Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.04.2016 în toate secţiunile
-
Am fost aproape de un GT, dar 99% merg pe un 1.4TSI ACT R-line. Reduceri importante ce au dus Golful la pret cu doar 700 euro mai mult au inclinat balanta. Ba chiar fara optiunea de trapa, Golful R-line devenea mai ieftin. Sigur ca nu are navigatie, nu are jante 18" (probabil le tin pe cele actuale). Da, e la final de generatie, insa acum poate s-au mai rezolvat anumite aspecte si oricum urmeaza facelift tot pe MQB. In definitiv cel mai important sacrific 30nm, 50cp si cutia automata pentru un interior mai ok. Nu am avut deloc probleme cu aceasta masina (asta si pentru ca a suferit destule investitii nu doar estetice), asa ca la un pret asemanator nu as schimba formula castigatoare. Cand am testat 2.0TDI pe Golf 7 mi-am gasit pozitia la volan imediat si am simtit ca e destul de diferit in interior fata de Golf 6, dar ca senzatie e de acolo. O formula imbunatatita cu 30cp, 50nm si -30kg si cu un design interior/exterior schimbat in bine.2 points
-
se pare ca intretimp s-au schimbat regulilele; si 10% avans pentru masina de pe stoc cam asa este acum...oricum, nesemnificativ...am oricum toata suma cash; pacat ca nu o pot achita direct in euro atata timp cat se pune pretul inj Euro.... si inca ceva referitor la contract: la avans s-a facut o conversie la un anumit curs valutar si cand soseste masina si se face ultima factura, acolo va fi alt curs.... corect mi s-ar parea sa se pastreze cursul valutar la care s-a achizitionat masina, adica cel de la semnarea contractului...hoti peste tot oricum...2 points
-
procedura este aceeasi ca la golf 5... se goleste pe la dop si pe la unul din pivotii axelro de schimbator (dopul de tabla prins cu un surub ) si trebuie ulei G 052512A2, 1.7 litri2 points
-
Salut, Niste poze de sezon, a venit primavara!!! Urmeaza un full detailing exterior + polish integral caroserie cu scos niste pete, probabil aparute de la lichidul de parbriz. Aplicare ceara de protectie contra UV si a diversilor compusi chimici din atmosfera. De asemenea, se vor face niste corecturi la ceva zgarieturi aparute. Am 7500 de km, aproape un an... la fel de indragostit ca-n prima zi... This is a Keeper! Cheers,2 points
-
Tu nu auzi ca el face oricand [cenzurat] cu 1.6-ele lui pe passat? si te lasa in spate? Ungureanuion e pilot de raliu si se tine dupa orice masina cu passatu lui 1.6 tdi, e un monstru al soselelor, pe vopseaua lui de haion se reflecta doar steme de Mercedes Benz si Bmw, ca nu mai zic de Haudi, toate raman in spate. cum ii este permis acestui om sa trolleze de 2 pagini incoace? ma intreb oare. discutia este foarte simpla, cand te intrebi daca o masina este subomotorizata, trebuie sa ai un termen de comparatie dupa cum este si logic si moral. Si atunci compari passatul cu masinile din clasa ei, si cu motorizarile cu care vine echipat. Si atunci te intrebi este submotorizat passatul cu motor de 1.6 tdi fata de 2.0 tdi turbo, sau 2.0 tdi biturbo, sau ce alt motor se mai pune pe passat (3.6 benzina) normal ca este submotorizat, ce atata filosofie fara sens. Iti iei limuzina cu cel mai mic motor posibil, asta fac firmele si flotele, nu o persoana intreaga la cap. A ca ti-ai luat passat sh cu cel mai mic motor posibil sa iei niste optiuni, asta e altceva. Si sa stii si tu, ca sa nu ramai dezinformat, 1.6 tdi nu este deloc fiabil, incepand de la injectoare, continuand cu spanul de la pompa de inalte, si terminand cu egr-ul, astea sunt 3 din putinele probleme care apar.1 point
