Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.04.2016 în toate secţiunile
-
Mesteci inca 5 ani ( manuala )...hmmm... Daca tot este masina nou nouta, la comanda, deci garantie 120.000 km sau 4 ani....eu unul nu as ezita asupra DSG-ului... Si ca tot mergi prin Bucuresti, DSG-ul cu ACC-ul face treaba extraordinara pe autostrada sau in mersul in coloana, tipic marilor orase, te ajuta mult si este foarte confortabil cand masina se opreste si reporneste singura, incetineste sau se opreste chiar, daca este nevoie...Este diferenta enorma, un mare plus pentru automata fata de manuala. Atata timp cat o sa-mi cumpar masina noua, cu garantie, nu voi mai sta nicio clipa sa ma gandesc ce aleg intre manuala si automata...1 point
-
Introduci DVD-ul cu Europa de vest si o sa te intrebe daca vrei sa-l instalezi sau sa rulezi hartile de pe el. Alegi sa rulezi hartile de pe DVD.1 point
-
@calin.g nu neplacute cat deranjante. In jetta n-am simtit vreodata ca nu e bine dozat ac-ul. @The_Ego motorul este foarte ok ( pentru un diesel de 150 cp) doar ca s-a incercat prea mult uniformizarea curbei de cuplu astfel incat sa fie cat mai user frendly. Astfel caracterul motorul aduce a benzinar doar ca acum nici nu trage ca un diesel nici nu face ture...nici cal nici magar. Legat de neajunsuri...probabil ca daca nu aveam inainte vw nu sesizam diferentele. Dar imi e clar acum ca preturile vag sunt mari ( la ora actuala) raportat la ce ofera...ori concurenta a refacut gap-ul. @Andrei1980 diferentele in timpi si viteza fata de jetta sunt aproape insesizabile. M-am "masurat" cu un a3 2.0 tdi softat la 183 cp si 420nm si crede ma ca nu e mare lucru intre masini. Ideea e ca necesita o cu totul alta maniera de utilizare iar cutia manuala nu e cea mai potrivita. In schimb cred ca dsg-ul face o treaba mult mai buna si tocmai de asta imi pare rau ca m-am grabit. Dar asta e acum, ma folosesc de ea si invat sa traiesc cu diferentele astea.1 point
-
Paradoxul face ca daca nu mergeam in Bucuresti asa mult luam DSG7. Insa asa e riscul prea mare sa se incinga si apoi sa inceapa sa patineze. Sa zic ca nici asta nu era deal-breaker daca service-urile de reprezentanta erau profesioniste si nu tin masina imobilizata 7 zile sau te tot amana ca "asa face la toate."1 point
-
ramane quattro pe usa? mi se mare aiurea...mergea pusa emblema pe portbagaj dar colant mare la la masini de treren...?1 point
-
1 point
-
Da, se poate fara probleme. Daca instalezi prin metoda clasica de pe DVD nu este absolut niciun risc. Daca faci prin metoda SD card, exista o sansa infima sa se strice ceva, insa nu iremediabil.1 point
-
Conteaza foarte mult kilometrii si uzura masinii (turbina, injectoare, pompa motorina etc), cat si gradul de incarcare al filtrului de particule, oricat s-ar regenera el tot nu e ca la inceput si ajunge la un punct unde te limiteaza (gandeste-te ca la un aspirator care nu mai poate sa traga bine fiindca e infundat sacul, asa si motorul nu va putea sa elimine volumul mare de gaze intr-un timp scurt, pentru a permite motorului sa faca arderea care se va transforma in putere si din nou gaze). Daca unii tuneri promit ca fac cine stie ce puteri, asta nu inseamna ca sunt si reale. Poate daca ar fi o masina cu 20-30 000 km da, ar fi posibil, nu stim cati km are masina actuala prezentata, dar presupun ca are ceva mai mult. Eu insist pe ideea asta nu din dragul de a ma contrazice ci fiindca sunt oameni care ti-ar promite orice doar ca sa iti ia banii, de aceea e bine sa faci DYNO inainte de soft si dupa soft, sa stii de unde ai plecat si unde ai ajuns, si sa te documentezi cat poti. Mai tine cont si de o treaba, daca ai DPF pe masina, el se