Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.04.2016 în toate secţiunile
-
Nu se cearta nimeni,dar mai intra alte persoane,sa se intereseze de o anumita motorizare fie ea 1.6 sau 1.9 in discutia de fata,si vede postul de mai sus "ca 1.9 e ff prost",si de aici pleaca tot felul de "legende" ..si sa va mai zic ceva, niciodata un motor mic nu o sa aibe fiabilitatea unuia mai mare.Asta nu inseamna ca 1.6 vostru "e ff prost".2 points
-
Asta este solutia durabila si cea mai sanatoasa. Sa ajungi la destinatie cu instalatia de AC uscata. In timpul functionarii este permanent rece, asa ca se face condens pe ea-doar vedeti ca curge apa sub masina. Nu este o problema a Skodei, este o problema a oricarui aparat de Aer Conditionat de pe masina sau de acasa. Sunt peste 40 de pag. de discutii pe tema asta: Eu am si acasa AC de perete si dupa oprire, mai merge automat doar pe ventilatie 2 minute sa se usuce. La masina odata ce scoti cheia, nu mai poate merge ventilatia, dar daca opresti AC cu 2 minute inainte de destinatie si lasi ventilatorul doar, se va usca. Tratamentele care omoara 99% din bacterii par bune, dar ce faci cu alea 1% care traiesc. Alea altoite, se vor inmulti si nu mai le distruge nimic. Eu zic ca cel mai bine este omorarea lor cu caldura uscata nu cu substante chimice. Bacteriile astea normale sau rezistene daca intra in plamanii unui copil sau batran cu imunitate scazuta, il poate omora-boala legionella.2 points
-
e un pic mai simpla problema de gandit...un motor este un mecanism.La orice mecanism revizia(rintre care si uleiul) se face in fctie de nrul de fctionare(T). Acum apare o variabila..viteza(V).Nemtii merg preponderent in afara iar in oras,au o viteza medie net peste viteza medie pe care o avem noi in oras(el putin eu,sub 30kmh). Ei il pot schimba la o distanta parcursa(D) de 10k km deoarece uleiul sta mai putin timp in motor,avand viteza medie mult mai ridicata.Si uite asa folosind D=V*T ajungi la concluzia ca trebuie schimbat cu mult inainte de 10k km.Cel putin eu il schimb la maxim 8k km. Daca mergi 80% din timp in afara orasului,da,il poti schimba la un 10k km.2 points
-
Multumesc, bubu! Le am pe ambele, pragurile le am luat din Germania de pe kunzmann.de . E cel mai mic pret(exceptand poate dezmembr) unde le am gasit.1 point
-
Skoda Superb (+) - spatiu interior generos; - tinuta de drum destul de buna; - greutatea relativ redusa a masinii ii permite sa aiba consumuri relativ bune - scaunele Alcantara sunt bune - 4 ani garantie (desi nu stiu daca sa-l trec la avantaje sau dezavantaje) - motorizarea mi se pare decenta (-) - interiorul nu este la nivelul altor produse VAG (de ex. ornamentele glossy sunt ieftine rau) - pret mai mare decat Mondeo - nu ai posibilitatea de a selecta faruri cu LED (suntem totusi in 2016) - unele imbinari nu sunt la nivelul grupului, iar materialele pe alocuri sunt ieftine (de ex. pe panourile de usi) - pretul optionalelor mai mare decat la concurenta Ford Mondeo (+) - varianta de echipare de top Titanium are un design putin mai agresiv decat la Skoda - tinuta de drum si suspensiile mai bune decat la Skoda - pachete si dotari mai ieftine decat la Skoda - posibilitati de discount net superioare - faruri cu LED - aer mai sportiv decat Superb-ul. (-) - dupa atatia ani de VAG nu imi place modul in care au fost proiectate anumite functii la Ford (ACC-ul, volanul are prea multe butoane) - spatiul pentru ocupantii locurilor din spate este surprinzator de mic pentru cat de mare este masina - finisajele nu sunt la cel mai bun nivel (ornamente glossy pe consola centrala si pe fetele de usi) - 2 ani garantie (se poate prelungi extracost). - motorizarea nu mi se pare la fel de vioaie fata de Superb, desi cuplul este mai bun. - consum mai mare (eu am testat doar varianta combi care este foarte grea fata de liftback) si de aceea impresiile sunt afectate in mod negativ. La Superb am avut consum de 6.8 iar la Ford de 7 pentru o masina mai grea si combi.1 point