-
1.6 tdi nu are ce cauta pe passat exceptand ratiunile de fiabilitate dar imo nu se descurca cu greutatea caroseriei , un logan de 1.6 este mai rapid cine doreste achizitionarea acestei motorizari ar face bine sa testeze si variantele de 2 L inainte1 point
-
Merci bubu, trapa e de nota 20... o recomand oricui intreaba, pe orice versiune. Pur si simplu ai impresia de mult spatiu. E o placere sa mergi cu trapa deschisa, mai ales duminica dimineata pe trafic lejer, cu muzica in difuzoare Plus ca masina e ca un espresso venit exact cand ai mai mare nevoie... Face viteza incredibil de repede si trage absolut fenomenal in orice treapta, pe toata plaja de turatii. Recomand oricand RS benzina daca se fac mai putin de 15.000 km/an. Consumul in oras il am pe undeva la 12.6-13 la suta, mai mult decat decent pentru performantele pe care le ofera. Combinat pe o distanta mai mare este undeva la 8.5-9. La masina de drive test pe diesel, automata, consumul era undeva la 10.5-11... deci pentru 1-2 l la suta, benzina rules! Revin cu poze dupa detailing. Cheers,1 point
-
Poti pune ce ulei vrei tu ca degeaba, va fi frectie la picior de lemn. Segmentarea e singurul remediu. Desigur, va trebui facuta de un mecanic, care sa masoare, care stie ce face, nu doar de un carpaci care doar sa inlocuiasca chipurile niste piese. Pt ca, daca cilindrii sunt uzati, sunt necesari alt tip de segenti, cu alta cota. Oricum ar fi, chiar si cu un alt motor, al carui istorie nu o stii, poti sa te trezesti in aceeasi situatie. Nu am avut timp sa trec pe la firma ce repara motoare, trec azi dupa servici.1 point
-
Sigur ca da,ai dreptate.Eram pe punctul de a lua Golf 6 cu motorul asta dar pana la urma am ales Jetta din 2008 1.9(bls) si chiar nu-mi pare rau cu toate ca diferenta de pret nu era mare.Ma rog,eu mi-am spus niste opinii dupa ce am condus masini cu aceste motorizari si in functie de aia am facut o alegere la ce mi se potriveste mai bine,nu era nici o lauda cu referire la 1.9.Pana acuma 0 probleme cu el.Asemenea sa aveti parte si cu 1.6.Bafta.1 point
-
da, cam asa este... trebuie date jos si trimurile de pe stalpi. Da, pe partea pasagerului este - daca te uiti pe interiorul portbagajului, o sa il vezi cum este prins.1 point
-
Pt ca a trecut mai mult de 1 an de la ultimul schimb de ulei dar am reusit sa fac aproape 8000 de km cu el, weekendul trecut m-am decis sa-l schimb. Am mers tot pe Motul pt ca s-a comportat foarte bine la schimbul trecut. S-a facut si ITP-ul. De ceva vreme aveam un usor scartait in momentul in care mergeam cu spatele, asa ca am montat pe etrierii spate niste arculete se Vw Sharan care ajuta detensionarea etrierilor si asa am scapat de scartait. Daca ajuta pe cineva postez si codul pieselor. Codurile pentru arcuri: 1K0615295 1K0615296 Pretul lor a fost 12 lei/bucata pe original.1 point
-
Reprize mai slabe la 1,6, sub 2200 de ture e moarta, vit.1-2, f. scurte, abia la 3 se simte ceva, diferenta de dinamica la 1,91 point
-
Compresorul merge incontinuu, fiind unul cu reglare a volumului de compresie. Acele fire duc la o valva cu care se regleaza presiunea generata de compresor. Valva este comandata cu un semnal cu latime variabila (PWM).1 point
-
