Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.04.2016 în toate secţiunile

  1. Salutare, Masina este un VW Scirocco 2.0 TSI, cod motor CAWB, 200 CP si 280 Nm, cutie de viteze manuala, culoarea candy-white. Masina este model 2010, a fost inmatriculata pentru prima oara in 11/2009, a avut un singur proprietar si a fost cumparata de noua de la Autoclub Timisoara. Eu am achizitionat-o in ianuarie 2013 cu 59.500 km la bord, de la un dealer BMW din Arad (dupa ce fostul proprietar a dat-o la buy-back). In afara de dotarile standard din echiparea Sportline, masina mai are urmatoarele dotari optionale (asa cum apar ele in configuratorul VW Romania): - Jante Interlagos 8Jx18 (re-vopsite de fostul proprietar) - Climatronic cu control al temperaturii pe 2 zone separat stânga/dreapta - Alarma antifurt - Computer de bord "Plus" - Faruri Bi-Xenon cu iluminare statică la virare - Pachetul "Lumini si vizibilitate" - Privacy Glass - RCD510 + Soundsystem DYNAUDIO Excite-amplificator - Suspensie cu reglare adaptiva - Trapa actionata electric - Volan multifunctional Mi-ar fi placut ca pe masina sa mai existe si dotarile optionale de mai jos, dar am inteles ca pentru majoritatea dintre ele se pot face retrofit-uri. - Cruise control - Cotiera centrala fata - Park Pilot - Oglinzi exterioare rabatabile electric Lucruri pe care vreau sa i le fac la masina in viitorul foarte apropiat sunt destul de multe: - detailing exterior/interior (chiar maine este programata si procesul va dura 2 zile) - revizie completa - pedale sport + footrest (G6 GTI) - cotiera - cruise control - praguri interioare de aluminiu cu inscriptia Scirocco - senzori de parcare fata/spate - alt schimbator de viteze (sau macar nuca schimbata) - verificat/indreptat jante si apoi sablare + vopsire in camp electrostatic - anvelope noi vara/iarna 235/40/18 - Revo Stage 1 Inca nu m-am gandit la eventuale modificari pentru viitorul mai indepartat. Pana acuma impresiile sunt placute, sper sa fiu multumit de masina si pe viitor. Si cateva poze facute la predarea masinii.
    1 point
  2. Am tras weekendul asta un roadtrip pana la salina din Slanic plus imprejurimi , am ajuns si la barajul Paltinu de la Doftana foarte nice , drumul relativ liber , am apucat sa fac si putin offroad asa cum ii place exploratorului. Am folosit paravantul THULE pentru bare
    1 point
  3. Am schimbat Audi din 2008 la 220.000 km reali (caruia urma sa-i schimb in urmatoarele 10k distributia, bratele pe fata si chitul ambreiaj) pentru Seat din 2016 la 0 km. Cred ca este o schimbare corecta. Iti pot spune doar dpv al 4 Leoane testate cate 30 minute, ca performantele dinamice sunt similare. Ca aspect, interior si dotari nu se pot compara. Am preferat ca urmatorii 4 ani sa merg intr-o masina mai slaba, dar sa nu imi fac griji despre ceva ce poate sa cada. Un B8 din 2013 tzipla, cu motorul si dotarile dorite de mine, la circa 100.000 km reali ma costa in NW Germaniei 18.500 + drum si taxe = 20k
    1 point
  4. Nu cred ca e topicul potrivit pt a posta asa ceva, ar merge adaugat la informatii utile insa e inchis. E vorba de explicatii asupra cum functioneaza ACC, FA, Emergency city brake, Lane assist, Park Assist https://www.fichier-pdf.fr/2014/05/17/ssp-516-la-golf-vii-2013-systemes-d-aide-a-la-conduite/ssp-516-la-golf-vii-2013-systemes-d-aide-a-la-conduite.pdf Din pacate este in franceza, dar se intelege destul de bine. Aceeasi poveste si cu DCC https://www.fichier-pdf.fr/2012/05/27/la-suspension-auto-adaptative-dcc/la-suspension-auto-adaptative-dcc.pdf
    1 point
  5. ceva mai rar , a mai venit la dezmembrat un golf 1 , an fabricatie 1983 , motor 1.3 benzina , cutie 5 viteze (motorul si cutia provin de pe golf 2) grila fata cu proiectoare , mocheta interior neagra , polita neagra netaiata , eleron , faruri Hella, pasaje aripi votex+presulete de noroi , pleoapa grila fata kamey , geamuri cu tenta verde , toate elementele de caroserie sunt in stare buna si foarte buna(hayon impecabil , emblema rabbit , capota foarte buna , aripi bune) , plus multe alte piese ....
    1 point
  6. Posibil probleme valva N75 sau aer fals.Verifica furtune. Probleme cu unul din switch-urile din usi...trebuie vazut care. @AAM- verifica daca conexiunile au fost facute conform schemei.. @marydy- modulul remorcare se dezactiveaza pe can in instalation list.Schimba debitmetrul cu unul nou,original,refa presiunea din instalatia de clima,probleme la blocatorul de volan,probleme lumini portiere,buton frina parcare defect.
