Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.04.2016 în toate secţiunile
-
1 point
-
Am avut passat B6 berlina 1,4 TSI timp de 6 ani si recomand pentru familie.motorul nu este atat de mic cum cred majoritatea. am mers in Austria,Germania,Franta,Grecia si tot timpul cu un copil si bagaje full,inclusiv pe locul liber de pe bancheta spate.Consuma cu maxim un litru mai mult la 100 de km fata de diesel.Mai tot timpul scoteam intre 6,5 si 6,8 %. masina tragea la deal,pe serpentine,la depasiri,fara probleme. La 15000 cat faci pe an nu se justifica diesel Incearca sa mergi cu un B7 1,4 TSI si ai sa vezi ce poate.In plus la 15 K euro gasesti si cu DSG si km putini.Mentalitatea romanilor este de neclintit in ceea ce priveste masina Diesel...1 point
-
1 point
-
1 point
-
In alta ordine de idei...a venit primavara... Am trecut la pneuri/jante de vara... Am vopsit bara/aripa si "aripioare".... Si am facut comanda pentru Sigla Monte Carlo, grilaj black magic si grilla honeycomb KI-R... Asteptam livrarea, mai colantam cromatul de la geamuri si oglinzile...poate inca si plafon, inca nesigur, si revin cu o tura de poze... Ce am gasit insa interesant este retrofitul pentru senzorii fata, mai trebuie doar persoane/meserias/service care sa fie dispus pentru montare si codare...de eram in capitala ce frumos era macar acest capitol In rest continuam cu offtopic: am condus saptamana aceasta un A3 1,6TDI 110cp M6 din 2015 cu 13.000km, cu lane assist si acc printre altele... Fiind subiectiv, pot spune ca nu am fost multumit de Lane Assist...cel putin la G7 GTD, cand l-am condus peste noapte -oare de acolo sa fie diferenta?!?- mi se parea ca se incadreaza foarte ok si pastreaza distantele si in curbe fata de linii....ori conducand acest A3 nici cum nu mi se parea ca se incadreaza ok, si fluctua ba stanga, ba dreapta...poate o fi din cauza zilei, sa nu vada asa de bine...meh, cine o sti....in schimb, frumos finisajul, bordul nou daca mai este si dotat este o placere, "rotita" pentru meniu cat si functia sa scrii tu pe ea ca pe "touchpad in paint" mi se pare user friendly, si te obisnuiai repede cu meniurile....insa micut...bine, era si in 3 usi, deci in spate cu chiu loc de 2 persoane...cel putin la marimea mea de aproape 1,75cm pe tocuri, greu imi gaseam locul in spatele soferului, scaunul fiind pentru mine setat la volan...si apoi configurant intr-o doare modelul la birou....mda...pentru mine scump, insa fiecare model are "nisa" lui Voi reveni cu spam dupa "facelift" Numai bine1 point
-
senzor - avand in vedere eroarea stocata - cumpara Hella sau original.1 point
-
Da o sa fie mai greu cu bordurile, denivalarile si trebuie multa atentie la fiecare groapa , o sa incerc sa le ocolesc pe cat pot!!! sper sa ma obisnuiesc cu ea si sa nu am f mari probleme ca repde o dau jos .. Din prima zi cand am cumparato m am gandit la arcuri ptr ca imi place cand o masina este coborata la sol , mereu intorc capul dupa ele .(nebunie:))).. Acuma sper sa fie ok si sa nu am mari probleme cu ea!!! ?1 point
-
Motorul vad ca e cel mai des incriminat, dar care poate surprinde placut. Eh, a trecut luna de miere cu masina si incep sa se vada neajunsurile. Poate tocmai de asta Seat are preturi mai joase.1 point
-
