Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.04.2016 în toate secţiunile
-
2 points
-
2 points
-
E posibil ca in Spania sa fie alte preturi fata de cele de la noi1 point
-
Și oameni care vor cu 2000 de euro masina scoasă din reprezentanta.când una noua costa de 10 ori atâta. Sunt uni care la o zgârietură fac infarct. .La preț de aruncat la gunoi.aici e ca la Din Dragoste adevărul trebuie aflat din amândouă părți.1 point
-
Cred ca este,nu ma pricep....masina o mestereste un prieten ptr. mine , la el acasa,dupa program,seara cat poate lucra...ce lucreaza seara imi trimite poze a doua zi,eu ii duc doar piesele de care are nevoie si ... ma rog la Dumnezeu sa o vad mai repede gata...instalatie de sablat nu are,din pacate.1 point
-
1 point
-
Daca iei masina de la un samsar, automat te-a pacalit, n-ai nici o sansa, esti condamnat din start. Eu cunosc un samsar, fost coleg... Il intreb daca da Km inapoi, Zice ca desigur, dar daca vreau sa cumpar o masina buna, mi-o recomanda pe cutare, ca a adus-o aseara si nu a apucat inca sa-i dea Km inapoi.1 point
-
Comunicatul e o prostie daca vorbim de A3, nu exista DSG 6 cu dry clutch.1 point
-
Stand sa ma gandesc la ce masini sh am luat si eu si prieteni - majoritatea celor decente sunt ori masini cu un anumit istoric pe vreun forum serios (exemplu bun ar fi si Bora mea) sau luate de la cunoscuti - chiar cunoscuti ai cunoscutilor. in rest am fost tarat de prieteni la vizionari de masini impecabile de mi s-a acrit si in vreo doua cazuri oamenii au zis ca exagerez si masina e faina si ca-s prea tipicar... vreo cateva luni pana au inceput sa se adune cheltuielile... a, si mai e varianta samsarului "cunoscut" - care iti aduce el o masina buna (nu aleasa de tine, ca acolo macar stii ca e alegerea ta) - si care la 80k km haleste 2l ulei / 10k si troncane si ii iese rugina in 6 luni la elementele revopsite cu vopseaua originala...1 point
-
In afara de verificarea masinii, cand cumperi joaca un rol important si vanzatorul. Toti spun ca masina nu are probleme, ca merge bine, insa se dau singuri de gol: Ex. Am vazut un seat ibiza 2012. Argintie, frumoasa, doar doua zgarieturi. Inainte de intalnire l-am intrebat ce a schimbat recent la ea. Mi-a spus ca bieletele de directie. La nici 70.000 km. Trecem peste asta si ma intalnesc cu vanzatorul. Cum a ajuns cu masina langa mine, aud cum miauna pompa de servo. Verific masina, iar chederele de la usi din dreapta stateau prost. Verific geamurile, parbrizul si geamurile dreapta erau din 2015. Farul dreapta era nou. Bara nu era aliniata. Pus cap la cap informatiile, masina a fost avariata bine pe partea dreapta, cu lovitura in roata fata. Nu a mai fost cazul sa o conduc. Vazut un swift, 2010. Masina arata ok. Am condus 1 km. Am simtit imediat ca frana tine prost, desi avea 37.000 km. Masina statuse mult. Luat un limitator de viteza doar cu partea dreapta. Caseta era praf. M-au uitat sub masina. Rugina din plin. Vazut un corsa 2007. L-am condus 1 km. Ambreiaj prajit cu vibratii. motor lenes. Nici nu se obosise sa stearga eroarea de motor din bord si a sustinut ca e de la un ventilator. Azi am sunat sa vad o skoda fabia 2012. Mi-a spus de la inceput ca masina e impecabila. I-am spus ca daca chiar are probleme nu-mi ia mai mult de 5-10 minute sa-mi dau seama, asa ca daca el considera ca e ok masina, sa ne vedem. Daca nu, nu pierdem timpul. A spus ca nu are timp... deci... nu era asa impecabila precum mi-a spus cu incredere la inceputul conversatiei. P.S Anunturile mai sunt inca pe olx, insa nu dau linkuri, va las sa va distrati pe cont propriu in cazul in care sunteti in cautare de masina mica de oras.1 point
