Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.04.2016 în toate secţiunile

  1. un cd cu manele (humerg,am nimerit?)
    1 point
  2. NU se pune silicon acolo. Problema acolo este ca nu a fost curatat cum trebuie canalul in care intra si nici buza ce intra in canal, de asta nu sta lipit de parbriz.
    1 point
  3. Fara a avea intentia de a ofensa pe cineva, dar, sunt de parere ca nu poti trage o concluzie despre o masina dupa ce o plimbi maxim 30min pe bulevardele bucurestiului, oricat de libere ar fi (presupunand ca ar fi). Nici despre tinuta de drum, nici despre consum, ci eventual partial despre interior si ergonomie - desi, ergonomia si intuitivitatea comenzilor tot la drum lung le observi. In linie dreapta prea putine masini au o tinuta proasta de drum care sa iasa in evidenta. Conteaza foarte mult compromisul o setare rigida a suspensiei si o setare foarte confortabila. Cu cateva viraje pe un bulevard, nu prea vad cum sa ai o imagine reala. Consider ca inainte de a da banii si de a semna contractul, trebuie facut un TD relevant, cu conditii reale de condus pe drumuri de mai multe categorii. Unul din punctele forte ale Golfului este ca "face totul bine, fara a excela la nimic", dar are un sasiu in care inginerii au gasit compromisul reusit intre sport si confort...
    1 point
  4. ZR basically means the tyre is adapted for speeds above 149 mph. ZR tyres includes the speed ratings V(149mph), W(168mph) and Y(186mph). Before 1990, the manufacturers used "ZR" to mean high performance tyres before the ratings got refined with W, Y… Nowadays, the marking ZR is not relevant anymore but it is still used in the catalogues of manufacturers and tyre retailers. Look for the speed ratings V,W,Y to find the modern equivalent to ZR tyres and not for the marking ZR. What really matters is the speed rating (V,W or Y).
    1 point
  5. Sa mai invioram putin topicul, zic. Distanta parcursa este Cluj - Bors, duminica dimineata, inclusiv 25 de minute de stat in coada in vama, dar media consumului nu a fost afectata datorita sistemului S/S, ci doar media orara. Inainte de a intra in vama era de 70 km/h. Ulterior, pe totalul de 950 km, media de viteza 99 km/h, 700 km de autostrada (ACC 138 km/h), consumul a fost de 5.4 (n-am mai facut poza).
    1 point
  6. Am facut si eu ieri test drive cu megane GT si trebuie sa recunosc ca mi-a placut. Desigur, singura lipsa pe care o resimt la golf este motorizarea, deci cand comparam 200 de cai dual clutch cu 122 cai manual e normal sa fiu incantat de performantele megane-ului. Consider ca umple perfect spatiul lasat liber de inexistenta variantei de golf GT cu motorizarea de 1.8 tfsi. Colegii au punctat foarte bine toate atu-urile si minusurile. Materialele de la interior sunt de calitate motiv pentru care nu am simtit ca am coborat in clasa cand m-am urcat din golf in megane. Cred ca cea mai mare plus ca si estetic la interior al golfului este consola centrala, care pur si simplu e mai atragatoare. Nu are multe chestii de bling bling care se pot gasi pe golf gen puddle lights , lumini la picioare sau in usi samd si nici optiunea de parbriz incalzit ... dar na... asta e. In schimb senzatia cand te urci la volan, modul in care te imbraca scaunele impreuna cu ecranul TFT si volanul .... e o senzatie pe care nu am gasit-o in nici un golf, mai ales cand o conduci cu tente sportive. Este wow.