Nu comparati 1,6 CR cu 1,9 PD sunt tehnologii diferite, PD-ul este depasit de normele de poluare, costuri, zgomotos, dar ca rezistenta, intretinere, feeling la condus este peste 1,6 CR. Si ca sa-ti dai seama ca este mai sprinten, fa o "[cenzurat]" cu un PD 1,9 de aceeasi putere, o sa ai o surpriza mare.Eu am testat chestia asta cu o alta Jetta din noua generatie si am ramas placut surprins.1 point
-
Am fost pe ruta asta la intoarcere, din cauza aglomeratiei pe Valea Prohovei, aveam dubii daca sa aleg Cheia sau Bran-Zarnesti-Targoviste- insa nu stiu daca ati vazut ca a avut loc un accident la o cale ferata pe ruta Zarnesti si circulatia era blocata vreo 3 ore, am ales bine. Consum 4.6% la intoarcere cu o viteza medie mai mica, am prims destul de liber pe Cheia, au fost doar 2-3 tiruri si cam atat. Am 2 mici probleme enervante pe care incerc sa le rezolv cat mai urgent: - o usoara bataie la discrul stanga fata (s-a ovalizat putin discul, calitate Ate- insa se rezolva, factura +garantie la ele). - un usor sunet deranjat pe care nu am cum sa-l explic, dar apare dupa 98 km/h si foarte putin in viteza a2a/a3a, intre 50-98km pe ora nu se aude, nu se aude continuu, nu se aude la fiecare drum, excludem urmatoarele - turbina (pentru ca nu face mereu, si pt ca face si pe decelerare si la liber scoasa din viteza la 100km/h) excludem anvelopele pt ca se auzea si cu cele de iarna iar astea de vara sunt ~noi, excludem rulmentii, bucsele, bielete pt ca sunt ~ noi. Eu banuiesc ceva sunet de aer care scapa pe undeva? pe la o imbinare cu radiatorul? sau sa fie radiator spart? e un fasait foarte domol, fara sa urce in sunet cand accelerez, nu e sunet de turbina pt ca stiu cum se aude o turbina cand are probleme, si daca era turbina se auzea mereu, nu 1 saptamana da, 1 saptamana nu. Zgomotul e asa mic, ca daca accelerez masina in mers la 100km/h peste 2000rpm acopar acel fasait subtire. Imi e si rusine sa merg la mecanic, ca nu are ce sa verifice.... ah, cu clima off se aude, rulementul de la electromotor schimbat, iar intinzatorul era ok. Va recomand sa mergeti pana in zona Harghitei sa vizitati atractiile turistice de pe acolo, sunt niste oameni foarte primitori, fac o mancare delicioasa, si preturile sunt minuscule, drumu intre Brasov si Sf. Gheorge a fost un deliciu (asfalt proaspat, putin virajat). Pana sus la lacul Sfanta Ana se poate ajunge cu masina, este putin rau drumul insa este peticit si se pot evita micile gropi care exista, se poate trece si cu masina cu suspensie sport, pt curiosi. Voiam sa gasim niste plante carnivore la mlastina Tinovul Mohos insa fara succes. Atasez cateva poze din mini vacanta: http://www.turistinfo.ro/baile_tusnad/cazare-baile_tusnad/hanul_secuiesc-c97020.html1 point
-
Zicea lumea din start dar noroc ca e comparatia facuta la acelasi buget, unde mai pui ca a facut si TD cu ambele.... Eu as merge pe 2.0 TDI strict pt dinamica...motorizarile "mari" de la VAG sunt ok la fiabilitate, consum si se misca decent.1 point
-
Passat 1.6 cayc cutie mdm. Ce ulei îmi recomandati? Cat îmi trebuie? Procedura de schimbare e ca la golf 5?(nu se poate verifica nivelul ca e înclinată cutia, cât scot atâta bag prin gaura senzorului neutral?)1 point
-