-
No, se pare ca era partial defecta a ta.... inca nu murise . Oricum, pana acum eu nu am gasit numai cu asa defect... doar moarta/muta.1 point
-
1 point
-
Nu stiu care ar fi cauza... Poate problemele catalizatorarelor sunt dezbatute in alt topic...1 point
-
Interesant, dar e doar un fel de pacaleala, nu e ca la A8 - ce au ei, aprinde intai lampa de pe hayon, dupa care lampa de pe colt... si tot asa. Oricum, interesant. Adaptoarele si pretul sunt aici http://www.carsystems.pl/new-product-golf-mk-7-dynamic-tail-lights-led-adapter-led-dynamic-turn-lights,id2250.html - 99 euro plus transport.1 point
-
Am verificat...pe pinii 3si 5 nu am tensiune...sau nu primesc impuls..deci nu cupleaza compresorul pe ac.1 point
-
Hello, lume! N-am mai scris de mult in topic. De atunci am mai lucrat cate ceva la ea. -schimbat filtre si ulei Motul -cap planetara -curatat egr si galeria de admisie - -jante 225/40/18 -interior din piele cu incalzire. Din pacate, dupa ce am facut instalatia electrica pentru incalzire am constat ca rezistentele erau intrerupte,instalatia din ele lipsea partial sau rupta si ea. Abia azi am apucat cu un prieten sa reparam scaunul soferului. Urmeaza si celalalt. -- -bara si grile noi -am cumparat lampi oem sa le pun bandouri si proiectoare de ceata. Pentru proiectoarele de ceata am fost nevoit sa trag circuite separate,fiindca am comandat modul de cornering lights. Maine ar trebuie sa ajunga si acesta1 point
-
1 point
-
NU< tie iti trebuie blocator coloana volan, calc de coloana este cel care preia info de la manete si de la volanul cu comenzi.1 point
-
Deci se pare ca nu sunt singurul care a avut probleme cu discuri marca ATE, chiar sunt curios ce o sa rezolvi cu garantia. Multa bafta.1 point
-
ai luat discurile de la acelasi service unde ai facut si montajul ? mai rar se respecta garantia la piesele aftermarket.1 point
-
Da, corect dar daca deshide caopta alarma suna. Nu stiu daca la octavia are optiune in convenience pe mfd ptr ata comfirm.1 point
-
1 point
-
incearca - nu am gasit cu astfel de defect pana acum, dar cine stie..... altfel, poate sa fie problema din modulul confort. ai incercat sa scoti borna la masina, pentru cateva minute si sa vezi daca isi revine sau nu ?1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Are no signal/no communication pe 46 la alarm horn. Am vb telefonic. Alarma functioneaza dar beep-ul nu.1 point
-
daca deschide usa, capota - functioneaza alarma - deci, goarna este ok.1 point
-
Revin cu detalii , am rezolvat problema datorita acestui forum si a tuturor baietilor(de nota 10) turbina data jos , avea geometria semiblocata , am curatat geometria cat si celalalte parti ale turbinei, am facut planeitatea vanelor si a platoului unde calca, schimbat toate garniturile pe original ,toata tubulatura de la intercoler curatata /verificata , intercooler curatat , galeria cu valvola egr curatate(schimbat garnituri -oringuri) am avut noroc cu miezul turbinei era ca la o turbina noua (asta si datorita uleiului ,schimburi facute la 8000 km , credeti-ma se cunoaste) acum este o alta masina , nu o mai recunosc multe multe salutari pentru toti daca aveti o problema de genul , si trebuie sa curatati geometria si sa faceti planeitatea vanelor si a platoului, nu ezitati sa o faceti , trebuie sa va inarmati cu scule si tot ce trebui( dar si multa rabdare)lucrarea trebuie facuta foarte bine pentru a ds randamentul dorit O sa revin cu poze1 point
