Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.04.2016 în toate secţiunile
-
Multumesc @grig, am gasit si eu articolul acum cateva saptamani. Mi se pare ca a primit o nota cam maricica desi sunt total de acord cu caracterele primite in Review Overview. De asemenea, a-i spune masina "Executive" mi se pare cam mult, parerea mea. Si un ultim gand, descrierea folosirii masinii ca "preponderent urbana" e cam nedreapta zic eu. Masina se comporta superb la viteze mari, asta multumita bateriilor plasate sub podea. Singurul inconvenient este lipsa unei retele de statii de "alimentare" pentru o astfel de masina. Am facut astazi niste poze la modificarile facute in weekend. DRL impreuna cu pozitii Franele pe spate se aprind toate patru Si semnalizarile defazate de pe spate...2 points
-
Va salut colegii, De jumatate de an am cautat sa schimb masina.Am optat pentru passat cc si audi a4,la cel din urma am renuntat ca nu am gasit nimic care sa fie ok (si la bani si tehnic),asa ca am ramas la prima optiune ,cc.Am vrut sa iau masina colegului hallucionogen,dar din din cauza unor probleme de familie am renuntat.Asa ca acum 3 saptamani a adus un prieten un cc in stare ok si ok la pret..asa ca aceasta este: Fabricatie 07.2011,140 de cai,dsg ,5 locuri,jante pe 18 interlagos,camera marsarier OEM,priza 220 in cotiera(singurul lucru care l-as fi vrut ar fi fost trapa,dar asa a fost sa fie) Masina nu are si vor urma:footwell lights,lumini jos la usi,schimbat becurile din interior in leduri,si inca nu stiu daca merita puddle lights(am inteles ca este putin complicat de montat),schimbat climatronicul cu modelul nou,incalzire in scaune.1 point
-
1 point
-
Am schimbat astazi blocatorul de coloana la Brady Militari. Cost manopera + piese 750 Ron.1 point
-
1 point
-
Dar daca faci un calcul la comisioanele aferente o sa vezi ca discountul se duce spre 1% sau chiar dispare in neant.1 point
-
Trebuie sa recunosc faptul ca mi-am pastrat acelasi zambet ca-n prima zi cand am ridicat-o. Dupa tratamentul exterior, pur si simplu arata exact ca-n ziua magica din 2015... in soare se vad ca niste perle in vopsea, plus ca in functie de cum bate lumina arata ca un cameleon. Este intr-adevar o culoare speciala. Cum RS-ul e o masina speciala, culoarea asta o completeaza super. In week-end cred ca o scot putin in afara Bucurestiului ca deja si-a "tocit" cam mult cauciucurile prin oras. Toni, daca ajungi prin Bucuresti, da un semn te rog, sa te dau o tura cu "Jucaria" Drumuri bune, colegu'!1 point
-
azi am facut revizia de 60.000 km la O3. Pe langa filtru ulei, aer si polen (de combustibil nu se schimba ca nu are) am mai comandat si schimb lichid de frana (a implinit 3 ani, varsta la care e recomandat schimbul acestuia) dai si o igienizare a sistemului de aer conditionat. Mie imi intra 5.5 litri de ulei, si am comandat varianta Castrol Long Life norma 504/507 la bidoane de 1 litru sigilate si nu la butoi. Asadar, cost total revizie - 1191 lei. Doar ulei filtre si manopera aferenta acestora - 857.64 lei. Cam scump, dar mai am garantie pana in Martie anul viitor... pe urma nici ca ma mai prind pe la reprezentanta.1 point
-
Apropo, ca tot ai trecut prin iarna si stiu ca circuli asa "2-3 km" pe drumurile tarii peste saptamana Ceva neplaceri la grilajul de la Superskoda/KI-R ? Eventuale indoituri/legaturi rupte? Saptamana viitoare daca tot dau comanda de pe superskoda, ma "mananca" si pe mine, mai adaug "+5cp" la cheala1 point
-