    1 point
  7. ....si eu am 1.6 tedei. In nici un caz nu este submotorizat. Aaah!.... ca nu se compara cu 2.0 asta e altceva. Legat de ce spunea deenman ca au probleme cu pompa de inalte sau cu injectoare si cele 2.0 au avut probleme de genul asta deci nu e specific 1.6.(daca citesti topicul dedicat pt pompa sunt mai multi cu 2.0 raportat la nr de masini). Intr-adevar sunt momente cand vrei sa faci o depasire in rampa si nu poti, cand iti trebuie o distanta mai mare sa faci o depasire in viteza dar nu putem spune ca e submotorizat doar ca asta e limita la 1.6. Depinde la ce ne raportam cand comparam (si 2.0 putem spune ca e submotorizat fata de motoare mai mari). Colegu "vitezoman" foloseste motorul la turatii mai mari si se simte altfel si chiar are dreptate cand zice ca are "zvâc". (turatii mari=turatii normale, mai sunt si colegi care merg cu a 5a cu 60 in oras si se plang ca nu trage, ca nu are putere si ca e submotorizat). Concluzia mea: comparand cu celelalte motorizari 1.6 e la limita DAR nu submotorizat. P.S. la final: am murit de nervi cand nu am putut depasi o corsa C cu 1.7 intr-o rampa - ce-i drept pierdusem din putere cu o frana.
    1 point
  8. Am fost aproape de un GT, dar 99% merg pe un 1.4TSI ACT R-line. Reduceri importante ce au dus Golful la pret cu doar 700 euro mai mult au inclinat balanta. Ba chiar fara optiunea de trapa, Golful R-line devenea mai ieftin. Sigur ca nu are navigatie, nu are jante 18" (probabil le tin pe cele actuale). Da, e la final de generatie, insa acum poate s-au mai rezolvat anumite aspecte si oricum urmeaza facelift tot pe MQB. In definitiv cel mai important sacrific 30nm, 50cp si cutia automata pentru un interior mai ok. Nu am avut deloc probleme cu aceasta masina (asta si pentru ca a suferit destule investitii nu doar estetice), asa ca la un pret asemanator nu as schimba formula castigatoare. Cand am testat 2.0TDI pe Golf 7 mi-am gasit pozitia la volan imediat si am simtit ca e destul de diferit in interior fata de Golf 6, dar ca senzatie e de acolo. O formula imbunatatita cu 30cp, 50nm si -30kg si cu un design interior/exterior schimbat in bine.
    1 point
  9. Dar in legatura cu perioada maxima si minima in zile? Acolo sunt in ceata Multumesc
    1 point
  10. Merci bubu, trapa e de nota 20... o recomand oricui intreaba, pe orice versiune. Pur si simplu ai impresia de mult spatiu. E o placere sa mergi cu trapa deschisa, mai ales duminica dimineata pe trafic lejer, cu muzica in difuzoare Plus ca masina e ca un espresso venit exact cand ai mai mare nevoie... Face viteza incredibil de repede si trage absolut fenomenal in orice treapta, pe toata plaja de turatii. Recomand oricand RS benzina daca se fac mai putin de 15.000 km/an. Consumul in oras il am pe undeva la 12.6-13 la suta, mai mult decat decent pentru performantele pe care le ofera. Combinat pe o distanta mai mare este undeva la 8.5-9. La masina de drive test pe diesel, automata, consumul era undeva la 10.5-11... deci pentru 1-2 l la suta, benzina rules! Revin cu poze dupa detailing. Cheers,