-
Cand mi-am comandat masina anul trecut in septembrie...in showroom erau doua masini cu Dunlop Sportmax (toate FR 225/45 R17) si una cu Hankook. Eu numai speram sa primesc masina cu Dunlopuri...si uite a venit cu Pirelli Cinturato P7...si tata care a primit masina la 3 saptamani distanta la fel... eu cred ca depinde din luna in luna cu ce fabricanti au contracte Skoda, Seat sau chiar grupul VW...1 point
-
Schimbi turbina devreme daca dai talpa la ture joase, mersul constant la turatie joasa nu dauneaza. Sigur ca ocazional trebuie sa vada si peste 4000-5000rpm.1 point
-
Treaba cu consumurile alea e relativa...daca vei conduce un GT la fel de economic ca un TCE ( ceea ce nu cred ca se intampla pt ca altfel nu ti-ai luat un gt ), consumul e cam la fel..motoarele mici nu consuma asa putin, deaorece raportul cp/kg are de suferit asadar si consumul se mareste..1 point
-
Felicitari pt masina. Din pacate, acel vw care facea masini pt o viata nu mai exista si nu va mai exista niciodata. Masina e un produs de consum si atat. Valabil de altfel pt toata industria, sa nu-si inchipuie cineva ca doar vw-ul practica asa ceva. Insa aici goana dupa reducerea greutatii a dus la aceasta solutie tehnica, care daca e facuta bine nu ar trebui sa fie cu pbme. Imi amintesc si acum cand am vazut primul golf 3 si la fel gandeam, mai ce prosti ca au pus barele de protectie din plastic, insa timpul a dovedit ca a fost o alegere mult mai inspirata decat barele din metal. Speram sa fie asa si in cazul bailor de ulei. Multi km fara pbme.1 point
-
1. Focusul nu e Passat. Nici ca motor, nici ca greutate. Comparam mere cu pere. 7.1-7.3 scot si eu la 140 km/h, pe pilot. 2. Suntem offtopic. Consumul se discuta pe alt topic. Abia dupa ce ai cauciucurile standard, reglajele facute la motor, abia poti compara cu alt Passat de 131 sau 136 CP, pana atunci nu e cazul sa facem comparatii.1 point
-
Am facut un DIY pentru Polo 9N, in ultimul post am pus poza cu seturile de reparatie folosite, au preturile pe ele, pt. etrier spate si pompa de frana sunt 15lei/buc. iar pt. etrier fata 20lei/buc. http://vwforum.ro/topic/120618-diy-reconditionare-sistem-franare-etrier-fata-etrier-spate-si-pompa-de-frana/ Acest DIY este util si pt. cei cu alte modele auto deoarece nu sunt diferente majore nici intre generatii diferite, principiul de functionare e cam la fel, diferentele constand in dimensiuni si forme.1 point
-
M-am decis, conducand alta masina cu sistem de franare identic si avand zile libere, ca e cazul sa fac o reconditionare a sistemului de franare, practic o curatare a pistonaselor si inlocuire a tuturor garniturilor. Pentru asta eu am folosit seturi de reparatie Autofren pentru etrieri fata, spate si pompa de frana. E foarte bine sa aveti mai multe spray-uri de curatat franele si 2-3 litri de lichid de frana (acestea le-am luat pe TRW), eventual si pasta de blocat filetele, vaselina cu cupru si vaselina siliconica (acestea le-am luat pe LM si Loctite) pentru asamblare si functionarea ulterioara (atentie sa fie vaselina speciala pentru sistemul de franare pentru ca altfel poate contine produse petroliere si sa se umfle garniturile ducand