Ok. Nu a fost nici o problema ca ai adus tu piesele, insa sa zicem ca peste 6 luni o sa ai o problema la motor spre exemplu si in mod normal ar trebui sa fie rezolvata pe garantie. Insa cei de la Porsche ar putea spune ca poate problema a aparut de la piesele aduse de tine, nefiind piese originale de la ei (chiar daca tu ai luat totul pe original). Cum poti dovedi? Mie de asta imi e frica....1 point
-
1 point
-
Domnilor, Puteti face revizia de exemplu si in Brasov la Delcar: exact operatiunile de mai sus, tot ulei castrol la bidon, 550Ron. Mai puneti 100Ron motorina si tot iesiti mai ieftin cu 350Ron :)1 point
-
@sosoktm: pentru doua filtre si 5 litri de ulei ti-au luat 1000 lei? Mult prea mult....1 point
-
Cat au astia de la Avia ora de manopera .... 500 lei! Adica jumate din salariul minim pe economie, o juma de luna de munca. E stupida comparatia dar mi se pare bataie de joc sa ceri 500 lei pt. un schimb de ulei si niste filtre, pe care le poti schimba la un service de cartier cu 50 lei.1 point
-
Am fost la recomandarea unui prieten la service ul Robbycar. Dl Robert este fost mecanic la Sandra, mi s au parut oameni corecti, profesionisti, si destul de ok ca si pret. Au sediul pe Bvd Poitiere, mai jos de benzinaria Socar, pe aceeasi partea cu ea.1 point
-
Trebuie sa mearga...... fa o scanare, sa vedem daca ai ceva erori stocate pe telefon.1 point
-
Sal., Nu te speria ca e scump ca nici la magazinele de piese nu e mai ieftin de 200 ron. Codul lui este 3C8 863 100 A 20V . O zi buna .1 point
-
Verifica conexiunile de la spira - intareste contactele de la mufele galbene si de la mufa airbag-ului. Claxonul merge ?1 point
-
Nu inteleg de ce schimbi uleiul DSG? Trebuie schimbat la 60.000km? Asa scrie cartea?-1 points
-
Pt ca multă lume cu bxe mi-a recomandat VMO,măcar de ravenol știu ca e făcut in Germania( e original).Deja am făcut comanda de VMO de la reprezentantul ravenol de pe forum( dl.Tiberiu) la un pret bun zic eu.-1 points
-
Pai 1200 de lei la 30.000km nu mi se pare mult... Eu ma gandesc prin prisma faptului ca la O2FL faceam la an sau 15.000 si dadeam in jur de 600-700 de lei de fiecare data... Eu as duce masina in continuare in reprezentanta, chiar daca nu mai are garantie. Nu stii cand o sa ai nevoie de o kulanza la vreo piesa scumpa,-1 points
-
Nu are deloc ??sau are dar nu se schimba. Ăsta cum filtrează carburantul???Doar nu o fi Wireless?-1 points
-
Uleiul nu se oxideaza asa usor, in orice caz nu in contact cu aerul, nu e perisabil. El se oxideaza de la frecarile si temperaturile, mai bine spus de la diferentele de temperatura din motor. 1. nu are nimic uleiul daca a luat contact cu aerul, nu e ca si cum l-ai tinut 6 luni la soare, uleiul inainte sa fie turnat in bidoane ia conctact cu aerul. 2. tatal tau are norma 505.01 pentru motoare PD, iar uleiul 507.00 longlife 5w30 inglobeaza norma 505.01 cu toate acestea eu nu recomand sa se foloseasca 5w30 la o masina rulata mult si mai ales nu inainte sa vina vara si temperaturi de peste 35 grade. Deci nu recomand sa-i bagi 5w30, multa lume spune ca 5w30 fiind longlife e mai puternic aditivat si protejeaza motorul mai bine, o fi asa, il protejeaza mai bine de oxidari, rezista mai bine in timp, il protejeaza de depuneri pt ca contnut mic de sulf, e low saps, nu creaza depuneri ca sa protejeze mediul/catalizator/filtru particule, egr si asa mai departe. Insa eu sunt de parere ca uzura cea mai mica la PD e data de un ulei 5w40 aditivat special antiuzura, schimbat des.-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00