    1 point
  7. Salut , am un golf VI 2011, motor 1.6 tdi CAYB 90 CP, ce ulei imi recomandati ?
    1 point
  8. @mva987 Nu stiu de ce spui tu ca in Cluj Bucuresti, etc sunt masini corecte si in Galati, Constanta samd sunt masini masluite. Crezi ca daca este sa iti fie norocul nu iti iei teapa si in Cluj sau Sibiu? Crede-ma, totul tine de noroc, si pricepere. Daca stii ce cauti si te si pricepi putin, sansele sa iti iei teapa se reduc considerabil. @Ebi Audi-ul A3 cabrio nu e 1.8 aspirat cum ai spus. Este TFSI sau TSI, ceea ce presupune turbina. Motoarele de 1.8 TFSI 160CP nu sunt un monument al fiabilitatii dar sunt sanse sa gasesti unul in stare buna. Pentru initiatorul topicului: 1.6 TDI 105CP e una din cele mai proaste motorizari introduse vreodata de grupul VAG. EGR, injectoare, Turbine, etc. Un EGR este 1700 lei+manopera, un injector 2500 lei+manopera, etc.
    1 point
  9. Si eu am casco la 4 masini.. Eu explicam altceva: Dau un exemplu: La o masina noua de 20.000E prima de asiguare e de 5%, adica platesti 1000 euro. La o masina second hand de 4 ani si 10.000E valoare asigurata, prima de asigurare e de 10%, adica tot 1000 euro. Nu ne referim la aceeasi masina, la care ii scade valoarea in fiecare an si la care daca nu te folosesti de asigurarea casco, iti scade prima.. Oricum cu noile scumpiri, am patit ca si la aceeasi masina, valoarea a scazut, dar prima nu.. Le asigurator poti vedea ce procent se plateste in functie de vechimea masinii.. Pana una alta cine isi face casco o face pentru linistea lui.. Cu toate ca in caz de probleme, nu e sigur ca scapi fara zile pierdute si multi nervi. Sorry pt offtopic.. On topic: Masina cabrio e fun, arata bine, dar o sa o folosesti decapotata doar 5% din timp. Pe canicula te sufoci, soarele te bate in cap, la drum lung ti se lipeste praful pe fata, la semafor te intoxica autobuzele. Dar si cand nu ai asa probleme, e vis
    1 point
  10. Cu cat masina e mai veche prima casco creste. "Prima anuala (PA) de plata pentru un casco se calculeaza ca procent (cota de prima) din SA. Cota de prima e mai mare: - cu cat masina este mai batrana (plus 3-5% la fiecare nou an), - cu cat fransizele sunt mai mici si mai putine (plus 0-30%) , - atunci cand masina a suferit avarii in anul precedent de asigurare (situatie de malus), - atunci cand masina este de lux (cand valoarea de nou depaseste un anumit prag) (plus 5-10%) - atunci cand proprietarul este persoana juridica, - atunci cand masina nu are alarma sau alte dispozitive electronice antifurt (plus 3-8%)" Valorea de noua pt acel A3 cabrio probabil a fost de 35.000 euro, iarasi o valoare destul de mare.. O masina noua de 50.000E va avea o prima casco ca si una second, de cativa ani, de 27.000 euro de exemplu. Asa e, banii se aduna, dar o bara noua si grila sar de 500 euro, un far xenon original sare de 500 euro si asta la o tamponare usoara.
    1 point
  11. Nici eu nu consider ca merita CASCO, poate doar sa asiguri furt si dauna totala doar (la o masina scumpa). Altfel, pentru tamponari, de banii de CASCO fac cateva piese bune pe an pe barba mea. Pe mine A4 vechi nu ma da pe spate, nu imi place consola aia centrala, am inteles ca e si un pic mai dificil de folosit fata de o Octavia/VW de ex, nici ca spatiu...deci eu nu mi-as lua. Noul A4 insa...asta e cu totul altceva ! Nu sunt de acord cu afirmatiile cum ca nu poti gasi masini bune in tara. Din pacate cred ca marea ta problema va fi sa gasesti ceva benzinara cu DSG6.. Ori te bagi la diesel, ori renunti la DSG6 si mergi pe o manuala (Polo/Golf/Octavia/whatever)
    1 point
  12. am vrut sa fac CASCO dar prima era de 1500 euro asa ca am renuntat mai ales ca eu am carnet de 18 ani si cateva sute de mii de km fara nici un accident am avut Jetta, mai am in familie si Passat B6 si Golf 5 si alte masini pe care le-am condus mult dar nici una nu se ridica la nivelul unui A4 B8 la placerea condusului
    1 point
  13. E irelevant ca ai carnet de 18 ani.. Poate intr-o zi o izbeste (si parcata fiind) un asigurat Euroins si o poti da la remat. Apreciez mentalitatea colegului care intai se intereseaza de costuri (intretinere, casco, etc.) si dupa aceea isi cumpara masina potrivita. Bravo! Mai rar asa mentalitate in Romania, majoritatea isi cumpara masina pt vecini
    -1 points
  14. Minusul la Audi-ul asta decapotabil este iarasi motorul. Mare, tare, puternic, cu un consum pe masura. Daca nu te deranjeaza portbagajul, consumul, asigurarea scumpa ca este motor de 1,8, intr-adevar este fun sa-l ai si sa-l conduci. Daca Rapid este urat, inseamna ca si Octavia este urata ca seamana. Fata de Logan, Rapid si Toledo au dupa mine doar 3 lucruri in plus: discuri in spate, caroserie galvanizata si 5 stele crash test.
    -1 points
  15. Daca stai in gura fiecaruia nu o sa iti mai iei masina niciodata, nu poti compara 1.6 tdi si 1.8 tsi. Motoarele pe benzina tot timpu au fost mai fiabile decat cele diesel. Ia A3-ul ala ca nu o sa regreti, dar ai grija sa il verifici peste tot inainte de cumparare, in primu post ai pus numai tepe. Eu anul trecut cautam Passat CC, la 18 masini de pe autovit am verificat seria, in afara de 1 toate erau manarite, dar aia 1 era cu 1500e mai scumpa.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!