Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.04.2016 în toate secţiunile
-
3 points
-
2 points
-
2 points
-
Au aici am citit, daca astia nu sunt corecti, nu e vina mea. http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2016-ADAC-Tyre-Test-225-45-R17.htm1 point
-
1 point
-
Mi-am petrecut o gramada de timp in service-uri si mecanicii de acolo au facut o gramada de teste de genul celor amintite de tine dar nu au descoperit nimic. Iti multumesc pentru reply-uri dar nu cred ca problemele sunt generate de gauri in admisie care se deschid cand si cand, ba la rece, ba la cald, ba pe loc, ba in mers. Nu cred ca se pune problema de placut schimbat piese dar nu prea am ce face. Atitudinea tuturor mecanicilor pe care i-am intalnit sau cu care am vorbit pana acum a fost : 'schimba si tu 5 chestii si vezi daca mai face si daca nu mai face sa vezi de la ce a fost si eventual sa-mi spui si mie ca sunt tare curios'. Se pare ca e plin acum de mecanici moderni care pe partea de diagnosticare, fara un laptop si interfata potrivita sunt la fel de capabili ca si mine. Valabil chiar si pentru articulatie, am intalnit unul care mi-a verificat articulatia 45 minute si mi-a spus ca e ok si cand am facut revizia alt mecanic mi-a aratat toate defectele, bucse bare stabilizatoare, flanse, rulmenti , bucse bascule, bieleta... Romanica noastra draga, tara tuturor posibilitatilor: primar analfabet, presedinte neamt limbut si dulgheri replofilati in mecanici... Iti dai seama ca voi schimba si masina pentru ca am nevoie de ceva sa ma deplasez si nu am timp sa o descant prea mult. Cateodata trebuie transate lucrurile, merge sau nu, dar sa nu ai regretul ca nu ai incercat tot. Timpul si nervii mei nu-i mai repar niciodata daca o sa continui asa...1 point
-
Hankook Ventus V12 Evo 2. 225-40-18 pe masina. 40000 km rulate, mai duc 1 an. Sunt ok pret, calitate, se tocesc datorita compozitiei, dar daca nu esti agresiv cu ele sunt bune.1 point
-
Continental au reviewuri excelente, ca si Michelin. Michelin stau mai bine la durabilitate, Conti la caracteristicile dinamice. Eu la ultimul SUV pe care l-am avut am pus Michelin Latitude Tour HP, de care am fost foarte incintat.1 point
-
Neah...prea mult de munca sa schimb manual vitezele, pentru un rulaj de minim 500 de km (ca sa fie relevant).1 point
-
pt ca alea de 100mii au in realitate 700. caz real. da, cu ș de șapte1 point
-
Exact. Ai explicat foarte bine conditiile de drum. Cum spuneam mai sus, la fel: duminica dimineata, fara trafic greu, iar de felul meu nu merg cu mai mult de 100-110 km/h pe drumuri europene (Cluj-Bors, medie de 70 km/h). Si cred de asemenea ca DSG-ul schimba mai rapid vitezele (la rotatii mai putine, in mod Normal), decat as face eu la o cutie manuala. O parte din diferenta cred ca vine de aici. Chiar am urmarit fenomenul, si cand motorul nu e in sarcina, cutia schimba in D6 chiar si pe la 60 km/h sau mai devreme (cum sunt o gramade de sate pe drumul asta iti dai seama de consecintele pozitive asupra consumului ale acestui comportament).1 point
-
Din pacate pozele nu mai sunt valabile..se pot reincarca pe alt site?1 point
-
am cam 1 an cu 75w-80 MTF2 de la Ravenol. Este ok, putin mai gros decat originalul, la schimbari se simte putin mai .. amortizat.1 point
-
Multumesc tuturor! @mihai.onu94 Am condus doar GT, nu si GTI.. Fata de GT, probabil cum era de asteptat, marea diferenta e cuplul. Combinat si cu dsg, e un deliciu masina pe sport. @The_Ego Sa ma documentez si eu ce inseamna acel tuning box si vom vedea. Cezar a fost dragut si mi l'a lasat. @cristi511 Cel mai fericit!1 point