Foarte bun video. Suruburile se schimba pentru ca asa este specificatia, practic tin si a 2-3 a oara, la fel si cu oring-urile in anumite zone de etansare. Privind service-urile va spun ca sunt foarte multi tantalaii, va voi spune ce am patit eu cu biletele antiruliu. Imi aleg un magazin din Iasi(verona) imi aduc bieletele si tot ei mi-au propus sa le schimb la dansii, mai luasem piese de la ei pentru dacie, nu m-am invatat minte atunci si nici acum cu golful. Imi vin si zic sa vin a doua zi la 18:30 ca mi le monteaza. Merg la ei si se apuca de bieleta stanga, da cu degripant, nu reusesc se chinuie 40 min si pana la urma o da jos prin taiere dupa ce bineinteles gasesc flexul, se rugau de unul de acolo sa il dea pentru ca toate erau incuiate ca na se fura. O taie, si sa o puna pe cea noua, cand colo nu vine bara, ce-i de facut? Il cheama pe colegul polizor si dai amandoi unul cu mainile altul cu ranga rupe bara de torsiune si masina in 2, pe la 19:40 termina doar o bieleta, programul terminandu-se la 20:00 imi zic sa vin a doua zi, in gandul meu mai vine drq. Plec si nu merg 2 km ca batea in draci mai tare ca la inceput, ma intorc si bat in usa si la service si magazin ca mii frica sa plec asa cu ea sa o verifice sa vada daca-i stransa bine. A verificat si era stransa, ala de la comenzi deja mi-a zis ca am alta problema si ca trebuie bara, ba ii mai spune si dobitocul ala poreclit " mecanic" ca a vazut bucsele de pe bara cam scoapte, dar saracul nu stia ca au o forma mai diferita. Asta se intampla anul trecut prin august parca, de atunci prin toamna m-am mai uitat si eu odata la bieleta si am schimbat-o cu cealalta noua ca na nu aveam incredere ce au facut "mecanicii" dar bataia a ramas in continuare. Astazi cu bieleta in portbagaj m-am deciz sa vad daca e bara sau nu, ies la masina cu chef de munca, suspend masina de ambele roti fata ca sa nu folosesc rangi ca desteptii de la verona, nu ma chinui prea mult pentru ca am folosit wd40 si o piulita care am infiletat-o inainte de a o desface pe cea care era stransa, pentru a fi sigur ca nu ma chinui cu piulita, a mers brici, wd 40 face minuni, aaaa am mai folosit si o perie de sarma. Desfac ambele bielete de pe amortizor le leg bine si astfel anulez bara de torsiune fac un drum scurt prin gropi si vad ca nu mai am bataia, ma intorc dau jos de tot bileta de pe dreapta care nu fusese umblat, o pun in locul ei pe cea care mi-au montat-o desteptii de la verona, strang tot si fac o proba, fericire mare nimic nu mai bate, eram asa de fericit parca primisem cadouri de craciun, nu-mi venea sa cred ca am stat mai bine de jumatate de an cu bataia si grija ca e altceva desi cand am schimbat uleiul am beneficiat de o verificare gratuita a trenului de rulare si mi-a zis ca trebuie schimbate bieletele. ....si uite asa am scapat de o bataie simpla care mi-a sfarmat nervii. Daca sunt nervos pe cineva? da! acela sunt eu pentru ca desi am ceva cunostiinte de mecanica am stat dupa niste cretini care imi puteau face pagube mai mari la masina. La schimbare bielete antiruliu e simplu, o faci in fata blocului fara flex-uri doar cu: suspendare masina ambele roti, wd 40, perie sarma, cheie tubulara si fixa, imbus pentru contra si un pic de pricepere. De 50-60 lei ii iau la copil ceva si nu-i dau la nepriceputi.1 point
-
@75NOR Cu ocazia reviziei de 45k s-a verificat vizual ce se putea verifica: pompa apa, furtune, radiator, egr (sub motor spre spate). Totul uscat. S-a facut si un test de presiune la sistem, varianta scurta (10 minute). Nu s-a constatat scaderea presiunii aplicata pe vasul de expansiune. Deci nu sunt probleme (mari as spune eu). Am adus din nou la 75% intre min si max cu cca 250 ml de lichid proaspat. Sa vedem cand o veni vara si se va incalzi mai bine tot motorul, inclusiv la viteze de autostrada. Iarna nu fac prea multi km.1 point