Revin cu cateva poze din prima "vacanta" in care plec cu YKA ! Cred ca ii place pe autostrada ... era zvelta ca o caprioara desi e grea ca o purcica Pacat ca nu am avut para-vant si nu am putut merge cu ea decapotata tot drumul ... la viteze mai mari curentul devine greu de suportat . Masinuta s-a comportat exemplar la drum lung ... nu inceteaza sa ma surprinda !1 point
-
1 point
-
eu la golf-ul 4 1.9 TDI PD de cand am luat masina am mers numai cu Castrol 5W 40 pentru PD si nu am aveut nicio poblema, merge motorul f frumos si dupa 9 ani de utilizare, consuma intre schimburi (10.000Km) maxim 0.5 litri depinde de cat de turat merg cu motorul in general pe autostrada este momentul in care "consuma" la turatii de peste 3000 constant dar.......acum doua luni am aruncat un bidon de Castrol cumparat din comert fiindca era foarte ciudat la textura....culoare singurul lucru care l-am remarcat era ca bidonul avea pe spate mai multe folii(3-4) in diferite limbi, iar mecanicul mi-a zis ca sa caut doar bidoanele care au doar in engleza si sub ea in romana in romana , din spusele lui a mai intalnit fenomenul la golf-ul 6 pe care doar ce l-am luat ma gandesc sa merg pe uleiul original VW sau pe Vapsoil dedicat VW pentru ca aceste uleiuri sigur nu sunt produse in Romania sau Turcia, ar trebuie sa fie ceva calitate1 point
-
Merci ! Da , pun oglinzile de FL , care sunt total diferite fata de ce am acum pe masina , atat ca design cat si ca constructie . Oglinzile sunt 2012 si se pare ca ar merge , au locul unde intra motorasul de rabatare gol ... deci speranta ar exista ! Dar din fericire s-a intamplat ceva ... ce eu consider miracol ! In timp ce faceam planuri cum sa desfac , sa mut si sa schimb mufe si cabluri ... m-am enervat atat de tare incat am sunat inapoi la dezmembrari pregatita sa le zic vreo 2 ! Eu eram sigura ca mi-au tras teapa si ma asteptam ca fiind in celalalt capat al Tarii (Oradea) si ca nu am primit factura o sa raman cu buza umflata si nici macar nu o sa imi raspunda la telefon ... MARE mi-a fost mirarea sa constat ca nu numai ca oamenii si-au recunoscut greseala DAR imi trimit azi o alta oglinda ( rabatabila ), pot sa pastrez capacul de pe cea veche ( pentru ca deja l-am vopsit ) si citez : " pot sa le trimit eu cealalta oglinda cand am timp " . Faith in humanity restored !! Sa vina oglinzileeeee !!1 point
-
Dupa parerea mea, indiferent de metoda aleasa (jet sau abur) este important sa se respecte cativa pasi: motorul trebuie lasat sa se raceascaprotejarea/sigilarea zonelor de risc - acestea se vor face ulterior manual - capac baterie, cutie sigurate/relee, con admisie pentru filtrele sport, etccapitonajul capotei trebuie demontat si curatat tot manual, altfel se va deteriora si va face "burta"dupa finalizarea operatiunii tot compartimentul motor se sufla cu aer (consider acest pas esential)masina se lasa la uscat intr-un mediu uscat si cald, iar acolo unde nu se poate - dupa ce se sufla bine cu aer - se lasa cu motorul pornit 15-20 de minuteUlterior se aplica un tratament de protectie/intretinere si se "tine din scurt" ca sa nu se murdareasca din nou si sa fie nevoie de o noua spalare.1 point
-