regenereaza din cand in cand, lucrul asta se face crescand temperatura pana la ~600 grade celsius in evacuare, ca sa arda ce se depune in el. Daca tu mergi mai sportiv prin oras(distante scurte, nu are flow bun de aer ca sa se raceasca) + regenerare , va rezulta o temperatura foarte mare, temperaturi de peste 110-115-120 grade ale uleiului. Ungerea nu se va mai face bine, motorul va avea de suferit, iar daca nu ma insel, el are sisteme de protectie iar atunci cand ajunge la unele temperaturi iti taie din putere... deci overall, tot la dracu ala ajungi1 point
-
Și oameni care vor cu 2000 de euro masina scoasă din reprezentanta.când una noua costa de 10 ori atâta. Sunt uni care la o zgârietură fac infarct. .La preț de aruncat la gunoi.aici e ca la Din Dragoste adevărul trebuie aflat din amândouă părți.1 point
-
1 point
-
nu prea sunt de acord cu recomandarile astea: "poti sa incerci". eu nu fac teste pe motorul meu...iar uleiul pe care l-am baga 4 ani in ea, Castrol 5w40 mi s-a parut bun spre foarte bun...acum nu stiu cum sunt parerile astea ale oamenilor...de genul: asta e mai bun, ala e si mai bun...asta e mai prost. voi vedeti cum fac injectoarele in motor...sau masurati compresia la fiecare drum cu masina? nu stiu...adica nu prea inteleg... eu am intrebat doar cat imi recomandati sa merg maxim cu uleiul asta cretin...pentru ca pe joja...e foarte subtire..si nu cred ca e normal dupa 500 km sa fie asa. starea motorului meu e una buna. nu scoate fum, trage cum trebuie, nu consuma ulei si am 320.000 km. nu zic de tine Deenman, recomandarea ta e generala..iar sfatul de la sfarsit bun, insa exista foarte multi mecanici...care stiu ei cel mai bine care e uleiul ideal. de parca ar fi pus intr-o masina 400.000 km uleiul recomandat si i-au masurat parametri. mie mi se pare exces de zel..1 point
-
Daca iei masina de la un samsar, automat te-a pacalit, n-ai nici o sansa, esti condamnat din start. Eu cunosc un samsar, fost coleg... Il intreb daca da Km inapoi, Zice ca desigur, dar daca vreau sa cumpar o masina buna, mi-o recomanda pe cutare, ca a adus-o aseara si nu a apucat inca sa-i dea Km inapoi.1 point
-
salut. de curand imi intra apa in masina si am zis sa scriu aici poate ajut si eu pe cineva. mocheta de la pasager era mereu uda..aproape baltea plus ca dadeam caldura numai la picioare s-o usuc..am zis ca poate s-a intamplat o data. de fapt se intampla de fiecare data cand treceam cu masina prin apa. in caroserie, exista niste capace..de scurgere. pe partea dreapta chiar in spatele rotii, mie imi cazuse capacelul ala...si pe acolo imi intra apa. sper sa fie de folos..1 point
-
Stand sa ma gandesc la ce masini sh am luat si eu si prieteni - majoritatea celor decente sunt ori masini cu un anumit istoric pe vreun forum serios (exemplu bun ar fi si Bora mea) sau luate de la cunoscuti - chiar cunoscuti ai cunoscutilor. in rest am fost tarat de prieteni la vizionari de masini impecabile de mi s-a acrit si in vreo doua cazuri oamenii au zis ca exagerez si masina e faina si ca-s prea tipicar... vreo cateva luni pana au inceput sa se adune cheltuielile... a, si mai e varianta samsarului "cunoscut" - care iti aduce el o masina buna (nu aleasa de tine, ca acolo macar stii ca e alegerea ta) - si care la 80k km haleste 2l ulei / 10k si troncane si ii iese rugina in 6 luni la elementele revopsite cu vopseaua originala...1 point
-