    1 point
  11. Mergi pe blueresponse si ni o sa regreti.
    1 point
  12. Skoda Superb (+) - spatiu interior generos; - tinuta de drum destul de buna; - greutatea relativ redusa a masinii ii permite sa aiba consumuri relativ bune - scaunele Alcantara sunt bune - 4 ani garantie (desi nu stiu daca sa-l trec la avantaje sau dezavantaje) - motorizarea mi se pare decenta (-) - interiorul nu este la nivelul altor produse VAG (de ex. ornamentele glossy sunt ieftine rau) - pret mai mare decat Mondeo - nu ai posibilitatea de a selecta faruri cu LED (suntem totusi in 2016) - unele imbinari nu sunt la nivelul grupului, iar materialele pe alocuri sunt ieftine (de ex. pe panourile de usi) - pretul optionalelor mai mare decat la concurenta Ford Mondeo (+) - varianta de echipare de top Titanium are un design putin mai agresiv decat la Skoda - tinuta de drum si suspensiile mai bune decat la Skoda - pachete si dotari mai ieftine decat la Skoda - posibilitati de discount net superioare - faruri cu LED - aer mai sportiv decat Superb-ul. (-) - dupa atatia ani de VAG nu imi place modul in care au fost proiectate anumite functii la Ford (ACC-ul, volanul are prea multe butoane) - spatiul pentru ocupantii locurilor din spate este surprinzator de mic pentru cat de mare este masina - finisajele nu sunt la cel mai bun nivel (ornamente glossy pe consola centrala si pe fetele de usi) - 2 ani garantie (se poate prelungi extracost). - motorizarea nu mi se pare la fel de vioaie fata de Superb, desi cuplul este mai bun. - consum mai mare (eu am testat doar varianta combi care este foarte grea fata de liftback) si de aceea impresiile sunt afectate in mod negativ. La Superb am avut consum de 6.8 iar la Ford de 7 pentru o masina mai grea si combi.
    1 point
  13. Salut, Eu as merge pe skoda
    1 point
  14. Sa mai stergem praful de pe aici . PAM PAM Ne apucam de WRC - doar ca nu avem si un POLO special pentru asa ceva Si chiar daca urmeaza sa vina VARA va anunt ca de la Iarna urmatoare voi avea cu ce sa dezghet / topesc zapada de pe masina . Pentru ca avem mai nou INCALZIRE STATIONARA tip WEBASTO . O zi buna .
    1 point
  15. Prima interactiune cu PBN s-a dovedit foarte interesanta. Am vorbit cu ei saptamana trecuta sa fac schimbul de ulei (le-am cerut ulei original) si m-au programat pentru azi. Ajung azi acolo la ora stabilita si mi se spune ca nu au uleiul pe stoc Cica ar fi trebuit sa specific cand am facut programarea ca vreau alt ulei. Desi am purtat discutia despre ulei si programare cu aceeasi persoana. Nu ma asteptam ca la un service asa mare sa ai probleme de genul asta. Mai incercam joi o data... Pentru cei interesati, uleiul este 77 lei + TVA/litru, la fel ca si Castrol. Partea pozitiva este ca am vazut un alt GTI Limestone grey care se pregatea sa intre in service
    1 point
  16. +1 pentru manuala pe GTI ! sa te bucuri multi km alaturi de ea!
    1 point
  17. Va multumesc tuturor pentru urari! Nu chiar Am semnat contractul pe 26.02 si am ridicat-o pe 07.03. N-am simtit nimic deosebit, dar nu stiu daca am luat-o pe drumul de care zici tu. Am facut un ocol pe la SCS sa mancam ceva. Oricum sunt obisnuit, Leon-ul este mai putin confortabil (desi are jante mai mici). Sau poate nu mai eu rinichi deloc M-a tentat DSG pentru Bucuresti dar mi se pare ca tine motorul prea subturat (in D) sau prea turat (in S). Plus ca era mai scumpa masina si venea cu probleme mai multe pe termen lung. Acum fiecare cu necesitatile lui. Leon-ul asteapta sa-i fac ITP-ul si o sa-l vand.
    1 point
  18. 1. Pompa de motorina in rezervor nu are sau nu este functionala, dar inclin sa cred ca nu are din mai multe motive. Oricum pentru a concluziona pe subiect VIN = WVWZZZ1JZ1W088512. Daca ne poate ajuta cineva cu ETKA ... intrebarea este masina are sau nu pompa de motorinain rezervor? 2. Am deja 2 saptamani de mers cu montajul facut si totul e OK. 3. Poze pun ce am , dar sunt foarte prost organizat si tot timpul pe fuga , sau cu degetele murdare sau cu bateria moarta in telefon samd ... asa ca nu e un DYI de calitate. Oricum ceva idei va pot da pozele. 4. In principiu am urmat manualul de instalare Webasto pe GOLF 4, mai putin la motorina, pe care am luat-o cu T ca in poze. 5. Webasto se instaleaza in stanga jos, gura de aer sub aripa stanga si pompa de motorina am instalat-o sub aripa dreapta. 6. Am mai gasit 2 documente interesante dar nu le pot atasa ca sunt mari. Le pot trimite pe mail celor interesati.Unul in germana si unul in engleza. 7. Pentru conexiunea la climatronic am fost la dezmembrari si am luat o mufa veche sa recuperez pinul necesar. 8. Se poate prinde Webasto si cu ceva L de aluminiu, dar contavantuirea intre webasto si sportul aripii este obligatoriu pentru a reduce vibratiile. Poze
    1 point
  19. Eu nu am observat doar o diferenta intre castrol edge fst-motul specific 505.01 si motul x clean toate 5w-40 adica pretul.