-
In primul an si eu asa pateam la fosta Octavia2 FL. Atunci mi-a explicat mie un cunoscut care se ocupa de aparate aer conditionat cum sa-l folosesc. Intotdeauna cand ajung la destinatie sa-l opresc cam cu 3-5 minute inainte de destinatie si sa pun pe o viteza destul de mare ventilatia, efectiv sa-l las sa se ususce cat de cat sistemul... Bineinteles schimbat filtru polen la maxim 15 000km. Si uite asa dupa primul an, pana ce mi-am vandut masina nu am mai avut probleme cu mirosul in cei 4 ani si jumate ce au urmat...Daca opriti masina cu AC pornit, ramane in vaporizator si pe conductele de aer o umezeala in care bacteriile se inmultesc foarte repede...1 point
-
Stiu pe cineva care a dat comanda de switch lumini si senzor de lumina...in jur de 30$ si nu a platit vama...depinde de norocul fiecaruia1 point
-
Merci !! Si mie imi placeau si pe alb a fost o alegere grea ! O sa leg comentul asta de un update ... pentru ca , o sa am nevoie de ajutorul tau , Florin !! UPDATE Zilele astea montez si frumuselul asta !!! Gata cu albastrul la interior !! Mai am in plan sa fac si manerele luminate la interior ( nu vrea lambdadryver sa-mi puna fetele la usi inapoi pana nu facem si asta )... Abia astept sa fie gata si sa o iau la o plimbare topless(masina , nu eu ) prin oras ... ca tot a venit vremea asta frumoasa !1 point
-
Tu esti un caz fericit, la mine e 150 de lei litrul OEM, ca sa vezi. Mai pun 100-200 de lei si iau cautia de transmisie cu totul...Romania.1 point
-
1 point
-
A folosit cineva ulei de cutie Motul/ Valvoline/Shell etc 75w90 in cutie pana acum? Cum se comporta? Uleiul OEM mi se pare exagerat de scump si din cate stiu e facut de Castrol.1 point
-
se poate sa se fi desfacut ceva suruburi...sau din cauza uzurii sa se fi largit culisantii etrieri doar ca din cate am auzit...aia nu suna chiar asa tare. Bafta!1 point
-
Pai dinamica e mult mai buna la passat 1.6 tdi pt ca este in 6 trepte si sunt mai scurte . Intradevar poate 1.9 smunceste mai tare dar imi place mai mult cum urca 1.6 tdi ca o benzinara Si nu e aceasi treaba cu 1.6 pe jetta si passat pt ca pe passat este in 6 trepte0 points
-
@yuk Citeste intai textul meu , apoi sa scrii ! Uita-te la ce 1.9 fac referire ! Aberati mult @calin.g @bitang ! Masina trage la turatii mici asa cum scrie la 1700 turatii chiar incepe sa sa infinga zdravan ! Calin sigur ai condus o masina depasita de sub 2200 ture e moarta ... Pot confirma cei ce au aici Passat 1.6 105 cp daca e moarta masina sub 2200 turatii ... Oricum sunt sigur ca vorbiti doar pt ca nu aveti motorul asta pe masina personala , daca il aveati si mergeati zilnic cu el cu siguranta il laudati (comparativ cu 1.9 )0 points
-
Nu strica absolut deloc daca il schimbi mai des, ba din contra ai ulei proaspat in motor care o sa-si faca treaba mai bine si o sa-ti curete motorul.-1 points
-
daca pt tine 250 = 320 , atunci ai dreptate! Ati condus 1,9 116 cai? , este pe si passaturile vechi, dar daca te dai cu A4 2005-2008 simti ca merge. Dar mai mult de euro 4 nu poate-1 points
-
aaa stiu, la 1,9 105 cai, ala de de rup axele cu (s)came, se strica injectoarele siemens si alte belele adevarate. Propos: este CR sau PD ?-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00