Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.04.2016 în toate secţiunile

  1. Liqui Moly Toptec 4200 5w30, Motul specific 504/507, Ravenol VMP 5w30, Fuchs Titan GT1 PRO c-3, etc
    1 point
  2. Stergatoare aero fata sigur o sa imi iau, astea deja nu mai fac treaba cum trebuie. Cumva trebuie sa schimb si bratele? Sau e de ajuns sa iau stergatoare aero facute special pentru golf 4? (http://www.stergatoareparbriz.com/produse/set-stergatoare-parbriz-vw-golf-4-iv-bosch-aerotwin-a927s-cod-3-397-118-927-32.html) Cel de pe spate... O sa ma gandesc, arata bine cel de a4 break. Daca cel care lucreaza la vopsitorie ti-a spus ca rugina o sa apara la loc in scurt timp inseamna ca si-a ales gresit meseria. In locurile unde am avut eu puncte mici de rugina a fost curatat foarte bine si dat cu protectie, iar in locurile afectate grav (praguri) au fost taiate si inlocuite bucatile ruginite.
    1 point
  3. La faruri lumina se vede un pic mai alba din cauza expunerii. In rest, poza reflecta realitatea. In urma sfaturilor voastre, dar si a mai multor cunostinte, am decis sa nu dau masina cu ceara inca si sa mai astept sa o dau inainte de SAM (urmatorul weekend). Totusi, azi i-am facut baia promisa si am bibilit-o cum trebuie si la interior (caruia am uitat sa ii fac poze... off vopseaua asta ) Enjoy!
    1 point
  4. Asta e un versus clasic, Manuala VS Automata... Eu personal am preferat manuala, tocmai pentru a evita eventuale probleme la Automata, mai ales cand vine vorba de o masina SH si garantie rar prinzi. As lua automata doar pe o masina noua. Nu stiu daca te ajuta cu ceva raspunsul meu, sunt doar impresii personale.
    1 point
  5. Kulanza nu este dupa cei de la reprezentanta, ci dupa producator (Volkswagen in cazul tau). In timpul garantiei nu se acorda kulanza pt simplul motiv ca aceasta kulanza se acorda strict pentru masinile iesite din garantie. Ea se traduce in romanesta ca ,,targ cinstit'' si reprezinta un angajament al producatorului de a repara masinile produse de el, care au fost vandute ca bune, dar care s-au dovedit ca au ,,vicii ascunse'', care nu au de-a face cu modul de exploatare al clientului. Acest zornait de lant a fost recunoscut de producator, si se repara pe kulanza, conditia fiind ca proprietarul masinii sa fi facut toate reviziile si interventiile la un service agreat de producator. Daca tu ai spus ca ai reviziile la zi, facute la reprezentanta Volkswagen, sunt sigur ca se va aplica kulanza pentru schimbarea lantului. Numai ca nu cred ca iti vor acoperi toate cheltuielile. La Skoda stiu ca, in primul an dupa iesirea din garantie, daca se schimba kitul de distributie (cu tot cu lant) se aplica 100% kulanza pt piese si 50% pentru manopera. Tu trebuie sa urmaresti zgomotul, si, daca face si in mers, sigur kitul de distributie trebuie schimbat. Te duci la reprezentanta, iti inregistreaza zgomotul, il trimit on-line in Germania la Volkswagen, si le vine raspunsul daca ti se aplica kulanza, si in ce masura (adica cat iti acopera la manopera, cat la piese). bafta!
