Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.04.2016 în toate secţiunile
-
eu la golf-ul 4 1.9 TDI PD de cand am luat masina am mers numai cu Castrol 5W 40 pentru PD si nu am aveut nicio poblema, merge motorul f frumos si dupa 9 ani de utilizare, consuma intre schimburi (10.000Km) maxim 0.5 litri depinde de cat de turat merg cu motorul in general pe autostrada este momentul in care "consuma" la turatii de peste 3000 constant dar.......acum doua luni am aruncat un bidon de Castrol cumparat din comert fiindca era foarte ciudat la textura....culoare singurul lucru care l-am remarcat era ca bidonul avea pe spate mai multe folii(3-4) in diferite limbi, iar mecanicul mi-a zis ca sa caut doar bidoanele care au doar in engleza si sub ea in romana in romana , din spusele lui a mai intalnit fenomenul la golf-ul 6 pe care doar ce l-am luat ma gandesc sa merg pe uleiul original VW sau pe Vapsoil dedicat VW pentru ca aceste uleiuri sigur nu sunt produse in Romania sau Turcia, ar trebuie sa fie ceva calitate2 points
-
Diferenta de pret intre ele este de 400 de euro (dupa discount-uri si negocieri "dure"). Pana acum cateva zile eram inclinat spre Superb, acum nu mai sunt. Dupa ce vad cate probleme de fiabilitate are VAG in ultima vreme, ma bate gandul sa merg spre altii. Am citit tot forumul Ford, sunt probleme si acolo (unde un sunt?) dar doar pe aspecte minore (deocamdata).2 points
-
pai e destul de simplu iarasi...daca pe tripul mare de pe computerul de bord(pe pozitia 2) ai viteza medie de ~30kmh,ar trebui sa il schimbi pana in 10k km.Acum sigur vor aparea persoane care vor spune ca nu are nimic daca mergi cu el "cat zice neamtul".Au dreptate,PE MOMENT.Acest lucru este cu repercursiuni pe durata lunga,efectele se vad foarte bine(chiar am un exemplu apropiat),aceleasi motoare,eu am 320k km si merg cu 5w40 cu completare de maxim 300ml in 8k km iar amicul meu cu 180k km Iasi-Bucuresti-Iasi completeaza 1litru de ulei.2 points
-
se conecteaza acel furtun la bidonul de ulei si se tine mai sus decat cutia. restul e simplu, curge uleiul in cutie.1 point
-
Ajungi in 170cp aprox. Depinde daca doresti sa scoti DPF sau sa il lasi pe masina (influenteaza destul de mult gradul de incarcare al filtrului).1 point
-
@edi10000 Mai bine nu mai ziceai de pret, ca o sa zica lumea si in cazul tau ca iti doresti Superb la pret de Mondeo On topic: Eu zic sa mergi pe instinct, pe care dintre ele iti pune un zambet mai mare pe fata1 point
-
1.6 tdi 250nm 1.9tdi 250mn 2.0 tdi 280nm (110cp) 2.0tdi 320mn(140cp) 2.0 tdi 350 nm (170cp) 1.6 / 1.9 aceeasi putere acelasi cuplu ... dar unii sunt de parere ca 1.9 ar avea acceleratii mai "violente" probabil din cauza cilindreei mai mari sau probabil din cauza subiectivismului .1 point
-
1 point
-
Observ ca anumiti colegi sunteti in cautare de mecanici pentru segmentare...pot sa recomand un service in Pascani(sunteti si prin apropiere) unde mi am facut eu motorul(eu am si asistat, ajutat si curatat piesele...)nu e musai sa face ti treaba asta(se poate lasa masina acolo si o luati gata facuta(de cand am terminat eu motorul anul trecut cred ca au mai segmentat pe putin 10 Azd uri(doar cand am reparat cutia deja terminase una identica cu a mea si o scotea in probe...)Sper ca nu m am bagat aiurea in seama dar acel mecanic a segmentat cateva zeci de motoare Azd...nu am probleme cu motorul(nu mananca ulei si trage bine...)Personal recomand(daca doreste careva un numar de telefon sau numele acelui Service lasati reply si trimet pe pm ca sa nu fie considerata reclama...sper ca nu m am bagat aiurea in seama...doar ca sunt multumit de lucrare si recomand.1 point