la blocarea franelor). La asamblare se poate folosi la fel de bine si lichid de frana dar acesta nu ofera gresare ulterioasa a pistonaselor in zona dinspre garnitura de praf. In plus am gasit vaselina siliconica ramasa de la asamblare si in pompa de frana si in pistonasul din etrierul spate unde e garnitura deci s-a pus acolo din fabrica. Trebuie avut grija doar sa se elibereze presiunea sau vacumul creat dupa montarj si asezarea placutelor pe disc din glisiere si garniturile de praf, pentru ca acele tensiuni sa nu duca la uzura neuniforma a placutelor, fiindca gresate cu vaselina siliconica pistonasele si gliserele si misca usor si cu mana dar blocheaza trecerea aerului si acele tensiuni se comporta ca un arc asupra etrierului sau pistonasului. Pentru ca sa nu curga lichidul din instalatie dupa demontarea furtunelor etrierelor (se dezamorsaza pompa de frana pana la urma si e greu de aerisit) eu am folosit o cheie franceza pe falcile careia am inserat bucati de furtun pentru a nu jena prea tare furtunele etrierelor. Eu am inceput cu etrierele de pe fata fiind mai usor de reparat. Ele au doar 2 garnituri: una de praf si una de presiune. Pentru scoaterea pistonaselor din etrier eu am demontat etrierul si placutele de pe el, am lasat atasat doar furtunul si am pompat pedala de frana pana a iesit complet. Voi descrie cu poze doar asamblarea fiindca la demontare nu am facut poze, dar pasii sunt aceiasi in ordine inversa. Asa arata etrierul demontat si curatat, pistonul a fost curatat cu smirghel fin inmuiat in lichid de frana: Apoi am folosit vaselina siliconica pentru asamblare: Am uns si garnitura de praf pentru ca sa ofere gresare ulterioara pistonasului cand lucreaza sau cand voi monta placute noi si va fi nevoie sa imping pistonul in interior. Gresat si pistonasul pentru introducere Daca nu se reuseste introducerea cu mana se poate folosi o cheie franceza mai mica: Eu recomanda sa se insiste cu mana ca sa nu existe riscul sa se forteze garnitura de presiune, acolo are pistonasul un hop de trecut, apoi el merge atat de usor incat daca e intors etrierul cu pistonul in jos acesta iasa usor afara, binenteles daca e gresat bine cu vaselina siliconica. Daca nu sunteti siguri ca vaselina e 100% siliconica si nu e pentru frane sau are produse petroliere nu incercati sub nici o forma sa o folositi fiindca veti pati asa: adica se dilata cauciucul si daca se merge asa se va bloca pistonul etrier. Apoi ungeti bine glisierele: Am curatat si uns filetul la aerisitor si i-am pus noul capacel din setul de raparatie Am curatat partile unde se aseaza placutele pe etrier: Suprafata pistonasului ce e in contact cu placuta fusese curatata cu smirghel pus pe suprafata plana. Am curatat si port etrierul Portetrierul curat Curatare suprafete de contact ale placutelor cu etrierul Apoi am gresat suprafete de contact ale placutelor cu vaselina cu cupru Unse si placutele si portetrierul Curatare bolturile culisante Si la final se monteaza placutele de etrier si acesta pe portetrier si se aeriseste Ulterior am repetat figura cu vaselina siliconica pentru frane ce am folosit initial din conserva scria parca siliconica pe ea si semana dar a umflat garniturile...1 point
-