si legatura cu acest topic e...? si eu unul nu inteleg pe asta: cum sa fie castroul cu aceeasi norma mai putin vascos decat alt brand cu aceleasi specificatii? daca aceeasi vascozitate pe eticheta..i mean :sly: ? Vascozitatea e ceva masurabil, nu e ca cititul in stele de exemplu.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu e mult (100 km) doar ca in Arad stau destul de putin..in plus nici nu mai am garantie si sincer prefer sa mi-o fac intr-un service de incredere cu piesele mele decat sa platesc duplu sau triplu la reprezentanta, mai ales pentru probleme care tin de fabrica, nu de uzura masinii sau de stilul de condus. Acuma sper sa rezolve astia de la Quark ceva cu cererea aia, daca nu o sa-mi schimb eu pompa de apa ca e cam 200 RON si restul mai vad..cum se rezolva si la altii.. N-am ce face, dar viitoarele masini nu vor mai fi VW..Ultimele doua m-au dezamagit total. Nu au pic de respect fata de clientii care au cumparat masinile cu probleme..-1 points
-
Si eu am avut aceasta problema cu becurile din bord la 30000km. Am fost la Promotor si din diagnoza a reiesit zenzor filtru particule defect. L-am schimbat si gata. (150 lei parca)-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Problema principala cu GTI + DSG + Performance este pretul... La pretul masinii, de mai sus, s'ar mai adauga 3000 de euro. SH din DE nu vreau si nici nu pot. Nu vreau pentru ca in DE e garantie doar de 2 ani, deci as mai ramane cu 1 an poate si mai putin. (Ti'am zis, am piticul cu garantia, ce face un 1.4 tsi din om ). Nici nu pot, pentru ca vreau sa fac credit auto. Pt DE, mi'ar trebui credit de nevoi personale (alte dobanzi, cu totul alta mancare de peste) Din pacate, astia in RO nici nu au un GTI de test, sa ma ajute sa imi bag mintile in cap.. Deci daca la test drive cu Megane imi pica cu tronc, sunt sanse mari sa nu ma mai schimb. In plan financiar, am primit azi si oferta de finantare. Poate ajuta si pe altii informatia asta: pe langa RCI leasing (sau cum ii cheama pe aia ce lucreaza cu renault), Porsche Bank pare un CAR (casa de ajutor reciproc)-1 points
-
@saibot 1. Nu inteleg de unde atat de mult amuzament. Da, m'am ars cu un motor de cilindree mica, dar nu cred ca cilindreea repectiva a stat la baza problemelor mele. Sunt atatea alte motoare mici fara probleme atat de grave. 2. La scirocco, am avut garantie 2 ani (inca nu se dadea extinderea de catre importator pe vremea aia) si mi s'a topit un piston, la 3 luni dupa iesirea din garantie. De asta doresc acum garantie cat mai mare (VW - 2+2, Renault 3+2) 3. Eu nu aleg masina doar dupa motor, deci chiar e greu de ales, in cazul MEU. Mai e totusi si diferenta de pret, deloc neglijabila de aprox 3500 euro, la dotari sensibil egale (cu un plus pentru Megane). @mad_kat Chiar voi intreba acest aspect al puntii spate Thx pentru toate informatiile oferite-1 points
-
Daca ar fi sa comparam la niveluri egale de echipare, ar trebui sa mai adaugam DSG pe GTI, adica in 3000 de euro (DSG + GTI, doar cu PP acum) + Discovery Pro (2000), plus alte maruntisuri... Deci diferenta ar fi undeva la 8000. Acum, ca DSG e mai bun decat EDC, ca Discovery Pro ar fi mai bun decat jucaria aia din bordul renault (nu e nimeni pe aici sa se fi jucat intensiv cu amandoua, sa ne dea un punct de parere argumentat), asta e cu totul alta discutie. Cat despre, ultima ta afirmatie... Mai bine te abtineai, iti pot trimite scadentarele, sa vezi diferenta pe luna Poate, mai degraba, mi'as dori Golf, in timpii de livrare ai Megane'ului, adica acum. Am facut acest topic doar ca sa aflu mai multe pareri ale unor oameni mult mai avizati ca mine, avand in vedere cati oameni pasionati sunt aici pe forum, nu pentru flame inutil-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00