-
1 point
-
Ai raspuns mai sus.Cu vcds-ul se face.....dar nu cred ca asta va rezolva problema ta.Posibil calc coloana oxidat/cu probleme. N-are treaba spira...in cakc coloana e duda.. Si ar face bine sa ne spuna ce masina este sa-l putem ajuta.1 point
-
1 point
-
Tutorial demontare oglinzi Passat CC / B6 (Facelift) / B7 / Alltrack / Scirocco / Eos (Facelift) pentru inlocuire, montaj Puddle Lights, inlocuire lampa semnalizare. 1) Se impinge sticla oglinzii (12) inspre exterior la maximum. 2) Se introduce in golul dintre sticla si rama un levier de plastic (trim remover) si se trage usor inspre exterior (cu grija pentru a nu crapa sticla oglinzii). 3) Dupa scoaterea sticlei, cu grija, se deconecteaza conectorii rezistentei de incalzire unde, "+" este situat inspre centrul sticlei si "-" inspre margine. 3*) Pe partea soferului, in cazul in care sticla este si electro-crom, pe sticla regasim si o mufa cu 2 pini, mare, alba. Se declipseaza si deconecteaza si aceasta. 4) Se desurubeaza cele trei suruburi T10 ce fixeaza motorasul de reglaj electric (2) al oglinzii (notate - 9, in imaginea atasata). 5) Se deconecteaza mufa motorasului de reglaj (2). 6) Se desurubeaza cele 2 suruburi T10 ce tin rama oglinzii (marcate cu 4 in imagine). 7) Se scoate clema ce tine lampa de semnalizare fixata pe rama, apasand pe clema si tragand incet de rama. Aceasta este situate in "varful" oglinzii. 8) Cu ajutorul unei surubelnite plate mici, se apasa PE LANGA cele doua cleme (A) din imagine inspre mijlocul acestora, in timp ce se trage incet de rama (3), pentru fiecare clema in parte. Sunt mai dificil de scos, dar aveti rabdare! Sunt sensibile si se pot rupe! 9) Se demonteaza capacul superior (13) de plastic al oglinzii printr-o miscare de tragere si ridicare: se trage capacul inspre interiorul oglinzii si se ridica. 10) Se deconecteaza mufa lampii de semnalizare. 10*) Daca sunt instalate lampi "Puddle Lights", se deconteaza si mufa acestora. 11) Capacul inferior (7), impreuna cu lampa de semnalizare (si, dupa caz, "Puddle Lights"), este prins intr-o clema vizibila, in apropierea bratului de prindere al oglinzii. 11*) Daca sunt instalate lampi "Puddle Lights", acestea se pot scoate prin apasarea acestora dinspre exterior (lentile), in timp ce, cu ajutorul celeilalte maini, se directioneaza lampa astfel incat sa iasa din cele 3 cleme. ** Pentru montajul "Puddle Lights"-urilor, se poate face decupajul dupa marcaj, cu ajutorul unei freze de tip Dremmel.** ~ Montajul se realizeaza in sens invers celor descrise mai sus! ~ P.S: Ca sfaturi: trebuie avut mare grija la demontarea sticlei pentru a nu o crapa; trebuie umblat cu grija la scoaterea clemelor marcate cu "A" pentru a nu le rupe. In continuare, daca tot suntem aici, descriu operatiunea de demontare a intregului ansamblu oglinda retrovizoare, cu tot cu bratul de sustinere: 1) Se demonteaza fata de usa (se gaseste tutorial pe forum, in functie de model). 2) Se deconecteaza mufa T16 a oglinzii din calculatorul de usa, notate cu (8) (este vorba de mufa cea mai mica, dintre cele trei). 3) Se deconteaza mufa difuzorului de inalte (tweeter). 