-
Nu stiu daca fac strict segmentare pt ca ei nu desfac efectiv motorul. Ei doar efectueaza reparatia ce priveste alezare arbori, cilindrii, schimba semeringurile de la supape dupa ce iti verifica in prealabil jocul si pot efectua operatii de planeitate, de curatare smdp. Nu zic ca daca le duci motorul desfacut nuti vor schimba segmentii insa asta e treaba de mecanic si nui bai ca am mecanicul potrivit care sa faca asta. Pt ca doar segmentare nu-ti fac, acolo duci motorul daca e defect in asa hal incat treb pus pe strung. Intelegeti voi. Pt segmenti te vor baga in seama doar daca trebuie alezare pt o noua cota ce implicit necesita alti segmenti decat cei standard. Si nu iti accepta toata masina trebuie sa duci doar blocul la ei. Eu unu pt azd doar partea superioara cu axele cu came vad rostul sa o duceti la ei. Restul e treaba mecanicului. La ei in firma vezi doar strunguri si masini ce prelucreaza metalul, aparate de masura smdp, nu e service auto. Si notorietate au capatat repunand pe picioare motoare de camioane, autocare, motoare mari. Voi reveni cu telefonul zilele urmatoare, nu cred ca au deschis sambata.1 point
-
Merci !! Si mie imi placeau si pe alb a fost o alegere grea ! O sa leg comentul asta de un update ... pentru ca , o sa am nevoie de ajutorul tau , Florin !! UPDATE Zilele astea montez si frumuselul asta !!! Gata cu albastrul la interior !! Mai am in plan sa fac si manerele luminate la interior ( nu vrea lambdadryver sa-mi puna fetele la usi inapoi pana nu facem si asta )... Abia astept sa fie gata si sa o iau la o plimbare topless(masina , nu eu ) prin oras ... ca tot a venit vremea asta frumoasa !1 point
-
@lupo_bv am avut pe un passat PD 101cai ( masina de firma ) probleme cu termoflotul la o deplasare in afara orasului si in ~900km am completat 2L de Mobil peste castrolul existent si apoi inca 2L de ulei MOL . Nu am sesizat absolut nici un zgomot diferit nici un comportament diferit si nici nu am vazut spuma pe buson sau spuma la golire cand s-a efectuat schimbul. Legat de inegrirea uleiului.. depinde de motor ! dau 3 exemple de motoare care toate folosesc VST de la Ravenol. Suzuki Swift 2010 1.3 benzina 93 cai din care uleiul dupa ~8000 iese exact precum cel nou din bidon.. daca scoti joja din motor si o pui pe servetzel si apoi o bagi in bidon nou nici ca iti dai seama de diferentza. Il mai folosesc intr-un Smart 600cc benzina Turbo care reuseste sa il inegreasca dupa vreo 2000km.. si la 5000 il schimb ca am baia de ulei de 2.5L si daca nici asta Full Sintetic cu Flash Point la 240 grade cu aditivi seriosi full sapps nu rezista nu stiu ce ar trebuii sa folosesc sa fie ok. In Oil guide 5w40VST si 5w30HCL e recomandat La duba de la semnatura orice ulei am pus dupa 100km tot negru ii.E drept ca am folosit doar 5w40 si o data 10w40 asta desii in toate configuratoarele imi da 0w30 sau 5w30 LL ceea ce mi se pare exagerat tinand cont ca e motor generatie anii 90" fara PD.1 point
-
Ieri imi apare pe afizaj sa verific uleiul, la fiecare pornire acelasi mesaj, deschid capota na uit, uleiul era normal, la linia superioara a jojei asa cum l-am pus cand am facut schimbul acum 5000 km- dupa ce m-am uitat nu a mai aparut, probabil a vazut ca am deschis capota si intuit ca am scos joja. Nu sunt un mare specialist, dar se vede ca este cam negru uleiul, pentru atat de putini km, eu am pus ce am gasit pe masina Vapsoil 505 parca , este un motor 1,9 tdi pd. eu am folosit la vechea masina la recomandarea unui mecanic numai Liqui moly pentru pompe duze si nu am avut probleme vreo 100 000 km cat am tinut eu masina. Nu stiu ce sa fac sa il schimb acum la 5000km, cu toare ca este intreg(nu a consumat, este cam negru) sau sa mai il las pana la schimb? La pornire acum ca este frig se cam aude o bataie ca de tacheti pana se incalzeste, masina are 220.000 km servisata in germania.1 point