....si eu am 1.6 tedei. In nici un caz nu este submotorizat. Aaah!.... ca nu se compara cu 2.0 asta e altceva. Legat de ce spunea deenman ca au probleme cu pompa de inalte sau cu injectoare si cele 2.0 au avut probleme de genul asta deci nu e specific 1.6.(daca citesti topicul dedicat pt pompa sunt mai multi cu 2.0 raportat la nr de masini). Intr-adevar sunt momente cand vrei sa faci o depasire in rampa si nu poti, cand iti trebuie o distanta mai mare sa faci o depasire in viteza dar nu putem spune ca e submotorizat doar ca asta e limita la 1.6. Depinde la ce ne raportam cand comparam (si 2.0 putem spune ca e submotorizat fata de motoare mai mari). Colegu "vitezoman" foloseste motorul la turatii mai mari si se simte altfel si chiar are dreptate cand zice ca are "zvâc". (turatii mari=turatii normale, mai sunt si colegi care merg cu a 5a cu 60 in oras si se plang ca nu trage, ca nu are putere si ca e submotorizat). Concluzia mea: comparand cu celelalte motorizari 1.6 e la limita DAR nu submotorizat. P.S. la final: am murit de nervi cand nu am putut depasi o corsa C cu 1.7 intr-o rampa - ce-i drept pierdusem din putere cu o frana.1 point
-
Eu m-am referit la prima generatie de 1,2-1,4 TSI implicit 1,6 TDI care au fost catastrofale. Nu gasesc fiabil un motor pe Scirocco, masina care costa o caruta de bani sa ti se topesca pistoanele in el sau sa schimbi lantul pana in 60k in cel mai fericit caz daca nu se rupe. La acest pret de achizitie sunt variante mult mai bune, europene, japoneze.cu garantie peste 100k.1 point
-
Pentru cine a avut o experienta neplacuta cu Vag este de inteles alegerea facuta, din cand in cand este necesara schimbarea, numai asa putem avea o parere cat mai obiectiva, cert e ca ultima generatie a starnit multe probleme majore, nu prea e placut o masina de noua sa nu iti ofere cel putin 100k de km. fara interventii majore.1 point
-
Dumi, sa o stapanesti sanatos! Ce parere aveti de aceasta? http://autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-ID7GgNRB.html#bf824072b2 Eu as vrea neaparat berlina. Stiti cumva ce varianta de DSG este montat pe acest model? Am inteles ca DSG 7 ar avea probleme... Multumesc mult! In rest masina pare in regula, nu? Merita un drum si o verificare?1 point
-
Dragi colegi , nu am spus ca motorul nu e performant/ fiabil , drept dovada ca MB foloseste motoare pt versiunea de baza la A klasse. Din pacate , cum bine spune colegul edi1000 calitatea materialelor este slaba , motorul este ok dar atat. Cum am scris mai devreme ,asta este parerea mea , dupa mine Renault este un brand low cost .1 point
-
Eu am mers cu masini din clasa sport de la Renault (Clio RS si Megane RS). Da, au alt sasiu, alt comportament rutier dar interiorul este tot cheap ca la modelele de serie. Si ce e nasol e daca vrei sa le vinzi nu le cumpara nimeni. Un coleg cu Clio RS se chinuie si acum, dupa 2 ani de cand l-a pus la vanzare si nu are nici un cumparator.1 point
-
E o mare diferenta in "a merge cu renault sport" si " a detine un renault sport " trust me. Sunt curios cum se va comporta "tableta " de pe Renault cand afara o sa fie +39 gr C sau - 15 gr C Ps : citesc forumul asta de foarte mult timp :).1 point
-
@dr_dumi intr-adevar masina arata bine, si macar nu are km psihologici (185.000), DAR, ca mereu este un dar, eu personal ma uit si la calitatea vanzatorului, si cand vad poze d-astea de bisnitari split screen mi se intuneca mintea si refuz pur si simplu sa ii dau unuia care scrie "carte servis, parbriz ancalzit, interior foarte bine antretinut" 1000-2000 euro "comision" pentru "munca" depusa, eventual pentru ascunderea defectelor. Nu o sa inteleg niciodata de ce daca tot are cineva 15.000 euro nu se deranjeaza sa se duca sa o cumpere singur de acolo, nu e rocket science, daca specimenele din targ pot, cu siguranta poate oricine. Si repet, nu, bisnitarii nu au o groapa ascunsa cu masini bune si ieftine in Germania...1 point
-
-1 points
-
-1 points
-