-
Foarte foarte bine arata, bravo ! Intrebare, ai doar buza de R line sau si pragurile? daca da, pragurile de unde le-ai luat? Mersi.1 point
-
1 point
-
Arata super! Felicitări! Sigur voi încerca si eu asta, măcar ipotetic sa văd cum ar arata pe masina. Inca o data, felicitări!1 point
-
Poate 2.0tdi cr de 110 cai,ala da are 250nm ca si 1.6tdi cr precum si 1.9tdi pd.Am condus o Jetta dar 1.6tdi cr si nu am vazut nici un avantaj fata de 1.9tdi pd doar ca este mai silentios.Trage asemenea unui benzinar si la sub 2000rpm este inferior 1.6tdi cr fata de 1.9tdi pd.Mie unul mai mult imi place comportamentul unui 1.9tdi pd fata de 1.6tdi cr.Fiecare cu preferintele lui dar nu mai exagerati cu acest 1.6tdi cr.1 point
-
In primul rand nu poti compara doua genereatii diferite de motoare (1.6 si 1.9). Motorul de 1.9 tdi este unul din cele mai bune si fiabile motoare pe care le-a construit VW dar este alta generatie. Eu vorbesc dpdv a unuia care are 1.6 tdi pe passat si va spun ca parerea mea este ca motorul ideal ptr passat este 2.0. 1.6tdi se potriveste mai bine pe golf sau jetta. Un prieten are motorul de 2.0 iar la consum este mai economic (strict in oras vorbind) iar la cum trage haideti sa fim seriosi... este superior lui 1.6. Asta nu inseamna ca motorul mai mic nu este bun dar personal m-ar incanta un 2.0 pe passat.1 point
-
In primul an si eu asa pateam la fosta Octavia2 FL. Atunci mi-a explicat mie un cunoscut care se ocupa de aparate aer conditionat cum sa-l folosesc. Intotdeauna cand ajung la destinatie sa-l opresc cam cu 3-5 minute inainte de destinatie si sa pun pe o viteza destul de mare ventilatia, efectiv sa-l las sa se ususce cat de cat sistemul... Bineinteles schimbat filtru polen la maxim 15 000km. Si uite asa dupa primul an, pana ce mi-am vandut masina nu am mai avut probleme cu mirosul in cei 4 ani si jumate ce au urmat...Daca opriti masina cu AC pornit, ramane in vaporizator si pe conductele de aer o umezeala in care bacteriile se inmultesc foarte repede...1 point
-
@laurentiu999 ,ma faci sa rad,daca esti prea incantat de masina ta,asta nu inseamna ca celelalte sunt niste pubele. In primul rand toata lumea stie ca 1.9 105cp, e unu din cele mai fiabile motoare de la vw... Ca este mai zgomotos,da,doar e un disel,si trage mai bn decat 1.6...e de la sine inteles...motor mai mare ...alt cuplu...alta senzatie etc Nu mai abera.1 point
-
pai e destul de simplu iarasi...daca pe tripul mare de pe computerul de bord(pe pozitia 2) ai viteza medie de ~30kmh,ar trebui sa il schimbi pana in 10k km.Acum sigur vor aparea persoane care vor spune ca nu are nimic daca mergi cu el "cat zice neamtul".Au dreptate,PE MOMENT.Acest lucru este cu repercursiuni pe durata lunga,efectele se vad foarte bine(chiar am un exemplu apropiat),aceleasi motoare,eu am 320k km si merg cu 5w40 cu completare de maxim 300ml in 8k km iar amicul meu cu 180k km Iasi-Bucuresti-Iasi completeaza 1litru de ulei.1 point
-