    1 point
  6. Poate au mai spus-o si alti colegi inaintea mea. Dar nu strica sa iti mai spun si eu o data: Audi A4 B7 dintre toate modelele de A4, a fost un esec pe partea de motoare diesel in 4 cilindri. Daca vrei A4 B7 musai si iti permiti impozitul, iti recomand sa nu te uiti mai jos de 3.0tdi. Poate doar 2.5! De ce spun asta? Pai uite cateva aspecte: 1. Motoarele de pe B7 nu au nici o legatura cu cele de pe B6. NICIUNA! 1.9-ul legendar de pe B6 a murit odata cu modelul ala la Audi. 2. Fie ca vbim de 1.9/2.0 tdi, ambele sunt problematice. Mai problematice decat oricare dintre 2.0-urile sau 1.9-urile de pe alte VAG-uri. 3. Motoare transversale, "magarul de teste" pt astfel de dispunere. In primii ani(adica viata lui B7), motoarele transversale de la VAG au avut pb de ungere, din proiectare acceptat si trecut cu vederea. Pe principiul "masina oricum va avea viata scurta pe linia de productie". As putea continua dar nu are rost. Ca vor aparea cativa care vor nega, e absolut normal. Nu arunca nimeni cu mizerie in propria masina din orgoliu si nu numai. Iar de au fost cativa norocosi, iarasi valabil. Si cum ti-au mai spus si altii. Nu fii Gica Contra si asculta-ne. Audi A4 in 5000 Euro BUN sau macar DECENT nu ai sa pupi nici la sfantu' asteapta! Masinile astea sunt oricum pricinoase, la 5000E nu vei prinde decat o gaura neagra pentru buzunarul tau. Faptul ca un B6 intretinut costa si acum 7000+ Euro, nu-ti spune nimic? E una chiar pe forum la vanzare, a colegului bancaru. Nu cunosc masina personal, dar ca idee spun. Pretul cerut de el nu este unul mic. http://vwforum.ro/topic/121519-vand-audi-a4-b6-19-tdi-q-u-a-t-t-r-o/ vrea 6900 si n-are nici taxa platita. Deci sare de 7500! sia cum..hmm.. B7 la 5000? :) Nu se pune problema ca poate iei teapa. E cert faptul ca teapa iei sigur! La banii astia. Si bani vei baga-n reparatii. Si inca bine. Un calcul asa, ideologic: 5000masina + ce te poate lasa cel mai degraba: 1. kit ambreiaj - minim 2500ron cu manopera 2. turbo - reconditionata 1200ron, noua 5000 ron 3. banuiesc ca pentru sufletul tau ii faci o revizie, o distributie, un set de placute - 2000ron 4. daca bate ceva pe la suspensie, mai naspa. cam multe brate .. si uite asa se mai aduna cateva sute bune de lei. 5. daca bate ceva pe la motor(motoare renumite pt astfel de aptitudini) - atunci cireasa de pe tort. nu vrei sa stii. Pot usor sa ma duc pana la punctul 10 sau mai sus. Are rost? In concluzie, reorienteaza-te. Lasa sigla deoparte, e o prostie, si uita-te la un Superb modelul vechi. Pt RO si per ansamblu, o masina mult mai completa. Spatiu, comfort, fiabilitatea renumita VAG. Oricum, presimt ca nu te intoarcem din drum. De fapt tu doar ai vrut sa ne spui ca-ti iei A4 B7 cu 5000 Euro, nu sa ne ceri sfatul. :) Cel putin asta e parerea mea vazand atitudinea ta fata de ceilalalti colegi care au incercat sa te sfatuiasca. P.S. Incearca te rog sa fii mai atent cand scrii. Mie unul imi este greu sa te urmaresc sau sa inteleg exact ceea ce vrei sa spui.
    1 point
  7. pentru cei care au probleme cu flexibilul am schimbat astazi si sunt f multumit pt cei care vor sa cumpere flexibilul inainte iata dimensiunile lungime de 10 cm iar diametrul de 5 cm marca bosal
    1 point
  8. Salut , am un golf VI 2011, motor 1.6 tdi CAYB 90 CP, ce ulei imi recomandati ?
    0 points
  9. Salutare. De 9 ani merg numai pe LM(no problemo), iar un amic mi-a sugerat sa bag Polytron ca ar fi mai bun. Ce sfaturi imi dati?
    0 points
  10. Pai si de ce nu bagi tot castrol. ?? Daca vrei sa o vinzi baga ravenol . Daca o ti pentru tine baga 5w40 castrol . Mai ales ca la bxe sunt probleme cu axu
    -1 points
  11. Pt ca multă lume cu bxe mi-a recomandat VMO,măcar de ravenol știu ca e făcut in Germania( e original).Deja am făcut comanda de VMO de la reprezentantul ravenol de pe forum( dl.Tiberiu) la un pret bun zic eu.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!