-
1 point
-
eu folosesc 5w30 ll...repet 1gram de ulei nu papa la 220.000 km chiar am sa ma uit ce scrie pe bord..0 points
-
Nu am cautat, dar de regula orice ulei intr-adevar bun care are ZDDP in el adica zinc si alte metale care protejeaza motorul e bun. De cand s-a pus convertor catalitic pe masina de atunci uleiurile au devenit din ce in ce mai proaste ca sa nu le strice, asa ca au redus zincul din ele si ce-or mai fi avut, astfel s-a dus din protectia pentru motoare si implicit se uzeaza mai repede. De aceea a schimba uleiul la 10-15 k e o mare prostie ca sa ti se strice motorul => consum mai mare de ulei sau motor distrus prematur. Si apropo, uleiul recomandat de mine e foarte bun pentru cei care-si segmenteaza motorul. Ca idee orice ulei de renume gen Valvoline, Eneos, Motul, Redline, Shell care au in data sheet specificatii foarte bune si TBN cat mai mare sunt bune. Eu am folosit Castrol 5w40 si mi s-a parut prost, lafel si Mobil 10w40, le-as recomanda numai daca sunt facute in SUA, iar la Castrol cumparati GTX nu altceva.0 points
-
La golful meu nu functioneaza sirena de la alarma. Are o mufa cu 3 conectori. Stie cineva daca se poate schimba cu una aftermarchet?-1 points
-
Am desfacut sub aripa si in partea de sus am ceva ca o cutie...nu arata ca o goarna,cred ca e de la webasto cutia ca am si webasto pe masina.Nu stiu unde naiba sa mai caut.-1 points
-
Ulei doar 5w40, nu altceva! sa nu te puna dracu sa bagi 10w40, ca firme nu baga castrol, poti baga orice altceva, Motul/Ravenol/Fuchs/LM.-1 points
-
-1 points
-
Bagati ulei d-asta si nu aveti probleme la motor ca are ZDDP foarte mare in comparatie cu uleiurile actuale. http://www.drivenracingoil.com-1 points
-
cum adica daca schimbi uleiul la 10.15 k e o mare prostie si se strica motorul?poate nu am inteles eu bine..-1 points
-
30-40$ depinde de laborator. Problema este ca se face o analiza intermediara si una spre final ca sa vezi cum evolueaza uleiul in motor (in orice caz cand ajunge uleiul asta la 30 000km e apa de ploaie). Banuiesc ca folosesti toptech 4200 Vw 507, cu un tbn de 6.5. Nu vad atasamentul tau cu analiza despre care vorbesti, insa daca a ajuns la 2.6 de la 6.5 mai merge putin. Dupa ce schimbi un ulei, trendul este sa se observe diferente majore abia de la a 3a schimbare, asa cum bine zicea si andrei aici pe forum, dupa 2-3 schimburi cu acelasi tip de ulei iti dai seama de proprietatile lui reale. Daca esti multumit de el foloseste-l in continuare, dar atentie, eu unul nu cred in marketing si nici ca un ulei longlife rezista 30 000km protejand motorul 100%. Totodata e mai mare deranjul sa mergi la service sa-ti schimbe uleiul odata la cateva luni, de aceea ar fi indicat sa ne schimbam uleiul singuri, mai des.-1 points
-
Va scriu acest topic pentru ca am bușit mașina pe partea dreapta ( farul si aripa ) Passat variant 2012 , am schimbat farul dar nu merge xenonul. Se aprind numai ledurile din far si semnalizarea. Balastul l am schimbat pentru ca intrase apa in el. Trebuie făcută vre o adaptare cu Vag COM ?-1 points
-
Nu strica absolut deloc daca il schimbi mai des, ba din contra ai ulei proaspat in motor care o sa-si faca treaba mai bine si o sa-ti curete motorul.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00