Salut, Vin si eu cu impresii despre o Fabia COMBI 3, 1.2 TSI 90CP cu nivel de echipare Ambition (care acum nu mai exista, din cate stiu). Este vorba de un model comandat in luna februarie 2015 si care a fost primit la jumatatea lunii Mai 2015. - desi poate irelevant, un mare minus este infotaimentul Bolero din prima generatie, cel produs pana in luna mai care a venit doar cu mirrorlink; desi initial parea a fi foarte promitator, o idee buna pentru posesorii de android, devine aproape inutil in cazul in care nu detii unul din putinele telefoane compatibile; mai rau este faptul ca un upgrade la smart link (ptr a il alinia cu a doua generatie, cea de dupa mai 2015) nu se poate face din cauza unor diferente la nivel hardware; in rest, conexiunea bluetooth cu telefonul merge aproape impecabil, fara probleme majore. - sonorizarea arkamys se aude bine la nivel de volum mediu; de la mediu in sus apar insa probleme cu structura in care sunt prinse speakerele; personal cred ca plasticul este prea ieftin si astfel, atunci cand volumul este tare incep sa se auda zbarnaituri de tot felul din toate partile; Plasticul incepe sa scoata niste sunete foarte neplacute combinate cu distorsiuni; per total e acceptabil dar ma asteptam la mai mult in conditiile in care am avut parte de sunet OEM mai bun pe modele mai slabe si mai ieftine. - din punctul meu de vedere front assistul este un optional obligatoriu ptr safety; nu stiu cat de mult franeaza singur dar functioneaza neasteptat de bine la nivel de semnalizare a unui pericol, mai exact sunetul pe care il produce atunci cand te apropii cu viteza prea mare de masina din fata te poate salva uneori; - motorul de 1.2 TSI 90CP este ok; scoate niste sunete ciudate uneori cand e rece si este turat mai tare... ai spune ca o sa crape; am folosit masina intr-un eurotrip de vreo 5000km vara trecuta; s-a descurcat f bine pe autostrada (3 pers + bagaj destul de mult), consum decent dar maricel (nu este un motor economic mai ales ptr condusul mai agresiv); per total, iti da incredere ca poate si ca are de unde atunci cand vrei sa faci o depasire mai la limita; - recomand ca dotare optionala discuri de frana si pe spate, ajuta mult la stabilitatea franarii; - dupa aproape 1 an si 17000 km, un minus destul de important ar fi greierii; sunt prea multi ptr o masina atat de tanara; din nou, am condus modele mai slabe si mai ieftine de la concurenta care dupa 100k km inca nu au greieri si care par a avea o structura si o constructie mult mai slaba; poate problema a fost rezolvata in timp, nu stiu; eu am sunete neplacute unde in stalpul dintre usi de pe partea soferului, in bord in mai multe locuri; e destul de greu de identificat de unde provin si cum ar putea fi rezolvat; - inca un optional care mi se pare util este pachetul de drumuri grele: garda la sol cu 2-3cm mai inalta, scut de otel + probabil alte chestii pe care nu le stiu eu (ex: suspensii mai tari etc); astfel poti merge linistit cu masina pe drumurile grele romanesti, pe drumuri de munte, prin gropi adanci, poti urca lejer borduri inalte; un prieten, vazand cum parchez pe niste movile de zapada asta iarna in Bucuresti m-a intrebat ce model de skoda am... cumva skoda "tractor"? pastrand in limite normale afirmatia, masina devine un mic crossover, si poti intra cu incredere pe drumuri dificile cu ea. Cam astea sunt in mare lucrurile demne de mentionat; modelul ales de mine cu optionalele aferente a ajuns undeva la 15 500 eur; am avut ceva reduceri de lansare + programul rabla + niste oferte speciale de moment care au scazut pretul undeva la aproape de 13000 eur (acum nu stiu daca ofertele de atunci mai sunt valabile). Si la banii astia, eu cred ca este o masina ptr oameni inteligenti care inteleg ca nu au nevoie de 300CP si jante de 21 ca sa ajunga din punctul A in punctul B. Masina e o solutie foarte practica, un compromis excelent intre spatiu - dotari - raport calitate/pret care te ajuta, la bani putini, sa mergi eficient si prin oras, sa colinzi si continentul impreuna cu familia si, la nevoie, sa mergi si pe drumuri de munte cu ceva denivelari mai mari fara sa iti faci griji ca se rupe in 2. Daca exista persoane care vor alte informatii, le stau la dispozitie. Drumuri bine sa aveti!1 point
-
Stai linistit... eu nu ma agit deloc..... a mai fost acum ceva timp discutia asta, cand eu montam Saia... dar din cate stiu, cam toata lumea a achiesat acum la ele... asa ca, nu-mi fag griji - ce e bun, bun va ramane... din moment ce place la toti. Fiecare monteaza ce vrea... diferenta de bani intre cele doua switch-uri este rezonabila... consider ca masinile voastre merita din plin acesta diferenta. In rest - eu suntin libera alegere - dar asta e sfatul meu - folositi switch-uri de calitate - nu pe cele de 2 lei (ca atat costa respecectivul) - e pacat - prea mult de munca, pentru a pune ceva prost.1 point
-
In principiu prinderile sunt la fel, cutia e aceeasi, deci daca se schimba si ecu si electronica toata, va merge fara discutie.-1 points
-
am schimbat si eu tacheti + culbutori,Motul 5w40,a disparut complet bataia tachetilor,insa bataia ta,mri,este de aceeasi origine ca a mea,anume bataie fusta piston.. am ajuns la concluzia ca nu merita investiti bani in acest motor,drept urmare,va urma un binemeritat swap la 1.8t.-1 points
-
Nu se poate spune ca e o surpriza alegerea modelului, comparatia lipsind cu desavasire, avand in vedere ca s-a discutat mai mult despre 1.2TSI, 1.4TSI, Logan, Alfa, etc decat despre GTI... Sa o stapanesti sanatos si fara incidente! Pentru ca s-a ales un model consider ca se poate inchide acest " vs" , mai ales ca se discuta off topic de ceva vreme, in fond acest forum militeaza pt continut la subiect, din cate stiu eu cel putin....-1 points
-
Tu aberezi sincer , ce spui tu , ca e motor mai mare si ALT CUPLU ??? Eu ma dau cu 1.6 TDI al meu oricand cu tine cu 1.9 TDI , cred ca ai cuplul mai mic tu la a ta , @skodita100 cred ca e mai in masura sa ne lamureasca ce cuplu are 1.9 TDI al tau de 105 cp si 1.6 TDI cu 105 cp , eu din ce stiu la 1.6 e acelasi cuplu ca cel de 2.0 , daca gresesc scuze !-1 points
-
Tocmai ca aici lumea intre sa zica ca 1.6 Diesel e foarte prost nu 1.9 Diesel , se zice ca e submotorizat ... Inca odata , hai sa ne dam cu a mea , sub 2000rot/min , sincer nu stiu cu ce masina mergeti voi , a mea e sprintena , nu e puturoasa deloc , acum sincer nu am nici un motiv sa laud 1.6 TDI doar pt ca il am eu , e un motor mic sincer , dar sprinten , cu un cuplu f bun , eu nu cumparam masina asta daca era submotorizata credeti-ma pe cuvand , merg mult cu ea si nu aveam nevoie de o caruta sa nu pot face o depasire , eu chiar fac depasiri ,,, ! Probabil ca mergeti cu masini care au fost "balbaite" de fosti proprietari , probabil , la mine masina mananca chibrite , cand ajunge la temperatura optima eu schimb treptele cam la 2700 rot sincer , si nu trag de ea , dar chiar merge !-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00