4) Se desurubeaza surubul ce fixeaza tweeter-ul. 5) Folosindu-se un levier de plastic (trim remover), cu grija, se scot cele doua cleme in care sta fixat tweeter-ul: una mare in partea de jos si una foarte mica sus. 5*) Aceste cleme sunt din doua bucati: un picior de plastic, corp comun cu carcasa tweeter-ului si niste garnituri din silicon/cauciuc maleabil. Cele din urma se scot, cu grija, de pe piciorul de plastic si se reintroduc in gaura de fixare, pentru a evita pierderea lor si a usura remontarea. 6) Bratul oglinzii este fixat, dupa caz, in 1-2-3 suruburi T20. Se desurubeaza acestea, cu mare grija sa nu scapati vreunul in portiera! 7) Se extrage oglinda, cu tot cu brat, incet, asigurandu-ne ca nu rupem mufa (8) al acesteia la trecerea prin golul din portiera (spatiul este gandit la fix pentru a trece mufa!). ~ Montajul se realizeaza in sens invers celor descrise mai sus! ~ Consider ca aceasta postare ar fi de foarte mare ajutor pentru colegi, daca ar fi transformata, de catre moderatori, intr-un topic dedicat, cu link-uri in ariile de DIY pentru fiecare din modelele specificate in titlu! Multumesc!1 point
-
1 point
-
Pentru cei cu motoare ALH nu recomand acest ulei Liqui Moly Diesel High Tech 5W40.Dupa primi 1000 km facuti cu acest, ulei motorul a devenit mai zgomotos fata de castrol edge 5W40 care l-am avut inainte.Motorul este foarte silentios dimineata la prima cheie, si toate sunt bune si frumoase pana urca apa aproape de 90 de grade cand motorul devine foarte zgomotos, plus ca m-am procopsit si cu o tacaneala de tacheti (i-am schimbat acum o luna).O sa-l las 5000 km dupa care o sa incerc tot Liqui Moly dar Synthoil High Tech 5W40.1 point
-
1 point
-
Deci.. Sa o luam cronologic Dadusem avansul la megane GT, albastra jante 18'', pe 30 martie. Pe 1 aprilie, ma suna baietii de la cobalcescu, ca au fost doar 3 masini in configuratia asta, si ca imi pot oferi doar cu jante pe 17'' si sa imi aduca alte jante pe 18'' tot OEM, de la ei din configurator (Grand Tour pentru curiosi) + cauciucuri 18'' la pret de achizitie. A ramas ca ma gandesc si ca ii anunt saptamana urmatoare. Intamplarea face ca tot pe 1 aprilie sa rasfoiesc rubrica de anunturi de pe forum (Thx a lot Vwforum! ) si sa vad masina colegului CZR la vanzare. Cu renault'ul in impas, am zis sa ii scriu lui Cezar, sa vedem ce si cum. Restul e istorie! Sa spunem ca ne'am ajutat reciproc. El m'a ajutat pe mine, fiind extrem de intelegator la pret, eu il ajut pe el sa isi indeplineasca visul sa isi ia ceva mai puteRnic Deci, all in all, masina e Golful GTD al colegului Cezar, multi dintre voi o stiti de pe forum, de la intalniri etc. Nu are rost sa mai prezint dotarile. Benzina vs diesel, asa a fost sa fie.. Stiti si voi ca eram setat pe benzina, desi totusi, la numarul de km parcursi anual (25-30 k), se potriveste de minune un diesel1 point
-
salut. in primul rand masina are soft.se vede dupa presiunea ceruta de 2509 mbari. da ....intradevar exista lag la turatii mici,se vede ca pana in 1800 rpm turbo baga prea putin. nici presiunea nu e corectatat intocmai bine,ci face ceva valuri. maf-ul e ok.citeste bn pe toata plaja logului. bs011: e,aici avem un 948/1091 mbari,in conditiile in care pres atm e de 979mbari. si oricum geometria da cv semne de ancrasare.se vede ca se stabilizeaza cam greu la 948mbari.