La etrierii spate se scoate prima data capatul cablului de la frana de mana, s-ar putea sa fie nevoie sa se slabeasca cablul din spatele franei de mana, apoi se scoate siguranta incercuita cu rosu si se detaseaza cablul complet. Cu etrierul montat e mai usor sa deblochezi aerisitorul si furtunul de presiune. Toate aerisitoarele de pe masina se desfac cu cheie de 11, iar furtunele de presiune cu 13. La demontare de pe glisiere surubul are cap de 13 dar trebuie tinut contra pe glisiera (incercuit cu verde) cu cheie de 15. Pentru a opri scurgerea de lichid se blocheaza cu o franceza futunul de la puntea spate, portiunea de langa etrier e din plastic si nu se poate. Pistonasul se scoate prin rotire invers acelor de ceasornic cu ajutorul unui cleste de instalatori "blitz". Eu nu am reusit sa scot mecanismul din etrier deoarece e asigurat cu o siguranta C (incercuit cu rosu pentru a scoate acea siguranta e nevoie de un cleste la 90 de grade cu ciocul de 5cm dar acolo nu e decat un oring de etansare, si daca nu curge etrierul pe la axul franei demana nu e problema. Dar mecanismul din pistonas se poate scoate usor cu 2 surubelite mici Se poate observa ca din fabricatie in interior pistonasul a fost gresat cu vaselina siliconica Din fabrica pe acel mecanism intern pistonului a fost pus un oring, dar in setul de reparatie vine o garnitura de tip pompa de frana, care se orienteaza cu deschiderea catre interior Se greseaza noua garnitura si se monteaza mecanismul la loc E indicat sa se curete suprafata pistonului inainte de schimbarea garniturii interne sa nu intre mizerie ulterior, se curata cu spray de frane din abundenta, curatarea depunerilor e recomandat sa se faca cu smirghel fin imbibat in lichid de frana, oricum se gaseste ceva mizerie ramasa de la uzarea garniturii de presiune Apoi se greseaza garnitura de presiune pentru asamblarea etrierului Si garnitura de praf pt. a asigura lubrifiere ulterioara Urmeaza introducerea pistonasului Acum gresat pistonasul se poate infileta usor cu un cleste cu varf ascutit Se curata filetul aerisitorului si se greseaza Se schimba si garnitura de praf de la levierul franei de mana Se scoate levierul cu ajutorul unui ciocan si a unei surubelnite mari, cu etrierul prins in menghina Garnitura se scoate putin greu La remontare se greseaza pe ambele parti pentru a nu lasa apa sa intre si pentru ca axul sa aibe ungere. Se greseaza partile de contact ale placutelor de frana dupa ce aceste zone au fost curatate inclusiv de pe etrier si portetrier si arcurile lamelare ale placutelor Si se schimba burdufurile de la glisiere, glisierele si portetrierul se poate curata de vaselina veche, de asemenea se foloseste doar vaselina siliconica Mansonul din poze nu se foloseste la acest tip de glisiere, in partea de sus a port etrierului vine glisiera in degradee (cea din poze) si jos cea cu o tesitura in lungime. La final apropierea placutelor pe disc se face fie cu frana de mana fie prin pedala de frana, iar apoi cu o surubelnita subtire se eliberea vacumul sau presiunea din burdufele de praf ale glisierelor si a garniturii de praf a etrierului.1 point
-
1 point
-