Ai mers vreodata cu masinile din clasa sport de la renault ? exemplu megane rs ? ( modelul vechi ) . Situatia se cam schimba radical..probleme are orice masina, toate sunt rezolvabile ; un set de discuri? Pe bune ? Asta e problema cea mare la renault? Mai citeste forumul asta si o sa vezi probleme adevarate...apoi tragem concluzia cine sunt campioni intre GT si si Golf, as alege oricand GT-ul ; tot intre astea doua, leonul e o cale de mijloc. Golf nu as lua in viata mea, mai ales la supra pretul cerut de ei. Intre leon si GT as alege tot GT-ul. Poate e chestie de gusturi dar masinile coupe au ceva aparte cand vorbim de sportivitate...dar bine, am ajuns in epoca in care si masinile break sunt considerate sport :)))))) iar echiparile numai sunt ce erau odata..acum iti iei FR ( formula racing ) cu motor de 1,4 tsi..totul se vinde numai pt bani. Pachetele au devenit optionale ( GT / OPC / FR / etc...) …-1 points
-
Simplu. Se va comporta ca cea de VW,Skoda, Seat, Opel,Mazda, Hyundai etc. P.S. Caută post-urile mele sa vezi acolo probleme cu VW. Deci te rog nu vb de fiabilitate si alte prostii. Poți sa spui ca e părerea ta, dar vino argumentat. P.P.S. Văd ca ai Mercedes. Întreaba de curiozitate care este una din motorizări de pe noul A-klasse-1 points
-
Corect, doar ca aici se vorbeste de GTI deci 2.0 tsi, nu de micutele 1.2/1.4, deci experientele fiecaruia cu motoarele astea nu trebuie sa afecteze decizia in acest versus. Asa vin si altii si spun ca au avut probleme la Renault Clio 1,5 dci si ca au vandut masina pe 1500 de euro sa scape de ea pentru ca ar fi costat 3000 sa o repare.-1 points
-
Nu se poate spune ca e o surpriza alegerea modelului, comparatia lipsind cu desavasire, avand in vedere ca s-a discutat mai mult despre 1.2TSI, 1.4TSI, Logan, Alfa, etc decat despre GTI... Sa o stapanesti sanatos si fara incidente! Pentru ca s-a ales un model consider ca se poate inchide acest " vs" , mai ales ca se discuta off topic de ceva vreme, in fond acest forum militeaza pt continut la subiect, din cate stiu eu cel putin....-1 points
-
Tu nu auzi ca el face oricand [cenzurat] cu 1.6-ele lui pe passat? si te lasa in spate? Ungureanuion e pilot de raliu si se tine dupa orice masina cu passatu lui 1.6 tdi, e un monstru al soselelor, pe vopseaua lui de haion se reflecta doar steme de Mercedes Benz si Bmw, ca nu mai zic de Haudi, toate raman in spate. cum ii este permis acestui om sa trolleze de 2 pagini incoace? ma intreb oare. discutia este foarte simpla, cand te intrebi daca o masina este subomotorizata, trebuie sa ai un termen de comparatie dupa cum este si logic si moral. Si atunci compari passatul cu masinile din clasa ei, si cu motorizarile cu care vine echipat. Si atunci te intrebi este submotorizat passatul cu motor de 1.6 tdi fata de 2.0 tdi turbo, sau 2.0 tdi biturbo, sau ce alt motor se mai pune pe passat (3.6 benzina) normal ca este submotorizat, ce atata filosofie fara sens. Iti iei limuzina cu cel mai mic motor posibil, asta fac firmele si flotele, nu o persoana intreaga la cap. A ca ti-ai luat passat sh cu cel mai mic motor posibil sa iei niste optiuni, asta e altceva. Si sa stii si tu, ca sa nu ramai dezinformat, 1.6 tdi nu este deloc fiabil, incepand de la injectoare, continuand cu spanul de la pompa de inalte, si terminand cu egr-ul, astea sunt 3 din putinele probleme care apar.-1 points
-
Masina e frumoasa, sa o stapanesti sanatos. Dar 34.000 EUR un Golf 2.0 TDI ? Doamnee, mie mi se pare imens. De ce nu ai luat un GTI in banii astia ? Si inca ceva: cu toate pachete R-line, volanul de ce nu este varianta de pe GTI/GTD/R - cel cu rotund in mijloc ??-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00