(sau arc tasat actuator,dar eu merg pe varianta ca tija e oricum prea lunga ). diferenta la tine intre turbo on si off este de doar 143 mbari. ceva e neclar.ori avem lipsa vacuum ori geometria a suferit ceva reglaje in trecut. si de ce zic asta?! pt ca in general turbinele montate pe motoare edc16(si cazul tau), au un turbo on destul de mare....chiar sar de 1200 mbari. si nici spyke-ul la intrarea in wot nu e suficient de mare.si asta se poate datora ori lipsei de vacuum(trebuie verificat),ori din cauza tijei prea lungi,implicit turbo on-ul prea mic(surub prea infiletat). cum as proceda eu: 1)as reface totusi bs011(sa presupunem ca turbina ta nu a fost suficient de incinsa) .ori mergi pe autostrada cv timp mai tare si apoi tragi pe dreapta si faci bs011,ori o alergi si tu mai tare vreo15 min,cu schimbari spre 3500 rpm. 2)daca nu o sa existe prea mari diferente intre bs011 nou si vechi....si aici ma refer strict la turbo on....se trece pe partea verificarii vacuumului.cel mai bine se face cu pistolul de vacuum...se aplica vacuum actuatorului in timpul bs011 si se vede daca sare de val de 1091 mbari.daca tot nu sare ....e clar....surubul de stop e infiletat prea mult. 3)este bun si bs003....de aici putem trage ,indirect, inca o concluzie referitoare asupra reglajelor turbo. 4) in fctie de constatari ,se poate trece la reglaje,tija,surub de stop,etc.1 point
-
e un pic mai simpla problema de gandit...un motor este un mecanism.La orice mecanism revizia(rintre care si uleiul) se face in fctie de nrul de fctionare(T). Acum apare o variabila..viteza(V).Nemtii merg preponderent in afara iar in oras,au o viteza medie net peste viteza medie pe care o avem noi in oras(el putin eu,sub 30kmh). Ei il pot schimba la o distanta parcursa(D) de 10k km deoarece uleiul sta mai putin timp in motor,avand viteza medie mult mai ridicata.Si uite asa folosind D=V*T ajungi la concluzia ca trebuie schimbat cu mult inainte de 10k km.Cel putin eu il schimb la maxim 8k km. Daca mergi 80% din timp in afara orasului,da,il poti schimba la un 10k km.1 point
-
Pentru cei care umbla la motorul 1.4 TSI, un sfat de la unul patit care are acum supapele indoite. Schimbati surubul si saiba din poza atasata si strangeti cu gandul la gatul soacrei, eventual putina pasta blocanta Dupa 9000 km surubul s-a slabit si a sarit saracia de rotita impreuna cu cureaua de acesorii, rezultatul a constat in supape contorsioniste. Mai pe scurt a sarit de pe punct.1 point
-
Nu vreau sa fiu ironic, dar daca un agent de asigurari cunoaste mai bine legislatia tarii, si anume partea ce priveste un act comercial liber consimtit, atunci stau de o parte si doar citesc ce puneti pe forum. Atunci sa iti explice el , cand face o asigurare, pentru un transfer de proprietate, si cel ce inscrie masina, normal ca nu e trecut in certificatul masinii, inseamna ca nu e proprietar?!? Mai fratilor, faceti distinctie intre un act de proprietate si un certificat de inmatriculare auto ! La serviciul de inmatriculari auto NU TE FACE PRORIETAR cand inmatriculezi o masina in circulatie pe numele tau! ESTI DEJA PROPRIETAR din momentul in care ai achizitionat vehiculul!1 point
-
1 point
-
Unde gasesc vopsea SigmaRom ca la mine in cartier nu am gasit?1 point
-
La CR degeaba pui contactul pompa nu se actioneaza doar la PD era asa iar la PD sa amorsezi corect raportat la volumul filtrului si debitul pompei la contact pus ar trebui sa pui contactul de ~ 50 de ori-1 points
-
-1 points
-
Si chiar si asa, tot nu ai blocat vibrochenul cu surubul, ai pus distributia dupa comparator. Restul e can-can http://workshop-manuals.com/skoda/octavia-mk2/drive_unit/1.4/90_kw_tsi_engine/engine_cylinder_head_valve_gear/cylinder_head_part_1/removing_and_installing_timing_chain_and_drive_chain_for_oil_pump/-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00