Salutare tuturor. Am revenit printre voi, intre timp am mai lucrat cate ceva la masina :) Am reparat iluminatul pictogramelor de la fantele de aerisire. Am incercat cu un alt bec ca cel original,cu un smd,cu led de 3-5mm insa cu nici unu nu ilumina uniform pictograma de sus si am hotarat sa pun in spatele la fiecare pictograma cate un led de 3mm. Am terminat cu plafoniera Am modificat iluminat in lampile de pe plafon de la pasageri din spate: alb la deschiderea unei usi si rosu ambiental. Leduri de 3mm Fiindca am desfacut interiorul masini am ales sa fac cablaju pentru boxele din spate Eram foarte nemultumit de iluminatul din portbagaj si am ales sa il modific si acesta pe led. Am terminat cu iluminarea la picioarele pasagerilor din spate. Rosu ambiental si alb la deschiderea unei usi. Firele le-am tras pe langa cele de la airbag. Am fost facut curatenie generala in toata masina si compartimenul motor. Am fost uimit cata mizerie si praf am gasit. Zilele astea o sa postez mai multe poze cum era si cum e acuma. Cateva poze va las acuma Compartimentul bateriei Motorul dupa curatenie. Capacelul lipsa este comandat deja :) "Atelieru" :) Am revopsit suportul de pahare cu negru mat. Este foarte asemanator cu cel OEM Am ales sa dau jos literele de pe portbagaj. N-a mai ramas nici cea mai mica urma dupa ce am dat cu o pasta de polish.1 point
-
Salut.As vrea sa pun un motor de golf 4 pe un golf 3,cam ce ar trebui modificat?Suportii,trebuie alta cutie de viteza,cabluri?1 point
-
" Bombanitorul " Iti spun un mic secret : in metodologia ITP se specifica ca la prezentarea unei masini la ITP daca farurile nu sant corect reglate, ele se vor regla in cadrul inspectiei !!!-1 points
-
Salut, eu sunt la al II-lea Tig faza 2 ( facelift ) primul a fost trend &fun cu DSG 7 si cotiera doar atat nici macar vopsea met alb de serviciu si al II-lea este cel din semnatura care este folosit "domestic" de catre am2. La serv. aveam 8 buc. ( acelasi model ) din care la 1 sing. au f probleme la DSG 7 si anume mekatronik ( softul cutiei - deh tot soft ) dar repet la 1 si doar acea problema. Asta a mea am luat-o cu acelasi motor nici macar 170 CP, ca am zis sa fie aceeasi putere ca cea pe care amvut-o pt. k am fost mutumit. Sincer regret acum dupa cei 6.000 km facuti, ca nu am configurat-o ca pe cea de la munca, adica DSG 7 - iar ca si o ironie am vrut pana in ultimul moment sa merg pe 2.0 tsi, dar nu stiu pana laurma am ales TDI. Problemele la TG nu cred ca sunt nerezolvate, sunt din soft sau din reglaj ( la cea de munca I-mi intra apa pe la usa spate stanga de pe prag pe pres s-a remediat prin palasticul acela atasat usii jos-reglat si no problem in rest la 115.000 am predat-o la leasing ( operational ca vroiam s-o iau)). Eu am incredere in marca dar nu stiu ce o sa se intample dupa resoftre oricum nu o sa ma duc cand m-or chema ei ca nu vreau sa fiu cobaiul lor si oricum revizia e LL adik 2 ani daca nu fac km. A si am mai vaz aici pe forum cum ca cineva a vrut sa o vanda la welt eu am f cu aia de la serv anul trecut 2,5 ani avea si af la fel evaluarea k de ei nu treb. sa castige. Evaluarea se face conf catalog. Schwache din care ei mai sca inca 20% de fapt profitul lor este mult mai mare numai zic acum cu scandalul cum or evalua-o. Asa ca cel mai bine autovit plus ceva ca e masina ta si nu manarita si gata iar ca si o curiozitate cel mai bine o dai in afara ca sunt cotate masinile mai bine ca la noi. In rest nu mai bine si sa va mearga masinile bine!-1 points
-
