu de ce iti mai bati capul..in fine dupa cum am scris mai sus nu comunica cu IC-ul,nu cred ca ai pus IC dupa 2014-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Ma chinui sa montez acc pe un passat B7 si nu reusesc sa codez ABS.Cum put compune un cod pentru ABS sau ce trebuie sa stiu sa pot coda . Multumesc Sal.cum ai reusit sa codezi ceasurile sa apara martorul de lane assist ? Multumesc Sal ai rezolvat cu codarea? ma poti ajuta si pe mine ?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00