Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.04.2016 în toate secţiunile
-
2 points
-
Am avut hankook ventus prime 2 au tinut doua sezoane...aprox 40kkm.Am fost foarte multumit de ele.... singurul minus e ca s au uzat cam repede.1 point
-
1 point
-
Bine inteles, toata stima am primit ajutor doar de la dvs, care a fost problema ? am gasit activata functia "Transport mode" , la dezactivare a fost totul perfect Va multumesc f mult, ati fost singurul care a raspuns la mesajul meu . Cu toata consideratia Nelu. Va multumesc f mult, ati fost singurul care a raspuns la mesajul meu . Cu toata consideratia Nelu. Am pt D@ny moderator dou cuvinte: 1. forumul este pt a rezolva unele probleme fara a merge la teparii de la service 2. ne ajutam intre noi fara costuri suplimentare si mai ales sa informam si pe altii care urmaza a intra in aceasta bransa1 point
-
Pai si de ce nu bagi tot castrol. ?? Daca vrei sa o vinzi baga ravenol . Daca o ti pentru tine baga 5w40 castrol . Mai ales ca la bxe sunt probleme cu axu1 point
-
Am riscat in trecut si am castigat niste grimase de toata frumusetea cand am citit facturile... Ma bucur ca esti foarte multumit de schimbarea, in bine, a comportamentului masinii tale doar ca...una e pseudoEuro5-ul tau tdi si alta e pseudoEuro6-ele meu. Plus ca nu vreau sa mi bat joc de banii mei a 2a oara....cu toata pasiunea si dorinta de mai multa putere...Nu vreau sa mai aud de diesel de 2l de 200 de cai ce bine fuge...ca m-am lamurit. Atata timp cat motorul e gandit sa dezvolte puterea aia ok, se accepta ( alde 2.1 biturbo sau 2.0d biturbo sau 2.2dci sau cum naiba ii zice la pejo) dar cu softuri si toate cele, pentru stilul meu de mers, ar insemna din start, indiferent de masina, urmatoarele: - turbina - ambreiaj - frane - anvelope - alte elemente de mecanica.1 point
-
nu este din setari - pare sa fie din lentila - trebuie desfacuta si curatat grupul optic. Daca nu isi revine, trebuie inlocuit.1 point
-
din pacate, e ceva de munca la sedan.... anumite coduri, dupa 2010.... nu merg toate, trebuie sa urmaresti sa fie cu OPS/PLA - daca asa are masina ta.1 point
-
Foloseste numai ulei OE! Indiferent cine-l produce, cel mai probabil Fuchs, are aditivii de frictiune strict in cantitatea corecta pentru norma respectiva, asa cum nici un alt producator AM nu le produce (pentru ca cel mai adesea produce multi-norma).1 point
-
1 point
-
Cutie JCR: Mie mi-au recomandat G 052 512 A2 Desi cica ptr cutia asta merge si G 070 726 A2 Care e diferenta?De care sa iau? De intrat am vazut ca intra 1.7 Litri, cu cutia nedemontata. Amandoua tip-uri sunt norma API GL 4. PS: Vad ca G70 e norma mai noua, care inlocuieste G52. G52 s-ar putea sa fie facut, fix ptr cum a iesit masina -deci stie mecanicul ce stie. Practic mi-am cam raspuns singur.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Intrebare Masina are ulei servo rosu , nu a fost schimbat niciodata Pot sa fac completare cu verde...?1 point
-
Nu cred ca e nevoie de flush. Doar goleste si pune ce norma trebuie: 505.01 sau 597.00.1 point
-
Buna dimineata, am comiso din lipsa de timp si graba acum 9 luni am cumparat Valvoline SYN POWER 5w40 cu norma 502,00 505,00, am pana acum 7000 km facuti. Saptamana asta il schimb sper sa gasesc VALVOLINE synpower extrem msf 5w40. Sper sa nu apara probleme, motorul suna bine acum nu are zgomot ciudat. Multumesc Sa folosesc metoda motor flush si dupa sa pun ulei nou ?1 point