Da, autocobalcescu splai. Iti raspund aici si la intrebarea cu impresiile din interior. Nu am apucat sa stau prea mult inside, ca ma cam grabeam, dar ce pot sa spun ca volanul este foarte ergonomic, foarte placut la atingere. Scaunele sunt si ele foarte ok ca ergonomie, le'as fi preferat o culoare uni, fara toate acele detalii. Pozitia e una destul de joasa in masina, totusi nu m'am simtit la fel de jos ca in Scirocco (pur subiectiv). Padelele mi se pare cam prost amplasate si nici nu pot fi date mai jos. Unitatea media nu am luat'o la bani marunti, nu pare ceva deosebit dar totusi nici nu are rezolutie de RCD510. In spate e destul de putin loc, pentru o persoana ca mine 1.80, 90+ kg. Portbagajul mi se pare putin mai mare ca la scirocco, nu cu mult. Iar ce m'a uimit, eu nu ma asteptam sa ma urc vreodata in vreo masina cu luneta mai mica decat Scirocco, dar uite ca s'a gasit (exceptand supercars pe la saloane auto ) . Mi se pare complicata alegerea, mai bine se lansa megane'ul dupa ce dadeam comanda de GTI, si aia era. Dintotdeauna mi'am dorit un golf gti, dar dupa 7 ani de Scirocco, mi'e frica sa nu fie doar ceva meh, cand voi schimba. Adica, aceeasi ergonomie, acelasi stil, aprox aceeasi cutie, aprox aceeasi suspensie, motor cu ceva mai multi cai&cuplu. Pe de alta parte, vine Megane'ul flashy & stuff + un mare bonus, cutie automata, basca si mai ieftin cu 3k. Decisiv e test drive'ul de sambata. Sper sa gasesc feelingul acela de "sport" pe care in GTI stiu sigur ca il voi regasi. Am mai cumparat eu o masina fara sa fac test drive si am renuntat dupa 3 luni la ea, ca simteam ca ma rastorn la fiecare curba mai serioasa (Evoque), asa ca nu mai fac iar greseala asta.-1 points
-
@b97dmt E parerea ta si ti'o respect. Nu pot sa compar interiorul de megane GT cu cel de GTI, pentru ca nu as fi obiectiv, dar pot sa il compar cu cel de Scirocco. Si sa stii ca nu mi se pare ca interiorul de Scirocco ar fi "mai premium". Mi se pare ca sunt pe'acolo, 2 marci in zona de mijloc, asa cum spune si colegul @Luciosu, si nimic mai mult. In alta ordine de idei, m'am tot gandit si razgandit si gandit la loc... Maine dau avansul sa rezerv un Megane. Nu stiu daca era strategie de sales, sa ma agate, sau chiar asa era, vanzatorul mi'a spus ca mai e doar o bucata pe stoc albastra+jante 18''. La mijlocul lunii aprilie incepe programul rabla, de atunci va mai dura aproximativ o saptamana pana voi primi cheile (de fapt, card'ul, care fie vorba intre noi, arata demential). Din pacate, nu o sa ii pot face prezentare aici pe forum, dar o sa va raspund in privat la orice intrebare doriti sa imi adresati.-1 points
-
Este ceva in motorul asta care tacane, de noua se aude ticaitul acesta. A mea e Euro 6 si cu curea. Nu va feriti de turatii mari, asta e secretul de mentinere in viata a componentelor, talpa .. e un motor turbo benzina, daca mergi cu 2000 tur. atunci schimbi turbina devreme..-1 points
-
Istoria cu primul piston a fost cam asa: Cu vreo luna inainte sa iasa masina din garantie, am dus'o la dealer, pentru ca simteam un tremurat fin in volan si in schimbator, la relanti. I'au facut ei testele lu peste, si mi'au dat'o inapoi, spunand ca "asa face toate". La vreo luna dupa garantie, fac revizia in alta parte, tot ulei castrol slx long life 5w30 din ala. La vreo 2 luni dupa ce iese din garantie, la iesire din rm sarat incepe sa mearga in 3 pistoane, ajung pe platforma pana la focsani. Toata tarasenia s'a intamplat la fix 52121 km Pentru revizia aia nenoricita, nu mi'a mai acordat importatorul kulanz, desi daca ar fi luat proba de ulei, ar fi vazut ca era fix acelasi ulei pe care il puneau si ei. P.S.: De ce v'am povestit toata treaba cu tremuratul fin. Pe la 100k km am inceput sa simt iar tremuratul ala fin. Am dus'o urmatoarea zi la un mecanic bun din focsani.... Ce sa