    0 points
  20. mergi la G&G pe interioara 3 .
    -1 points
  21. nu e bine sa amesteci, derutezi ecu. tine o vreme doar pe evo.
    -1 points
  22. Eu am trecut.La diesel e mai greu sa iti dai seama de zgomot.Imi consuma mai mult Castrol si la un benzinar imi bateau tachetii la pornire si mult dupa.Se pare ca este unul dintre cele mai contrafacute la noi.
    -1 points
  23. eu la golf-ul 4 1.9 TDI PD de cand am luat masina am mers numai cu Castrol 5W 40 pentru PD si nu am aveut nicio poblema, merge motorul f frumos si dupa 9 ani de utilizare, consuma intre schimburi (10.000Km) maxim 0.5 litri depinde de cat de turat merg cu motorul in general pe autostrada este momentul in care "consuma" la turatii de peste 3000 constant dar.......acum doua luni am aruncat un bidon de Castrol cumparat din comert fiindca era foarte ciudat la textura....culoare singurul lucru care l-am remarcat era ca bidonul avea pe spate mai multe folii(3-4) in diferite limbi, iar mecanicul mi-a zis ca sa caut doar bidoanele care au doar in engleza si sub ea in romana in romana , din spusele lui a mai intalnit fenomenul la golf-ul 6 pe care doar ce l-am luat ma gandesc sa merg pe uleiul original VW sau pe Vapsoil dedicat VW pentru ca aceste uleiuri sigur nu sunt produse in Romania sau Turcia, ar trebuie sa fie ceva calitate
    -1 points
  24. Continuam, alta viata cu gumele de vara, sta masina cum trebuie pe viraje. Alergat oleaca in weekend... Anul asta face 16 ani, merge incredibil pentru o masina de varsta asta... Apropos' - am frane cum trebuie acum
    -1 points
  25. Tu nu auzi ca el face oricand [cenzurat] cu 1.6-ele lui pe passat? si te lasa in spate? Ungureanuion e pilot de raliu si se tine dupa orice masina cu passatu lui 1.6 tdi, e un monstru al soselelor, pe vopseaua lui de haion se reflecta doar steme de Mercedes Benz si Bmw, ca nu mai zic de Haudi, toate raman in spate. cum ii este permis acestui om sa trolleze de 2 pagini incoace? ma intreb oare. discutia este foarte simpla, cand te intrebi daca o masina este subomotorizata, trebuie sa ai un termen de comparatie dupa cum este si logic si moral. Si atunci compari passatul cu masinile din clasa ei, si cu motorizarile cu care vine echipat. Si atunci te intrebi este submotorizat passatul cu motor de 1.6 tdi fata de 2.0 tdi turbo, sau 2.0 tdi biturbo, sau ce alt motor se mai pune pe passat (3.6 benzina) normal ca este submotorizat, ce atata filosofie fara sens. Iti iei limuzina cu cel mai mic motor posibil, asta fac firmele si flotele, nu o persoana intreaga la cap. A ca ti-ai luat passat sh cu cel mai mic motor posibil sa iei niste optiuni, asta e altceva. Si sa stii si tu, ca sa nu ramai dezinformat, 1.6 tdi nu este deloc fiabil, incepand de la injectoare, continuand cu spanul de la pompa de inalte, si terminand cu egr-ul, astea sunt 3 din putinele probleme care apar.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!