-
Salutare, Trebuie sa imi iau cauciucuri de vara dimensiunea 235/45/17.Din ce am cautat si dupa buget am ramas la Pirelli Cinturato P7 Blue si Continental Sport contact 5.Ce sa aleg intre cele doua?mai mult m-ar interesa rezistenta la uzura.Sa imi iau ranforsate sau nu? Sau Goodyear f1 eagle asymetric 2/3?1 point
-
1 point
-
Salut, Revin cu problema rezolvata. Zgomotul/pocnitura/trosnitura care se auzea la frane si plecari bruste era de la cateva suruburi slabite de la sasiu. Filmuletul urmator descrie exact problema: O zi faina!1 point
-
Pun mai jos bonul reviziei de 30k (27.3k) si lista cu ce s-a verificat la masina. Revizia a fost facuta la PBN. Am putut sa fiu de fata cand s-a turnat uleiul si s-au schimbat filtrele. Schimbul de ulei a fost efectuat cu ulei OEM, nu Castrol. Bun pretul, doar ca este la butoi de 60L. Nu zic ca e rau, dar de aici vine probabil diferenta de pret. La PBN am platit 94lei/L, la bidon individual.1 point
-
Corect, doar ca aici se vorbeste de GTI deci 2.0 tsi, nu de micutele 1.2/1.4, deci experientele fiecaruia cu motoarele astea nu trebuie sa afecteze decizia in acest versus. Asa vin si altii si spun ca au avut probleme la Renault Clio 1,5 dci si ca au vandut masina pe 1500 de euro sa scape de ea pentru ca ar fi costat 3000 sa o repare.1 point
-
@Luciosu in toamna e foarte posibil sa se anunte golf 8, la salonul de la Paris. Tocmai de aceea are discountul ala mare, cred eu. Cu bune si cu rele, au fost 7 ani frumosi cu Rocco, o masina care mi'a placut, cu toate capriciile ei, la nebunie. Imi iau Megane pentru ca nu am vrut nimic sh, pentru ca asta imi permit in momentul de fata (achizitie si intretinere), pentru ca asta mi'a placut cel mai mult si pentru ca am dorit o revolutie, in locul unei evolutii (golful) Din punctul meu de vedere, topicul si'a atins scopul. Thx vwforum si thx celor ce au participat la dezbatere.1 point
-
1 point
-
Pentru masina din semnatura, cutie 6 trepte, cod LHD, conform ETKA pana in 29.05.2011 a fost pus ulei G 052 171 A2, iar din 30.05.2011 a fost pus ulei G 052 512 A2. Masina are 215.000km si am schimbat uleiul pentru ca am constatat ca aveam pierderi pe la simeringul de la planetara. La reprezentanta am intrebat daca se pune uleiul G 052 171 A2( care este mai scump, in jur de 140 ron litru) si mi-au spus ca cel cu codul G 052 512 A2( 2 litri au costat 205 ron la TESS Brasov) este valabil pentru aceasta cutie. Si pentru cutia cod NFP, conform ETKA, este valabil uleiul G 052 512 A2. In cutie am bagat 2 litri de ulei( nu am info despre cat intra cutie). A fost incarcata pe la busonul lateral si pe la busonul de deasupra cutiei. Pana in prezent totul este OK. Schimba bine vitezele, nu agata. Bine, nici inainte de operatie nu avea probleme.1 point
-
Eu am cumparat 3 set-uri de aici: http://anvelope1.com/Tyre/Goodyear%20Eagle%20F1%20Asymmetric%203%20225/45R17%2091Y%20FP/?tire_id=5452000497918 Daca le cumperi pe firma inregistrata in Registrul operatorilor intracomunitari, le cumperi fara TVA.1 point
-
1 point
-
-1 points
-