vezi, o supapa si un piston fisurate (altul). Totusi, de data asta, restul stricaciunilor au fost minime, fara zgarieturi in bloc si alte nebunii. Deci eu sunt convins, ca daca cei de la reprezentanta verificau cum trebuie problema atunci, gaseau pistonul respectiv fisurat. P.P.S: Pistoanele ca pistoanele, ca se stia motorul cu probleme.... Dar cu turbina ce'au avut?? Am schimbat'o si pe aia pe la 90k. Explicatia mecanicilor: Am mers subturat si nu si'a mai facut cum trebuie ungerea. Pai normal ca am mers mai usurel cu masina, sa nu imi sara iar pistoanele prin capota!-1 points
-
Nu se poate spune ca e o surpriza alegerea modelului, comparatia lipsind cu desavasire, avand in vedere ca s-a discutat mai mult despre 1.2TSI, 1.4TSI, Logan, Alfa, etc decat despre GTI... Sa o stapanesti sanatos si fara incidente! Pentru ca s-a ales un model consider ca se poate inchide acest " vs" , mai ales ca se discuta off topic de ceva vreme, in fond acest forum militeaza pt continut la subiect, din cate stiu eu cel putin....-1 points
-
Am fost pe ruta asta la intoarcere, din cauza aglomeratiei pe Valea Prohovei, aveam dubii daca sa aleg Cheia sau Bran-Zarnesti-Targoviste- insa nu stiu daca ati vazut ca a avut loc un accident la o cale ferata pe ruta Zarnesti si circulatia era blocata vreo 3 ore, am ales bine. Consum 4.6% la intoarcere cu o viteza medie mai mica, am prims destul de liber pe Cheia, au fost doar 2-3 tiruri si cam atat. Am 2 mici probleme enervante pe care incerc sa le rezolv cat mai urgent: - o usoara bataie la discrul stanga fata (s-a ovalizat putin discul, calitate Ate- insa se rezolva, factura +garantie la ele). - un usor sunet deranjat pe care nu am cum sa-l explic, dar apare dupa 98 km/h si foarte putin in viteza a2a/a3a, intre 50-98km pe ora nu se aude, nu se aude continuu, nu se aude la fiecare drum, excludem urmatoarele - turbina (pentru ca nu face mereu, si pt ca face si pe decelerare si la liber scoasa din viteza la 100km/h) excludem anvelopele pt ca se auzea si cu cele de iarna iar astea de vara sunt ~noi, excludem rulmentii, bucsele, bielete pt ca sunt ~ noi. Eu banuiesc ceva sunet de aer care scapa pe undeva? pe la o imbinare cu radiatorul? sau sa fie radiator spart? e un fasait foarte domol, fara sa urce in sunet cand accelerez, nu e sunet de turbina pt ca stiu cum se aude o turbina cand are probleme, si daca era turbina se auzea mereu, nu 1 saptamana da, 1 saptamana nu. Zgomotul e asa mic, ca daca accelerez masina in mers la 100km/h peste 2000rpm acopar acel fasait subtire. Imi e si rusine sa merg la mecanic, ca nu are ce sa verifice.... ah, cu clima off se aude, rulementul de la electromotor schimbat, iar intinzatorul era ok. Va recomand sa mergeti pana in zona Harghitei sa vizitati atractiile turistice de pe acolo, sunt niste oameni foarte primitori, fac o mancare delicioasa, si preturile sunt minuscule, drumu intre Brasov si Sf. Gheorge a fost un deliciu (asfalt proaspat, putin virajat). Pana sus la lacul Sfanta Ana se poate ajunge cu masina, este putin rau drumul insa este peticit si se pot evita micile gropi care exista, se poate trece si cu masina cu suspensie sport, pt curiosi. Voiam sa gasim niste plante carnivore la mlastina Tinovul Mohos insa fara succes. Atasez cateva poze din mini vacanta: http://www.turistinfo.ro/baile_tusnad/cazare-baile_tusnad/hanul_secuiesc-c97020.html-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00