De la reprezentanta. In urma cu mai mult de un an am facut si eu aceast upgrade, inspirat de niste articole de pe unele forumuri VW straine. Tipul de le reprezentanta, care mi-a vindut arcurile m-a si intrebat, ce fac cu ele si unde le montez !-1 points
-
G62 - sunt de fapt doi senzori intr-o singura carcasa... senzor, cum vreti sa ii zicem - G62 si G2 - sintetizand - -unul transmite informatia catre ECU - respectiv G62 -celalalt transmite informatia catre cluster - respectiv G2 -faptul ca ceasul indica 90 de grade iar temperatura reala - cea care o vezi cu VCDS-ul, este mai mica sau mai mare.... v-am mai zis ca asa este normal. Daca vrei, se poate modifica dump-ul clusterului, sa arate temp reala, dar te enerveaza, niciodata nu va sta pe 90. - acum, depinde ce termostat ai pe masina - daca ceasul iti ajunge la 90 grade, atunci nu are nimic termostatul.... poate dupa un drum lung, sa vezi temperatura mai aproape de 90 de grade, pe VCDS.... si poate, nici termostatul nu mai este la prima tinerete.... P.S.... eu v-am zis ca la diesel, scade temperatura, daca stai mai mult pe loc cu ea, la relanti.... cand e frig afara.... chiar si cu un termostat bin.-1 points
-
Mi-am rezolvat problema cu cutia automata! M-a costat 700 Euro, s-au schimbat multe piese (inclusiv ambreiajele) la un atelier specializat in cutii automate de pe Sos. Preciziei, sector 6 Bucuresti, la un domn pe nume Adrian. Problema era ca se sperasesera niste piese care nu mai permiteau sa se acumuleze presiunea necesara in cutie. Extrem de serios si eficient, daca vrei nr. dumnealui dati-mi un mesaj! O zi frumoasa!-1 points
-
atunci alege michelin saver...sau is scumpe eu am michelin alpin a4 si le tin tot sezonul pe masina ,pe fata am facut 40kkm ...si mai duceau inca-1 points
-
Baga orice ulei cu vascozitatea ceruta si sa fie GL4 doar, OEM e Castrol Syntranx Multivehicle 75w90 la mine de exemplu. Eu m-am uitat la uleiurile Ravenol ca specificatii si mi s-au parut slabe, doar 1 sortiment de ulei de masina 5w40 era mai bunicel. Cutiile manuale nu sunt asa de pretentioase ca cele automate, e bine sa stii vascozitatea. Iti recomand pentru cutie Valvoline Maxlife, Motul, Castrol, Shell chair si Febi/Swag.-1 points
-
-1 points
-
Pt ca multă lume cu bxe mi-a recomandat VMO,măcar de ravenol știu ca e făcut in Germania( e original).Deja am făcut comanda de VMO de la reprezentantul ravenol de pe forum( dl.Tiberiu) la un pret bun zic eu.-1 points
-
Si chiar si asa, tot nu ai blocat vibrochenul cu surubul, ai pus distributia dupa comparator. Restul e can-can http://workshop-manuals.com/skoda/octavia-mk2/drive_unit/1.4/90_kw_tsi_engine/engine_cylinder_head_valve_gear/cylinder_head_part_1/removing_and_installing_timing_chain_and_drive_chain_for_oil_pump/-1 points
-
Exact ala il folosesc si eu in motor. Atentie iti intra 3.8 litri din sticla aia in motor, asta daca schimbi si filtru de ulei, daca nu atunci intra mai putin ~3.6 litri. Este un ulei foarte bun, am 4 schimburi cu el si 40 000km. o sa vezi cum porneste motorul la prima cheie cu el.-2 points
-
Nu ca as face reclama, dar la importatorul oficial este mai ieftin ca la fratii oprean. importatorul oficial este Lubasyst, vezi google.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00